square Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salut, Mai e valabila treaba cu schimbarea senzorului tps gratis la yamaha? Cred ca sunt "fericitul" posesor al unui senzor care s-a defectat. Simptome: daca o pornesc sta la relantiu (oarecum), apoi cand incep sa merg cu ea daca las acceleratia se opreste motorul. Azi am venit la munca cu ea tinand-o turata la semafoare. Altfel se oprea motorul. Si am mai observat o chestie.. cam da in nas. Nu tot timpul. Am plecat cu moto de acasa, a mers impecabil vreo 15 minute, apoi a inceput distractia cu opritul motorului. Cu datul in nas poate o fi din cauza faptului ca am tinut-o accelerata tot timpul ca sa nu se mai opreasca. Senzorul tps este doar o banuiala de-a mea. Daca aveti alte idei feel free to share. Multumesc, senzor tps gasesti la mine... 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Am verificat cu meniul de diagnoza senzorul. Totul OK. Neaccelerata indica 16 iar full accelerata indica 100. Valorile oscileaza frumos, nu in hopuri. O sa duc moto la mecanic sa il si masoare sa vedem valorile pe aparat. Daca e totul OK cu senzorul inseamna ca altele sunt problemele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Daca te uiti in topicul asta in urma vei vedea ca si la mine era totul fain si frumos in test, doar ca senzorul a fost bolnav si la fel se oprea la ralanti dupa 15-20 min de mers. In plus pute ca naiba evacuarea din cauza ca merge excesiv de bogat si consuma cat Volga. Eu stiu ca am verificat seria pe ceva site cu yamaha si eu, l-am gasit pe goagal si nu mai am adresa. De schimbat l-am schimbat gratis la Dual, dar am dat cu telefoane dupa ei pana s-au saturat de mine, nu cred ca poti rezolva doar cu mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salutare tuturor. De curand sunt fericitul posesor al unui Fazer 600 . A fost achizitionata prin MotoMus la sfarsitul luni august, iar tocmai ieri am reusit, intr-un final, sa termin cu inmatriculare.. buun.. deci tot ieri seara a fost si prima tura data cu motorul. Mers la benzinarie, alimentat, plimbat cativa km prin oras, fericire maxima.. pana cand se aprinde beculetul de engine fault in bord . Din cate am observat eu, se aprindea doar din treapta a 3-a in sus, si de la o viteza de 50 de km/h .. in treapta 1 si 2 nu avea nimic, de asemenea nici cand era pe liber. Acum intrebare, pentru cei care aveti de mai mult timp motoarele: Aveti idee ce ar putea declansa aprinderea martorului in bord ? Tin sa precizez ca in mers e ok, trage ok, nu merge in "suturi", sau alte chestii. Un mic detaliu pe care l-am observat eu, lantul cam slabit, dar nu cred ca ar avea vreo legatura cu asta . ( eventual daca ati putea sa-mi recomandati pe cineva la care as putea sa merg ca sa mi-l intinda ). Multumesc in avans pentru raspunsuri, si cat mai multe drumuri fara incidente. Eu am avut o problema asemanatoare cu aprinsul acelui martor in mers, testeaza daca ti se aprinde la turatii de peste 5000, nu stiu cum mergi tu in 1-a si 2-a, cert e ca la mine se aprindea acest martor, nu tot timpul in primele minute de mers ale motocicletei. De vina era releu/regulatorul de tensiune care in acele momente baga 16-17 V in baterie, ceea ce implica mai multe riscuri. Eu l-am schimbat si nu mai am probleme. Poate la tine e alta duda. Asta a fost situatia mea, ia in calcul si problema asta. Daca ai cum sa iti masori incarcarea bateriei cand se aprinde acel bec elimini una din probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. » Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Salutare colegi, doresc sa cumpar parbriz pentru al meu fz6n s2. De aceea va rog, daca stiti ceva, cumva, de unde as putea sa achizitionez unul, dati un sfat la baiatu', nu degeaba, dau bere. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla.» Post actualizat in 12 Sep 2016 10:42Mda... Am dus-o la mecanic. Aceleasi simptome. 10 minute de mers frumos, apoi moare motorul. Culmea e ca dupa ce am oprit-o i-am mai facut un test, a aparut 9 pe minim, apoi 100 pe maxim, iar la revenire a ramas la valoarea 16. Am pornit motorul si statea la relantiu, desi nu cum trebuie, dar cel putin nu se mai oprea. Am lasat-o la teste si mai vedem ce se intampla. Nu bse intampla nimic. Este un de defect eleatoriu, asta veste si motivul pentru care este fun ctional 10 minute si dupa se opreste. Cand masori poti nimeri perioada de functionare si ce fac i? Zici ca este bun insa....schimba l.Anul 2004 si jumatate din 2005 au fost recunoscuti ca defect de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Simptomele de TPS pe duca sunt balbaiala in neutru cand stai pe loc, lipsa brusca de putere in mers, relanti neregulat la semafor. In cazurile nasoale ti se opreste motorul cand stai pe loc sa uneori si in mers. Daca nu a fost schimbat in service, du-te chiar acum si programeaza-l pentru schimbare. Operatiunea de verificare si schimbare ar trebui sa fie gratis la service-ul autorizat Yamaha. Exemplu de cum face cand e dus TPS-ul https://www.youtube.com/watch?v=OFz8393tQBA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Toate simptomele sunt cauzate de faptul ca, atunci cand tps-ul da rateuri (se intrerupe semnalul pt un moment, nu stiu daca face la prima sau abia dupa n intreruperi), ecu trece intr-un regim "safe" in care imbogateste amestecul! De aici ralanti neregulat cu posibila oprire a motorului. Eu n-am simtit niciodata absolut nimic in ture si in sarcina, doar a scazut rapid nivelul benzinei in rezervor (ceva >10l/100km). Revin, vezi ca am descris intreaga odisee cu niste pagini in urma in acest topic, prin februarie 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Oricum ar fi, sa ti-o verifice bine pt ca, într-adevăr tps este călcâiul lui Agile, iar dacă te încadrezi la an și serie tps (adică nu a fost schimbat), sa procedezi la înlocuirea lui. Dacă a fost deja schimbat și cu toate acestea tot tps e vinovatul doar atunci fa efortul financiar și schimba piesa căci efectele pot fi ... Doamne ferește! (E vorba de sănătatea sau/și viața ta). Dacă e cazul, nu te arunca sa cumperi de la reprezentanta ca e scump. Sunt câțiva care au piesa în jurul a 100 €. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan_2016 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Legat de consum, ce se discuta in urma cu cateva pagini. Eu am observat ca imi ia cam 7.1 % mers doar in oras. Cu pasager urca la 7.5 % . A mai remarcat cineva ceva similar ? Cum se poate afla (tester/etc..nu feeling ) daca e gatuita sau nu la 78 cp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan_2016 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Scrie in talon... =)) corect, my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Tu crezi tot ce scrie in taloane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 (editat) louis;de?Acolo m-am uitat si eu, dar nu ma multumesc, estetic sunt slabe. Ma gandeam ca poate imi spune cineva, altceva...Pentru mobra mea, sunt doua variante pe louis, ambele sunt cam uratele... Editat Septembrie 13, 2016 de SicĂŁ37 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 (editat) Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute. http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/ L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation. Editat Septembrie 13, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Consensul general pe interneti e ca Puig-urile alea reising sunt cele mai bune si pentru touring in limite de 6 sute. http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-fz6-fazer-s2-2008/racing-screen/c171en/f1-r2-m1732/ L.E: NVM, abia acum vazusi ca ai N. Ignore my retardation. Nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salut, Va multumesc pentru tot ajutorul, explicatiile si sfaturile. Din toate simptomele descrise, se pare ca totusi tps-ul este de vina... Mecanicul nu a gasit nimic altceva care sa dea aceste dereglari. Oricum cred ca daca ar fi fost alte probleme, ar fi mers tot timpul prost. Numai ca toata treaba e aleatoare. Ba merge bine de imi vine sa-l pup, ba merge prost. Fluctueaza relantiul, tinde sa se opreasca (Daca totusi se opreste motorul, la repornire totul e nice&fluffy. Apoi imediat dupa primii metrii parcursi incepe iar distractia.). De vreo 3 ori am simtit in mers un fel de zvac, ca si cum ar fi fost gatuit motorul apoi si-ar fi revenit. Si toate astea se intampla aleator... @john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile. Pentru ceilalti, daca puteti sa ma indrumati unde sa ma duc sa fac verificare/cerere de schimbare, sau care este procedura... Pentru moment am lasat motorul in garaj. Nu vreau sa stric altceva, sau mai rau sa se intample cine stie ce nefacuta. Inca o data, va multumesc pentru ajutor. » Post actualizat in 14 Sep 2016 05:35Si inca o chestie pe care am observat-o. Revine destul de greu din turatie. Adica ramane un pic accelerata, apoi coboara usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Suna sau mergi personal la reprezentanta la Yamaha, la Motodynamics si vorbeste cu oamenii de acolo. Cei din Pipera, Dual Motors (cei din Pipera) sunt dealeri nu reprezentanta si n-as putea sa ma pronunt daca vrei rezolva sau nu acolo. Chiar acu vreo 2-3 saptamani discutam cu mecanicul de la Yamaha despre problema asta cu tps-ul, la modelele mai vechi de FZ6 si zicea ca si acum se schimba tps-uri fara probleme DACA seria motocicletei este printre cele cu probleme. Incearca, poate rezolvi fara sa cumperi piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_fan_2016 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Tu crezi tot ce scrie in taloane? Ai si tu dreptate. De ex la mine scire FZ6-S dar defapt e naked... Deci ca sa lamurim problema pana la capat. Se mai poate determina si altfel cati Cp are mobra (gen dupa seria de sasiu ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Ce parere aveti de modificare seii (sa/sezatoare/scaun) in sensul in care vreau sa o mai subtiez, sa o cobor si sa o ingustez putin, pentru a ajunge mai bine cu picioarele pe pamant (cam stau pe varfuri, m-am obisnuit si asa) dar am gasit la un pret decent modificarea respectiva. Afecteaza cativa cm in minus la sa in mers, centru de greutate, etc? La ideea de a cobora motocicleta cu un kit specific nici nu ma gandesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) @john17, daca ai timp si esti dragut te rog indruma-ma la pagina unde ai descris toata povestea. Te rog acest lucru pentru ca sunt extrem de nervos si suparat pe toata treaba asta, incat stiu sigur ca daca ma apuc sa caut eu voi rata de cel putin 3 ori paginile. Timp n-am si nici dragut nu prea sunt, si eu a trebuit sa sap orientandu-ma dupa data postarilor, ai fi putut si singur ca doar tie iti arde buza, nu mie! Dar na ca sunt baiat bun (fraier adica) si iti ofer mura-n gura. Totul incepe cu postul asta in care descriam simptomele: /index.php?/topic/53456-fz6-sn/page-238&do=findComment&comment=4125267 Sper ca nu voiai sa ti le selectez pe toate, de acolo ia-o marunt inainte si vezi ce am mai postat eu. Mobra mea de atunci nu a mai facut nici o figura si o folosesc aproape zilnic. Editat Septembrie 14, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 @john17, iti multumesc tare mult. Te-am rugat pentru ca de la munca nu pot sta foarte mult pe net, ajung seara destul de tarziu, iar pana in weekend e cale lunga. Asa macar am start-ul si citesc pe bucatele, cum prind si eu timp liber. Sper sa nu ma injuri prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Macar stii de ce sughiti! Editat Septembrie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Gata. M-am lamurit. Dual tours scrie pe mine. O sa le dau un telefon. Din cate am vazut as putea sa mai merg la Motodynamics. O sa sun la amandoi sa vedem ce si cum. Inca o data multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. » Post actualizat in 20 Sep 2016 12:28Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. Va salut! Am de vanzare cateva accesorii pt FZ6 S - Fazer. Toate au fost cumparate de noi de catre mine, sunt folosite dar in stare buna: Kit carene laterale negre din plastic; grila aluminiu cu logo"fazer"; kit geanta si husa rezervor din piele Bagster; top case 50 l si suport top case originale Yamaha, kit complet genti laterale Hepco Beker Junior cu tot cu gentile interioare de transport din cordura, parbriz inalt touring original Yamaha; o sea originala retapitata de userul Darian. Pt preturi, negocieri sau alte detalii, astept mesaj. Link cu anuntul din sectiunea vanzari/altele/motociclism.ro, pt vizualizare preturi: /index.php?/topic/741700-accesorii-touring-yamaha-fz6s-fazer/ Editat Septembrie 20, 2016 de RoC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.