Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Gandire de Pokemon, merge tare si il prinde radarul si intreaba cum sa scape. Astia sunt nascuti din cauza prezervativelor defecte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ga gicu Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Era doar o glumă. Voiam doar să ne amuzăm cu toții. Nu m-a mai prins radarul de câțiva ani,pt.că merg legal, rar fac teribilisme pe șosea,nu fac nici pe 4, nici pe 2 roți. Mulțumesc, oricum, băieți! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 pot sa jur ca nu mergi cu 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Un coleg care sta prin zona academia militara/eroilor, si are un fz6 in stare buna, este amabil sa ma lase sa o ascult 5 minute, pe cric? Macar sa stiu daca am luat-o eu razna si imi imaginez zgomote aiurea la motor. Zgomotul nou aparut e din regiunea admisiei, stanga sus, audibil mult mai tare cu cutia de la filtrul de aer scoasa, si seamana cu zgomotul pe care il fac rotile de skateboard pe asfalt. Se aude constant pana la ~4000rpm, cand dispare (sau e acoperit), nu imi dau seama. In viteza sau nu, cu ambreiaj sau nu, pe loc sau in mers, se aude la fel. A aparut dupa ce am mers cu ea vreo 80km in 2 cilindrii, din cauza unei mufe iesite de la o bobina de inductie. Momentan am capacul de la culbutori scos, si astept o garnitura si un lant de distributie nou (e putin intins, si marcajele nu se mai aliniaza perfect). Am verificat si distantele de la tacheti si totul e in parametrii. Uleiul e in limite, motul 7100 schimbat acum 2-3 mii, culoare aproape ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 @Einstein: daca mergi cum trebe, pe scuter de 300 in oras esti mai rapid ca o mobra. Plus ca nu tre sa schimbi viteze, pozitia e mult mai comoda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan-Cristian Zota Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salut. Se poate monta cumva cric central? Mobra nu are si ma gandeam ca ar fi util pentru curatat si uns lantul etc. Are cineva de vanzare asa ceva? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Varianta carenata are cric, banuiesc ca prinderea exista si la N. Cauta pe la cei care dezmembreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Cadrul este acelasi si la N si la Fazer. Eu mi-am luat cric central de la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salutare, am o intrebare: exista fz6n 2004-2006 cu cric central din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Nu, dar exista FZ6S "nakedizat" dupa trozneala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Salutare colegii! Am si eu o nelamurire si recunosc ca nu am citit toate paginile acestui topic. Sunt nou posesor de FZ6S2 si nu pricep de ce am un bec H7 pe faza scurta si un H4 pe lunga. Mi se parea oarecum normal ca amandoua farurile sa functioneze pe faza scurta din moment ce am H4 intr-un far. Ma lamuriti si pe mine ce si cum?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliviu Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 Asa vine motorul din fabrica. Doar 1 bec pe faza scurta. Daca chiar vrei sa iti mearga ambele faruri pe faza scurta, se poate pune si becul H4 sa functioneze si pe faza scurta, deoarece are 2 filamente, iti trebuie un cablu si cativa conectori. Poti cauta pe google instructiuni. Daca te intereseaza, cauta fz6 dual headlight mod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 La 1 exista si firul in instalatie, la S2 nu stiu. Buba e ca nu prea face față alternatorul la turatii mici/medii si ajungi sa descarci bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 Am pus eu firul lipsa la farul din stanga, e foarte simpla operatia - comutatorul si toata instalatia e facuta pentru scurta pe stanga, dar cineva s-a prins repede ca nu tine alternatorul si au eliminat doar firul care ajunge din cupla in bec. In afara orasului e in regula, dar in oras am terminat bateria in cateva zile. . Problema e ca daca vrei sa pui inca un comutator suplimentar care sa dezactiveze scurta pe stanga trebuie sa gasesti o pozitie in care sa nu arate aiurea. Comutatorul de lunga stinge faza scurta pe becul respectiv, de-aia zic ca e proiectat din fabrica asa cum trebuie, pacat de treaba cu descarcarea in oras. Culmea, lumina pe scurta e excelenta cu 2 becuri, dar nu prea ai nevoie de ea in afara orasului ca tot la 30 de metri bate si la viteza de deplasare in afara orasului tot o secunda inseamna. In oras e alta viata cu asemenea iluminare. Probabil ar merge bine cu faruri cu led, gen 2 leduri de 20W, doar ca acum vre-un an cand am cautat ultima data nu am gasit nimic interesant pentru S2, doar chinezarii care presupuneau dezlipit geamul de la far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Multumesc pentru lamuriri baietii! Voi pune de inceput becuri bune si poate pe viitor voi merge pe led + modificarea aferenta la farul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Azi-noapte m-a mancat undeva si am comandat un bec led H7, peste vreo luna cand vine il probez si vad cum este. Am mai probat unul acum vreo 2 ani, alt tip constructiv, era o pleznitoare inutila, dar asta pare sa aibe pozitia de focalizare corecta. Daca pot, o sa masor si curentul consumat, el e dat la 40W - daca asta e consumul real atunci inlocuiesc si stanga cu un H4 (aceeasi putere) si vad daca tine instalatia la 80W pe scurta si daca mai e nevoie de scurta pe ambele. Deci, povestim peste vreo luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat August 15, 2017 Share Postat August 15, 2017 Eu deja am pus ambele becuri Philips Xtreme Vision, zic ei +130% putere de iluminare. Pot spune sincer ca diferenta este URIASA. Deci, asa ramane la capitolu' asta. Bine....am mai pus si leduri la pozitie si la numarul de inmatriculare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Becurile alea au si consum de peste 130% mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Becurile alea au si consum de peste 130% mai mare. Nici vorba. Au consum normal - 55W pentru H7 si 60/55W pentru H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Cineva care are varianta fazer, poate spune ce viteze de croaziera poate sustine in conditii de comfort? Mai ales cu pasager in spate, si eventul si ce inaltime are pilotul/pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 poti merge lejer pana la 130-150,stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 ... asa merg si in forma actuala (varianta naked). Ma gandeam ca daca i-as pune carena de fazer, as castiga macar 20 km/h la viteza de croaziera. Daca nu bate vantul, pana la 160, eu pot merge comfortabil, cu efort zero, doar ma las putin mai in fata si ma sprijina curentul de aer, problema principala este pentru pasagera, mai ales daca sunt chiar si foarte putin inclinat spre fata, in spatele meu se creaza un vartej de aer care tinde sa o detaseze de pe motocicleta. La 120 poate sta oricat, la 140 oboseste in maxim 20-30 minute, si cu 170 pot merge mai mult de 30s doar daca vreau sa scap de ea. Daca cu cateva sute de euro dati pe plastice pot macar sustine 140, adica fix limita de viteza pe autostrazile din Bulgaria, tot ar fi ceva. Pentru cateva zeci de zile de concediu pe an parca nu merita sa mai tin in ograda si ceva de categorie sport-touring, dar daca chiar nu exista alte solutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Eu am mers 150-160 si nu sunt probleme, am facut km si cu 180 si varf de +200. Cu pasager si topcase. In general ca viteza de croaziera nu merg peste 130-140, dar nu din cauza vantului, disconfortul e legat mai mult de diferenta de viteza fata de celelalte vehicule. Oricum nu suporta comparatie cu alte nakeduri cu care am mers. Eu am 1m78, pasagera 1m65, parbriz stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexfz Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Salutare, a detinut careva ambele modele S (din 2004) si S2 (din ~2007), sau le-a testat careva pe amandoua? ma intereseaza daca sunt performante diferite intre ele care sa merite ( din ce am cercetat motorizarea este identica) ( schimari: frana fata/ scarite spate si alte mici maruntisuri) sau doar look-ul , vreau sa imi achizitionez un S2 ( astept oferte/ nu ma intereseaza variantele N) , in urma unui eveniment urat am ramas fara S-ul din 2006. O seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 13, 2017 Share Postat Septembrie 13, 2017 Performante mai bune la franare,consum mai mic cica,nu semnificativ,se merita S2 cu micile imbunatatiri pe care le are,si forma carenei fata cu parbrizul unde e lasat o mica distanta sa ajute la franare,apasa nush cum pe aer,ceva de genu,shaua este mai buna.... parca are si scarite pasager cauciucate,sper sa nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.