john17 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 234 lei tot, sau doar manopera? Pt toata lucrarea cu simeringuri si ulei mi se pare moka! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Uleiul a fost doar 56 de lei, simeringurile (praf si ulei) 178. Nu stiu cum a fost cu manopera, ca pe factura nu apare nimic, am platit fix 234 lei. Ultima data cand mai schimbasem simeringuri, acum ceva ani, manopera a fost vreo 60-70 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) 900 cu tot cu cuzineti de furca Multumesc pentru raspunsuri! Tot cam asa m-a costat si pe mine, daca tranform NZD in lei. Adica 290NZD. Mi se pare un pret de bun simt ca sa ai, practic, o furca noua. Inca nu am apucat sa o testez mai serios, ca m-am luat cu treaba. O sa va imprtasesc impresiile dupa... Editat Octombrie 24, 2017 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Copii, foloseste vreun posesor de FZ6 casca flip up? Ma bate un gand dar in acelasi timp am si o retinere. Fiind ochelarist m-ar ajuta mult la pus si scos, se simplifica mult operatiunea si scade riscul de a tranti "bicicleta", insa parca nu prea merge cu mobra de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Casca flip-up arata inchisa aproape ca una normala. Casca flip-up garanteaza siguranta doar inchisa. Totusi nu intrebi de o casca enduro ... deci de ce nu ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Ce am eu in vedere e omologata si ca jet in pozitia deschis - e vb de Caberg Duke II. Nu asta ma framanta si nici aspectul. Am avut doar integrale, mai cochetam cu flip flop acum vreo 9-10 ani dar am trecut printr-o luneta de Kangoo si am decis atunci sa iau tot o integrala noua dupa eveniment... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 (editat) Si eu sunt ochelarist, practic imi permit orice casca imi doresc, dar am avut doar integrale. Ultima am ales-o nu doar pentru ca era modelul cel mai nou de la fabricantul de la care cumpar de obicei casti, ci si pentru ca are canale pentru bratele de ochelari, am stricat inclusiv rame de titan din cauza castilor de motocicleta asa ca e o cerinta serioasa pentru mine. Sincer nu cred ca o casca flip-up face vreo diferenta. Intrucat folosesc si un sistem BT Sena cu earplugs, in loc de difuzoarele cu care vine setul standard, pusul castii dureaza mai mult de 5 secunde intotdeauna, ca mai dau jos si ochelarii chiar e ultima problema. Si la earplugs nu renunt, sunt cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pe moto in ultimii ani: zgomot redus, pot sa vorbesc la telefon la calitate mai buna decat in orice masina, pot sa ascult muzica linistit, aproape zen PS. In 12 ani am cumparat 4 casti pentru mine, prima a fost una mai ieftina, celelalte au fost varful de gama din acel moment. Dar nu flip-up. Editat Noiembrie 16, 2017 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 (editat) Mda, multumesc pt pareri. Am comandat flip up-ul dupa ce probasem modelul in magazin aici (noroc ca nu la @alex_en, am putut incerca vreo 5 modele de casti pe gratis ), dar diferenta de >100€ m-a determinat sa procedez "romaneste". Folosesc motorul si in oras, merg de colo-colo si operatia de pus-scos casca + cagula + ochelarii (pe care ii pun pe sa de unde pot pica de la vant si vibratii) de 10 ori e sacaietoare, cu floapa sunt situatii in care pot ridica doar falca pe langa faptul ca se pune/scoate lejer cu bicicleta pe nas. Nu am avut niciodata casti speciale pt ochelaristi, toate au fost integrale Shoei pana acum. Am probat zilele astea un Nolan dar zau ca n-am simtit diferenta dpdv bicicleta, doar ca nu imi sta bine pe tartacuta. Niciuna nu imi impinge in nas daca ii dau pumni in lateral. Am avut si eu rame de titan (f scumpe) subtiri pe care nu le puteam baga in casca pt ca flexau bratele si mai sareau si lentilele daca insistam, a trebuit sa fac alti ochelari pt moto si racing. Acum port o rama mai rigida, casca fiind un element hotarator in alegere. Nu m-am hotarat daca voi folosi floapa si la drumuri lungi, depinde si de cum se va comporta dpdv zgomot, etanseitate etc. Discutia s-ar putea muta la sectiunea casti, doar ca sunt curios daca mai utilizeaza cineva flip up pe genul asta de motor sau voi fi unicat. Editat Noiembrie 16, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 pentru oras recomand flip up-ul (utilizez asa ceva - shoei multitec, si ceva mai rar vara, pe caldura -open face), dar la drum lung se schimba problema din cauza zgomotului, iar acolo recomand integrala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 de ce? neotecu si schubert c3pro sint cele mai silentioase casti. plus comfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta. New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ga gicu Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Salut, băieți! Aș vrea să schimb anul viitor cauciucurile de la moto. În prezent, e echipată cu Michelin Pilot Road 2, cu DOT 2010. Nu știu cu ce alta marcă să le înlocuiesc, un echivalent la Michelin.Pe față,am dimensiunea de 110 și căutând varianta actuală de Pilot Road, am găsit Pilot 4 dar cu lățime de 120,de 110 nu se găsesc pt.că nu sunt atât de cerute, așa mi-a zis băiatul de la magazin.Variante ar fi cu DOT recent da' nu știu ce s-ar potrivi, ce mărci. Sau aș pune tot de la Michelin însă nu știu ce model. Mulțam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 recomand Metzeler Roadtec01. am vazut ca este si pe 110 de unde am luat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Eu peste tot am vz 120/70 fata si 180/55 spate la FZ6. Inclusiv pe abtibildul de pe bascula. Ma gandesc ca, daca din motive care imi scapa, ai 110 in civ, ar fi poate mai productiv sa mergi la rar sa adauge 120. Gama din care poti alege e mai vasta, preturile probabil mai mici. My 2 bani opinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Daca are 110 pe fata are mai mult ca sigur FZS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 poate sa devina incomod la viteze mari daca esti mai inalt,posibil sa iti devieze vantul chiar in gat/casca....estetic arata mult mai bine decat cel stock,o sa iti mareasca si putin consumul,eu as fi optat pentru double buble,arata mult mai bine si nu e asa lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Eu aveam ultima oara cand m-am masurat 1m78. Si parbrizul stock imi da vantul fix in gat, sub casca. Cu mainile n-am probleme, e maibine decat cu lopatelele de la Transalp. Am renuntat la ideea de a schimba parbrizul, la transplant schimbasem dupa o izba Givi touring cu un MRA mai inalt si aveam curentul fix in casca, tare nasol. Treaba cu gatul ma deranjeaza doar cand e f frig, cateva grade peste 0°C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta. New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata. Asta cauti? http://motomus.ro/piese-accesorii/accesorii/genti-cutii-coburi/suporti-topcase-genti/Suport-Side-Case-MONOKEY-Yamaha-FZ6-S2-FZ6-PL360 Gasisem la un momentdat( ca si eu am cautat, dar pana la urma am luat un topcase gigantic) unele mai mici si in jurul a 100e, care erau speciale pentru gentile textile mici. Salut, băieți! Aș vrea să schimb anul viitor cauciucurile de la moto. În prezent, e echipată cu Michelin Pilot Road 2, cu DOT 2010. Nu știu cu ce alta marcă să le înlocuiesc, un echivalent la Michelin.Pe față,am dimensiunea de 110 și căutând varianta actuală de Pilot Road, am găsit Pilot 4 dar cu lățime de 120,de 110 nu se găsesc pt.că nu sunt atât de cerute, așa mi-a zis băiatul de la magazin.Variante ar fi cu DOT recent da' nu știu ce s-ar potrivi, ce mărci. Sau aș pune tot de la Michelin însă nu știu ce model. Mulțam! Eu am PR4, foarte multumit de ele pe FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 (editat) Hmm, alea de la mus sunt pt sidecase-uri (f)rigide, trebuiesc deportate semnalele, nu pont. Am gasit ceva la Kappa, TK351 le zice. Sa vaz cat or costa la colegul @sfert, desi parca sunt prea mari/coborate pt gentutele Louis de 2x15l. Eu am un Metzeler Interact Z8 pe fata si am pus pe spate in vara Pirelli Angel ST - n-am prins oferta din iarna la metz si asta a fost cel mai bun pret pt o anvelopa OK. Nu ma dau cu genunchiul jos, commuting, ceva oras si touring cu pasager. Multumit, diferenta de la cer la pamant fata de PR avute anterior, insa alea aveau ceva vechime. M-am dat inclusiv astazi prin oras, pe mazga si 2.8 grade la plecarea de acasa, burnita cu ceva albicios printre picaturi la mine in zona. Stiu, nu sunt sanatos, sa sara sfatosii pe mine! Editat Ianuarie 4, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Ianuarie 19, 2018 Share Postat Ianuarie 19, 2018 (editat) Caut pt fz6: -clema far naked -scarite pasager de s2 + bratele de prindere De preferat din Bucuresti Editat Ianuarie 19, 2018 de walking^human Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 30, 2018 Admin Share Postat Ianuarie 30, 2018 Salutare, Baieti, caut pentru un amic un S / N, sa fie musai cu ABS (dupa 2009?) si in mintile ei. Nu ma intereseaza neaparat kilometrajul, cat faptul ca mobra sa fie cinstita, ingrijita. Daca aflati sau stiti ceva la vanzare va rog sa imi dati de stire. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 S-a fabricat fz6 si dupa 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 2, 2018 Share Postat Februarie 2, 2018 S2 s-a fabricat pana in 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 Salutare! Baieti, bateria mea de pe Fazer si-a dat duhul si vreau sa cumpar una noua. Ati cumparat careva baterie Yuasa de la Motodiscount sau aveti vreun feedback ceva ? Imi pare buna la pret, dar nu as vrea sa am surprize pentru un banut in minus.. Am atasat si un link cu ce vreau sa cumpar. http://motodiscount.ro/Acumulator-YT12B-BS-EXIDE Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 daca nu e toplite yuasa si e yuasa de la mama ei se merita,oricum bateriile parca au aceeasi garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.