Co_Blue Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 . Care stiti ce presupune acea sincronizare si cum se face ea ( eu am renuntat sa ma duc ma Motordynamics). Filtru de aer poti sa-l cureti singur binemersi cu spray de curatat la 17000km eu zic sa te uiti la el ca sigur e murdar ca dreacu . La aerul din tara asta (in frenezia constructiilor) eu curat filtrul de aer la max 5000 km cu jet de aer compresor eventual. Despre sincronizare la injectie eu n-am auzit ... despre sincronizare la carburatoare da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 La aerul din tara asta (in frenezia constructiilor) eu curat filtrul de aer la max 5000 km cu jet de aer compresor eventual. Despre sincronizare la injectie eu n-am auzit ... despre sincronizare la carburatoare da. Pai asta ma mira si pe mine ce poate sa sincronizeze la un motor pe injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Pai asta ma mira si pe mine ce poate sa sincronizeze la un motor pe injectie ? E nasol daca te obliga leasing-ul sa faci reviziile la un service yamaha !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 nu ma obliga leasing-ul sa faca revizia la Yamaha , de fapt eu nici nu l-am luat de la Yamaha Romania l-am luat de la Tiberiu Troia care e dealer Yamaha printre altele , asa ca revizia am facut-o unde am vrut eu cea de 1000 am facut-o la ei ca am zis ca totusi e la 1000km acum dupa un an si 7800 km am facut-o la Sabin (kawamotors) unde am fost f multumit si in plus de asta conteaza ca omul cand face ceva sa faca si din placere nu numai din cauza banilor ( cei de la Yamaha denota un dezinteres total fata de client cel putin asa m-i s-a parut mie se poate sa ma fi inselat) oricum eu de acum inainte ma duc numai la Sabin sa-mi umble la motor. Il recomand cu incredere si la altii Oricum si el mi-a zis acelasi lucru nu ai ce sa sincronizezi la una pe injectie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Eu schimbul de ulei mi-l fac singur. In rest mai tot timpul sunt cu ochii pe ea la nivelul de lichid de racire, placute, lichid de frana ... etc. Mi-e groaza si mie de cei de la Yamaha de pe DN1 ... cam 45 de minute si plimbari pe la diverse etaje/birouri mi-au luat sa cumpar un amarat de filtru de ulei ! Asta pentru ca am vrut unul "de origine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_77 Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 cam asa arata tobele IXIL montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 salut stie cineva pe unde as putea gasi istoria modelului in cauza ? pe google gasesc orice numai asta nu multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Care vine azi la Arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Daca vrei sa ne intalmim, mi-ar face placere. Eu am un FZ6 N 2006 si din cate imi dau seama din poze cred ca stai prin 13 Septembrie - Petre Ispirescu. Eu stau in Drumul Sarii si mai cunosc cativa baieti cu Yama. Ma poti gasi la tel: 0723.99.77.55 sau 0742.99.77.55. Dami un tirr... si ne intalnim. Uite doua poze cu mobra mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Am de vanzare o pereche de oglinzi de FZ6 S - au fost puse pe carena la o yamaha diversion, dar am transformat-o in streetfighter si nu mai am ce face cu ele. Daca intereseaza pe cineva voi face si poze. 0727440247 - Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Nu vreau sa contrazic titlul acestui topic, dar eu stiam ca FZ6 e pasarica si altcineva e scula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Nu vreau sa contrazic titlul acestui topic, dar eu stiam ca FZ6 e pasarica si altcineva e scula damn...u r right man hornet rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 http://www.motorradonline.de/news/yamaha-r...elle.246934.htm stire de pe motorrad: yamaha recheama pentru remedierea unor defectiuni la senzorul TPS de la valva de admisie aer mai multe modele printre care si fz6urile cu seriile FZ-6 Typ 1B31/1B33/1B35 Fg.-Nr. RJ074-0000301 - RJ074-0029125 FZ-6 Fazer Typ 5VX1/5VX6 Fg.Nr. RJ071-0000301 - RJ071-0039486 simptome: moare la ralanti ati avut astfel de probleme? cei care le-ati achizitionat de la reprezentanta ati fost anuntati? sau doar in Germania se aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Salutare, Ma bag si eu in vorba, chiar daca nu am FZ6. De fapt, sunt in cautari pt. un nou motor. Trebuie musai sa fie de 600cc si nu sport. Vreau ceva practic, frumos, care sa poate fi calarit si la drumuri lungi de 2 persoane cu ceva bagaje. Dar sa fie si manevrabil prin oras (unde petrec 80% din timp). Studiind ofertele modelelor curente ale producatorilor japonezi am ajuns la o lista de numai 2 motoare: 1. Honda CBF600 2. Yamaha FZ6 Fazer Problema e ca trebuie sa ma hotarasc asupra unui model fara sa le probez. In cel mai bun caz pot sa merg la dealer si sa stau pe ele doar. Dupa ce am facut introducerea, sa trecem la subiect. Toate articolele/testele pe care le-am citit in revistele de specialitate (englezesti) descalifica FZ6-ele ca avand un motor nepotrivit cu clasa din care face parte. Ei spun ca puterea vine la turatii prea mari, injectia e cam nasoala, sasiul nu prea bun, etc. Acum, revistele sunt una si posesorului unui FZ6 e alta. Spuneti-mi va rog, cum e pana la urma cu motorul asta? E usor de "utilizat", practic, are ceva bube care nu va plac? Pe masura ce-mi mai vin intrebari in minte, mai scriu. Multumesc, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 cam asa arata tobele IXIL montate imi poti spune unde le-ai comandat si cat au fost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 @utzelu In aceiasi dilema am fost si eu. Pana la urma am ales FZ6s (iti recomand cu ABS). Sunt multumit, imi place, este exact ce mi-am dorit (poate un pic cam nervoasa pentru mine, dar in ture joase e cuminte). CU toate acestea inca ma gandesc daca un enduro nu era o alegere la fel de buna? Bafta. A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 @utzelu : si eu am avut tot Dragstar pana sa-mi iau Fazer-ul este o trecere ok , cum a zis si @golum pana in 6000rpm o conduce si un incepator peste 7000rpm isi arata coltii eu zic sa-ti iei Yamaha arata mult mai bine ca CBF -ul si este si mai noua . Iar la drum lung nu ai probleme mergi 250 km fara sa te dai jos de pe ea . Bafta in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 @utzelu : si eu am avut tot Dragstar pana sa-mi iau Fazer-ul este o trecere ok , cum a zis si @golum pana in 6000rpm o conduce si un incepator peste 7000rpm isi arata coltii eu zic sa-ti iei Yamaha arata mult mai bine ca CBF -ul si este si mai noua . Iar la drum lung nu ai probleme mergi 250 km fara sa te dai jos de pe ea . Bafta in alegere Multumesc pt. reaspunsuri. Mi-am luat deja un motor, dar unul care nu corespunde criteriilor mele de confort: Ducati Monster 620ie Dark. Am gasit o ocazie super buna si nu am putut "refuza" Nu eram pregatit sa-mi iau acum motor, dar uite ca l-am luat. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 (editat) La monster m-am uitat si eu destul de mult. Am ales FZ6 si nu regret deloc. Sper ca nici tu Bafta. A Editat Noiembrie 29, 2006 de golum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 La monster m-am uitat si eu destul de mult. Am ales FZ6 si nu regret deloc. Sper ca nici tu Bafta. A Nu pot zice ca nu regret 1pic ca n-am luat FZ6. Era mai practic, mai confortabil, piese de schimb mai usor de gasit si mai ieftine. Datorita faptului ca sunt "izolat" pe insula Ciprului, e destul de greu (costisitor) sa-mi iau un FZ6 din Germania (aici nu gasesti la 2nd hand, iar noi sunt aberant de scumpe). Trebuia aranjat cu altcineva de incredere pt. a-mi cumpara motorul din Germania, facut plata prin banca (comisioane), aranjat cu o companie de shipping sa-l transporte in container aici, etc. Mult prea multe variabile pe care nu le pot manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Si cand te gandesti ca in Romania le aduce din Grecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Si cand te gandesti ca in Romania le aduce din Grecia Nu stiu cum e cu Grecia. Pe mine ma interesa unul la mana a 2 a de prin 2005. In nici un caz nou noutz. Deci daca nu vezi motorul la fata locului ai toate sansele sa iei tzeapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 Salutare! daca stiam de voi, v-as fi scris de asta vara... Ce ziceti, o punem de un club? cum e Fazer Espana de ex. Daca cineva s-a indoit fodata de puterea Fazerului roshu naked, ar fi cazu' sa reconsidere... Hai ca atasez nishte poze cu prietena mea...Matilda o cheama...and she's hot like hell! Keep in touch! inca ceva...era sa uit Unde pot gasi un suport de plastic pentru numarul de inmatriculare? Mi l-am schimbat de curand si mi-am dat seama ca daca prind direct suruburile in numar nu se mai vad literele....motordynamiKs are? Am de vanzare crash protector original (ma rog, roller protector) de stanga. Pe cel de dreapta nu-l mai am....n-am fost cuminte Daca s-o mai gasi cineva ca mine care sa-l aiba pe cel de dreapta...facem pereche nu? Oricum kestia nu-i ca la papuci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 (editat) SALUTARE De curand am achizitionat si eu un FAZER din 2001. As vrea sa stiu voi ce benzina ii puneti(care ii place cel mai mult), ce ulei, cam care sunt probleme care apar la modelul asta Eu pana in momentul de fata am avut numai comuniste deci orice sfat este binevenit. Va multumesc. Numai bine. Editat Martie 7, 2007 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 (editat) 1.puteti verifica un lucru: cand pornesti motorul, la voi se aprinde becul galben din bord cat timp tii apasata clapeta de pornire (cel de eroare de functionare)? la mine se aprinde si sta aprins pana iau degetul de pe buton (circa 1 sec). 2.ce valori aveti la CO (nivelul gazelor la evacuare) in calculatorul de bord (C1 si C2)? stiti cumva si ce reprezinta cifrele acelea? in manualul de service nu am gasit. toate bune Editat Martie 7, 2007 de zaradi99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.