Schuberth Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Man chiar ai crezut ca vreau R1 ca nu ne strangem sa iesim ? Glumeam . Nu am ajuns chiar atat de distrus incat sa imi cumpar mobra ca sa am cu cina ma da . Vreau R1 sa incerc si altceva , dupa care trecem la enduro si apoi touring spre batranete . Oricum am luat id tau de mess si poate ne strangem si noi sa iesim in weekend . NU ma refeream la un drum de 1000km ci la macar 100 ca ultima oara ne-am vazut la arc si am plecat la fel cum am venit , fiecare la casuta lui . In speranta unei iesiri , va pup . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gpapa Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Daca nici uichendul asta nu ne dam macar 5 6 bucati ma las de grupuri si forumuri . Fratilor stabilim si noi o zi sa iesim la o plimbare adevarata ? Este ultima invitatie pe care o mai fac !!!! Acum cand lumea alearga dupa miei si oua rosii? Acum sunt momentele alea de "nu te duci sa iei nustiuce de nustiuunde?", "nu ti-am zis ca la ora nustiucare trebuie sa mergem nustiuunde la masa?" BTW azi ma duc sa-mi pun crashpaduri la Dual Tours... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Cea mai buna propunere, pe care am formulat-o deja.... Va astept la Brasov...luni, nu chiar in weekendu de Pasti, ca se mai relaxeaza tot omu si sta cu familia...Deci luni, 9 aprilie (ziua asta ar trebui sa fie libera pentru toata lumea) la ce ora vreti voi sa ne adunam, sa ne cunoastem si sa facem drumul Brasov-Sighisoara, sau Brasov-Tg. Mures (dupa preferinte, posibilitati etc.). Este unul dintre cele mai frumoase drumuri din tara...are niste curbe ca in need for speed, iar daca ne ajuta vremea o sa fie de neuitat. Iar daca ne intelegem o punem si de un club ok? @Princz de la Cluj....daca te intereseaza, da-mi de stire ca sa vedem cum ne intalnim. Astept comentariile voastre...ev. pe mess Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Eu si motoru meu. Tobele le-am schimbat, am acuma tobe laser, sunet superb iar nivelu de zgomot acceptabil. Nu se leaga politia de galagie. Pana acuma nici o problema cu motoru, merge foarte frumos. Mici inconveniente: - nu reusesc neam sa reglez ca lumea oglinzile, trebuie sa misc juma de corp + cap, sa vad satisfacator in oglinda. - cand mai am o liniuta doua la benizna, si merg cu ea turata (8-10 000 ture), la relantiu moare. Nu am probleme daca are peste 3 linii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Motoreta mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gpapa Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Rezolvat 280 RON + 10 RON montaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Cea mai buna propunere, pe care am formulat-o deja.... Va astept la Brasov...luni, nu chiar in weekendu de Pasti, ca se mai relaxeaza tot omu si sta cu familia...Deci luni, 9 aprilie (ziua asta ar trebui sa fie libera pentru toata lumea) la ce ora vreti voi sa ne adunam, sa ne cunoastem si sa facem drumul Brasov-Sighisoara, sau Brasov-Tg. Mures (dupa preferinte, posibilitati etc.). Este unul dintre cele mai frumoase drumuri din tara...are niste curbe ca in need for speed, iar daca ne ajuta vremea o sa fie de neuitat. Iar daca ne intelegem o punem si de un club ok? @Princz de la Cluj....daca te intereseaza, da-mi de stire ca sa vedem cum ne intalnim. Astept comentariile voastre...ev. pe mess Salutari! Eu ma bag . Mai vin inca 2 prieteni ai mei . Daca mai merg si altii cu atat mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golum Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Salutare, Am vazut ieri un fz6s rosu pe Valea Oltului si un N pe langa pitesti (portocaliu) . Se inmultesc. A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 - cand mai am o liniuta doua la benizna, si merg cu ea turata (8-10 000 ture), la relantiu moare. Nu am probleme daca are peste 3 linii. ce serie are motocicleta? verifica sa nu fie in seria aceea ce Fazere cu defect din fabrica. vezi in urma cu cateva pagini pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 ce serie are motocicleta? verifica sa nu fie in seria aceea ce Fazere cu defect din fabrica. vezi in urma cu cateva pagini pe topicul asta. Am verificat, si intradevar are seria pe plaja mentionata in articolu de mai inainte. JYA RJ 071 000031229. Pe de alta parte, nu imi face tot timpu probleme, char rar as putea zice, si totusi suspectez ca e de la benzina. Ma duc sa imi schimb caucicucurile saptamana viitoare si o sa le cer celor de la reprezentanta sa verifice si problema asta. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Salutare, Am vazut ieri un fz6s rosu pe Valea Oltului si un N pe langa pitesti (portocaliu) . Se inmultesc. A Esti sigur ca nu era al tau ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Mai baieti voi cand schimbati vitezele folositi sau nu ambreiajul. Am incercat ieri fara si am observat ca merge mult mai bine, e mult mai precis decat in cazul in care decuplam motorul de transmisie, cutia nu face nici un zgomot, iar discurile cred ca nu mai sunt supuse asa de tare uzurii. Voi ce parere aveti? cum e mai recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gpapa Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 @Andrei_77 si zaradi99 De unde v-ati luat tobele IXIL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Eu si motoru meu. Tobele le-am schimbat, am acuma tobe laser, sunet superb iar nivelu de zgomot acceptabil. Nu se leaga politia de galagie. Pana acuma nici o problema cu motoru, merge foarte frumos. Mici inconveniente: - nu reusesc neam sa reglez ca lumea oglinzile, trebuie sa misc juma de corp + cap, sa vad satisfacator in oglinda. - cand mai am o liniuta doua la benizna, si merg cu ea turata (8-10 000 ture), la relantiu moare. Nu am probleme daca are peste 3 linii. scoate-i amortzorele de zgomot sa auzi atunci galagie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) 2 probleme: 1. S-a postat zilele trecute manualul motocicletei in format pdf. Are cineva si manualu de service? 2. Ce parere aveti despre raspunsul la acceleratie al motocicletei, adica....drum ca la la Cheia, curbe stranse....curba...frana....iesire din curba...gaz...raspunsul motocicletei cum e? Promt, adica reactioneaza in primul moment sau...reactioneaza dupa o secunda provocand un shock care se simte pana in lant si care poate destabiliza mai ales daca te prinde in pozitie inclinata...? Ma intereseaza parerile voastre, pentru ca aceasta motocicleta poate fi condusa foarte bine in stil sportiv iar shocku de care vb deranjeaza in vitezele mici, adica 2,3... E doar la a mea? E si la altele? E si la alte modele cu exceptia vitezanelor autentice care reactioneaza inca din prima clipa la orice manipulare a manetei? Sau e greseala de pilotaj, pentru ca gazul nu ar trebui lasat in curbe iar jocu' s-ar face din frane? Deci vreau sa stiu ce ati observat atunci cand ii dati gaz (brusc) fiind in viteza 2 sau 3. Thanks Editat Aprilie 11, 2007 de strike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 @Andrei_77 si zaradi99 De unde v-ati luat tobele IXIL? de la un magazin pe langa hala traian, nu mai stiu cum ii spune. e posibil sa aiba afisata reclama cu "Scorpio", nu imi mai amintesc. 2 probleme: Sau e greseala de pilotaj, pentru ca gazul nu ar trebui lasat in curbe iar jocu' s-ar face din frane? Deci vreau sa stiu ce ati observat atunci cand ii dati gaz (brusc) fiind in viteza 2 sau 3. Thanks e problema de pilotaj, in mod corect curbele se iau cu gazul usor deschis, la orice motocicleta. nu prin frana de motor, frana fata este exclusa pt ca o iei drept, frana spate poate corecta usor traiectoria in curba, dar trebuie sa ai ceva experienta ca e foarte usor sa intri in derapaj daca franezi spatele. e problema de fizica a motocicletei: fata inclina motocicleta (prin contravirare), iar spatele vireaza practic motocicleta (prin tractiune). deci franezi cat iti trebuie inainte de viraj, iar cand intri in viraj incepi sa accelerezi usor. la iesire din viraj incepi sa dai gaz puternic, dar controlat. nu prea brusc ca derapeaza sau chiar vobleaza. daca ti se pare ca reactioneaza cu usoara intarziere la accelerare, micsoreaza jocul la cablul de acceleratie si o sa ai raspuns mult mai bun. motocicleta raspunde rapid la acceleratie, nu e nici o diferenta intre fazer si alte vitezane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Mai baieti voi cand schimbati vitezele folositi sau nu ambreiajul. Am incercat ieri fara si am observat ca merge mult mai bine, e mult mai precis decat in cazul in care decuplam motorul de transmisie, cutia nu face nici un zgomot, iar discurile cred ca nu mai sunt supuse asa de tare uzurii. Voi ce parere aveti? cum e mai recomandat? astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 e problema de pilotaj, in mod corect curbele se iau cu gazul usor deschis, la orice motocicleta. nu prin frana de motor, frana fata este exclusa pt ca o iei drept, frana spate poate corecta usor traiectoria in curba, dar trebuie sa ai ceva experienta ca e foarte usor sa intri in derapaj daca franezi spatele. e problema de fizica a motocicletei: fata inclina motocicleta (prin contravirare), iar spatele vireaza practic motocicleta (prin tractiune). deci franezi cat iti trebuie inainte de viraj, iar cand intri in viraj incepi sa accelerezi usor. la iesire din viraj incepi sa dai gaz puternic, dar controlat. nu prea brusc ca derapeaza sau chiar vobleaza. daca ti se pare ca reactioneaza cu usoara intarziere la accelerare, micsoreaza jocul la cablul de acceleratie si o sa ai raspuns mult mai bun. motocicleta raspunde rapid la acceleratie, nu e nici o diferenta intre fazer si alte vitezane. ok. Voi studia problema la viitoarele ocazii. Stiu de unde pana unde se folosesc franele si ma cam ajut de toate. Greseala mea posibil sa fie din lasarea mai domoala a gazului in curbe. Totusi shoku era pronuntat in cateva situatii, asa ca voi mai studia problema...La un moment dat am avut impresia ca ma destablizeaza. Apropo, nu prea poti umbla la cablul de acceleratie, astea sunt setari de service. Sau ma insel? astept pareri Io cand mi-am luat motoru asta, la service mi s-a spus: "nu schimba vitezele fara ambreiaj ca nu e bine". Si asa am facut. N-ai decat...da' exista riscuri. Nu puneau degeaba maneta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 poti umbla usor. la baza manetei de acceleratie, unde iese cablul, ai doua suruburi de plastic infiletate pe cablu. le slabesti, pt ca ele sunt intepenite unu'n altul, si mai defiletezi un pic. o sa vezi ca se micsoreaza jocul manetei. princippiul e acelasi ca la maneta de ambreiaj. sa-i lasi un pic de joc oricum, pt ca nici prea strans nu e bine (la revenirea din acceleratie). daca esti din bucuresti, poate ne intalnim intr-o seara si iti reglez eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Ne reglam azi la Arc incepand cu orele 18 pana mai tarziu !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Maine 14 04 2007 iesim si noi asa de proba pe un traseu usurel asa ? Un mic o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Salutare Ma intereseaza si pe mine, la modelele mai vechi care au doar kilometrajul digital si vitezometrul analogic, daca indica temperatura la lichidul de racire. Poate din alea 2 butoane SELECT CLOCK si RESET. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am si eu o problema . Am o singura cheie . Nu mai am codul ala , nu mai am nimic . Aveti idee cat costa ? cum se procedeaza ? Sau macar un nr de la Yamaha ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 nu bine, fanele. cheile se copiaza doar dupa cheia rosie, ai grija sa nu o pierzi pe asta pe care o ai ca e lucrare pe urma, trebuie schimbat calculatorul&shit. suna=l pe cristi popa, e un tip de la yamaha otopeni: 0721 247 025 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 nu bine, fanele. cheile se copiaza doar dupa cheia rosie, ai grija sa nu o pierzi pe asta pe care o ai ca e lucrare pe urma, trebuie schimbat calculatorul&shit. suna=l pe cristi popa, e un tip de la yamaha otopeni: 0721 247 025 Cheia rosie ? Nu am nimic iti dai seama Am doar o cheie si atat. Nu mai am codul ala despre care scrie in carte. Sau cum o fi. Am doar o cheie si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.