Hadess Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Cine poate sa imi explice cum se face sincronizarea carburatoarelor folosind manometre? Eventual daca puneti ceva linkuri catre articole bune, postati. Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Salutare ! De fapt e vb despre vacuumetre (nu manometre) si e destul de simplu. E vb despre masurarea vacuum-ului produs de fiecare cilindru. Am sa-ti zic cum se face la japoneze cu 4 cilindrii (tocmai am facut asta la a mea si mi-a iesit perfect). 1. In primul rand trebuie sa te asiguri ca cele 4 carburatoare sunt curate, ca au nivel egal in camera de nivel constant, ca sunt montate corect si nu trag aer fals pe la conexiunile cu airbox-ul sau cu motorul sau pe la capace. De asemenea bujiile trebuie sa fie in stare buna impreuna cu conexiunile lor (fishele) si ale bobinelor de inductie. Unii producatori recomanda si reglarea jocului supapelor inainte de operatiunea asta (normal, vacuum-ul se "trage" prin supape...) 2. Trebuie sa demontezi rezervorul, sa gatui furtunul care aduce vacuum din motor la robinetul de benzina (daca ai) si sa folosesti un recipient de benzina + furtun lung ca sa alimentezi motorul (un vas de lichid de stergatoare de dacie e ok, ieftin si se gaseste pe toate drumurile). Recipientul respectiv il poti pune intr-o punga pe care o agati de ceva mai inalt (plafonul garajului...) si o gauresti in fund ca sa-i scoti furtunul Airbox-ul trebuie sa fie conectat si filtrul de aer montat. 3. Calibrezi vacuumetrele astfel: Pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca (atentie la gaze, daca faci asta in garaj te cam "ia somnul"). Apoi il opresti si cauti cele 4 "prize de vacuum" de pe carburatoare. Acestea se afla de obicei in capacele superioare (cele de plastic) si sunt acoperite cu niste capacele de cauciuc. Scoti capacelul de la al 2-lea cilindru si conectezi furtunul unuia din vacuumetre (primul). Pornesti motorul (care va avea o turatie de relanti mai mica decat de obicei pentru ca trage aer fals pe la cilindrul 2) si reglezi surubul de relanti astfel incat sa ajungi pe la vreo 2k rpm. Apoi (in functie de vacuumetru) iti notezi valoarea depresiunii sau reglezi surubul de ajustare a manometrului astfel incat acul sau bila sa ajunga la semn. Apoi deconectezi primul vacuumetru si il conectezi pe al 2-lea, reglezi turatia la 2k rpm daca mai e nevoie si observi valoarea vacuum-ului sau reglezi vacuumetrul ca sa indice la semn (dupa caz). Repeti operatiunea cu toate cele 4 vacuumetre astfel incat conectate pe rand la acelasi cilindru toate sa indice la fel sau macar sa stii valorile fiecaruia pentru acelasi vacuum (de la cilindrul 2 la 2k rpm). ATENTIE LA TEMPERATURA MOTORULUI, DACA O LALAI PREA MULT SE INCINGE SI TREBUIE SA IEI O PAUZA. Nu neglija asta, valoarea vacuum-ului variaza putin cu temperatura si iti afecteaza calibrarea. 4. Scoti si celelalte 3 capacele si conectezi toate vacuumetrele la cilindri. Ajustezi din nou surubul de relanti astfel incat sa ajungi la cca 2k rpm (acum va avea eficienta si mai mica la relanti pentru ca treage putin aer fals la fiecare carburator) si observi indicatiile celor 4 vacuumetre. Ideal ar fi sa fie egale, asta inseamna ca cele 4 carb-uri sunt echilibrate. Daca nu se intampla asa trebuie sa ajustezi suruburile de balansare dintre carburatoare. Acestea sunt in numar de 3 si sunt pozitionate in zonele de acitonare ale clapetelor, unul in mijloc chiar langa prinderile cablurilor de acceleratie si celelalte 2 in pozitii similare intre celelalte carb-uri. Se ajusteaza intai suruburile de pe margine astfel incat sa se echilibreze cilindrii 1-2 si 3-4 si apoi se echilibreaza perechile intre ele de la surubul din mijloc. Eventual repeti operatiunea de cate ori e nevoie ca sa iasa corect. O idee des vehiculata este sa reglezi astfel incat cilindrii de pe exterior sa "traga" putin mai tare pentru ca sunt mai bine raciti, insa n-am vazut-o mentionata in nici un manual original de service... 5. Opresti motorul, deconectezi recipientul de benzina (CU GRIJA), montezi rezervorul si conectezi toate furtunele. Apoi poti sa faci o verificare suplimentara astfel: Te dai cu motoreta vreo 10 minute prin oras si apoi pui degetul ud pe esapament (un timp foarte scurt) chiar langa iesirea din motor, pe rand la fiecare cilindru. Trebuie sa "sfaraie" la toti nu doar la unii. Cam asta ar fi tot, sper sa-ti iasa. Daca ai nevoie de o mana de ajutor spune-mi. Eu mi-am facut vacuumetru cu bile dupa indicatiile din manualaul de service si inca il mai am Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Salutare ! De fapt e vb despre vacuumetre (nu manometre) si e destul de simplu. E vb despre masurarea vacuum-ului produs de fiecare cilindru. Am sa-ti zic cum se face la japoneze cu 4 cilindrii (tocmai am facut asta la a mea si mi-a iesit perfect). 1. In primul rand trebuie sa te asiguri ca cele 4 carburatoare sunt curate, ca au nivel egal in camera de nivel constant, ca sunt montate corect si nu trag aer fals pe la conexiunile cu airbox-ul sau cu motorul sau pe la capace. De asemenea bujiile trebuie sa fie in stare buna impreuna cu conexiunile lor (fishele) si ale bobinelor de inductie. Unii producatori recomanda si reglarea jocului supapelor inainte de operatiunea asta (normal, vacuum-ul se "trage" prin supape...) 2. Trebuie sa demontezi rezervorul, sa gatui furtunul care aduce vacuum din motor la robinetul de benzina (daca ai) si sa folosesti un recipient de benzina + furtun lung ca sa alimentezi motorul (un vas de lichid de stergatoare de dacie e ok, ieftin si se gaseste pe toate drumurile). Recipientul respectiv il poti pune intr-o punga pe care o agati de ceva mai inalt (plafonul garajului...) si o gauresti in fund ca sa-i scoti furtunul Airbox-ul trebuie sa fie conectat si filtrul de aer montat. 3. Calibrezi vacuumetrele astfel: Pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca (atentie la gaze, daca faci asta in garaj te cam "ia somnul"). Apoi il opresti si cauti cele 4 "prize de vacuum" de pe carburatoare. Acestea se afla de obicei in capacele superioare (cele de plastic) si sunt acoperite cu niste capacele de cauciuc. Scoti capacelul de la al 2-lea cilindru si conectezi furtunul unuia din vacuumetre (primul). Pornesti motorul (care va avea o turatie de relanti mai mica decat de obicei pentru ca trage aer fals pe la cilindrul 2) si reglezi surubul de relanti astfel incat sa ajungi pe la vreo 2k rpm. Apoi (in functie de vacuumetru) iti notezi valoarea depresiunii sau reglezi surubul de ajustare a manometrului astfel incat acul sau bila sa ajunga la semn. Apoi deconectezi primul vacuumetru si il conectezi pe al 2-lea, reglezi turatia la 2k rpm daca mai e nevoie si observi valoarea vacuum-ului sau reglezi vacuumetrul ca sa indice la semn (dupa caz). Repeti operatiunea cu toate cele 4 vacuumetre astfel incat conectate pe rand la acelasi cilindru toate sa indice la fel sau macar sa stii valorile fiecaruia pentru acelasi vacuum (de la cilindrul 2 la 2k rpm). ATENTIE LA TEMPERATURA MOTORULUI, DACA O LALAI PREA MULT SE INCINGE SI TREBUIE SA IEI O PAUZA. Nu neglija asta, valoarea vacuum-ului variaza putin cu temperatura si iti afecteaza calibrarea. 4. Scoti si celelalte 3 capacele si conectezi toate vacuumetrele la cilindri. Ajustezi din nou surubul de relanti astfel incat sa ajungi la cca 2k rpm (acum va avea eficienta si mai mica la relanti pentru ca treage putin aer fals la fiecare carburator) si observi indicatiile celor 4 vacuumetre. Ideal ar fi sa fie egale, asta inseamna ca cele 4 carb-uri sunt echilibrate. Daca nu se intampla asa trebuie sa ajustezi suruburile de balansare dintre carburatoare. Acestea sunt in numar de 3 si sunt pozitionate in zonele de acitonare ale clapetelor, unul in mijloc chiar langa prinderile cablurilor de acceleratie si celelalte 2 in pozitii similare intre celelalte carb-uri. Se ajusteaza intai suruburile de pe margine astfel incat sa se echilibreze cilindrii 1-2 si 3-4 si apoi se echilibreaza perechile intre ele de la surubul din mijloc. Eventual repeti operatiunea de cate ori e nevoie ca sa iasa corect. O idee des vehiculata este sa reglezi astfel incat cilindrii de pe exterior sa "traga" putin mai tare pentru ca sunt mai bine raciti, insa n-am vazut-o mentionata in nici un manual original de service... 5. Opresti motorul, deconectezi recipientul de benzina (CU GRIJA), montezi rezervorul si conectezi toate furtunele. Apoi poti sa faci o verificare suplimentara astfel: Te dai cu motoreta vreo 10 minute prin oras si apoi pui degetul ud pe esapament (un timp foarte scurt) chiar langa iesirea din motor, pe rand la fiecare cilindru. Trebuie sa "sfaraie" la toti nu doar la unii. Cam asta ar fi tot, sper sa-ti iasa. Daca ai nevoie de o mana de ajutor spune-mi. Eu mi-am facut vacuumetru cu bile dupa indicatiile din manualaul de service si inca il mai am Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 pt. 2 carburatoare: http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/carbs_balance/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 pt. 2 carburatoare: http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/carbs_balance/ ce buna ar fii o traducere!!!pt. noi cei cu scoala mai putina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Cine poate sa imi explice cum se face sincronizarea carburatoarelor folosind manometre? Eventual daca puneti ceva linkuri catre articole bune, postati. Danke http://www.cartestsoftware.com/fz1/carbure...ronization.html (poze, explicatii... engl!sorry) da, e o YAMAHA, insa principiul e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 O idee des vehiculata este sa reglezi astfel incat cilindrii de pe exterior sa "traga" putin mai tare pentru ca sunt mai bine raciti, insa n-am vazut-o mentionata in nici un manual original de service... In manualul de service la gs1000 mentioneaza acest lucru, dar cred ca e valabil doar la unele motoare racite cu aer. Eu mi-am facut vacuumetru cu bile dupa indicatiile din manualaul de service si inca il mai am smile.gif Poti sa descrii te rog, mai in detaliu modul in care ti-ai facut vacuumetrul ala cu bile ? Niste poze ar fi ideale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 Bun pana aici, DAR: cum sincronizez 4 carburatoare daca am numai 2 ceasuri? Care sunt diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Cu 2 ceasuri nu cred ca-ti iese bine, ar trebui sa le tot muti de pe un cilindru pe altul dar asta iti afecteaza si turatia (care trebuie sa fie constanta). Se gasesc vacuumetre cu 4 ceasuri pe majoritatea site-urilor de moto (louis included). Sau poti sa mergi la un service sau sa-ti faci unul cu bile daca vrei sa te distrezi cu d-astea Vacuumetrul cu bile e foarte asemanator cu cel din post-ul lui Hadess (cel in engl, pentru FZ1). Al meu e cu bile de rulment. Revin cu poze imediat ce ajung in Bucuresti (acu's in Timisoara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Gata, i'm back ) Iete vacuumetrul (poze): Partile cele mai importante sunt valvele de reglaj/calibrare. Eu le-am luat de la un magazin de accesorii pentru acvarii, erau robinetii pentru reglat cantitatea de aer pentru aerisit acvariul . Partea buna e ca permit un reglaj foarte fin si au niste garnituri bune in interior ca sa nu scape aer fals. Si furtunele tot de acvariu sunt dar ma gandesc sa le schimb pentru ca se cam "sug" de la vacuum. Cred ca la un motor cu vacuum mai puternic s-ar gatui de-a binelea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Multumesc pt poze! O sa incerc sa-mi fac si eu o chestie din asta, ramane sa gasesc pixuri si bile cu diametre compatibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Gata, i'm back ) Iete vacuumetrul probabil nu tu esti primul care face asa ceva,dar eu zic ca e genial ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 pt cine vrea sa incerce si unul pe ulei http://www.powerchutes.com/manometer.asp eu am incercat insa cu furtunase de acvariu, care se "sugeau" peste limita admisibila si n'am avut incredere (fzr'ul meu de 1k face ceva vacuum!!) cred totusi ca cu niste tuburi de sticla pe verticala si furtunase de presiune pt conexiuni ar iesi ceva. daca ma mai incurc pe caldura asta cu niste teste poate revin cu rezultate Gata, i'm back ) Iete vacuumetrul (poze): Partile cele mai importante sunt valvele de reglaj/calibrare. Eu le-am luat de la un magazin de accesorii pentru acvarii, erau robinetii pentru reglat cantitatea de aer pentru aerisit acvariul . Partea buna e ca permit un reglaj foarte fin si au niste garnituri bune in interior ca sa nu scape aer fals. Si furtunele tot de acvariu sunt dar ma gandesc sa le schimb pentru ca se cam "sug" de la vacuum. Cred ca la un motor cu vacuum mai puternic s-ar gatui de-a binelea... interesant "prototipul", n'am mai vazut... robinetii aia ce rol au, pt etalonare (sa arate toti la fel pt un vacuum dat), sau sa reglezi "sensibilitatea" asfel incat sa nu mai joace bila aia ca nebuna? l'ai folosit? cu ce rezultate? (ma refer, ai verificat un astfel de reglaj si cu niste ceasuri originale?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 interesant "prototipul", n'am mai vazut... robinetii aia ce rol au, pt etalonare (sa arate toti la fel pt un vacuum dat), sau sa reglezi "sensibilitatea" asfel incat sa nu mai joace bila aia ca nebuna? l'ai folosit? cu ce rezultate? (ma refer, ai verificat un astfel de reglaj si cu niste ceasuri originale?) Salutare, Robinetii sunt pentru etalonare, sensibilitatea depinde de diferenta de diametru intre bila si tub. Daca joaca prea rau iti trebuie bile mai mici. Se gasesc diverse dimensiuni la magazinele de biciclete . Cu ceasuri nu am incercat; consider ca o buna calibrare e suficienta (dar daca pun mana pe un vacuumetru cu ceasuri bineinteles ca incerc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Gata, i'm back ) Iete vacuumetrul (poze): Partile cele mai importante sunt valvele de reglaj/calibrare. Eu le-am luat de la un magazin de accesorii pentru acvarii, erau robinetii pentru reglat cantitatea de aer pentru aerisit acvariul . Partea buna e ca permit un reglaj foarte fin si au niste garnituri bune in interior ca sa nu scape aer fals. Si furtunele tot de acvariu sunt dar ma gandesc sa le schimb pentru ca se cam "sug" de la vacuum. Cred ca la un motor cu vacuum mai puternic s-ar gatui de-a binelea... foarte ingenios! numai un 'stramtorat' din romania poate gasi gasi asemenea solutii.... jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Salutare ! Airbox-ul trebuie sa fie conectat si filtrul de aer montat. Succes ! ma indoiesc ca poti umbla la suruburile de reglaj cu airbox-ul montat circuitul de relanti e separat, asa ca nu ai nevoie de airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Domnule, m-ai dat pe spate. Ingenios,simplu si eficace ! Dupa cum se vede esti doxa. Te rog frumos,pentru cei cu mai putine cunostinte de mecanica, impartaseste-ne si noua restul reglajelor la carburatoare. Am un Kawasaki GPZ 600 R , 4 cilindri si as incerca sa fac o echilibrare. Vacuumetric cred ca ma descurc, pentru ca explicatiile au fost super, dar restul ... ? Multumiri si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redaccess Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 mai baieti am si eu o belea cu carburiciurile mele mici si dragi . Am o baba de yamaha FZR de prin 88 si saraca balbaie exact ca o baba la cumparaturi .io nu prea ma pricep cu reglaje vacumuri si alte tuburi sunt prea incuiat asta e invinutima daca vreti io atata stiu dau cheie ma urc pe ia si o iau la talpa . daca ma poate ajuta cineva cu chestiile alea interesante care par ptr mine de parca ar fi scoase din cartile lu ( Einstein ) si sa imi faca un reglaj la carburiciuri contra cost da nu prea mult ca mis sarac vas ramane mega recunoscator eu sunt din timisoara . Multumesc si asfalt uscat . Apropo daca poate si vrea careva sa faca un pustiu de bine ma poate gasi pe mess Don_juante@yahoo.com ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Cred ca mai bine il intrebati pe nenea asta: /index.php?showtopic=321123 El se pare ca le are rau tare cu manometrele! Oricum ,e topic din 2006, dezgropat din lipsa de publicitate. Despre sincronizarea carburatoarelor se discuta serios, de o gramada de vreme pe aici: /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sally01 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) redaccess nu te mai chinui degeaba eu am mers la un atelier unde avea 3 tipuri de vacumuri chiar iti recomand face treaba buna la bani putini, se cupa chiar si cu lipire carene cu fibra vopsit daca vrei uite un nr 89898989898989 eu il sun chiar si pt sfaturi e super, si poate veni si la domiciliu daca ai nevoie Mesaj completat mai baieti am si eu o belea cu carburiciurile mele mici si dragi . Am o baba de yamaha FZR de prin 88 si saraca balbaie exact ca o baba la cumparaturi .io nu prea ma pricep cu reglaje vacumuri si alte tuburi sunt prea incuiat asta e invinutima daca vreti io atata stiu dau cheie ma urc pe ia si o iau la talpa . daca ma poate ajuta cineva cu chestiile alea interesante care par ptr mine de parca ar fi scoase din cartile lu ( Einstein ) si sa imi faca un reglaj la carburiciuri contra cost da nu prea mult ca mis sarac vas ramane mega recunoscator eu sunt din timisoara . Multumesc si asfalt uscat . Apropo daca poate si vrea careva sa faca un pustiu de bine ma poate gasi pe mess Don_juante@yahoo.com ms mult Editat Martie 3, 2010 de Belbody sters nr de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Vezi ca ai raspuns unei persoane care a scris acum 2 ani, cu mascarada ta de reclama vopsita.. suna la.//xxxxx si te rezolva el. Oricum topicul e interesant. Mesaj completat @sally01 - din 4 posturi cate ai ai spamat 2 topicuri despre sincronizat carburatoare. Te rog sa-ti faci topic la servicii unde iti faci reclama cat vrei tu despre cum sincronizezi carburatoare sau lipesti carene, vezi prin bujia transparenta si asa mai departe. Tehnica ta gen "robotelu cu reclame" de pe Softpedia e ingenioasa si o fi pacalind pe cei care acum au vazut prima data un forum, dar nu si pe cei mai vechi. PA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 M-am gindit la o metoda prin care s-ar putea regla toate carburatoarele ( indiferent de numar ) cu un singur vacuumetru. Teoretic ar trebuie sa fie cea mai simpla. Totusi as vrea sa stiu parerea voastra . Ideea este ca fiecare carburator ar trebui sa inchida la acelasi valoare , astfel incit sa permita admisia in cilindri in mod egal. La carburatoarele dereglate este dificil sa obtii o turatie constanta . Pe principiul vacuumului egal, cred ca ar merge urmatoarea metoda : se demonteaza carburatoarele, se conecteaza etans ,pe rind , la un aspirator electric obisnuit ( care produce un vacuum constant ) si se ajusteaza suruburile de reglaj la fiecare carburator pina vacuumetrul indica aceeasi valoare la toate . Folosind un vacuum constant si acelasi vacuumetru , eroarea ar trebui sa nu existe iar reglajul sa fie perfect . Ce ziceti ???? Merge ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 M-am gindit la o metoda prin care s-ar putea regla toate carburatoarele ( indiferent de numar ) cu un singur vacuumetru. Teoretic ar trebuie sa fie cea mai simpla. Totusi as vrea sa stiu parerea voastra . Ideea este ca fiecare carburator ar trebui sa inchida la acelasi valoare , astfel incit sa permita admisia in cilindri in mod egal. La carburatoarele dereglate este dificil sa obtii o turatie constanta . Pe principiul vacuumului egal, cred ca ar merge urmatoarea metoda : se demonteaza carburatoarele, se conecteaza etans ,pe rind , la un aspirator electric obisnuit ( care produce un vacuum constant ) si se ajusteaza suruburile de reglaj la fiecare carburator pina vacuumetrul indica aceeasi valoare la toate . Folosind un vacuum constant si acelasi vacuumetru , eroarea ar trebui sa nu existe iar reglajul sa fie perfect . Ce ziceti ???? Merge ??? De ce sa te scarpini la urechea stanga cu mana dreapta dusa dupa cap? Daca le lasi pe motor ca sa le sincronizezi ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 M-am gindit la o metoda prin care s-ar putea regla toate carburatoarele ( indiferent de numar ) cu un singur vacuumetru. Teoretic ar trebuie sa fie cea mai simpla. Totusi as vrea sa stiu parerea voastra . Ideea este ca fiecare carburator ar trebui sa inchida la acelasi valoare , astfel incit sa permita admisia in cilindri in mod egal. La carburatoarele dereglate este dificil sa obtii o turatie constanta . Pe principiul vacuumului egal, cred ca ar merge urmatoarea metoda : se demonteaza carburatoarele, se conecteaza etans ,pe rind , la un aspirator electric obisnuit ( care produce un vacuum constant ) si se ajusteaza suruburile de reglaj la fiecare carburator pina vacuumetrul indica aceeasi valoare la toate . Folosind un vacuum constant si acelasi vacuumetru , eroarea ar trebui sa nu existe iar reglajul sa fie perfect . Ce ziceti ???? Merge ??? carburatoarele se sincronizeaza pentru a compensa diferite uzuri, de la ansamblul cilindru-piston-segmenti pana la piesele din carburatoare (clapete de acceleratie, tuburi emulsoare, etc.). daca nu se uza nimic in motor si carburi (chiar si injectia are clapete, de exemplu si se uzeaza si alea altfel) carburile nu se reglau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) Home made: Prima poza este starea initiala a carburatoarelor. Vacuumul era foarte diferit in ele, motorul mergea aiurea (batea), ralantiul prost (destul de neregulat). A treia poza este facuta dupa sincronizare, motorul si-a schimbat sunetul, merge mai "rotund", ralantiul este aproape perfect (deh, motorul are peste 16 de ani!). Sunt foarte multumit, mai am de adaugat un filtru de benzina pe partea cu alimentarea din sticla de Cola, sau schimb dopul de guma cu o valva de bicicleta (cauciucul ala nu prea rezista le benzina). Keep updating! Editat Mai 26, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.