Sari la conținut

cine stie cum se separa la o furca USD teava de crom de piesa din alum


Postări Recomandate

cum am scris si mai sus in titlu, cine a mai demontat si stie cum se separa teava de inox(crom) de partea de jos din aluminiu pe ce vin si franele si aripa prinsa...

orice sfat e binevenit !

Mesaj completat

- imi pare rau de titlu dar nu mai pot sa modific....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se demonteaza!

Este presata si turnata din fabrica ,nu o poti demonta doar daca o distrugi!

Piulita aceea nu este siguranta!

Este mecanismul surubului de reglaj al compresiei pentru furca.

 

 

PS:Doamne ce sfaturi.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulita aceea nu este siguranta!

Este mecanismul surubului de reglaj al compresiei pentru furca.

 

 

PS:Doamne ce sfaturi.... :D

 

 

ai incurcat piulitele :lol:...el vb de surubul care-i incercuit in foto...ala se desface ca sa scoti partea superioara a telescopului(cand schimbi semeringurile)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se demonteaza!

 

BA se demonteaza!...ca piese de schimb vin ca 2 piese separate.

vai,vai...suruburi de sigurantza...

 

sunt strimbe?vrei indreptate?sau pur si simplu curg si trebuie schimbate simeringurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA se demonteaza!...ca piese de schimb vin ca 2 piese separate.

vai,vai...suruburi de sigurantza...

 

Nici eu n-am vazut niciodata ansamblul jamba-soclu demontat in vreun atelier/service. Microfisa (de exemplu 1000RR) arata ansamblul complet, deci daca ar fi sa comanzi reperul, el vine asamblat - socul si jamba. Manualul de service nu mentioneaza pe nicaieri cum s-ar demonta ansamblul asta.

Daca demonteaza cineva fara sa distruga si se pricepe vreau si eu sa cunosc, pentru cultura mea generala :D

Mesaj completat

Piulita albasta este de la sistemul de reglaj al compresie cum v-a zis Geo.

post-14189-1276071900_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin gaura indicata de sagetile albastre bagi un inbus (nu stiu de cat, vezi si tu).

Unde e bulina galbena sunt capetele suruburilor - cel din dreapta se vede in poza.

Cred ca iti trebuie si o presa la cald sa le scoti.

Cel mai bine te duci cu ea la un pro.

 

Bafta!

 

post-45479-1276088971_thumb.jpg

Editat de diversionist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu merge nici asa "cu presa la cald" incearca un flex(polizor .topor.etc etc)

2 mecanicosi de pe aici (tng si cesar) +manualul de reparatie spun CA NU SE DEMONTEAZA!

restul abereaza la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul 25 (adica cel pt inbus din poza) din microfisha pusa de @cesar este pentru fixat piesa 11 - adica pistonul amortizorului.

Surubul respectiv se scoate pentru a putea demonta amortizorul (adica a putea scoate piesa 11 din tubul 2) nu pentru a separa cele 2 bucati care evident sunt presate din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil a tras pana nu a mai putut si a fortat, evident ca fortat le poti separa. Intrebarea care se pune e pentru ce?

Ca oricum piesele nu le poti cumpara separat iar chiar daca le gasesti SH nu cred ca mai poti sa faci imbinarea aia sa etanseze perfect si sa fie si perfect centrata, dupa ce in prealabil teava a fost efectiv smulsa din aluminiu.

Mesaj completat

In plus eu nu as merge cu o mobra in care piesa 1 din poza ta a fost imbinata cu teava 2 cu barosul sau atlcumva nici daca m-ai plati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus eu nu as merge cu o mobra in care piesa 1 din poza ta a fost imbinata cu teava 2 cu barosul sau atlcumva nici daca m-ai plati.

cum zice omu'. recent, un prieten a trebuit sa scoata axul dintr-un jug si sa-l puna pe altul. e vorba de-o teava din otel montata prin presare in gaura jugului din aluminiu. de scos i-au scos axul (greu) intr-un service, folosind o presa, dar incercarea de remontare s-a soldat cu jug facut varza. cu siguranta se poate pune inapoi, dar nu cred ca gasesti pe toate drumurile un service care sa faca asa ceva.

pe de alta parte m-as mira ca montura etrierului sa fie tinuta acolo doar prin presare, axul jugului avea si o siguranta dedesubt. dar cum au zis si altii, nu pricep de ce vrei sa scoti acea piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD: Tripla trebuie incalzita inainte de bagat si scos axul cu presa hidraulica. Alinierea trebuie sa fie perfecta, daca e putin inclinat... adio.

 

La fel si cu piesa inferioara de la furcile USD; fiind din aluminiu se dilata mult mai tare ca tubul de otel daca este incalzita.

Intrebarea este de ce ati vrea sa o scoateti? si daca s-a rupt o ureche de aripa, de ex, poate fi sudata cu ea montata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, sincer eu i-am zis omului ca la remontat as fierbe piesa de aluminiu in apa iar axul de otel l-as lasa citeva ore in congelator, la care as adauga mult WD40. dar omul a mers pe principiul "ma duc la specialist". iaca specialistul l-a costat 40 de lire sterline (pretul unei alte perechi de triple SH). asta e, bine cu forta nu tre' sa faci nimanui :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, d-lor mecanicosi: orice imbinare de genul acesta(otel-alumilu' )se face si desface la cald, dar pe deasupra se folosesc si anumite paste sau "lipiciuri" de blocaj ce se lichefiaza la o temperatura "T" permitand desprinderea celor doua materiale. cand veti avea acces la adevaratele manuale de reparatii nu la ghidurile de carpeala a motocicletei informatiile vor fi naucitoare. va pot ajuta cu un manual de servisare furci WP dar tre sa-l caut prin hard, doritori???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paste - da. Lipiciuri - da. Adezivi/rasini - acum te apropii de aerospace daca zici asa. "T" mai eGzact Tg - (G de la glass - temperatura de tranzitie vitroasa) Pune manualul. Manual de servis nu egal manual de asamblat specializat componente suspensie. Stii cam care e pretul la o presa desteapta care face ce-i zice o minte limpede? Daca esti ok cu 25 de mii de euro este una gata la mine in hala in 2 saptamani - ready to go :blbl: Fituici, da, e plin de ele la chioscul de la intrarea-n fabrica :) Zdrente... nu mai zic, si tinere si batrane. Naucitor? Pentru profesoare de latina - da, trebuie sa-ti dau dreptate :ok:)

Pune manual ca sunt avid de cultura generala - white pauar uber alles. Suie-l pe un site de download si baga linku. Numai bine!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci se desfac si gata.

 

etanseitatea e facuta cu un o-ring si fixarea cu Loctite threadlocker.(262 daca vreti)

 

Jamba se prinde intre prisme in presa(speciala pt reconditionat amort :ok: ) se da putin cald si se desface.

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...