Sari la conținut

Accident Bucuresti - 21.06.2010 - Dr. Taberei (zona Moghioros)


20npo
 Share

Postări Recomandate

Oricum - 30 sau 50 sau 80 la ora - mori si daca ai picat din picioare daca ai dat cu capul direct de asfalt

doar ca sansa de a da mortal cu capu de asfalt e mult mai mica la 30 la ora.

Ai cazut vreodata cand erai mic cu bicla cand te dadeai la vale? e...cam aia sunt 30 la ora fara sa mai apuci frana. Te julesti, pui o frunza si te dai iar. Uneori pui un ghips si te dai iar mai incolo :)

 

Se numeste educatie rutiera si selectie naturala.

mai bine zis lipsa ei :)

doar ca noi ca posesori de plastic nu am vrea sa ii avem pe constiinta, nu? Eu unul nu

Editat de |ucif3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 235
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

evident ca poti, cu ss poti mere constant cu 30 la ora. timp de ... 5 secunde?

cum ziceam mai sus e tot atat de posibil ca si sa stai cu scula in erectie in fata unei bunaciuni care-ti face cu ochiu.

teoretic perfect posbil, practic mai greu.

asa ca hai canta la alta masa.

nu vedeti ca numa voinici ca voi fac prima pagina la rubrica accidente?

prietenii stiu de ce: penca e f simplu de mers cu 50 la ora si cu naked si cu ss. in treapta intai?

supapa_jr o fost sincer: cine are asa scula de viteza si mere cu 50 e maica tereza pe motor sau doar un mare ipocrit.

pt 50 km/h eu merg cu a-2-a sau a a-3-a, dar daca nu te-ai urcat niciodata pe-un naked n-ai de unde sa stii... totusi, dai verdictu'. Ca pot intr-a doua sa trec de 100 km/h asta nu inseamna ca sunt obligat sa fac asta. pentru a-3-a NU E OBLIGATORIU nevoie sa urci mobra la 12.000 ture. ma rog, vorbesc degeaba, tu poarta-n continuarea ochelarii aia de cal, iti sade bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu va inteleg ba.

pentru voi nu exista legi ? voi daca avetzi 2 rotzi suntetzi cei mai smecheri din tara asta plina de multe dar nu de oameni ?

daca as fi politai as arde pe totzi care merg cu peste 60 la ora in oras, mai ales in bucuresti (mai putzin unde e alta limita de viteza)

totzi saritzi de poponeata ca nu se poate merge cu vitezana cu 50-60, BA SE POATE. daca nu poti tu mai fa o tura pe la psiholog, cumpara-ti circuit, lasa-ne pe noi sa stam pe strazi si sa respectam legea. vai de voi. cand citesc pe aici imi vine sa plang ce oameni stau in tara asta.

si aia de ii luati apararea motociclistului voi ce face ma cand vedeti pe unu in mijlocu strazii ? o turati asa e ? halal tara si halal locuitori. sa va ducetzi sa il scoatetzi pe ala de la OTV din puscarie, ca nici ala nu a luat mita. asa e ? bomba ne mai scapa.

Editat de Fulguletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu altceva incerc sa zic...ai o multime de pietoni si o multime de conducatori de vehicule. multi pietoni traverseaza aiurea (si cand zic aiurea = de parca au incheiat toate socotelile cu viata!) => trebuie ocoliti/asteptati/evitati de masini si mobre.

 

Pentru cele mai bune rezultate, unde ti se pare ca trebuie umblat:

 

1. disciplinarea pietonilor?

2. marirea paranoiei si ingaduintei soferilor?

 

Sau poate voi nu mergeti 3-4 zile pe saptamana prin Bucuresti si nu vedeti ca toti handicapatii traverseaza in ritm lejer cand la semafor tocmai s-a pus rosu? Mame cu copii mici de mana sau in carut traverseaza pe rosu fara nici un fel de jena. Copii sunt mici si nu gandesc, mosnegii sunt senili si nu poti sa mai ai pretentii de la ei, restul sunt bugetari sau au probleme de tot felul => sunt suparati si nu le poti cere sa fie atenti cand merg pe strada. Iar daca e vorba de impartit niste amenzi...ghici ce: nu poti sa te iei de aia batrani ca nu au saracii de nici unele, dar se pricep ai dracului sa dea toata ziua flegme de pe banca in fata scarii. Copiii bineinteles ca nu raspund pentru faptele lor, dar nici parintii ca doar ei is prea ocupati cu citit cancan si libertatea pentru femei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spun sigur ca pe ZX-9R se poate merge cu 40 km/h fara probleme, pe incercate. Acum care are chef sa-i dea 120 la ora poate si cu un cbr 125, depinde de cum e omul nu motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca din ce in ce mai multi conservari isi fac cont ca sa ne invete cum sa mergem pe motorete.cat despre accident RIP decedatului si fruntea sus motociclistului

contul meu e din 2008 si nu va invat sa mergeti pe mobre.

Va zic doar ca legea e si pentru voi. Carnet am din 2002 si merg din cate stiu pe aceleasi strazi ca voi, iar codul rutier e acelasi. Nu am spus nimic de maniera de pilotaj, evident specifica mobrelor.

Cei ce au drum prin buc pe timisoara - unirii - dristor poate ma stiu. Eu sunt ala cu SEAT-ul cu nr de bv care VA VAD si va fac loc :)

 

Te pot invata sa nu mai faci triplu post pe forum daca vrei :)

 

ti-ar fi mai bine sa mint ca atati alti mobristi inchipuiti pe aici ca sunt frate cu rossi? atunci ai intelege ca la trecerea de pieton se decelereaza?

Editat de |ucif3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicurile de la "ACCIDENTE" sunt facute pentru a putea invata ceva din greselile altora sau pentru a afla daca cineva are nevoie de ajutor, nu sa va certati voi si sa va bateti joc de cei implicati. Dar cum toti romanii sunt avocati, judecatori, politisti, dumnezei mai mici...umpleti paginile cu rahaturi..sh!t happens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu a cosnumat nimic (alcool sau alte substante interzise), permisul e valabil si starea tehnica a motorului e ok cu inspectia tehnica la zi eu zic ca se lasa cu NUP.

 

Problema e ca omului nu ii va fi usor sa revina calare, oricat s-ar bate unii cu pumnu in piept ca pe ei nu i-ar afecta, se lasa cu sechele

 

Permisul i-a fost doar retinut (nu si suspendat) pana la incheierea dosarului de cercetare penala si acordarea NUP sau vizitele la tribunal. Permisul fiind retinut primeste dovada valabila 15 zile si poate sa circule cu ce vrea pe teritoriul tarii (nu este valabila peste granita chiar daca esti in spatiu UE). Dupa expirarea celor 15 zile te prezinti din 30 in 30 de zile mai intai la Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 6 (Program Marti si Joi, 9 - 11) unde in maxim o juma de ora primesti rezolutie de prelungirea a valabilitatii dovezii cu care te prezinti la Udriste la ghiseul 5 pentru prelungirea dovezii. Fiind accident cu mort s-ar putea sa faci asta luna de luna cam 3, 4 ani. Chiar si la dosarele cu autovatamare poti sa stai cu permisul retinut si 1 an pana primesti NUP, pentru ca daca nu te interesezi de dosar poate sa stea luni bune pana este repartizat la procuror de caz, si alte luni bune pana cand acesta o sa+l deschida si o sa dea un verdict.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte rautatile si intepaturile, bag de sema ca unele dintre cele mai urate accidente de anul acesta au avut loc in... Bucuresti... in orasul Bucuresti. Asta ar trebui sa ridice oarece semne de intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte rautatile si intepaturile, bag de sema ca unele dintre cele mai urate accidente de anul acesta au avut loc in... Bucuresti... in orasul Bucuresti. Asta ar trebui sa ridice oarece semne de intrebare.

la ce trafic e aici, normal. Si numarul de motoare mult mai mare ca in restul oraselor.

In plus in bucuresti sunt foarte multe masini in tranzit care nu stiu bine drumul, iar semnalizarea lasa de dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am locuit 10 ani visavis de trecerea aia de pietoni si de cand eram in generala toata lumea stia ca o data la cativa ani e cate unu' calcat de masina pe acolo. au fost calcati si pe trecere si inaintea ei si dupa. nu e nimic periculos acolo , ai vizibilitate buna numa ca de la moghioros unde stai in coloana 20 de minute sa treci de semafor prinzi o zona de vreo 2km unde poti sa mergi si tu ca omu.

ii doresc motociclistului implicat sa aiba puterea sa treaca peste trauma asta.nici nu pot sa-mi imaginez ce-i in sufletul lui.

nu putem salva toti sinucigasii cu sau fara glaucom.

Good! Sa arunce primu cu piatra care merge mereu regulamentar. Daca nu, sa se gandeasca ca i se poate intampla si lui. E bine de tinut minte si de invatat din acest topic. Lucrurile nu mai pot fi date inapoi, niciodata...dar indreptate da...si sa inveti din viitor.

 

Drive safe ! Cum zicea un mare maestru...nu viteza ucide...ci alte cauze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lucif3r:nu am zis ca legea nu ar fi si pentru mine.dar locul tau tot nu e aici

e forum public. putem continua pe PM sau pot fi banat de admin daca locul meu nu e aici.

Faptul ca imi place motociclismul se pare ca nu ma califica? Sau ca "contul" l-am facut cand cautam info despre un accident moto sa vad cum pot ajuta (donatie sange, etc)?

Poate atunci cand e un accident si pot ajuta cu ceva, sangele de conservar nu e bun, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai calm ca nu se pune problema de exclusivism, plus ca sangele de consevar e la fel de bun ca orice sange :)

stai linistit ca nu ma atac dintr-atat, doar ca nu inteleg de ce unii cred ca au trei oo pentru ca stau calare pe o mobra (el personal, na e la varsta la care si eu eram mare zmeu).

 

Ideea e ca daca doamne fereste are vreodata un accident, sa se roage sa fie conservari ca mine pe acolo, care au mai citit cum e cu nescosu castii de exemplu.

Nu de alta, dar in timp ce un motociclist e in sant si un conservar ii face primul ajutor, e posibil ca alti "motociclisti" sa treaca ca gandul pe langa el. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lucif3r:Ideea e ca sunt multi useri care nu au treaba cu motociclismul si posteaza doar de dragul de a-si umple timpul si a se juca cu nervii altora.am crezut ca faci parte din aceeasi categorie.scuzele de rigoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lucif3r:Ideea e ca sunt multi useri care nu au treaba cu motociclismul si posteaza doar de dragul de a-si umple timpul si a se juca cu nervii altora.am crezut ca faci parte din aceeasi categorie.scuzele de rigoare

daca ai fi citit cele nici 60 de posturi ale mele in 2 ani ai fi vazut ca nu e asa.

no pb, scuze acceptate.

 

Asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu as pune semafor la toate trecerile de pietoni. serios. aveam MAXIM 10 la ora si eram pe banda 1 cand un copil imi alearga de pe trotuar (nu era la bordura, era undeva pe un trotuar mare) PE TRECERE unde eram si eu si trece la cativa cm de mine. ei, daca il loveam legal eram vinovat, nu? si asta este doar un exemplu. altadata a intrat un sofer in mine ca asteptam la trecere. de fapt oprisem ca erau mai multi oameni care de data asta erau langa bordura. pe banda 2. pe 1 era un autobuz. bai ba tata, daca il vezi pe unu' de pe 2 ca se opreste si nu vezi ce e in dreapta si mai e si trecere opresti dracului. daca era semafor poate vedea naibii rosu si nu mai intra in mine. si sa se puna camere la treceri si daca e rosu si l-ai mierlit pe gibonu' care a trecut aiurea sa nu mai patesti nimic, nici dosar. daca era pe verde puscarie tata pentru omor din culpa si gata. ar fi mult mai simplu. ca de educat pietonii in romania si soferii (indiferent ce conduc, 2, 4, 6, 18 roti) e cam greu...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. E mai mult decat evident ca la mine te referi. N-am avut incidente nasoale cu motocicleta pentru ca nu calaresc. Sunt conservar 100%.

2. Mi-a sarit o fetita in fata masinii la un metru.Nu aveam viteza, cred ca am orit la cativa centimetri de ea, ca s-a sprijinit cu palma de masina, ca si cand s-ar feri. Nu m-am dat jos sa-i zic vreo doua, doar mi-au tremurat picioarele toata ziua si am multumit cerului ca am oprit. Nu i-am dorit moartea nici ei, nici parintilor, nimanui.

3. As intelege, poate, inversunarea pe care o afisezi daca ai fi fost direct implicat. Dar dupa margine, la un pachet de seminte, denota doar un caracter urat.

1. Nu ai "calarit" niciodata o motocicleta, nu ai nici un drept sa-ti dai cu parerea! Cu masina, si cu motorul conduci total diferit, distanta de franare e alta, pericolele sunt mai mari si trebuie sa ai capu' "girofar", sa-ti fuga in toate directiile, multi nu te vad si se arunca in fata ca idiotii, multi cu masina dau peste tine, trebuie sa vezi fiecare picatura de ulei, fiecare portiune cu apa, nisip, balega, sau alt rahat, sa fii atent cum franezi, unde si cat blochezi roata, etc., etc..

2. Ia urca-te tu pe un motor si franeaza asa cu el! Sunt curioasa cate oase iti rupi! Motocicleta, surprinzator, am auzit ca are numai 2 roti, nu 4 ca la o masina, deci automat numai daca blochezi putin roata ai alunecat; dar ce stiu, numai am auzit chestiile astea... Poate ca au chiar 3 roti... :)

In masina pe tine nu te poate omori un pieton daca dai peste el, cel mult iti stramba putin caroseria. Pe cand cu motoru' sansele cresc de 100 de ori, sa mori.

3. Nu trebuie sa fii direct implicat, trebuie doar sa te gandesti ca puteai fi tu in locul motociclistului.

Mesaj completat

L.E.: Cei care zic: "Dar daca era mama, tata, sora, purcelu', ce faceai?". Pai e simplu, maica-mea nu traverseaza pana nu se opresc toate masinile in fata ei. Daca vede un singur far, sau un zgomot de motocicleta, nu se apropie de trecere, e atat de simplu (recunosc, asta cu motoru' e putin exagerata, dar prefer sa o invat asa ca e mai safe).

Copiii, la randul lor, au parinti, care trebuie sa aiba grija de ei; daca se arunca in strada, este numai vina parintilor, ca nu au grija de odraslele lor.

Daca tu nu ai grija de tine si de cei la care tii, ce pretentii ai de la altii?

 

Nu ma bucur ca a murit un alcoolic, dar nici rau nu-mi pare. S-au aruncat in fata mea o gramada de betivi de genu' asta, ca sa mi se faca sila de ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu ai "calarit" niciodata o motocicleta, nu ai nici un drept sa-ti dai cu parerea! Cu masina, si cu motorul conduci total diferit, distanta de franare e alta, pericolele sunt mai mari si trebuie sa ai capu' "girofar", sa-ti fuga in toate directiile, multi nu te vad si se arunca in fata ca idiotii, multi cu masina dau peste tine, trebuie sa vezi fiecare picatura de ulei, fiecare portiune cu apa, nisip, balega, sau alt rahat, sa fii atent cum franezi, unde si cat blochezi roata, etc., etc..

2. Ia urca-te tu pe un motor si franeaza asa cu el! Sunt curioasa cate oase iti rupi! Motocicleta, surprinzator, am auzit ca are numai 2 roti, nu 4 ca la o masina, deci automat numai daca blochezi putin roata ai alunecat; dar ce stiu, numai am auzit chestiile astea... Poate ca au chiar 3 roti... :)

In masina pe tine nu te poate omori un pieton daca dai peste el, cel mult iti stramba putin caroseria. Pe cand cu motoru' sansele cresc de 100 de ori, sa mori.

3. Nu trebuie sa fii direct implicat, trebuie doar sa te gandesti ca puteai fi tu in locul motociclistului.

dar tu cate jdemii de km ai pe motor de zici de distanta de franare pe motor ? hai sa punem masina de bulgaria care e cam media de varsta la masina omului din romania si o moto medie, nu sradul asta care probabil opreste mai repede, ci sa zicem un naked. vei fi surprinsa.

plin de bagatori de seama, asta a ajuns forumul asta. sunt curios cat mai e pana se va inchide, sau defapt pana nu il mai citeste nimeni pertinent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: Lil Debul Rulz! :)

Mesaj completat

Am doar 13.000km, de circa un an de zile, ultimii 1300km, facuti in 11 zile de mers. Merg zilnic in afara orasului 60km + 40km in Bucuresti. Fara accident, fara incident.

E suficient?

 

Dar tu cate situatii d-astea ai intalnit? De cate ori ai fost la limita?

Mesaj completat

Pana acum nu ma interesa daca mor sau nu, dar m-am schimbat la 180 de grade, cand am fost la limita ultima data, si nu mi-a venit in minte decat imaginea maica-mii plangand dupa mine! Crede-ma ca doare mai tare decat orice altceva!

Si pe cel care i-ar provoca o durere asa mare omului pe care il iubesc, sunt in stare sa-l omor cu mana mea, inainte sa-i faca rau.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum - 30 sau 50 sau 80 la ora - mori si daca ai picat din picioare daca ai dat cu capul direct de asfalt

 

Uite in sfarsit si concluzia corecta. Scurt si la obiect :) Bv!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Daca vrei sa mergi nu cu 50 ci cu 30 poti sa o faci cu orice motor!Indiferent ca este R1,Hayabusa sau ce vreti voi!

2.Daca vrei sa te dai cu 100 poti sa o faci si cu un scuter de 50 tunat.Ce este peste 125 se duce lejer peste suta!

3.Pe segmentul de drum respectiv treci fara probleme de 50(si asta fara sa fi un maniac al vitezei)!Benzi multe,trotuar lat,scuar,automat vizibilitate asupra traficului f buna!

4.Viteza prea mare nu avea cum sa aiba ,altfel atat motorul cat si motociclistul ar fi aratat altfel(nu cred nici ca avea sub 50)

5.In afara de inconstienta sau mai ales neatentia pietonului mai este si probabila lipsa de experienta a motociclistului !In mod normal reduci cand vezi un cetatean pe marginea drumului stand sa treaca si bagi un claxon de ,,stai pe loc"!Inteleg ca pietonul sa oprit vrand sa treaca si apoi a luat-o din loc surprinzandul pe baiatul nostru nepregatit!Fatalitate si ceas rau!Oricat de paranoic sau atent ai fi nu poti evita tot!

Cum cred eu ca se mareau sansele de a evita o astfel de drama :intr-o situatie ca aceasta in care un cetatean este pe marginea drumului este bine sa reduci(ceea ce inteleg ca a facut) si sa degajezi in lateral incat sa poti evita la o eventuala coborare a lui pe carosabil!Valabil si pentru masini care stau sa iasa de pe o strada laterala,catei pe marginea drumului ,etc!

 

6.Sanatate baiatului si putere de a trece peste o astfel de drama iar pietonului tarana usoara si Dumnezeu sa-l ierte!

7.Multa sanatate tuturor si nu mai tratati atat de personal astfel de evenimente,atat timp cat nu sunt rudele sau prietenii vostrii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...