christian Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Va salut! De dimineata cand sa plec la munca am pus contactul si imi "palpaia" becul de la neutru, becul de la cip cheie si pozitiile... la un moment dat a urcat turometru si a indicat o eroare , era la 7000 rpm. Are cineva idee de la ce ar putea fi ? Mentionez ca ieri a stat in ploaie si am plecat pe ploaie cu ea acasa de la munca dar nu am luat nici o balta. Faza nasoala e ca tot timpul sunt la munca inclusiv in weekend si numai seara dupa 20:00 sunt disponibil. Daca e cineva care se pricepe la electrica si ma poate ajuta il astept cu placare cu un reply aici. Multumesc Editat Iunie 29, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Baterie slaba, borne slabe,contacte inperfecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Cel mai probabil contacte nasoale - slabite, oxidate, cabluri coapte, etc. Bateria poate fi o cauza dar daca este descarcata trebuie sa spui cum a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 29, 2010 Autor Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Diseara cand ajung acasa o sa incerc sa verific bornele , bateria si eventual instalatia. Am masurat repede de dimineata bateria 12.8 , bornele verifacate m-am uitat si la eroarea cu 7000 rpm ar avea legatura cu ex up ul... La mine e scos si anulat am evacuare full, pana ieri in 2 ani de cand o am nu am avut probleme. O sa incerc sa fac ceva si daca nu o sa reusesc o sa cer ajutorul cuiva, multumesc pt sfaturi. De pornit nu a pornit , se auzea la un mom dat acel releu ca si cum ar fi bateria moarta... Nu stiu ce sa zic diseara o sa dau mai multe detalii. Editat Iunie 29, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) Diseara cand ajung acasa o sa incerc sa verific bornele , bateria si eventual instalatia. Am masurat repede de dimineata bateria 12.8 , bornele verifacate m-am uitat si la eroarea cu 7000 rpm ar avea legatura cu ex up ul... La mine e scos si anulat am evacuare full, pana ieri in 2 ani de cand o am nu am avut probleme. O sa incerc sa fac ceva si daca nu o sa reusesc o sa cer ajutorul cuiva, multumesc pt sfaturi. De pornit nu a pornit , se auzea la un mom dat acel releu ca si cum ar fi bateria moarta... Nu stiu ce sa zic diseara o sa dau mai multe detalii. eu am patit la a mea acum cu ploile estea,am pornit-o dar cam am accelerat a murit motorul,am incercat sa il pornesc dar nu a mai vrut,becurile palpaiau si imi auzeam cdiul sau vre-un releu,problema era la siguranta generala cea de 30A de pe releul de startare,se oxidase piciorusele de la umezeala,ma enervasem de nu stiam ce are,imi venea sa mananc instalatia electrica Editat Iunie 29, 2010 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Diseara cand ajung acasa o sa incerc sa verific bornele , bateria si eventual instalatia. Am masurat repede de dimineata bateria 12.8 , bornele verifacate m-am uitat si la eroarea cu 7000 rpm ar avea legatura cu ex up ul... La mine e scos si anulat am evacuare full, pana ieri in 2 ani de cand o am nu am avut probleme. O sa incerc sa fac ceva si daca nu o sa reusesc o sa cer ajutorul cuiva, multumesc pt sfaturi. De pornit nu a pornit , se auzea la un mom dat acel releu ca si cum ar fi bateria moarta... Nu stiu ce sa zic diseara o sa dau mai multe detalii. "Eroarea" 7000rpm este codul folosit de YAMAHA pentru probleme la EXUP. Daca ai evacuare full, pentru a evita eroarea ori se lasa servomotorul in circuit, ori se cupleaza pe circuitul de feed-back un montaj (care uneori consta intr'un simplu rezistor). Verifica ce varianta de anulare ai si daca sunt probleme. Din ce spui insa pare (si) baterie descarcata. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 29, 2010 Autor Share Postat Iunie 29, 2010 a crapat bateria pur si simplu si e o varta ytz10s pe gel... si nu e prima varta care crapa asa. avea doar 6 luni. amperaj 0 dar voltaj 12.8 are... maine ma duc la garantie. referitor la eroarea cu 7000 rpm, exup ul e anulat cum trebuie, posibil sa o fi luat razna pe moment de la lipsa curentului, am pus o baterie mai mica si nu am reusit sa o fac sa porneasca decat impinsa, alternatorul incarca ok 14,58 la un rpm mediu, deci releul nu a incarcat prea mult sa crape bateria. va multumesc tuturor pt sfaturi, mi-au fost de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 De multe ori voltajul nu spune totul despre baterie. Caraitul releului de pornire indica de cele mai multe ori bateria descarcata. Mai sunt si alte cauze dar sa nu intru acum in detalii. Dupa ce iei bateria noua pune-o 30 de minute - o ora pe un redresor inainte sa o montezi pe motoreta, indiferent daca este cu gel, MF sau acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Varianta cea mai naspa si o binecunoscuta buba r1 ar putea fi ca statorul sa fi atins pereti de la rotor si sa fi facut praf toti magneti drept urmare nu mai incarca deloc si iti face praf bateria imediat . Acum e doar o varianta urata tu sti daca te dai pe o roata sau daca urla rulmentu pe partea aia . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 1, 2010 Autor Share Postat Iulie 1, 2010 Batwria defecta, inlocuita ieri pe garantie. Totul e ok in instalatie. Multumesc inca o data tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutare! Am si eu un Yamaha R1 2004-2006 (RN12) si am (din cate am inteles de la alte persoane mai pricepute sper) ceva probleme cu CDI-ul. Am inteles ca ar fi fost rescris soft-ul sau cu ceva gen racing si au fost anulate cateva functii (nu indica bordul viteza cu care ma deplasez,temperatura motorului,nr de kilometri parcursi,a fost anulata functia antenei care citeste cipul de siguranta din cheie...). Mentionez ca bordul nu are nici o problema,toate caracterele indicate sunt complete si toate LED-urile functioneaza (semnalizare,cand se intra pe rezerva cu benzina...). Te pricepi ce ar putea sa aiba? Se poate pune iarasi soft-ul original sau tre sa schimb o gramada de componente? Scuze daca nu are legatura cu topicul tau,dar m-am gandit sa intreb si un alt posesor de R1.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutare! Am si eu un Yamaha R1 2004-2006 (RN12) si am (din cate am inteles de la alte persoane mai pricepute sper) ceva probleme cu CDI-ul. Am inteles ca ar fi fost rescris soft-ul sau cu ceva gen racing si au fost anulate cateva functii (nu indica bordul viteza cu care ma deplasez,temperatura motorului,nr de kilometri parcursi,a fost anulata functia antenei care citeste cipul de siguranta din cheie...). Mentionez ca bordul nu are nici o problema,toate caracterele indicate sunt complete si toate LED-urile functioneaza (semnalizare,cand se intra pe rezerva cu benzina...).Te pricepi ce ar putea sa aiba? Se poate pune iarasi soft-ul original sau tre sa schimb o gramada de componente? Scuze daca nu are legatura cu topicul tau,dar m-am gandit sa intreb si un alt posesor de R1.. Multumesc! Din cate stiu pana acum nu este cineva care scrie softul la yamaha R1 pe ecu original.(sau poate ma insel) Asa ca, mai mult ca sigur ai ceva probleme cu instalatia electrica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 sigur nu este bordul dus? incearca sa iei bordul tau si safaci proba pe o alta mobra identica daca bordul tau merge pe mobra aia inseamna ca ai probleme electrice la motocicleta( sau ai dreptate cu toate ca nu cred) sau daca nu merge inseamna ca este dus bordul tau pune bordul de pe mobra buna si verifica instalatia electrica daca merge inseamna ca firele sunt bune bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Nu cred ca este de la CDI problema ta. Softul original nu poate fi modificat, de aceea pentru a putea aduce modifcari la partea de ECU, se instaleaza Power Commander pe motocicleta, iar hartile de functionare ale motorului sunt incarcate pe acesta, nu pe CDI-ul motocicletei. Daca ai Power Commander pe ea, e suficient sa il dai jos si motocicleta va functiona cu softul ei din fabrica. Daca nu ai asa ceva atunci softul e cel original.Verifica tot in zona bordului...fire, contacte, chiar bordul in sine... E bine sa le iei pe rand la verificat si daca nu e de la fire si de la contacte, fa cum ti-a spus NASU mai sus, pui bordul pe un alt R1 (sau bordul altui R1 la tine pe motor) si vezi daca de acolo este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 credeti ca ar trebui sa incerc sa schimb de exemplu senzorul de viteza (ca despre asta am fost anuntat ca e posibil sa nu functioneze in parametri normali) si sa vad ce se intampla atunci? Poate indica ceva? Nu de alta,dar am cautat de am imbatranit intr-un an cat altii in sapte pe undeva ori sa imprumut un bord,ori sa il pun pe al meu pe alt motor... Mentionez ca sunt din iasi... Mesaj completat Nu are power comander,m-am gandit si la faza asta. Mi-a mai zis cineva din Bucuresti ca a mai vazut motoare cu genul asta de modificare si ca le-ar rezolva cineva prin Italia cu un copy-paste simplu dar ca nu reuseste sa schimbe inapoi...nush ce sa mai cred. Cine se ofera sa imi testeze bordul contra cost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Nici de la senzor nu cred sa fie problema... spui ca nu iti indica nici temperatura, nici kilometraj, nimic. Deci practic bordul merge (lumini, turometru, etc.) dar partea care trebuie sa o afiseze pe display nu . Daca era de la senzor, eu cred ca ti-ar fi indicat tot timpul 0 km/h , fara sa afecteze celelalte informatii afisate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 haideti sa vedeti cam cum arata si ce indica,am atasat pozele ca imi dau seama ca de zevzec ce sunt nu am explicat cum trebuie. cam asta indica: Mesaj completat si nu se schimba niciodata,la viteza tot timpul 0 arata, kilometrii parcursi nu se inregistreaza,nu arata nici o temperatura (chiar daca ventilatorul porneste cand se incalzeste prea tare) Mesaj completat e interesant sa nu ajungi niciodata la 20 000 km,cu toate ca am indoieli.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 cel mai simplu ,verifica daca sa umblat la cdi trebuie sa vezi taiat plasticul unde sa umblat ,softul nu poate fi modificat dar r1 e singurul motor la care se poate intervenii in cdi pt anularea antenei si cipului din cheie ,poate cine a umlat a stricat si ce nu trebuia .. ..daca nu sa umblat atunci verifica bordul tau pe alta moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Ok,multumesc ptr sfaturi,am postat un anunt sa vad cine ma ajuta sa mi testeze bordul. Daca o sa reusesc asta si o sa fie bordul ok,o sa incerc si alte variante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 verifica firele de la senzori in primul rand! in al doilea nu asculta toate tampeniile, orice cip poate fi rescris! absolut orice cip! ca nu poate fi rescris "normal" sau prin "metode traditionale" sunt de acord dar poate fi scris. sincer ma indoiesc sa fi dat peste un exemplar "tunat" dar nu este exclus totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Numai cunoscatori pe aici. Nu mai vorbiti aiurea. Initiatorul topicului m-a contactat pe privat, i-am spus problema pe privat. Incearca aici la baietii destepti care de fapt habar n-au. ECU la Yamaha se poate rescrie, si costa destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Numai cunoscatori pe aici. Nu mai vorbiti aiurea. Initiatorul topicului m-a contactat pe privat, i-am spus problema pe privat. Incearca aici la baietii destepti care de fapt habar n-au. ECU la Yamaha se poate rescrie, si costa destul. Nu sunt numai "baieti destepti" ci sunt baieti care vor sa ajute... puteam toti sa spunem din start "schimba cdi-ul ca e rescris si de la ala e" si dupa ce cheltuia o gramada bani se treazea ca are aceeasi problema. Nici nu intelesesem clar problema pana sa puna pozele, intelesesem ca pur si simplu pe ambele ecrane nu apare nimic, sunt goale, in schimb becurile de semnalizari, faza lunga, neutral, etc si leduri, turometru merg. De aceea ma gandeam ca asa ceva nu are cum sa fie de la ECU. Dar am vazut pozele si intr-adevar, nu stiu de la ce poate fi, de aceea nici nu am mai comentat in continuare. Acum ma simt mai inteligent ca stiu ca se poate rescrie softul la Yamaha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Tu esti o exceptie, se subintzelege, esti specialist in R1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Tu esti o exceptie, se subintzelege, esti specialist in R1? Specialist? Daca eram specialist in R1, problema era deja rezolvata. In fine, nu vreau sa lungim discutia, ma bucur ca ai reusit tu sa-l ajuti O seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Numai cunoscatori pe aici. Nu mai vorbiti aiurea. Initiatorul topicului m-a contactat pe privat, i-am spus problema pe privat. Incearca aici la baietii destepti care de fapt habar n-au. ECU la Yamaha se poate rescrie, si costa destul. Daca stii pe omul care scrie softul de Yamaha sunt curios si onorat sa-l cunosc! Daca nu macar un link sau ceva informatie ti-as fi recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.