Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Ianakime nu ai aflat ca am facut schimb de motoare cu Ovideo, cca 50km? Din carti si din povestile posesorilor si admiratorilor GS, imi formasem o parere mai buna. Dupa ce am mers pe ea, s-au prabusit toate. Chiar a fost o mare dezamagire pt mine si tot odata o mare nedumerire, cum poate un motor cu multe lipsuri sa adune atati fani si mai ales ultrasi. M-am felicitat in sinea mea pt alegere, pt ca daca nu aparea ST astazi sigur eram pe GS si aveam multe sa-i reprosez. Nici ST-ul nu este perfect, dar se apropie mai mult de perfectiune, dpmdv. Despre reglajul electronic al suspensiei intradevar este un plus, dar putin folosit de marea majoritate. La GS apesi un buton, la ST ai acces la toate reglajele suspensiei fata-spate fara sa te dai jos din sa. Daca stii ce vrei, la trecerea de pe sosea pe off, dureaza 10 sec reglajul, stand pe loc. In rest la ST, TC si ABS-ul sunt de exceptie, si crede-ma le-am testat. La primavara, daca vrei, la un drum comun, facem schimb. Eu sunt curios cum merge varianta mai veche de GS, care spun cunoscatorii vibreaza chiar si mai tare decat cea 2010, pe care am mers eu. Deasemenea franele mai vechi ma intereseaza. Celelalte minusuri au ramas la fel. Motocicleta suprema inca nu s-a construit si probabil nu se va construi niciodata. O vreme a fost in frunte GS, si cred ca a venit vremea schimbarii cu ST-ul sau cu altele care stau sa apara. Impresiile mele la cald despre cele doua, dupa test, le gasesti tot aici la pag 15. Lectura placuta si nu o lua personal, in fond sunt niste fiare pe care in curand tot le vom vinde pt a le schimba cu altele! ;)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

apropo ai uitat sa enunti si ceva despre prostIILE aLEA de ASC SI ESA

Dincolo de orice parti pris, la final, se impune o concluzie obiectiva:

Realitatea de pe teren !

Si un proiectant de trotineta cu motor si-ar da seama de diferentele de... ani-lumina !

 

post-882-1295183467_thumb.jpgpost-882-1295183477_thumb.jpg

post-882-1295183505_thumb.jpgpost-882-1295183514_thumb.jpg

 

Tenere: cadru rigid, bascula cu doua brate si cardan arhaic.

BMW GS: Tren de rulare cu Telelever, Paralever, o capodopera inginereasca demna de secolul XXI.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine capodopera m-a lasat rece. Cardanul arhaic, dar cu roti dintate din sec XXI nu face clanc si nu se balanseaza la plecarea de pe loc. Restul e poveste! Polemicile pot continua la infinit. Ce este bun pt mine nu inseamna bun pt toti, dar fanii BMW vad lumea doar in alb si albastru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca lumea zice ca sunt fanatic bmw, daca m-ar bate gandul de-un bicilindru de 1200 si daca varianta World Crosser ar fi la vanzare, m-as gandi de doua ori inainte sa cumpar...

Este adevarat ca fata de varianta simpla este vorba doar de vopsitorie, un rezervor suplimentar si ceva brizbrizuri, dar mie-mi face tare frumos cu ochiul... ;)

Eu m-am dat foarte putin cu GS si deloc cu ST, dar toate minusurile bmw-ului comparativ cu yamaha reclamate de Harea mi-au fost confirmate de un fan gs1200.

Sunt curios care va fi proportia vanzarilor in ceea ce priveste cele doua modele peste vreo 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca lumea zice ca sunt fanatic bmw, daca m-ar bate gandul de-un bicilindru de 1200 si daca varianta World Crosser ar fi la vanzare, m-as gandi de doua ori inainte sa cumpar...

Este adevarat ca fata de varianta simpla este vorba doar de vopsitorie, un rezervor suplimentar si ceva brizbrizuri, dar mie-mi face tare frumos cu ochiul... ;)

Eu m-am dat foarte putin cu GS si deloc cu ST, dar toate minusurile bmw-ului comparativ cu yamaha reclamate de Harea mi-au fost confirmate de un fan gs1200.

Sunt curios care va fi proportia vanzarilor in ceea ce priveste cele doua modele peste vreo 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianakime nu ai aflat ca am facut schimb de motoare cu Ovideo, cca 50km? Din carti si din povestile posesorilor si admiratorilor GS, imi formasem o parere mai buna. Dupa ce am mers pe ea, s-au prabusit toate.

 

daca tu judeci o moto din 50 km

ESTI CEL MAI TARE

 

O SA LE SCRIU BAIETILOR SA TE IA IN TESTE IN ALPI

NU MAI MERITA SA FACA CATEVA MII DE KM SA CHELTUIE O GRAMADA DE BANI

FACI TU 50 KM SI GATA TESTUL ;)

Mesaj completat

Ianakime nu ai aflat ca am facut schimb de motoare cu Ovideo, cca 50km? Din carti si din povestile posesorilor si admiratorilor GS, imi formasem o parere mai buna. Dupa ce am mers pe ea, s-au prabusit toate.

 

daca tu judeci o moto din 50 km

ESTI CEL MAI TARE

 

O SA LE SCRIU BAIETILOR SA TE IA IN TESTE IN ALPI

NU MAI MERITA SA FACA CATEVA MII DE KM SA CHELTUIE O GRAMADA DE BANI

FACI TU 50 KM SI GATA TESTUL ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine capodopera m-a lasat rece. Cardanul arhaic, dar cu roti dintate din sec XXI nu face clanc si nu se balanseaza la plecarea de pe loc. Restul e poveste! Polemicile pot continua la infinit. Ce este bun pt mine nu inseamna bun pt toti, dar fanii BMW vad lumea doar in alb si albastru. ;)

Paraleverul de pe 1100/1150 este superb, iar paraleverul de pe 1200 e nirvana suspensilor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ce ar fi trebuit sa fac? Sa cumpar un BMW, sa ma dau cu el trei ani si 100000 km ca sa-mi dau seama ce nu-mi place la el? Nu am afirmat ca este prost, doar ca nu este pe gustul meu. Nu-mi plac vibratiile, nu-mi place sa joace motorul sub mine la fiecare demaraj si groapa, nu-mi place sa merg la vale cu franele apasate pt ca frana de motor nu tine, nu-mi place ca la 55km/h intr-a sasea sa tremure, ca a disparut faimosul cuplu boxer, nu-mi place ca cutia de viteze sa troncane dupa cateva zeci de mii de km, nu-mi plac suspensiile care se strica inainte de 100000km, nu-mi plac scaritele prea inalte, nu-mi plac luminile proaste, dar admir marketingul BMW care a facut ca toate astea sa treaca drept personalitate, rafinament si caracter.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ce ar fi trebuit sa fac? Sa cumpar un BMW, sa ma dau cu el trei ani si 100000 km ca sa-mi dau seama ce nu-mi place la el? Nu am afirmat ca este prost, doar ca nu este pe gustul meu. Nu-mi plac vibratiile, nu-mi place sa joace motorul sub mine la fiecare demaraj si groapa, nu-mi place sa merg la vale cu franele apasate pt ca frana de motor nu tine, nu-mi place ca la 55km/h intr-a sasea sa tremure, ca a disparut faimosul cuplu boxer, nu-mi place ca cutia de viteze sa troncane dupa cateva zeci de mii de km, nu-mi plac suspensiile care se strica inainte de 100000km, nu-mi plac scaritele prea inalte, nu-mi plac luminile proaste, dar admir marketingul BMW care a facut ca toate astea sa treaca drept personalitate, rafinament si caracter.

 

;) :D :D

 

VEZI DE AIA E BUN INDICATORUL DE TREAPTA DE VITEZA

 

INDIFERENT DE "VARSTA" SA STII IN CE TREAPTA ESTI LA 55 KM/H SI SA.L BAGI IN A 2

 

AM UITAT SA.TI SPUN CA ASTIA CARE NE DAM CU BMW NU PREA MERGEM CU 55 KM/H MAI ALES IN TREAPTA A 6

 

APROPO DE FRANA DE MOTOR....SIGUR NU AI TRAS FRANA DE MANA ??? CREZAND CA E CEA DE MOTOR

 

 

ORICUM NU AI FATA DE BMW STAI LINISTIT ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ce ar fi trebuit sa fac? Sa cumpar un BMW, sa ma dau cu el trei ani si 100000 km ca sa-mi dau seama ce nu-mi place la el? Nu am afirmat ca este prost, doar ca nu este pe gustul meu. Nu-mi plac vibratiile, nu-mi place sa joace motorul sub mine la fiecare demaraj si groapa, nu-mi place sa merg la vale cu franele apasate pt ca frana de motor nu tine, nu-mi place ca la 55km/h intr-a sasea sa tremure, ca a disparut faimosul cuplu boxer, nu-mi place ca cutia de viteze sa troncane dupa cateva zeci de mii de km, nu-mi plac suspensiile care se strica inainte de 100000km, nu-mi plac scaritele prea inalte, nu-mi plac luminile proaste, dar admir marketingul BMW care a facut ca toate astea sa treaca drept personalitate, rafinament si caracter.

 

Sincer, din punctul tau de vedere, exista ceva la care GSu' sta mai bine fata de ST, exceptie facand marketingul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai raspuns punctual, argumentat si la obiect la fiecare observatie a mea visavis de GS. ;)

 

 

pana la urma nici mama nici eu nu avem actiuni la BMW

so sunt un simplu utilizator ca si tine

 

EU nefiind asa de priceput "ca si tine" iti las un filmulet

 

 

iti raspunde baiatul asta daca are frane sau ba

si cred ca i se cam...balbaie.... in a 6 la 55 km/h

 

in rest asfalt uscat si bricolare placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai raspuns punctual, argumentat si la obiect la fiecare observatie a mea visavis de GS. ;)

n-am 1200 gs, dar la al meu 1150 gsa, frana de motor se simte al naibii de tare. e curios ce spui tu acolo. o fi avand st-ul tau frana de motor puternica, dar nu cred ca-i normal sa spui ca gs-ul n-are deloc...

si la 55kmh ce sa cauti cu a sasea? ti-e lene sa schimbi vitezele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ce ar fi trebuit sa fac? Sa cumpar un BMW, sa ma dau cu el trei ani si 100000 km ca sa-mi dau seama ce nu-mi place la el? Nu am afirmat ca este prost, doar ca nu este pe gustul meu. Nu-mi plac vibratiile, nu-mi place sa joace motorul sub mine la fiecare demaraj si groapa, nu-mi place sa merg la vale cu franele apasate pt ca frana de motor nu tine, nu-mi place ca la 55km/h intr-a sasea sa tremure, ca a disparut faimosul cuplu boxer, nu-mi place ca cutia de viteze sa troncane dupa cateva zeci de mii de km, nu-mi plac suspensiile care se strica inainte de 100000km, nu-mi plac scaritele prea inalte, nu-mi plac luminile proaste, dar admir marketingul BMW care a facut ca toate astea sa treaca drept personalitate, rafinament si caracter.

Legat de vibratii,corect,vibreaza mai mult boxerul.Mai ales subturat( asta mi-a placut si cel mai mult la ST ca nu vibreaza asa tare),dar motorul trage mult mai bine,mai de jos,il simti ca te impinge mai devreme decat la ST cu vreo 2-300 rpm.De atunci am mai citit si alte teste si toti zic asta boxerul este peste cel de pe ST! Ca tie nu-ti place asta e altceva!

Cu frana de motor,ti-am mai spus,nu obtii nici o frana de motor daca ai dai din a 6-a a 5-a la 55km/h

Legat de scarite,corect,sunt mai faine la ST ptr ca sunt mai jos. Problema este ca eu si asa ajung cu varful cizmei asfaltul in unele curbe,daca le-as lasa mai jos( problema se poate rezolva cu unele aftermarket,100-150 euro,si le cobori cu vreo 3cm) as atinge mai tare. Oricum sunt foarte faine la drum lung

Legat de lumini,nu stiu ce sa zic,eu am facut ceva km noaptea cu GS-ul. Chiar n-am avut probleme legat de lumina,apreciez faptul ca pot regla farurile chiar din mers. Nu stiu cati km faci tu noaptea sa te poti plange de lumini,si cu GS-ul chiar n-ai mers noaptea!

Vrei sa spui ca ST-ul are doua faruri care se aprind tot timpul,corect ,arata mai misto ziua!

Nu stiu de ce te tot legi de cifra asta 100000 km? La varsta ta( tu ai spus-o) n-ai ajuns inca sa faci atatia km cu o mobra!

Chiar nu ma intereseaza ca se srica suspensiile dupa 100000km,nu fac teste de anduranta la moto,si nici nu ma intereseaza sa o tin 100000km

Sunt cativa pe tot forumul asta care au trecut de 100000km pe o mobra si pe aia care ai cunosc eu au BMW-uri .Deci?

Nu-ti cumpara BMW daca nu-ti place dar aia care si-au cumparat ce vina au ca tie nu-ti place?

Si tu ai dat o gramada de bani pe moto si te lauzi ca nu te-ai lasat influentat de marketing,pai Yamaha n-a prea avut cu ce sa-si faca marketing! Stai sa vezi de acum in colo. Deja toate revistele sunt pline,internetul la fel(ieri am vazut ca o ca apara nu stiu cate feluri de ST in 2011),a aparut si cataloagele de accesorii.

 

Pana la suta de mii,pe unde aveti de gand sa mergeti anul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fim seriosi testul care s-a facut nu are nici o concluzie, normal ca fiecare o sa-si laude motocicleta ca doar ai dat +10000euro pe ea

 

cred ca cel mai ok era ca testul sa fie facut de cineva care nu detine niciunul din modele dar nici sa fie fan bmw/yamaha sau impotriva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, din punctul tau de vedere, exista ceva la care GSu' sta mai bine fata de ST, exceptie facand marketingul?

Am spus-o si ma repet: indicatorul de treapta de viteza (l-am avut pe V-Strom si-i duc lipsa), anularea automata a semnalizarii, maneta de ambreiaj mai moale, butoanele computerului de bord pe ghidon, decuplarea ABS-ului manuala.

Mesaj completat

sa fim seriosi testul care s-a facut nu are nici o concluzie

Nici nu s-a dorit o concluzie. Eu am spus ce nu mi-a placut la GS, iar Ovidiu ce nu i-a placut la ST. Concluzia o trage fiecare functie de propriile prioritati.

Mesaj completat

EU nefiind asa de priceput "ca si tine" iti las un filmulet

iti raspunde baiatul asta daca are frane sau ba

Circareala pe care o face tipul in film arata lipsurile nu calitatile motorului. ST-ul, cu ABS-ul si TC cuplate, nu ai sa poti face niciodata figuri de astea pt ca nu te lasa. Este gandit pt siguranta sa stai mereu cu ambele roti pe sosea. Pt o motocicleta de turing sa se ridice de fund la franarea fata si pe o roata la plecarea de pe loc mie nu-mi spune decat ca distributia greutatii pe roti este deficitara si gentrul de greutate este foarte sus. Amaratii de la Yamaha au muncit din greu tocmai pt a evita asta. Motorul este coborat max jos, eliminand si baia de ulei si plasat max fata, langa roata, chiar si prin mutarea radiatorului pe laterala. Asa a rezultat si o bascula max de lunga.

Mesaj completat

Pana la suta de mii,pe unde aveti de gand sa mergeti anul asta?

Anul asta Italia. M-am ofticat la culme anul trecut cand treceam pe autostrada pe langa locuri frumoase si din lipsa de timp nu am putut opri. Legat de mersul cu viteza mica intr-a sasea, evident nu este un scop in sine, dar neavand la dipozitie un banc de probe este singura metoda de a vedea daca ai cuplu de jos. Mai ales ca BMW prin traditie se lauda cu asta. ST-ul l-a batut, are cuplu mai de jos. Practic mergi cu vit 6 cu 45km/h aproape de turatia de ralanti si acelereaza fara opintiri pana la max. Eu numesc asta elesticitatea motorului si de asta fac si verificarea respectiva. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia (ralanti-max) este cam aceeasi la amandoua, viteza max este aceeasi la amandoua, rapoartele de transmisie in vit 6 sunt aceleasi si totusi ST merge cu 45km/h fara sa tremure, iar GS sub 60 incepe sa faca urat. Iar la valorile masurate (grafice cuplu/turatie) eu am gasit aceleasi diferente, nu mari, dar in favoarea ST. In viata reala "senzatia de putere, cuplu" este strans legata de perceptia senzoriala unde zgomotul tobelor are un cuvant greu. O motocicleta mai zgomotoasa va fi perceputa mereu ca fiind mai puternica, lucru care nu este totdeauna valabil. Eu nu compar boxer vs toate celelalte, ci strict GS vs ST.

Mesaj completat

Si ca o mica completare, de cateva ori pe an fac "testul" cu viteza minima posibila in treapta 6, cateva sute de metri. La cea mai mica diferenta fata de limita gasita anterior (45km/h pt ST, 55km/h pt V-Strom, 60km/h pt F650) schimb bujiile. Daca nici asa nu-si revine, reglaj clapete. La mine a functionat de fiecare data.

Mesaj completat

De cate ori am inlocuit bujiile normale cu iridiu, limita a mai sacazut ca cativa km/h.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circareala pe care o face tipul in film arata lipsurile nu calitatile motorului. ST-ul, cu ABS-ul si TC cuplate, nu ai sa poti face niciodata figuri de astea pt ca nu te lasa. Este gandit pt siguranta sa stai mereu cu ambele roti pe sosea. Pt o motocicleta de turing sa se ridice de fund la franarea fata si pe o roata la plecarea de pe loc mie nu-mi spune decat ca distributia greutatii pe roti este deficitara si gentrul de greutate este foarte sus. Amaratii de la Yamaha au muncit din greu tocmai pt a evita asta. Motorul este coborat max jos, eliminand si baia de ulei si plasat max fata, langa roata, chiar si prin mutarea radiatorului pe laterala. Asa a rezultat si o bascula max de lunga.

pai daca ar fi un vehicul care prioritar are scopul sa te duca in conditii de siguranta de la A la B , atunci asa ar fi ... dar este un "moft" (nu in sensul rau, bineiteles) , cred ca muti sunt atrasi de faptul ca se ridica pe o roata ... fun-factor.

Cu cat se ridica mai greu cu atat e mai riscant atunci cand vre sa-l ridici intentionat... banuiesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare fabricant si utilizator isi stabilesc prioritatile. Intamplator la mine au coincis. Chiar nu-mi doresc ridicatul pe o roata singur pe motor pt ca la plecarea mai in forta in rampa cu pasager si bagaje, vreau sa raman in continuare cu rotile pe sosea. ;)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dincolo de orice parti pris, la final, se impune o concluzie obiectiva:

Realitatea de pe teren !

Si un proiectant de trotineta cu motor si-ar da seama de diferentele de... ani-lumina !

 

post-882-1295183467_thumb.jpgpost-882-1295183477_thumb.jpg

post-882-1295183505_thumb.jpgpost-882-1295183514_thumb.jpg

 

Tenere: cadru rigid, bascula cu doua brate si cardan arhaic.

BMW GS: Tren de rulare cu Telelever, Paralever, o capodopera inginereasca demna de secolul XXI.

 

 

Realitatea de pe teren arata ca tu habar n-ai ce vorbesti iar noi nu putem decat sa ne bucuram ca tu nu esti nici macar proiectant de trotinete. Iti dai seama ca ar trebui sa stam cu grija ca un jurist proiecteaza jucariile cu care s-ar juca copiii nostri.

Faptul ca trenul spate este in consola la BMW il face mai vulnerabil la socuri transversale. Din aceasta cauza rulmentii pleznesc si trebuie inlocuiti : pentru ca nu exista sprijin la celalalt capat al axei. Trenul lui XT12 este o grinda cu capete fixe. Avantaj aici Yamaha.

Faptul ca BMW a reusit cu acest design sa aiba un astfel de raport de fiabilitate arata clar ca tehnologic sunt departe insa nu chiar atat de ... departe.

Ce as prefera? O combinatie de avantaje a ambelor sisteme insa stiu ca nu se poate. Asa ca prefer varianta sexy : BMW.

 

PS: mai dai trese? Am o comanda de onorat si mi-ar trebui cam 2 saci. Da-mi pemeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi in afara de "sexapil" si mici probleme de fiabilitate, solutia BMW mai are si alte avantaje? Strict dpdv al comportamentului pe sosea sau off, varianta clasica de bascula de la Yamaha, combinata cu o angrenare dezaxata mi se pare net superioara. Nu clancane deloc, nu este elastica la solicitari, nu se infunda in nisip excesiv, iar roata se da jos in cateva zeci de secunde, iar despre fiabilitatea solutiei constructive nu mai are rost sa discutam. Practic pana sa apara BMW cu "rafinamente" la cardan nu am auzit de probleme la acest subansamblu indiferent de fabricant de la Simson, BMW, Motoguzzi la japoneze sau sovietice.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi in afara de "sexapil" si mici probleme de fiabilitate, solutia BMW mai are si alte avantaje? Strict dpdv al comportamentului pe sosea sau off, varianta clasica de bascula de la Yamaha, combinata cu o angrenare dezaxata mi se pare net superioara. Nu clancane deloc, nu este elastica la solicitari, nu se infunda in nisip excesiv, iar roata se da jos in cateva zeci de secunde, iar despre fiabilitatea solutiei constructive nu mai are rost sa discutam. Practic pana sa apara BMW cu "rafinamente" la cardan nu am auzit de probleme la acest subansamblu indiferent de fabricant de la Simson, BMW, Motoguzzi la japoneze sau sovietice.

Cam cat ulei bagi la cardan la un schimb? La cati km se face schimbul?

Ai si cutia de viteze in baie de ulei separat sau e impreuna cu motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi in afara de "sexapil" si mici probleme de fiabilitate, solutia BMW mai are si alte avantaje? Strict dpdv al comportamentului pe sosea sau off, varianta clasica de bascula de la Yamaha, combinata cu o angrenare dezaxata mi se pare net superioara. Nu clancane deloc, nu este elastica la solicitari, nu se infunda in nisip excesiv, iar roata se da jos in cateva zeci de secunde, iar despre fiabilitatea solutiei constructive nu mai are rost sa discutam. Practic pana sa apara BMW cu "rafinamente" la cardan nu am auzit de probleme la acest subansamblu indiferent de fabricant de la Simson, BMW, Motoguzzi la japoneze sau sovietice.

 

Clancanitul este doar la GS si este un joc lasat intentionat de BMW se pare pentru a simula slackul lantului. Eu am acelasi cardan si nu clancane. Insa la mine cuplul vine mult mai tarziu decat la GS. Alt avantaj ar fi greutatea si numarul de componente ce se pot strica. Cu cat mai putine cu atat mai bine. Si nu in ultimul rand usurinta de schimbare a rotii. Oricat te dai tu mare, nu ai cum sa scoti roata de ST12 in 10 secunde cu o cheie pneumatica. Eu scot roata,fara stres in sub un minut, doar cu cheie tubulara de mana. Nu cred ca pe sosea yamaha ta se comporta mai bine din cauza cardanului (am extraordinar de mari dubii ca ST12 se comporta mai bine pe sosea ca un GS insa cum eu nu m-am dat cu ST pana acum tac din gura. O spun doar din recenzii.) ci din cauza ansamblului de suspensie, tren etc. La fel si cu afundatul in nisip. Fac pariu ca amndoua se afunda la fel in nisip cu un avantaj pentru GS totusi care nu e atat de greu ca ST.

Mesaj completat

Ai si cutia de viteze in baie de ulei separat sau e impreuna cu motorul?

Nu cred ca XT1200 are cutia de viteze tip caseta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...