Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Cea mai tare, la enduro turing mare, poate fi Explorerul. Din pacate indisponibila la noi.

 

Explorerul sunt sigur ca este o motocicleta fantastica si placuta la condus in schimb tot vad la un coleg de servici cu un sprint st 1050 din 2006 ca tot timpul apar probleme. Motocicleta este frumoasa, motorul etse genial in schimb fiabilitatea lasa de dorit.

Probleme pana acum: linkage-ul de la amortizor rupt, suruburi retezate, motor explodat, au sarit bucati din carter, releu ars degeaba piese care le desface fabricate in india, china, taiwan. Poate a avut el ghinion nush ce sa zic. Eu insa sunt prea sarac sa experimentez pe pielea mea fiablitatea unei motociclete de 14000 de euro.

Dintre toate yamaha imi inspira cea mai mare incredere, astept totusi pana sa fac pasul sa vad si exemplare cu 150-200k ,macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Explorerul sunt sigur ca este o motocicleta fantastica si placuta la condus in schimb tot vad la un coleg de servici cu un sprint st 1050 din 2006 ca tot timpul apar probleme.

Dintre toate yamaha imi inspira cea mai mare incredere, astept totusi pana sa fac pasul sa vad si exemplare cu 150-200k ,macar.

 

Il motore della Yamaha

Super TĂŠnĂŠrĂŠ 1200; affidabile?

http://dem.moto.it/m...gazine-n-70.pdf

 

:cheers:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! :cheers:

La multi kilometri frumosi!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

Ce-i cu parbrizele alea de scuter? :crack:

Au stricat aspectul la frumusete de motoreta arata oribil cu deltaplanele alea in fata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este imposibil sa faci un parbriz mic si frumos, care sa protejeze acceptabil. Saracie@, cand si-a adus motorul din Germania, l-a taiat cu fierastraul in benzinarie pe autostrada. Mai bine fara decat cu cel original.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sarpente

parbrizul original e naspa, creaza turbulente si dupa cateva sute de km e groaznic. eu l-am 'editat' pe-al meu de 3 ori si acum arata asa...post-9413-0-03186900-1342759120_thumb.jpg

Excelent cred ca ai gasit combinatia perfecta design si utilitate arata foarte bine daca era si putin fumuriu zic ca era si mai misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog Super Tenere este mai mare sau mai mic decat V-Strom 650 ? Pozele de la inceput arata superb ...

 

Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru.

 

Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z.

post-8769-0-59975800-1343457294_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Unde ai gasit zapada? Nu ai rezolvat cu parbrizul?Cati km ai facut cu Alba ca Zapada?beer.gif

 

:lol: buna asta cu Alba ca Zapada.

Zapada am gasit pe Stelvio unde a nins cu o seara inainte de-a urca noi, am vrut sa facem si pasul Gavia dar era inchis din motive de caderi masive de zapada.

XT-ul a depasit 15000 km si s-a comportat minunat,pana acum, sper sa continuam in acelasi ritm.

Am vazut un parbriz la Vstream dar inca nu-s hotarat si oricum mai am timp sa ma documentez pana la anul ce vine cand vreau sa fac o tura de vreo 12000 km.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru.

 

Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z.

 

M-am indragostit :eek: arata genial cu 18 - 21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru.

 

Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z.

 

Ai idee cum se poate face trecerea la astfel de roti? Se schimba in intregime si exista kitul complet pentru ea?

Ideal era sa se pastreze butucii si sa inlocuiesti doar spitele si cercurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Advrider este o rubrica dedicata actiunii 21 pe fata la XT1200Z. Baietii sunt parca din State si descriu in amanunt proiectarea si executia rotii si a celorlalte modificari, ABS, TC, etrieri frana, etc.Cauta la Beasts., Super Tenere 1200 OFF ROAD preparations and experiences thread.Din cate-mi amintesc au schimbat si butucul pt ca acolo este senzorul de ABS si TC care nu mai este valabil.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...