Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Nu va cunosc pe nici care...da @Ianachim ... esti penibil ... de ce zic asta ...citesteti posturile din ultimele ~4 ~5 pagini :D

Apai penibil esti si tu cand te bagi ca musca-n gramada de balegar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am terminat aproape suportul canistrei de benzina. Ma oftic ca nu mi-a picat fisa de la inceput pt ca a iesit perfect. Canistra+ suportul sunt foarte usoare, le-am putut prinde de doua suruburi existente foarte solide si se incadreaza perfect, aproape invizibila. Roata trece la 2 cm de canistra, iar etrierul spate la 5 mm cand motorul este foarte incarcat si lipita de fata interioara a cutiei dreapta. Ce este misto, cutia dreapta pusa pe motor este si antifurt pt canistra. Nu se poate demontata sau desuruba dopul. Urmeza vopsitoria electrostatica negru mat.

post-8769-1296801483_thumb.jpg

post-8769-1296801497_thumb.jpg

post-8769-1296801509_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Fara a incerca sa intru in vreun fel in polemica nesfarsita si fara rost ( dupa parerea mea) " care-i mai buna mobra ? Yamaha ST sau Bmw GS", pun o intrebare: la o asa motocicleta frumoasa si scumpa , cu un rezervor foarte mare, ce rost mai are o canistra de benzina suplimentara? Benzinarii sunt mai la tot pasul, asa ca zic eu explicatia cu teama de a ramane fara combustibil nu e justificata. Cred ca alta-i explicatia dar nu-mi dau seama. O parere strict personala...este ca e ca si cu ai avea o super vila noua si pui pe ea o antena din aia( de 7-8 metri) cu care se prindeau bulgarii inainte de 1989. Dar repet, e strict parerea mea iar gusturile nu se discuta.

Sa auzim de bine! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi numai pe sosele nu ai nevoie de benzina suplimentara. In Mongolia in viata asta nu cred sa ajung, dar visez la un tur al tarii pe drumuri de pamant, laturalnice, printre tarlale, sau forestiere, doua saptamani fara civilizatie si daca se poate fara oameni. Un fel de turul Romaniei fara romani. Deocamdata studiez trasee si fac pregatiri. Nu am CNC pt debitat, dar foarfeca, bormasina, bomfaier si pile se gasesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

It is full featured and competitive with any of the adventure bikes on the market, though we see a very strong resemblance to the German one, called BMW GS. :D :D ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, la intamplare din postarile recente, parerile posesorilor despre ce a fost si este GS-ul si catre ce, poate, se indreapta. :D

 

Quote:

Originally Posted by hayfarmer

Just to get off topic for a moment; I see the bmw boys are freaking out over a new water cooled 1300 gs to being tested in Spain.

They finally got overhead cams, now water cooling and the rear drive shaft has been altered (improved?)

I will bet there will be a new abs system that cant be turned off as well

Any bets ?

 

 

 

Bmw are finally catching up with Yamaha super Tenere technoligy

 

Its about time too. I got rid of an 09 GSA for my S10. The BMW was a complete pig by comparison.

The brakes (ABS) are useless and frightening off road (hence the switch of course), it is interesting that they provided a switch in the first place to turn something off that was fundamentaly useless for the bikes image.

The gearbox was from a farm vehicle and it is likely down to the S10 and the MS that BMW have finally decided to get off their laurels and improve the bike that so many loyal riders have been suffering with for years.

 

As for the switch, it becomes law in Europe in either 2013 or 2017 (depending who you listen to) to have it and it be unswitchable for bikes over 125cc. I personally agree with this. Most of my big hairy moments have been sudden and on wet tarmac. Thats when you realy need it. It far outweighs the longer stopping distance IMHO.

 

EDIT: Just a thought: Their sales blurb does actually state the the bike is "Unstoppable". I should have guessed realy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca as vrea sa ma bag in gaura serpilor aici, dar... OK: Super TĂŠnĂŠrĂŠ este o copie de 12GS facuta de Yamaha... Asa... Si?!? Si eu sunt fan dovedit de europene, dar nu inteleg marul discordiei. Yamaha s-a luat dupa BMW in acest segment. La fel cum si BMW s-au luat dupa altii in alte segmente. Nu inteleg de ce va certati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off. La asta m-am gandit si yo ...cu ce a gresit yamaha ca a luat unele exemple de la bmw? Bmw a copiat mai mult de la japoneze decat toate europenele la un loc(sa zica sineva ca nu e adevarat) si a facut f bine, a facut motorete mai bune, asta trebuie sa ne bucure pe toti.

 

Referitor la inventia cu canistra de benzina. Oidee geniala, mult mai buna decat cea cu rezervorul de pe spate si cu legatura intre ele era prea complicat. Toata admitatia pt imbunatatirile facute la st.

 

 

 

 

Mesaj completat

Scuze de off. La asta m-am gandit si yo ...cu ce a gresit yamaha ca a luat unele exemple de la bmw? Bmw a copiat mai mult de la japoneze decat toate europenele la un loc(sa zica sineva ca nu e adevarat) si a facut f bine, a facut motorete mai bune, asta trebuie sa ne bucure pe toti.

 

Referitor la inventia cu canistra de benzina. Oidee geniala, mult mai buna decat cea cu rezervorul de pe spate si cu legatura intre ele era prea complicat. Toata admitatia pt imbunatatirile facute la st.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am o yamaha xt600, dar daca o fi sa imi iau tot un monocilindru in viitor o sa mi iau un Dakar pentru ca o consider superioara concurentei din aceiasi perioada.

 

Pentru mine yamaha nu i yamaha sau honda e honda ... :D

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cruise Control in varianta cea mai simpla. De fapt o frana pt mansonul acceleratiei, dar usor de actionat si dezactivat, utila mai ales la drum lung si pe autostrada. L-am avut montat in aceeasi forma si pe V-Strom si am fost foarte multumit. Filetul este M24 cu 3 inceputuri pe stanga.

post-8769-1297098539_thumb.jpg

post-8769-1297098560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La strung evident. Am cautat mult un strungar indemanatic! Eu l-am facut cu 3 inceputuri ca asa mi s-a parut mie ca se actioneaza mai usor, dar dupa ce l-am montat pe V-Strom l-am vazut pe cel produs de Turatech si montat pe un BMW care am impresia ca nu avea decat filet normal. Am ramas consecvent modelului meu pt ca a functionat foarte bine si asa am scapat de carcei pe autostrada. Diferenta intre blocat si liber este la mine 1/4 dintr-o rotatie, la filet simplu sigur mai mare. Sensul filetului este pe stanga pt a usura deblocarea odata cu rotirea mansonului acceleratiei spre ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gandit bine problema :) Daca il faceai cu 4 inceputuri numa suflai catre el si ramanea blocat :(

 

Nu te-ai gandit la un throttle rocker? Eu am unul, face toti 50 ron care i-am dat pe el. Ala si faptu ca am taiat din maner cam 3 mm in partea unde e capatul de ghidon, ca sa nu frece cauciuc pe metal si in parte opusa, am facut o saiba mare de plastic (dintr-un card bancar vechi), ca sa nu se frece guma pe metal ci plastic pe metal. Asa cum e acuma, revine instant acceleratia la pozitia 0 :P

 

Oricum, faina treaba ai mesterit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gandit bine problema :) Daca il faceai cu 4 inceputuri numa suflai catre el si ramanea blocat :(

 

Nu te-ai gandit la un throttle rocker? Eu am unul, face toti 50 ron care i-am dat pe el. Ala si faptu ca am taiat din maner cam 3 mm in partea unde e capatul de ghidon, ca sa nu frece cauciuc pe metal si in parte opusa, am facut o saiba mare de plastic (dintr-un card bancar vechi), ca sa nu se frece guma pe metal ci plastic pe metal. Asa cum e acuma, revine instant acceleratia la pozitia 0 :P

 

Oricum, faina treaba ai mesterit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Throttle Rocker e bucata aia de plastic care o pui pe acceleratie si apesi si cu podul palemi pe el ca sa accelerezi, nu numa din ce strangi cu mana de maner :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Throttle Rocker e bucata aia de plastic care o pui pe acceleratie si apesi si cu podul palemi pe el ca sa accelerezi, nu numa din ce strangi cu mana de maner :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca-i zice asa. Evident nu putea rata si la BMW mi-am facut una de proba dintr-o bucata de plastic. Functiona cf specificatiilor, dar nu mi-a placut ca tot trebuia sa tii mana pe ghidon. Am aruncat-o si am renuntat sa dau banii pe una de firma.

Ia uite ce construieste asta apropos de controlul vitezei la SuperTenere.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=622697

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...