florin.radu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Cea mai tare, la enduro turing mare, poate fi Explorerul. Din pacate indisponibila la noi. Explorerul sunt sigur ca este o motocicleta fantastica si placuta la condus in schimb tot vad la un coleg de servici cu un sprint st 1050 din 2006 ca tot timpul apar probleme. Motocicleta este frumoasa, motorul etse genial in schimb fiabilitatea lasa de dorit. Probleme pana acum: linkage-ul de la amortizor rupt, suruburi retezate, motor explodat, au sarit bucati din carter, releu ars degeaba piese care le desface fabricate in india, china, taiwan. Poate a avut el ghinion nush ce sa zic. Eu insa sunt prea sarac sa experimentez pe pielea mea fiablitatea unei motociclete de 14000 de euro. Dintre toate yamaha imi inspira cea mai mare incredere, astept totusi pana sa fac pasul sa vad si exemplare cu 150-200k ,macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 INTALNIREA NATIONALA a posesorilor de Supertenere XT1200Z, Bucurest iulie 2012... Ce-i cu parbrizele alea de scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Explorerul sunt sigur ca este o motocicleta fantastica si placuta la condus in schimb tot vad la un coleg de servici cu un sprint st 1050 din 2006 ca tot timpul apar probleme. Dintre toate yamaha imi inspira cea mai mare incredere, astept totusi pana sa fac pasul sa vad si exemplare cu 150-200k ,macar. Il motore della Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ 1200; affidabile? http://dem.moto.it/m...gazine-n-70.pdf Editat Iulie 18, 2012 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Il motore della Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ 1200; affidabile? http://dem.moto.it/m...gazine-n-70.pdf Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Multumesc! La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Ce-i cu parbrizele alea de scuter? Au stricat aspectul la frumusete de motoreta arata oribil cu deltaplanele alea in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 19, 2012 Autor Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Este imposibil sa faci un parbriz mic si frumos, care sa protejeze acceptabil. Saracie@, cand si-a adus motorul din Germania, l-a taiat cu fierastraul in benzinarie pe autostrada. Mai bine fara decat cu cel original. Editat Iulie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 parbrizul original e naspa, creaza turbulente si dupa cateva sute de km e groaznic. eu l-am 'editat' pe-al meu de 3 ori si acum arata asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Spuneti-mi si mie va rog Super Tenere este mai mare sau mai mic decat V-Strom 650 ? Pozele de la inceput arata superb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Spuneti-mi si mie va rog Super Tenere este mai mare sau mai mic decat V-Strom 650 ? Pozele de la inceput arata superb ... Mult mai mare decat un 650 si chiar si decat un 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 parbrizul original e naspa, creaza turbulente si dupa cateva sute de km e groaznic. eu l-am 'editat' pe-al meu de 3 ori si acum arata asa... Excelent cred ca ai gasit combinatia perfecta design si utilitate arata foarte bine daca era si putin fumuriu zic ca era si mai misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 28, 2012 Autor Share Postat Iulie 28, 2012 (editat) Spuneti-mi si mie va rog Super Tenere este mai mare sau mai mic decat V-Strom 650 ? Pozele de la inceput arata superb ... Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru. Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z. Editat Iulie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 Noile culori pt 2013. Motorul ramane acelasi in continuare perfect. http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-Yamaha-SuperTenere.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Au scos albastrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) yamaha fara optiune de albastru e ca berea fara alcool... ce-au fumat? Editat Septembrie 17, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Cred ca noile culori sunt in completare, peste albastru, argintiu si negru, care erau singurele optiuni la lansare. Acum imi place albul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Cred ca noile culori sunt in completare, peste albastru, argintiu si negru, care erau singurele optiuni la lansare. Acum imi place albul. Negru peste negru... nu tine... cred ca e inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Acum imi place albul. si se integreaza bine in natura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2012 Autor Share Postat Septembrie 18, 2012 Unde ai gasit zapada? Nu ai rezolvat cu parbrizul?Cati km ai facut cu Alba ca Zapada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Unde ai gasit zapada? Nu ai rezolvat cu parbrizul?Cati km ai facut cu Alba ca Zapada? buna asta cu Alba ca Zapada. Zapada am gasit pe Stelvio unde a nins cu o seara inainte de-a urca noi, am vrut sa facem si pasul Gavia dar era inchis din motive de caderi masive de zapada. XT-ul a depasit 15000 km si s-a comportat minunat,pana acum, sper sa continuam in acelasi ritm. Am vazut un parbriz la Vstream dar inca nu-s hotarat si oricum mai am timp sa ma documentez pana la anul ce vine cand vreau sa fac o tura de vreo 12000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 pana la anul ce vine cand vreau sa fac o tura de vreo 12000 km. Unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru. Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z. M-am indragostit arata genial cu 18 - 21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Este mare, dar trecerea de pe DL650 pe STse face fara niciun efort. Se manevreaza mai usor decat DL la viteza mica si manevre in parcare pe loc, iar odata pornit e de vis. Secretul sta in ciclistica si centrul de greutata foarte jos. Nu este numai parerea mea. Toti amicii care au incalecat-o la teste au remarcat acelasi lucru. Pt cine nu era multumit de performantele off, o noua infatisare a aceleeasi XT1200Z. Ai idee cum se poate face trecerea la astfel de roti? Se schimba in intregime si exista kitul complet pentru ea? Ideal era sa se pastreze butucii si sa inlocuiesti doar spitele si cercurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 19, 2012 Autor Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) Pe Advrider este o rubrica dedicata actiunii 21 pe fata la XT1200Z. Baietii sunt parca din State si descriu in amanunt proiectarea si executia rotii si a celorlalte modificari, ABS, TC, etrieri frana, etc.Cauta la Beasts., Super Tenere 1200 OFF ROAD preparations and experiences thread.Din cate-mi amintesc au schimbat si butucul pt ca acolo este senzorul de ABS si TC care nu mai este valabil. Editat Septembrie 19, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 yamaha fara optiune de albastru e ca berea fara alcool... ce-au fumat? N-au fumat ei nimic, va fi insa un alt albastru in oferta, atat varianta normala cat si worldcrosser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.