Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

NUMARUL DE UNITATI VANDUTE ...NE DA LA CAP......!!!!!!!!'mm

 

Este irelevant! Cel mai vandul automobil la noi este dacia logan nu? Este cel mai bun din clasa sa? Nici pe departe

In Germania spre exemplu cel mai bine se vinde volkswagen golf cam de 5 ori mai multe unitati decat audi 3 poti trage de aici concluzia ca golful este peste A3 doar ca se vinde mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe FJR cele 84 de setari sunt astfel:

 

Merci de info! Mi se pare cam prea mult/complicat dar nu vreau sa par subiectiv...

 

Este irelevant! Cel mai vandul automobil la noi este dacia logan nu? Este cel mai bun din clasa sa? Nici pe departe

In Germania spre exemplu cel mai bine se vinde volkswagen golf cam de 5 ori mai multe unitati decat audi 3 poti trage de aici concluzia ca golful este peste A3 doar ca se vinde mai bine?

 

Aici iti cam dai singur cu argumentele in cap. Este normal ca Logan-ul fiind foarte ieftin in comparatie cam cu orice concurenta sa se vanda atat de bine.

Dar GS-ul este considerat cam cel mai scump in clasa asta... Atunci, cu atat mai mult numarul mare de unitati vandute este si mai impresionant.

 

Ce nu pot insa sa inteleg... daca XTZ este asa ieftina, asa buna, asa avansata tehnologic (smekerie de ABS, cardan etc), fiabila... de ce naiba nu prea se vinde? Macar in Ro unde tot forumul critica GS-ul... :)

 

p.s. trebuie sa recunosc ca mereu am asociat GS-ul cu Golf-ul, au deschis drumuri in istoria moto respectiv auto si ambele fac de sus pe concurenta in orice situatie. Si m-as mira ca asta sa se poata schimba prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este irelevant! Cel mai vandul automobil la noi este dacia logan nu? Este cel mai bun din clasa sa? Nici pe departe

In Germania spre exemplu cel mai bine se vinde volkswagen golf cam de 5 ori mai multe unitati decat audi 3 poti trage de aici concluzia ca golful este peste A3 doar ca se vinde mai bine?

:agree:

 

:agree:

ma refer la nr de unitati vandute .

 

sunt convins ca gs-ul e o mobra f buna,poate chiar cea mai buna(daca se poate spune asa ) dar asta nu inseamna ca celelalte sunt de cacao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info! Mi se pare cam prea mult/complicat dar nu vreau sa par subiectiv...

 

 

Aici iti cam dai singur cu argumentele in cap. Este normal ca Logan-ul fiind foarte ieftin in comparatie cam cu orice concurenta sa se vanda atat de bine.

Dar GS-ul este considerat cam cel mai scump in clasa asta... Atunci, cu atat mai mult numarul mare de unitati vandute este si mai impresionant.

 

Ce nu pot insa sa inteleg... daca XTZ este asa ieftina, asa buna, asa avansata tehnologic (smekerie de ABS, cardan etc), fiabila... de ce naiba nu prea se vinde? Macar in Ro unde tot forumul critica GS-ul... :)

 

p.s. trebuie sa recunosc ca mereu am asociat GS-ul cu Golf-ul, au deschis drumuri in istoria moto respectiv auto si ambele fac de sus pe concurenta in orice situatie. Si m-as mira ca asta sa se poata schimba prea curand.

 

Vroiam sa spun ca numarul de unitati indica mai degraba preferinta majoritatii nicidecum nivelul de calitate sau performanta.

E clar Ca GS-ul nu se vinde degeaba in numar atat de mare daca ar fi o mobra proasta nu ar mai cumpara-o nimeni! E logic!

Golful (desi se prea poate ca tu sa ai sau sa fi avut Golf ca si parerea asta este usor subiectiva ;) ) nu face de sus pe concurenta nici la performante nici la fiabilitate as spune ca este o masina corecta si primesti ce platesti.

GS sau XTZ tine doar de preferinte si nu de alte acareturi gen semnale pe led sau manere incalzite, cu astea gasim noi mai multe motive ca sa cumparam un fier care ne place.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nr unitatilor vandute nu tine strict de calitatile motocicletei, ci si de reclama, marketing, promovare, zone in care BMW este pe podium. Pretul mare al produselor se datoreaza si cheltuielilor imense pe care firma le face in acest scop. Am convingerea ferma ca nr si remuneratiile celor din acest departament BMW, sunt mult mai mari decat al celor care proiecteaza sau testeaza noile produse. La vechiul GS, cel putin in ultimii ani, diferenta intre calitatea si prestatia strict a fierului, ramasese in urma renumelui, de "cel mai cel". Cu noul GS si-au revenit, aducand "produsul" la nivelul tehnologic actual si asta nu la periferice, ci chiar in inima lui. Vazand insa ce au scos si ceilalti, mai ales la periferice, desi BMW-ul sta bine, diferenta nu este colosala. Vor trebui in continuare sa cheltuiasca disproportionat in reclama si promovare, ca si pana acum, pt a se mentine pe val. Dpmdv, calaresc doar un fier si daca platesc mai putin pe reclama facuta produsului, cu atat mai bine.

 

 

De la care inceput, al cui? Conform acestui topic in aprilie 2011 (adica la apropae un an de la chizitia motocicletei) nu le aveai... :rusinica:

Ce inseamna optionale? De la Yamaha sau... de pe la 3rd party? Eu stiu ca optionalele se pun de la inceput...

 

Care e lagatura intre "cel vechi" (bordul, da?) si noul GS? Ce BMW ai vazut tu cu vitezometru (sau turometru) digital in gamale uzuale F, K, R?

Apropos... indicator de treapta au resuit sa puna? Din poza aia imi pare ca nu... :stuck:

Neimportant, dar semnalele led erau in oferta de optionale de la inceput , alaturi de manerele incalzite. Ca eu m-am hotarat sa le cumpar mai tarziu este altceva. La manere le-am luat pe cele mai ieftine si nu regret. M-am hotarat sa-mi iau electronice daca se strica, dar nu se strica. Asta nou are si indicator de treapta si cruise control electronic cum iti place tie. Se aude ca va avea si GPS in bord, nu atarnat deasupra cum se poarta acum.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Nici cel vechi nu este rupt din Rai, dar orisicat, macar turometrul e pe ace si arata mai bine. Liniutele alea multe nu-mi spun nimic. Bordul nou e caramida. Indicatoarele semnalelor poate mai bine plasate (inclinate), ca cele vechi cu soare din spate sunt ilizibile, trebuie sa fii atent sa nu faci kilometri cu becurile clipocind. :(

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sa nu aud de GS. La XT cu greu ii gasesc cusururi si in locuri ne esentiale. Am mai zis nu l-as schimba cu nimic si daca m-ar da banii afara din casa. Nici macar cu XT-ul nou care in afara de indicatorul de treapta si cruiz control mai are multe complicatii inutile dpmdv. Indicatorul de treapta si cruiz control-ul am si eu acum si sunt mai mult decat multumit cum functioneaza. Timp si sanatate sa fie sa le putem plimba cat mai mult.

 

Cu dedicatie pt yamaco @. Sper ca ai gasit trusa de scule ! In acelasi loc intra si cea noua, completata cu patent, torx, imbusuri, briceag, sigurante, chei si hex 19 pt roti, inclusive o chinga de 3,5 m pt tractare.

post-8769-0-34608600-1396869029_thumb.jpg

post-8769-0-46651900-1396869067_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai gasit trusa de scule ! In acelasi loc intra si cea noua, completata cu patent, torx, imbusuri, briceag, sigurante, chei si hex 19 pt roti, inclusive o chinga de 3,5 m pt tractare.

 

Nu inteleg... la o motocicleta atat de fiabila, de ce ai avea nevoie sa cari atatea scule cu tine?? Ca sa nu mai zic ac este ea destul de grea, ii mai adaugi si tu greutate in plus... :stuck:

 

Eu am facut mai mult de 80.000 km pe BMW-uri, care tu zici ca ar avea mari probleme de fiabilitate, si n-am carat nici macar un ac in plus vreodata... si n-am folosit niciodata altceva decat cheia de strans oglinda. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg... la o motocicleta atat de fiabila, de ce ai avea nevoie sa cari atatea scule cu tine?? Ca sa nu mai zic ac este ea destul de grea, ii mai adaugi si tu greutate in plus... :stuck:

 

Eu am facut mai mult de 80.000 km pe BMW-uri, care tu zici ca ar avea mari probleme de fiabilitate, si n-am carat nici macar un ac in plus vreodata... si n-am folosit niciodata altceva decat cheia de strans oglinda. :peace:

sculele nu-s pt el, pt prietenii de calatorie. sufa aia-i sa tracteze bmwu cand ramane in pana. nu te-ai prins tu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totul intamplator chinga am folosit-o o singura data sa tractez un BMW F650 defect, dar cu rotile intregi de la Veliko Tarnovo la Giurgiu. Din trusa de scule folosesc frecvent briceagul si este adevarat, am mai impumutat chei sau patentul tovarasilor de calatorie cu necazuri minore. Si canistra am folosit-o personal de cateva ori, dar am scos din pana prostului si un alt BMW caruia i se arsese becul de rezerva, proprietarul fiind la prima cursa mai lunga cu noua achizitie si nu-i stia dichisu. Deci in mare ati cam nimerit-o. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu aud de GS. La XT cu greu ii gasesc cusururi si in locuri ne esentiale. Am mai zis nu l-as schimba cu nimic si daca m-ar da banii afara din casa. Nici macar cu XT-ul nou care in afara de indicatorul de treapta si cruiz control mai are multe complicatii inutile dpmdv. Indicatorul de treapta si cruiz control-ul am si eu acum si sunt mai mult decat multumit cum functioneaza. Timp si sanatate sa fie sa le putem plimba cat mai mult.

 

Cu dedicatie pt yamaco @. Sper ca ai gasit trusa de scule ! In acelasi loc intra si cea noua, completata cu patent, torx, imbusuri, briceag, sigurante, chei si hex 19 pt roti, inclusive o chinga de 3,5 m pt tractare.

Multumesc Bogdan, o sa ma dotez identic avand in vedere experienta ta. Mai jos redau o parte a unei discutii intre subsemnatul si userul xtrblack pe PM bazata pe discutia mea cu mecanicul dealerului de la care am achizitionat mobra :

 

".......Iti pot relata discutia privata pe care am purtat-o cu mecanicul sef de la xxxxxxxxxxx (landul Bayern = mama BMW :) )de unde am cumparat XT-ul, dealer multimarca, inclusiv KTM , dealer care a vandut si 7-8 GS-LC-uri la 1500km - 7000km in intervalul 2013-2014. Atentie deci : mecanicul nu patronul. Nefiind dealer BMW, toate relatarile despre BMW sunt venite de la proprietarii GS-LC care au apelat la xxxxxxxxxxxxx pentru trade in cu GS-LC-ul lor in vederea achizitiei KTM sau XT.

 

 

Citez :

""

GS-LC 2013 :

 

- extrem de multe probleme minore dar absolut deranjante la partea electronica : te blocheaza in drum cand ti-e lumea mai draga, vine masina de service, rezolva problema in 5min. si poti pleca.Totul rezolvat garantie + asigurare.

 

- foarte rare dar grave probleme de soft : accelereaza si franeaza de la sine putere cand nu te astepti : resoftare dar fara garantia ca nu se mai intampla.Totul rezolvat garantie + asigurare.

 

- extrem de rare probleme, dar omul a intalnit un caz, in care cardanul a fost praf si pulbere : rezolvat in garantie de un dealer BMW.

 

- service extra garantie foarte scump (nu e cazul deocamdata pentru LC )

 

 

 

KTM 1190 ADVENTURE R(sau nu R) :

 

- rare probleme de patrundere apa in display : schimbat display in garantie.

 

- are inca nevoie de "istorie" pentru un punct de vedere documentat.

 

 

 

XT1200Z :

 

- din 2010 pana astazi au avut 2 recall-uri, nu mi-a spus motivul insa m-a asigurat ca mobra mea noua a trecut prin ele.

 

- citez acum din spusele mecanicului : din servizarea XT1200Z murim de foame : daca e intretinut ca la carte nu se strica nimic la ea. La multe capitole vis a vis de dotari , caracteristici gen CP, greutate,etc, performanta on si off road si imagine este clar sub GS-LC sau 1190 ADVENTURE insa exceleaza la fiabilitate "" ........................

 

 

 

 

 

Alegere PERSONALA :

 

 

 

a) obligatoriu cardan : KTM-ul deci l-am exclus de pe lista.

 

B) intre ZZZZZZZZ EUR = XT1200Z full dotari, 0km, 2 ani garantie si ZZZZZZZZ + 500 EUR = GS-LC , ABS, ESA,RDC,etc, + dotare side+top case Vario, 3000 km, inca 1 an garantie, am ales XT-ul pe baza la ceea ce am citit, am auzit si mi-am dorit in final.

 

 

 

PS : si acum sustin ca GS-LC-ul e o mobra super, grozava, insa ratiunea si sufletul m-au indemnat si nu-mi pare rau dupa primii 1300km, inspre BUFFALO (numele XT-ului meu) :)..............."

 

 

 

Cam asta a fost povestea REALA.

Pot fi crezut sau nu, are mai putina importanta.

In plus de asta, la ora conversatiei cu mecanicul respectiv deja achitasem mobra deci nu avea sens sa ma duca cu zaharelul.

Pana la urma urmei fiecare sa-si traiasca satisfactia cu consoarta pe care si-a ales-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre ZZZZZZZZ EUR = XT1200Z full dotari,

 

Poti explica, te rog, ce inseamna exact full-dotari?

 

De asemenea, poti spune si pretul platit si in ce an este fabricata motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totul intamplator chinga am folosit-o o singura data sa tractez un BMW F650 defect, dar cu rotile intregi de la Veliko Tarnovo la Giurgiu. Din trusa de scule folosesc frecvent briceagul si este adevarat, am mai impumutat chei sau patentul tovarasilor de calatorie cu necazuri minore. Si canistra am folosit-o personal de cateva ori, dar am scos din pana prostului si un alt BMW caruia i se arsese becul de rezerva, proprietarul fiind la prima cursa mai lunga cu noua achizitie si nu-i stia dichisu. Deci in mare ati cam nimerit-o. :)

"nu este destul ca tu sa fi norocos, trebuie ca ceilalti sa nu fie"

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu am facut mai mult de 80.000 km pe BMW-uri, care tu zici ca ar avea mari probleme de fiabilitate, si n-am carat nici macar un ac in plus vreodata... si n-am folosit niciodata altceva decat cheia de strans oglinda. :peace:

De toata jena sa te lauzi ca ai facut 80000 km cu 3 (trei) beemwee. In vremuri mai vechi aceeasi distanta am facut-o fara nici-o problema mecanica tot cu 3 motoare, Minimobra, Mobra S50, si JAWA 175. Se incadreaza in aceeasi clasa dpdv fiabilitate. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Poti explica, te rog, ce inseamna exact full-dotari?

 

De asemenea, poti spune si pretul platit si in ce an este fabricata motocicleta?

ZZZZZZZZZ = 14499 EUR cu parbriz inalt, sistem port navi SW MOTECH, priza 12 V, cric central, crash bar, side case si top case ALU Yamaha, tank bag, scut SW MOTECH, semnalizari pe led, protectie suplimentara cardan, 2 filtre ulei, 2 filtre aer. Dotari de baza ale modelului: ABS, controlul tractiunii, mapare Touring sau Sport,etc.

Mobra avea 0 km, an fabricatie 2011.

Nu ma dezarmeaza chestia cu anul, nu am de gand sa o vand in urmatorii ani la cat de bine ne-am imprietenit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...