Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Este denumirea populara pt adezivul de geam termopan, monocomponent. Asta am avut, asta am pus. Rezista la apa, adera la cauciuc si aluminiu si este negru. Sigur merge si cu altceva, gen adeziv pt acvarii, sau parbrize, sau chiar silicon obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

La revizia de 20.000 km am montat bujii Denso Iridium Power Spark IU24A. Functioneaza perfect :)


» Post actualizat in 10 Apr 2015 09:34

Recall in service pentru cele fabricate intre 01.Sept.2014 - 17.Noiembrie. 2014

 

http://www.cycleworld.com/2015/04/09/yamaha-motorcycles-recall-notice-for-potential-gearbox-issue/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pai nu se vrea o motoreta si de offroad? sau mergi cu ea numai pe strada?

 

However, in true off-road situations, such as deep sand or very rough terrain, ABS may cause unwanted pressure modulations in the brake system.

These types of conditions are rampant in off-road situations, such as single-track trail. This is why it’s critical that ABS is optional equipment for dual-sport motorcycles and, when ABS is installed, an override switch is available so the rider can turn the system off when the bike is going to be ridden in true off-road environments.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuzele de rigoare chiar nu inteleg de ce este nevoie, in cazul XT, sa decuplezi ABS. Sunt si eu curios in ce situatii concrete este mai bine fara decat cu si care sunt castigurile. O parere avizata, dupa ce folosesti un timp intrerupatorul, ar fi mai mult decat utila, dar sa nu aud de personalitate, caracter, fan, ca ma ia cu capu. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe offroad mai rau se decupleaza ABS-ul ca altfel ajungi in balarii. Eu am ajuns de 2 ori pe iarba cu abs-ul pus si m-am tot dus, desi am coborat panta aia de multe ori cu ABS-ul scos si nu m-a surprins. Cu abs-ul cuplat am prins o viteza. :)) Si pe panta aia merge orice motor ca e nivelata, doar ca e iarba. Asa ca il tin pornit doar pe drumuri de pamant la nivel+strada. Cum e ceva de coborat il decuplez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuzele de rigoare chiar nu inteleg de ce este nevoie, in cazul XT, sa decuplezi ABS. Sunt si eu curios in ce situatii concrete este mai bine fara decat cu si care sunt castigurile. O parere avizata, dupa ce folosesti un timp intrerupatorul, ar fi mai mult decat utila, dar sa nu aud de personalitate, caracter, fan, ca ma ia cu capu. Spor.

 

sa-mi fie cu iertare, dar daca max de teren accidentat pe care esti dispus sa bagi xtz-ul e panta de la zimbrarie, e clar ca n-ai nevoie de abs off. si reversul e adevarat, stiu persoane pe care nu le deranjeaza abs-ul si nu-l opresc pt ca s-au obisnuit cu el, cand intra, ce face si isi ajusteaza abordarea coborarilor in functie de asta.

» Post actualizat in 29 Apr 2015 07:03

oricum o motoreta la care nu poti bloca spatele nu e fun :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E abse si abse. Nu e toate la fel. Sa vedem ca constata proaspatul posesor de intrerupator strict in cazul XT1200Z. Despre zibrarie ca sa zic? In Buftea am dat intr-o groapa de s-au strambat oglinzile si ambele roti, cu spite rupte pe spate. Sincer nu mai aveam chef de nimic.

» Post actualizat in 09 May 2015 17:28

Am inceput sa colectionez fiare.

» Post actualizat in 12 May 2015 17:20

De astazi.

» Post actualizat in 13 May 2015 07:41

.

» Post actualizat in 13 May 2015 12:54

.

» Post actualizat in 14 May 2015 13:31

.

post-8769-0-63389600-1431192475_thumb.jpg

post-8769-0-88003800-1431451188_thumb.jpg

post-8769-0-89026500-1431451207_thumb.jpg

post-8769-0-07194500-1431502884_thumb.jpg

post-8769-0-99849400-1431521655_thumb.jpg

post-8769-0-92354600-1431610178_thumb.jpg

post-8769-0-94725800-1431610193_thumb.jpg

post-8769-0-59682100-1431610213_thumb.jpg

post-8769-0-55958200-1431610229_thumb.jpg

post-8769-0-17487900-1431610261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Proaspatul posesor de intrerupator ABS nu se poate inca exprima deoarece inca nu l-a utilizat. Cu prima ocazie va va tine la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez dar nu stiu ce o sa iasa, masina de cusut sau mitraliera.

» Post actualizat in 14 May 2015 17:34

OK chiar sunt curios. Pt mine culmea arogantei a fost decuplare TC pe modul Spot. Alta motocicleta, dar nu pt mine.

» Post actualizat in 20 May 2015 12:12

Aroganta de miercuri, test XT1200Z variant 2015. Cateva modificari minore fata de vechitura, acelasi impresie buna, la superlativ. Suspensiile electronice le-am ratat. Viitorul proprietar deja saliveaza.

» Post actualizat in 20 May 2015 12:13

Al meu a ramas la reprezentanta pt revizia de 60000 km.

» Post actualizat in 22 May 2015 19:49

Criza cronica de timp.

Doar strungarie usoara

» Post actualizat in 25 May 2015 15:39

» Post actualizat in 26 May 2015 16:25

Am recuperat motorul cu toate fluidele, filtrele, placutele schimbate. Supape si alte ajustari dupa 120000, ca abia am terminat rodaju. Mesteru la proba.

post-8769-0-51102400-1431624842_thumb.jpg

post-8769-0-92934300-1432123814_thumb.jpg

post-8769-0-25910300-1432123831_thumb.jpg

post-8769-0-93656100-1432324174_thumb.jpg

post-8769-0-30031400-1432657452_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Prinderea frontala a articulatiei atasului. Doua piulite cu guler, M12, sudate pe piesa de legatura dintre cadru si motor. Revopsita electrostatic negru. Probabil prima si ultima piesa modificate de pe mmotor. Celelalte prinderi in gauri existente.

post-8769-0-24562300-1434373643_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez dar nu stiu ce o sa iasa, masina de cusut sau mitraliera.

 

Io cred ca vrei sa plimbi catelu' si bufnitele :)

 

Totusi... ce scop va avea? Nu este nevoie si de vreo omologare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput lipeala. Sper sa fie iubire fara nabadai !

» Post actualizat in 17 Jun 2015 13:42

Prinderea inferioara. Am eliminat o saiba si adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. Spre atas cu surub M12.

post-8769-0-85472800-1434463653_thumb.jpg

post-8769-0-12637300-1434548538_thumb.jpg

post-8769-0-58933500-1434548550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unghiul furcii este mai mare cu 4 grade decat la Burgmann. Roata trebuie sa se miste paralel cu spatarul scaunului pt a evita o decupare si totodata am mai intarit-o putin, in completarea unor distantiere mai mari deasupra arcurilor si a uleiului W15 in loc de W10. Pt azi atat. Urmeaza H-ul de legatura si paralelogramu.

» Post actualizat in 30 Jun 2015 16:21

H-ul de legatura aproape gata.

» Post actualizat in 04 Jul 2015 12:15

Si prima "plimbare" in atelier cu paralelogramul complet. E de bine.

» Post actualizat in 05 Jul 2015 10:07

Primul test.

post-8769-0-92795400-1434737584_thumb.jpg

post-8769-0-55731000-1434737604_thumb.jpg

post-8769-0-93729900-1434737635_thumb.jpg

post-8769-0-52934400-1434737651_thumb.jpg

post-8769-0-74871400-1434737710_thumb.jpg

post-8769-0-30685300-1435681194_thumb.jpg

post-8769-0-25929800-1435681219_thumb.jpg

post-8769-0-27601700-1435681238_thumb.jpg

post-8769-0-66530100-1435681268_thumb.jpg

post-8769-0-13149300-1436012049_thumb.jpg

post-8769-0-99114600-1436012061_thumb.jpg

post-8769-0-22108300-1436012076_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Unghiul furcii este mai mare cu 4 grade decat la Burgmann. Roata trebuie sa se miste paralel cu spatarul scaunului pt a evita o decupare si totodata am mai intarit-o putin, in completarea unor distantiere mai mari deasupra arcurilor si a uleiului W15 in loc de W10. Pt azi atat. Urmeaza H-ul de legatura si paralelogramu.

» Post actualizat in 30 Jun 2015 16:21

H-ul de legatura aproape gata.

» Post actualizat in 04 Jul 2015 12:15

Si prima "plimbare" in atelier cu paralelogramul complet. E de bine.

» Post actualizat in 05 Jul 2015 10:07

Primul test.

Bogdane, va trebui la un moment dat sa faci si niste probe de virare la viteze mai mari. Din ce imi dau seama, de la un moment dat, lonjeronul stanga al atasului se propteste in H. Ce faci la o curba in cazul asta, daca ai nevoie sa te inclini mai mult? Treci automat in modul de virare cu un atas clasic, rigid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...