Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Vor exista limitatoare de cursa, cu tampoane de cauciuc, care sa permita o inclinare de min 35 grade pe fiecare parte. Arhisuficient zic eu si zic posesorii originalului. In proba de azi (cu morcov) nu cred ca am depasit 10 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multe bagaje, cainele, mers in oras fara sa pui piciorul jos, fara chinul condusului atasului clasic si cand ai chef, in 10 min, motocicleta este iar solo, ca iesita din fabrica.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

succes Domnule Harea,si multa energie si spor la treaba! eu m-am gandit ca asa se protejeaza sasiul,c-am mai tot citit pe Advrider,chiar si pe alte forumuri despre cadru,codita...altele. ..rupte!

 

:)

Editat de Danut Ionda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru bagaje, caine, etc s-a inventat masina, eventual decapotabila... nici nu e nevoie de casca ;)

Pentru bagaje, caine, etc s-a inventat masina, eventual decapotabila... nici nu e nevoie de casca ;)

Hai mai și tu acum!!!

 

E frumos cu ataș, mai ales la drumuri lungi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o franare mai zdravana s-ar putea sa dai cu botul atasului pe jos.

Roata de la atas va ramane doar cu prinderea existenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Arata mai bine, chiar daca va fi ceva mai complicat de facut husa cu care sa-l acoperi. Oricum, sa-i dai o gaura in partea cea mai de jos, ca sa nu scoti apa cu farasul daca te prinde ploaia cu el descoperit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De apreciat calitatea lucrarii si competentele in domeniu ale initiatorului :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti in plan, franare pentru roata atasului? Am vazut ca exista inca discul de frana si etrier. Daca da cum?

 

In caz de pana la roata spate, se poate ridica usor motocicleta pe cricul central? Banuiesc ca da avand in vedere flexibilitarea ansamblului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mai spus. Atasul va avea pompa de frana separata, detasabila odata cu demontarea lui si actionata de aceeasi pedala de frana spate a motocicletei. Lichid de frana propriu si nici o legatura cu instalatia de frana originala in afara pedalei de frana. Intentia este ca atasul sa nu interactioneze in nici un fel cu motocicleta si toata adaugirea sa fie usor si total eliminate, motocicleta pastrand totul original pe el. Furca si roata de Burgman are disc si etrier original pe care l-am simplificat, eliminand o pereche de pistonase si placute, pastrand doar una, ce va fi actionata de o pompa spate de R 1, ca sa fie se ceva Yamaha p-acolo. :)

» Post actualizat in 08 Aug 2015 08:19

Mottcicleta se ingreuneaza cu jumate din greutatea H-ului de legatura, adica 5-6 kg,deci nesemnificativ , restul este preluat de roata atasului. Am ridicat-o pe cricul central fara probele.

» Post actualizat in 11 Aug 2015 13:53

.

» Post actualizat in 12 Aug 2015 15:31

H-ul de legatura rigidizat.

» Post actualizat in 20 Aug 2015 01:53

http://pnwtenere.com/2014/12/02/chris-and-his-high-milage-super-tenere/

Cam asta este tinta.

» Post actualizat in 22 Aug 2015 08:10

Inox.

post-8769-0-90220300-1439301195_thumb.jpg

post-8769-0-71497400-1439393434_thumb.jpg

post-8769-0-45825300-1439393445_thumb.jpg

post-8769-0-15094500-1439393457_thumb.jpg

post-8769-0-27874900-1439393468_thumb.jpg

post-8769-0-09680900-1440231051_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am început să "bag" ochiu' :D

Întrebări:

1. Este suficientă ranforsarea H-ului

2. Ai verificat comportamentul H-ului şi a motocicletei la încărcare - static şi dinamic având în vedere situarea roții ataşului)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut probe intr-o parcare mare, betonata, cu atasul incarcat 100 kg. Demaraje, franari medii si se comporta excelent. Lucreaza putin din H (cedari elastice), dar nesemnificativ. Garda la sol, atat cat am putut sa-mi dau seama ramane similara motocicletei, respectiv cca 22cm. Varful atasului neincarcat in nici un fel,( persoana, bagaj sau frana) este cava mai ridicat, garda cca 40 cm de la sol. Incarcat cu 100 kg coboara la 30 si cu frana si inclinarea in viraj tot este peste. Varful fiind partea cea mai mobila. Spatele atasului lucreaza doar in suspensia rotii si este mai stabil. Solicitarea cea mai grea pt H este la torsiune in plan orizontal, pe celelalte directii este beton. Daca este vorba de o persoana faptul ca sta pe scaun in imediata apropiere a rotii atsului face ca in sezut sa descarce cca 80%, picioarele reprezentand cu ce se incarca fata, adica sub 20%. Inca nu am avut timp si pregatirea necesara, dar am sa fac masuratori ale greutatii pe fiecare roata solo si cu atas, gol si incarcat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La torsiune mă gândeam şi eu. La ataşul "clasic", centrul de aplicare al forței vine oarecum pe roată, torsiunea se aplică cumva egal în planul H-ului. La fel şi momentul de rotație indus de frânarea pe roata ataşului. O modalitate de repartizare a forței de frânare spate? Este totuşi o mică MARE problemă. La IJ, oricum frânam de marți, ca să mă opresc miercuri... aici e alta!

» Post actualizat in 22 Aug 2015 19:57

Reglajul convergenței? Tiranții par la limită de cursă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fortele ce apar in ansamblu vehiculului sunt mult mmai mici decat la atasul clasic pt ca lucreaza independent.Articulatiile sunt intradevar la capul cursei pt ca-mi era mai usor, in faza asta, sa fac paralelogramul "paralel". La final vor fi scoase din filete 10-15 mm fiecare si cam asta este si marja de reglaj. Find cate doua sunt cel putin 25-30 mm disponibili. Axa atasului este deja, din constructie, 12 mm convergenta cu cea a motocicletei, deci practic pot aseza atasul paralel sau convergent 40 mm si divergent cativa mm, dar bineinteles nu va fi cazul. Franarea va fi hidraulica cu etrier si pompa, si pe atas, deci controlabila si usor dozabila fata de IJ. Va exista un surub de reglaj din care pot seta momentul inceperii franarii pe atas si forta de apasare in raport cu franarea spate. Deocamdata la 40-50 km/h, cu franari medii si atasul gol, nu trage deloc, incarcat 100 kg se simte ceva, dar nu de speriat. Cu ceva antrenament ar functiona acceptabil si fara frana pe atas, dar la final va fi cu siguranta.

» Post actualizat in 30 Aug 2015 18:04

E de bine.

post-8769-0-17833300-1440957836_thumb.jpg

post-8769-0-62921400-1440957850_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...