cristi cbr Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 salut. am o problema la al meu cbr f3 care consta in faptul ca se aud niste trozneli in jug(cred) cand:pun frana fata mai brusc/trec peste o denivelare/dau cu spatele usor si franez fata/iau o groapa la viteza mica(ca la viteza mare nu am cum sa aud nimic)..... Am suspendat roata fata, am tras cu mainile cat am putut de teloscoape fata-spate, stanga-dreapta si nu se simte nici un joc in jug nimic. Cam ce trebuie sa fac sa depistez problema ca e vorba de directia motorului si nu vreau sa ma joc aiurea. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Rulmentii de jug trebuie schimbati. Trozniturile pe franare sunt modalitatea clasica in care-ti dai seama de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 schimba placutele,am avut aceeasi problema,sunt tocite si au joc in etrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 4, 2010 Autor Share Postat Iulie 4, 2010 schimba placutele,am avut aceeasi problema,sunt tocite si au joc in etrieri sunetul e undeva mai sus de etrieri. sunt 100% sigur de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 incearca sa merci cu motoreta pe piatra cubica cu frana usor apasata in felul acesta elimini jocul placutelor si daca tot face sunt mai mult ca sigur rulmentii de la jug , asta daca nu ai altceva slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 inainte sa te apuci de cheltuit eu zic sa verifici daca nu ai ceva slabit pe acolo. daca nu... see the above. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 4, 2010 Autor Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) nu e slabit nimic, am verificat. cand trozneste se simte si vibratia trozniturii in ghidon. operatia de schimbat rulmentii pot sa o fac si eu, cam cat costa un set, ca oricum, tre sa-i iau de la un magazin specializat de moto cred nu? Editat Iulie 4, 2010 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Daca le ai cotele, cere la badi.ro preturile si fa o comparatie cu cei pe care ti i-ar aduce Honda. Daca nu ai cotele, du-te cu ei in brate la acelasi distribuitor si vezi ce-ti zic baietii. Sunt rulmenti SKF. Nu stiu de Honda, dar BMW foloseste doar firma asta cand e vorba de chestii care trebuie sa se invarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 vreun meleon ambii. nu lua de la reprezentanta, ca o sa iei tot SKF sau ceva pe acolo, la pret de 2-3 ori mai mare. nu e mare brinza operatia. rulmentul inferior se scoate batindu-l cu o dalta. inapoi il bati cu rulmentul vechi taiat in care ai facut o taietura in prealabil cu flexul, ca sa-l poti scoate fara efort. ghizii se scot tot cu o dalta sau ceva, si se bat inapoi cu ghizii vechi si o bucata de lemn. been there, done that. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 nu e slabit nimic, am verificat.cand trozneste se simte si vibratia trozniturii in ghidon. operatia de schimbat rulmentii pot sa o fac si eu, cam cat costa un set, ca oricum, tre sa-i iau de la un magazin specializat de moto cred nu? nu mai , nu trb sa ii cumperi neaparat de la un magazin specializat in piese moto acolo vei plati in plus absolut degeaba , ii dai jos le iei cotele si mergi la un magazin specializat in rulmenti cum ar fi un distribuitor skf , daca nu te pricepi sa le iei cotele ii pui frumos intr-o punguta si te prezinti cu ei in magazin asa esti sigur 100% cind ii cumperi ca sunt exact rulmentii care iti trebuiesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 nu mai , nu trb sa ii cumperi neaparat de la un magazin specializat in piese moto acolo vei plati in plus absolut degeaba , ii dai jos le iei cotele si mergi la un magazin specializat in rulmenti cum ar fi un distribuitor skf , daca nu te pricepi sa le iei cotele ii pui frumos intr-o punguta si te prezinti cu ei in magazin asa esti sigur 100% cind ii cumperi ca sunt exact rulmentii care iti trebuiesc . Perfetc adevarat, cu o completare: sa le spui la ce vrei sa ii folosesti, pentru ca rulmentii in general sunt facuti diferit (chiar daca arata identic) pentru solicitari axiale sau radiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) Daca doar crezi ca auzi zgomotele atunci este posibil sa fie si din alta parte - alta pereche de rulmenti dar mai jos, la roata. Avand in vedere ca auzi zgomotele doar in mers eu zic ca ai sanse mai mari sa fie (si) cei de roata fata. La o motocicleta atat de veche precum a ta sunt valabile ambele posibilitati Nu-s costuri exorbitante la rulmenti Editat Iulie 5, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 mersi mult tuturor. pana la urma o sa merg sa cumpar dintr-un mag de aici care aduce toate neamurile de rulmenti, ma gandeam si eu ca nu trebuie sa fie cine stie ce speciali ca nu prea vad asa mari solicitari asupra lor in jug asfalt uscat ! Mesaj completat mersi mult tuturor. pana la urma o sa merg sa cumpar dintr-un mag de aici care aduce toate neamurile de rulmenti, ma gandeam si eu ca nu trebuie sa fie cine stie ce speciali ca nu prea vad asa mari solicitari asupra lor in jug ride safe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cateodata se potrivesc rulmenti din comert, de la magazine gen SKF, Badi. Din ce am vazut eu, de cele mai multe ori, magazinele astea nu au pe dimensiunile de la mobrele noastre. La fel si la simeringuri de etansare. Acuma simeringurile nu is un cap de tara, is 25 ron in medie perechea. Alea de praf is mult mai scumpe, cam 150. Cunoaste careva o sursa de simeringuri de praf mai ieftine, cum ar fi OEM vs. SKF sau fie OEM vs. alt producator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 ok, acum revin (iar din nou) cu o intrebare. E vreun cbr-ist f3 pe aici care a schimbat rulmentii in jug sa mi dea cotele exacte sa merg intai sa caut? Nu de alta dar ma tem ca intr-o buna zi (la pashtele cailor cred) se vor opri si ploile si nu vreau sa stau cu ea desfacuta cautand rulmenti pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) aaaa, Neutral .... da mi si mie un mesaj te rog sau da un add la cbristi_85 sa mi spui ce si cum. Editat Iulie 5, 2010 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 dimensiunile rulmentilor le gasesti pe www.bikebandit.com la sectiunea de piese oem cauti mobra ta si vezi schema jugului de ghidon si toate piesele iar in lista de sub poza gasesti codurile pieselor originale si cotele rulmentilor. mie imi troznea ghidonul din cauza prafului intrat intre ghidon si prinderile de jug (aka reisere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ok, acum revin (iar din nou) cu o intrebare. E vreun cbr-ist f3 pe aici care a schimbat rulmentii in jug sa mi dea cotele exacte sa merg intai sa caut? Nu de alta dar ma tem ca intr-o buna zi (la pashtele cailor cred) se vor opri si ploile si nu vreau sa stau cu ea desfacuta cautand rulmenti pe net. A căutat un prieten pentru f3 Âşi nu a găsit. Nici eu n-am găsit pentru nsr. Eu zic să faci rost de cote dinainte apoi după ce cumperi rulmenții să îi dai afară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 discurile au joc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 http://romimoto-piese.ro/category/10200000...le/143943?sr=60 Dimensiuni: Kegelrollenlager oben 47 x 26 x 15 mm Kegelrollenlager unten 55 x 30 x 17 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 6, 2010 Autor Share Postat Iulie 6, 2010 http://romimoto-piese.ro/category/10200000...le/143943?sr=60 Dimensiuni: Kegelrollenlager oben 47 x 26 x 15 mm Kegelrollenlager unten 55 x 30 x 17 mm mersi muult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Vezi daca e modelul si anul tau! Io am luat pentru '95, dar poate ii gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Salut. Daca nu te descurci, i-ti aduc un set complet de rulmenti de jug, costa 50$. Include si garniturile de praf care daca le cumperi separat de la Honda dai peste 15euro. Sint folosite la curse, mult mai rezistente la solicitari si retin mai multa vaselina. Cele stock ar trebui unse din 5 in 5 000km. 0763 681 602. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Un meleon jumatate la mine rulmentii conici All Balls (upgrade fata de ce a avut motoreta stock) la mine la curte cu garnituri cu tot. Montajul e un meleon doar daca nu gasesti mai eftin si mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.