Sari la conținut

problema


Postări Recomandate

salut. am o problema la al meu cbr f3 care consta in faptul ca se aud niste trozneli in jug(cred) cand:pun frana fata mai brusc/trec peste o denivelare/dau cu spatele usor si franez fata/iau o groapa la viteza mica(ca la viteza mare nu am cum sa aud nimic).....

Am suspendat roata fata, am tras cu mainile cat am putut de teloscoape fata-spate, stanga-dreapta si nu se simte nici un joc in jug nimic. Cam ce trebuie sa fac sa depistez problema ca e vorba de directia motorului si nu vreau sa ma joc aiurea. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de jug trebuie schimbati. Trozniturile pe franare sunt modalitatea clasica in care-ti dai seama de problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa merci cu motoreta pe piatra cubica cu frana usor apasata in felul acesta elimini jocul placutelor si daca tot face sunt mai mult ca sigur rulmentii de la jug , asta daca nu ai altceva slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e slabit nimic, am verificat.

cand trozneste se simte si vibratia trozniturii in ghidon. operatia de schimbat rulmentii pot sa o fac si eu, cam cat costa un set, ca oricum, tre sa-i iau de la un magazin specializat de moto cred nu?

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le ai cotele, cere la badi.ro preturile si fa o comparatie cu cei pe care ti i-ar aduce Honda. Daca nu ai cotele, du-te cu ei in brate la acelasi distribuitor si vezi ce-ti zic baietii. Sunt rulmenti SKF. Nu stiu de Honda, dar BMW foloseste doar firma asta cand e vorba de chestii care trebuie sa se invarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreun meleon ambii. nu lua de la reprezentanta, ca o sa iei tot SKF sau ceva pe acolo, la pret de 2-3 ori mai mare.

nu e mare brinza operatia.

rulmentul inferior se scoate batindu-l cu o dalta. inapoi il bati cu rulmentul vechi taiat in care ai facut o taietura in prealabil cu flexul, ca sa-l poti scoate fara efort. ghizii se scot tot cu o dalta sau ceva, si se bat inapoi cu ghizii vechi si o bucata de lemn.

been there, done that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e slabit nimic, am verificat.

cand trozneste se simte si vibratia trozniturii in ghidon. operatia de schimbat rulmentii pot sa o fac si eu, cam cat costa un set, ca oricum, tre sa-i iau de la un magazin specializat de moto cred nu?

 

nu mai , nu trb sa ii cumperi neaparat de la un magazin specializat in piese moto acolo vei plati in plus absolut degeaba , ii dai jos le iei cotele si mergi la un magazin specializat in rulmenti cum ar fi un distribuitor skf , daca nu te pricepi sa le iei cotele ii pui frumos intr-o punguta si te prezinti cu ei in magazin asa esti sigur 100% cind ii cumperi ca sunt exact rulmentii care iti trebuiesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai , nu trb sa ii cumperi neaparat de la un magazin specializat in piese moto acolo vei plati in plus absolut degeaba , ii dai jos le iei cotele si mergi la un magazin specializat in rulmenti cum ar fi un distribuitor skf , daca nu te pricepi sa le iei cotele ii pui frumos intr-o punguta si te prezinti cu ei in magazin asa esti sigur 100% cind ii cumperi ca sunt exact rulmentii care iti trebuiesc .

Perfetc adevarat, cu o completare: sa le spui la ce vrei sa ii folosesti, pentru ca rulmentii in general sunt facuti diferit (chiar daca arata identic) pentru solicitari axiale sau radiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doar crezi ca auzi zgomotele atunci este posibil sa fie si din alta parte - alta pereche de rulmenti dar mai jos, la roata. Avand in vedere ca auzi zgomotele doar in mers eu zic ca ai sanse mai mari sa fie (si) cei de roata fata. La o motocicleta atat de veche precum a ta sunt valabile ambele posibilitati :laugh: Nu-s costuri exorbitante la rulmenti ;)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult tuturor.

pana la urma o sa merg sa cumpar dintr-un mag de aici care aduce toate neamurile de rulmenti, ma gandeam si eu ca nu trebuie sa fie cine stie ce speciali ca nu prea vad asa mari solicitari asupra lor in jug

asfalt uscat !

Mesaj completat

mersi mult tuturor.

pana la urma o sa merg sa cumpar dintr-un mag de aici care aduce toate neamurile de rulmenti, ma gandeam si eu ca nu trebuie sa fie cine stie ce speciali ca nu prea vad asa mari solicitari asupra lor in jug

ride safe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata se potrivesc rulmenti din comert, de la magazine gen SKF, Badi. Din ce am vazut eu, de cele mai multe ori, magazinele astea nu au pe dimensiunile de la mobrele noastre. La fel si la simeringuri de etansare.

 

Acuma simeringurile nu is un cap de tara, is 25 ron in medie perechea. Alea de praf is mult mai scumpe, cam 150. Cunoaste careva o sursa de simeringuri de praf mai ieftine, cum ar fi OEM vs. SKF sau fie OEM vs. alt producator? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, acum revin (iar din nou) cu o intrebare. E vreun cbr-ist f3 pe aici care a schimbat rulmentii in jug sa mi dea cotele exacte sa merg intai sa caut?

Nu de alta dar ma tem ca intr-o buna zi (la pashtele cailor cred) se vor opri si ploile si nu vreau sa stau cu ea desfacuta cautand rulmenti pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimensiunile rulmentilor le gasesti pe www.bikebandit.com la sectiunea de piese oem cauti mobra ta si vezi schema jugului de ghidon si toate piesele iar in lista de sub poza gasesti codurile pieselor originale si cotele rulmentilor.

 

mie imi troznea ghidonul din cauza prafului intrat intre ghidon si prinderile de jug (aka reisere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, acum revin (iar din nou) cu o intrebare. E vreun cbr-ist f3 pe aici care a schimbat rulmentii in jug sa mi dea cotele exacte sa merg intai sa caut?

Nu de alta dar ma tem ca intr-o buna zi (la pashtele cailor cred) se vor opri si ploile si nu vreau sa stau cu ea desfacuta cautand rulmenti pe net.

A căutat un prieten pentru f3 Âşi nu a găsit.

Nici eu n-am găsit pentru nsr.

Eu zic să faci rost de cote dinainte apoi după ce cumperi rulmenții să îi dai afară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca nu te descurci, i-ti aduc un set complet de rulmenti de jug, costa 50$. Include si garniturile de praf care daca le cumperi separat de la Honda dai peste 15euro.

Sint folosite la curse, mult mai rezistente la solicitari si retin mai multa vaselina. Cele stock ar trebui unse din 5 in 5 000km.

 

0763 681 602.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un meleon jumatate la mine rulmentii conici All Balls (upgrade fata de ce a avut motoreta stock) la mine la curte cu garnituri cu tot. Montajul e un meleon doar daca nu gasesti mai eftin si mai bun :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...