Bogdis Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 aia de care zici tu si la care se refera si graficul acela cel mai probabil sunt la ROATA Si restul de 40 de cp unde se pierd pe lant? diferenta intre cat scoate un motor simplu si cat scoate la roata nu depaseste 6-7 cp. Asta e clasica minciuna atat a producatorilor de masini cat si a celor de motociclete in special. Desi exista si cazuri in care la masini de ex golf 1.9 in loc de 105 scoate 117 pe dyno la roti stock si nu numai la una, dar asta e politica de marketing ptr a vinde motorul de 2.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nici-o motocicleta nu scoate puterea pe care o zice producatorul! de ex R1 2009-2010 scoate abia 146cp (cam atat scoteau si motocicletele din 2001-2002) din aia 180-190, asta e vrajeala ieftina de marketing. Asa cum R6 ala care trebuia sa aibe 140 cp are abia 100. Au fost decat cateva exemple, numai credeti toate aberatiile pe care la baga producatorii de motociclete doar ca sa vanda cateva in plus. Uitati-va pe masuratori si veti ramane suprprinsi. http://www.sportrider.com/news/146_1004_20...o/photo_07.html uite un exemplu, intre cateva motociclete model 2010. Stati linistiti, nu cresc caii pe toate drumurile. Din graficul ala cu puteri la roata nu reiese decat ca Yamaha e cea mai slaba si minte cel mai mult, urmata indeaproape de Honda. Asta o stia toata lumea, nu e nimic nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nici-o motocicleta nu scoate puterea pe care o zice producatorul! de ex R1 2009-2010 scoate abia 146cp (cam atat scoteau si motocicletele din 2001-2002) din aia 180-190, asta e vrajeala ieftina de marketing. Asa cum R6 ala care trebuia sa aibe 140 cp are abia 100. Au fost decat cateva exemple, numai credeti toate aberatiile pe care la baga producatorii de motociclete doar ca sa vanda cateva in plus. Uitati-va pe masuratori si veti ramane suprprinsi. http://www.sportrider.com/news/146_1004_20...o/photo_07.html uite un exemplu, intre cateva motociclete model 2010. Stati linistiti, nu cresc caii pe toate drumurile. Este exact invers! Am 100% incredere in fisa producatorului si 0% incredere in masuratorile tertilor. - Pe dyno poti sa ai diferente din orice - din cauciucul utilizat, din cat de umflat este, din carburantul folosit, din altitudinea la care este facuta masuratoarea, din cat de cald este motorul, din cat de uzata este motocicleta, din cat de uzat este aparatul dyno, si nu in ultimul rand din corectiile pe care le face aparatul. In graficul pus de tine sunt prezentate "corrected horsepower". Imi spui si mie care sunt acele corectii? - In schimb toti producatorii masoara la fel in baza unui standard al industriei. Fisa tehnica a motocicletei nu o face departamentul de marketing, ci niste ingineri care lucreaza in niste companii auditate, care respecta toate standardele si normele de asigurare a calitatii. Aaaa, ca puterea data de producator este o cifra teoretica, cu motorul pus pe banc, in conditii ideale de temperatura, presiune, compozitie si puritate a aerului si carburantului etc. - de acord. Dar cifrele sunt comparabile intre motociclete. Iar pe mine nu ma intereseaza cati cai am la roata. Daca sunt 180 sau 150 sau 130 imi este egal, ca nu o sa leg cu sfoara 180 de cai de motor sa vad daca pot sa ii trag. Ma intereseaza ca motorul meu X care are in fisa tehnica 180 de cai e mai puternic decat modelul Y care are in fisa tehnica 160 de cai. Daca VW vrea ca motorul de 1.9 TDI sa aiba 105 in loc de 117, va umbla la harta ECU si va scoate probabil si o economie de combustibil si un plus de fiabilitate. Nu va maslui fisa tehnica a masinii, asta e teoria conspiratiei de la coltu blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Se pierd mai mult de 6-7 cai de la arbore pana la roata... Ideea e exact cum a spus dani31, aia testeaza motorul pe banc, in conditii ideale. Vreti sa va dau fise de dyno facute la 5 motociclete (aceeasi marca, acelsai an, acelasi model, stock, etc) sa vedeti ce diferente sunt intre ele? Singurul lucru adevarat in graficul postat de Bogdis, este ca Yamaha R1 e cea mai slaba. Rezultatul asta s-a obtinut pe multe dyno-uri, si s-a demonstrat ca modelul de R1 2007-2008 este mai puternic decat 2009-2010. Sa nu va mai luati dupa grafice sau comparatii facute de sportrider, mcn, sau mai stiu eu ce site-uri/reviste de specialitate, fiindca acolo sunt masluite rau... cine "cotizeaza" cel mai mult la revista, primeste si aprecieri mai multe. Adevaratul test al puterii, il faci cu motocicleta ta pe mai multe dyno-uri si vezi cam pe unde se incadreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 se pierd mai mult de 6-7 CP o transmisie cu 3-4 trepte (nu mai refer la treptele de viteze ci la numarul de angrenaje de la arbore pana la roata si sunt minim 3) nu prea trece de 0.9 randament ceea ce inseamna ca daca ai 190 CP o sa pierzi 19 CP restul pana la 30-40 CP reprezinta pierderile pe sistemul de racire si alternator pe standul de probe se introduce lichid de racire la temp optima de la un sistem extern deci 0 pierderi pe pompa si tensiune de la o baterie deci 0 pierderi pe alternator. Mesaj completat PS: in grafic este modelul 2010 nu 2011... asta in caz ca nu a remarcat si altcineva inaintea mea (Desi mi-ar veni greu sa cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Pei atunci domnu "expert" ia explica-mi si mie cum scoate BMW S1000RR 176 cp la roata din 180 anuntati? Sau cum Gsxr1000 2001 scoate 152 cp la roata pe dyno din 160 anuntati de producator?? Iar alternatorul la motocicleta e de fapt magnetou si e considerat un generator cu pierdere minima de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Pei atunci domnu "expert" ia explica-mi si mie cum scoate BMW S1000RR 176 cp la roata din 180 anuntati? Sau cum Gsxr1000 2001 scoate 152 cp la roata pe dyno din 160 anuntati de producator?? Iar alternatorul la motocicleta e de fapt magnetou si e considerat un generator cu pierdere minima de putere. io din cate am citit si auzit stiu ca are 193 stock si vreo 200 cu evacuare FULL akrapovic, iar asha se poate sa aiba 176 la roata:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S1000RR Uite aici pierderea reala de putere, de la 193 de cp la 179 la roata. asta e pierderea reala. Nicidecum aberatiile cu 40 de cp cu alternoatoare, pompe de apa si alte aberatii pe care le vorbeau unii pe aici, motocicletele respective nu avusesera niciodata puterea specificata de producator. Si ca o paranteza din 100 de motoare de acelasi fel, puterea pe care o scot nu va fi niciodata la fel la toate. Editat Noiembrie 30, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S1000RR Uite aici pierderea reala de putere, de la 193 de cp la 179 la roata. asta e pierderea reala. Nicidecum aberatiile cu 40 de cp cu alternoatoare, pompe de apa si alte aberatii pe care le vorbeau unii pe aici, motocicletele respective nu avusesera niciodata puterea specificata de producator. Si ca o paranteza din 100 de motoare de acelasi fel, puterea pe care o scot nu va fi niciodata la fel la toate. pai da este noarmal ca la roata sa aiba mai putini cai dar producatorii nu anunta puterea la roata nici la mashini nici la motoare nici la nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Da, este normal, dar ideea e ca pierderea nu e de 40 de cp(cum era la R6 si R1 care aveau cam 40 de in minus fata de ce ziceau producatorii) si ca in realitate producatorii au mintit cand au zis puterile respective. Si la unii producatorii puterea chiar este precizata la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 nush ce zici tu de R6 cu 140 de cai ca io stiu ca are maxim 130 (anuntati de producator, si aceia nu la roata) :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Da, este normal, dar ideea e ca pierderea nu e de 40 de cp(cum era la R6 si R1 care aveau cam 40 de in minus fata de ce ziceau producatorii) si ca in realitate producatorii au mintit cand au zis puterile respective. Si la unii producatorii puterea chiar este precizata la roata. E imposibil ca pierderea sa fie de 40 de cai asa cum spunea cineva mai sus, ai dreptate Pai o dacie cu cat naiba mai ramane ? cu 10 cai? Dar ai vazut si tu, ca se pierd mai mult de 6-7 cai... cred ca in jurul a 10-15 cai este diferenta dintre puterea data de producator, si cea rezultata pe dyno. La faza cu 40 de cai in plus, bagati din burta de la producator, la yamaha R6 as spune ca te inseli. De ce? Pai un R6 din 2005, are la roata 110 cai (sursa aici). Adunati cu .. sa presupunem 10 cai care se pierd pana la roata, rezulta 120 CP. Si din cate stiu, Yamaha chiar atat au si anuntat pentru R6, 120 CP . Stiu ca la modelele de dupa 2006 au anuntat 130 de cai, dar la 2005 chiar nu mai tin minte exact. Deci faza cu "minciunile producatorului" nu prea tine. Mai sus am obtinut acelasi rezultat (sau foarte apropiat) cu cifra anuntata, desi am calculat asa, prin presupunere. Ca sa afli exact daca minte Yamaha cu CP de la R6, nu ai decat sa faci EXACT aceleasi teste la motor (pus pe banc, in conditii ideale, etc) si doar atunci putem compara cu adevarat. PS: a nu se intelege gresit... faptul ca Yamaha anunta 130 CP pentru ultimul model de R6 scos, asta nu inseamna ca atunci cand vezi anunturi de vanzari gen "r6 din 99 , 130 CP, 33.000 km, etc." sunt adevarate. Logic ca acolo sunt minciuni dar sunt facute de catre vanzator, nu de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) 2006 YZ-R6 HP vs. 2006 ZX-6R HP? Yamaha is claiming 140hp at the crank on their R6 '06 models. What about my '06 zx-636? Asta nu ti se pare minciuna? Cand ea abia scotea 100 pe dyno. Pana si la prima varianta de R6 din 99 producatorul anunta 120 de cp. si scotea aproape de 90. Editat Noiembrie 30, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 2006 YZ-R6 HP vs. 2006 ZX-6R HP? Yamaha is claiming 140hp at the crank on their R6 '06 models. What about my '06 zx-636? Asta nu ti se pare minciuna? Cand ea abia scotea 100 pe dyno. Pana si la prima varianta de R6 din 99 producatorul anunta 120 de cp. si scotea aproape de 90. de unde ai acea informatie??? io nu cred asha ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Psihologii definesc clar starea de negare. Pt cei ce inca cred povesti cu Prislea Cel Voinic am o veste: In lume exista sute, mii de standuri de masurat puterea la roata. Este imposibil ca absolut toti sa minta, scazind 30cai. In al doiea rind, puterea masurata la roata la un anume model are relevantza cind se masoara si alte modele pe aceeasi rampa.Adica stii clar ca a ta e mai puternica sau mai puturoasa. 190CAI LA ROATA? Editat Decembrie 1, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 AAA..DE AIA TRECEAU TOTI CA TURBATII PE LANGA MINE CU GSX F CU HORNETURI....CE SA MAI ZIC DE SUPERSPORTURI...MA OPREAM PE LOC LA O TIGARA SA NU MA FAC NAIBI DE CACA!! DECI ASTIA DE LA YAMAHA SUNT MARI MICINOSI....MINT LA CAI DE TE SPARG..!! HAI SA FIM SERIOSI,E FOARTE SIMPLU DE CONTRAZIS CE SPUI TU! ORI O SA NE ZICI CA DE FAPT TOATE BAT PE LA 90 DE CAI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 AAA..DE AIA TRECEAU TOTI CA TURBATII PE LANGA MINE CU GSX F CU HORNETURI....CE SA MAI ZIC DE SUPERSPORTURI...MA OPREAM PE LOC LA O TIGARA SA NU MA FAC NAIBI DE CACA!! DECI ASTIA DE LA YAMAHA SUNT MARI MICINOSI....MINT LA CAI DE TE SPARG..!! HAI SA FIM SERIOSI,E FOARTE SIMPLU DE CONTRAZIS CE SPUI TU! ORI O SA NE ZICI CA DE FAPT TOATE BAT PE LA 90 DE CAI!!! Prietene tu esti clar pe langa subiect. Dar rau de tot! Faza cu yamaha era ptr exemplu, ptr ca au diferentele cele mai mari. Asa ca stai jos si ia un xanax ca ti se face rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Prietene..stai tu jos si i-a ce vrei. Ca sa vezi cat de prost informat esti nu este nici un model de r6 cu 140 de cai. maxim 130 si fii sigur ca pe dyno nu scoate 90 la roata. zi-ne firma care da puterea la roata. fii concret nu mai fii penibil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Prietene..stai tu jos si i-a ce vrei. Ca sa vezi cat de prost informat esti nu este nici un model de r6 cu 140 de cai. maxim 130 si fii sigur ca pe dyno nu scoate 90 la roata. zi-ne firma care da puterea la roata. fii concret nu mai fii penibil ! Atata anuntasera cei de la yamaha ptr R6 2006. aproape 140 cp anuntasera la momentul respectiv! Iar la 2006 au mintit nu numai la cp ci si la turatii lucru pe care l-au revizuit dupa aia. Iar penibil cam esti tu sa stii ptr ca nu esti capabil sa intelegi ce vreau sa zic. Eu dadeam exemple, iar daca tu ridici in slavi yamaha si te ataci, asta e problema ta. R6: The current version (model year 2006) has a 161 kg (357 lb) dry weight, which delivers 133 hp (97.8 kW) Editat Decembrie 1, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clever Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Atata anuntasera cei de la yamaha ptr R6 2006. aproape 140 cp anuntasera la momentul respectiv! Iar la 2006 au mintit nu numai la cp ci si la turatii lucru pe care l-au revizuit dupa aia. Iar penibil cam esti tu sa stii ptr ca nu esti capabil sa intelegi ce vreau sa zic. Eu dadeam exemple, iar daca tu ridici in slavi yamaha si te ataci, asta e problema ta. R6: The current version (model year 2006) has a 161 kg (357 lb) dry weight, which delivers 133 hp (97.8 kW) 133 se poate sa fi anuntat dar oricum aia nu erau caii la ROATA, producatorii cand anunta puterea NU o anunta pe cea de la roata Editat Decembrie 1, 2010 de Clever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 (editat) 133 se poate sa fi anuntat dar oricum aia nu erau caii la ROATA, producatorii cand anunta puterea NU o anunta pe cea de la roata Care productori?? Cei de motociclete?? Poate, si fac asta ptr a impresiona cu cifrele si chiar daca ei sustin ca scot 133 de cp la arbore de fapt scot mai putin ptr ca nu se pierd de 30 de cp pe drum. Ptr ca producatorii de masini in caz ca nu stiai anunta puterea la roata! Ca doar nu stai sa faci calcule cand iti iei masina sa vezi cati cai are real! http://www.mastertuner.ro/wp-content/uploa....0_HDI_dyno.jpg uite un ex! Prima e puterea masini stock a doua e modificata. Din fabrica avea 100 de kw adica 136cp. Deja nu imi mai bat capul ca vad ca romanul tot la acelasi stadiu de gandire ramane. http://www.mastertuner.ro/2010/03/03/chipt...e92-cu-unichip/ inca un exemplu si sunt o gramada. http://www.mastertuner.ro/2010/03/03/skoda...ock-si-unichip/ sa iti mai dau exemple? Acum explica-mi de ce astea sunt la valorile declarate de producator sau peste si la motociclete nu? La astea nu se mai pierd caii pe toba sau cum? Editat Decembrie 2, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Stiu ca nu mie imi sunt adresate intrebarile tale, dar totusi vreau sa precizez un lucru: ia in calcul ca producatorii de motociclete cand anunta puterea (parerea mea a motorului, nu a intregului ansamblu), tin cont si de CP obtinuti din Ram-Air, care desi nu sunt multi, se aduna si ei la cifra finala. Dar eu nu inteleg un lucru... de ce atatea discutii in contradictoriu despre puterea maxima, cand defapt atat pe strada cat si pe circuit, conteaza mult mai mult cum arata graficul. Si anume "curba de putere". Si Yamaha in MotoGP avea puterea mai mica decat un Ducati sau o Honda, dar motoarele Yamaha au oferit puterea atunci cand trebuie, si foarte liniar... rezultatul = campionat castigat. De cuplu nici nu mai vorbesc, ca si ala conteaza la fel de mult ca si puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 La ce serveste sa dormi linistit stiind ca ai 190cai la arbore? Intre motor si asfalt ai ambreiaj, cutie de viteze, lantz si ROATA. Ghci cine transpune puterea pe asfalt? Un exemplu de Mondenii Show: Motocicleta mea are putere mai mare ca a ta, da trage mai slab ca nu ajunge puterea la roata. Da sa stii ca tot a mea e mai puternica, stiu eu sigur, am citit pe Google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Vad ca discutia a ajuns in alta parte decat voiam sa arat. Eu voiam sa arat ca in general puterile reale sunt mai mici decat ceea ce declara producatorul. In rest toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Prietene..stai tu jos si i-a ce vrei. Ca sa vezi cat de prost informat esti nu este nici un model de r6 cu 140 de cai. maxim 130 si fii sigur ca pe dyno nu scoate 90 la roata. zi-ne firma care da puterea la roata. fii concret nu mai fii penibil ! ducati si aprilia aprilia cel putin cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.