Sari la conținut

NEW! ZX10R 2011


mac
 Share

Postări Recomandate

ducati si aprilia :laugh: aprilia cel putin cu siguranta :blbl:

 

Basme in ambele cazuri. Nici un producator nu da puterea la roata.

Uita-te pe siteul lor oficial ce puteri spun ca au acele modele. :alcy:

 

Mesaj completat

Adica Ducati 848 Evo si Aprilia RSV4 Factory.

post-34860-1291374186_thumb.jpg

post-34860-1291374194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P
Basme in ambele cazuri. Nici un producator nu da puterea la roata.

Uita-te pe siteul lor oficial ce puteri spun ca au acele modele. :alcy:

 

Mesaj completat

Adica Ducati 848 Evo si Aprilia RSV4 Factory.

 

 

ahh! masuratorile astea de vis facute pe dyno-uri de la dynojet, nu? :laugh:

 

p.s. rsv mille '00, 118 cai declarati, 118 +/- 2-3 cai a avut peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahh! masuratorile astea de vis facute pe dyno-uri de la dynojet, nu? :angryfire:

 

p.s. rsv mille '00, 118 cai declarati, 118 +/- 2-3 cai a avut peste tot.

 

Asta in 2000 cand fetele de 13 ani mai erau inca virgine.

 

Acum fii sigur ca toti producatorii dau puterea cu motoru pe banc.

In ziua de azi fisa tehnica vinde motorul, nu ce poate el pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu au bagat-o bine in showroom ca o si retrag de pe piata.

Visul kawasacian a luat-o pe aratura...

Cowasaki recalls ALL ZX-10R 2011.

 

 

Nasoala rau treaba, dar macar cei de la Kawasaki au oferit intreaga suma inapoi clientilor, spre deosebire de Honda(vilbrochen,consum ulei) si Suzuki(cadru rupt din sudura) care au dat din umeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma ce s-a intamplat ca nu prea am inteles? Doar in SUA s-a intamplat chestia asta? Initial crezusem ca a fost o rechemare la reprezentanta, pt remedierea unor defecte (gen toyota la acceleratie), dar vad ca le-au dat banii inapoi clientilor , deci le-au retras de tot, aia au ramas fara motociclete. Ce chestie, nici nu sti cum sa reactionezi... te gandesti ca motorul e al tau, si nu vrei sa il dai inapoi ca nici nu ai apucat sa te bucuri prea mult de el, dar te gandesti si ca are o problema serioasa daca kawasaki il vrea inapoi (si banuiesc ca esti cam obligat sa-l returnezi). E aiurea! S-au c*cat pe ei ca au cea mai smechera mobra dar decat pe hartii din cate se pare. E ca atunci cand ti-e foame, iti iei un strudel, si cand sa musti din el, vine producatorul si ti-l ia si iti da banii inapoi :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta s'au comportat asa cum trebuie, si au retras motoarele de pe piata

 

calutii nu sunt putini :rolleyes:

Max. rear wheel power (HP / rpm) STOCK 179.3 / 13150 cu Akra EVO 183.7 / 13300

 

kawasaki_zx_10r_complete_evo_.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...shit...kawa tot timpul a fost tare pe puteri la motor....

oricum....cam ciudatel graficul de putere

 

graficul de cuplu voiai sa spui

cel de putere e super liniar

oricum considera ca e fara mapare ..doar cu evacuarea completa

in urma maparii de catre experti..acele gauri-iregularitati dispar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oficial exista vreun motiv pentru care au fost retrase sau ramane la latitudinea noastra sa ne dam cu parerea?

 

O piesa din motor, Kawasaki nu a specificat care. Au fost identificate cazuri cand in locul ei s-a folosit din greseala o piesa diferita, cu aspect identic dar cu alte specificatii.

 

Nu prezinta un risc de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ..au facut o figura mai frumoasa retragand toate motoarele de pe piata

daca existau probleme de motor ..si incepeau sa se sparga ..sa puna in pericol viata posesorilor ..af fi fost mult mai nasol ptr imaginea kawa

sper sa o vad pe strazi si in pista cat mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2011 Kawasaki ZX-10R returns to sale, problem identified

 

Kawasaki USA has just announced that the mysterious stop-sale on the 2011 Kawasaki ZX-10R will be lifted, identifying the previously-mysterious fault as residing in the intake valve springs. As stated when the not-a-recall was announced on December 11, the problem isn’t related to safety, performance or the modifications made to reduce power for the North American market. Instead, Kawasaki says there were fears the intake valves could seat improperly, impacting engine performance. Before the new superbike king of the hill goes back on-sale, all units will benefit from new camshafts, valve springs and spring retainers. Kawasaki isn’t naming a precise date, instead saying sales will resume in, “late January.”

 

 

http://hellforleathermagazine.com/2010/12/...lem-identified/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

According to an official Kawasaki press release: "It had been discovered that when some examples of the new 2011 Ninja ZX-10R were operated at high rpm under unique riding conditions - such as operating on a racetrack - the intake valve springs could surge. Should this rare incidence occur it could cause one or more intake valves to seat improperly, resulting in poor engine performance.

 

"Having examined the very small number of machines which exhibited this surge phenomenon, the Kawasaki factory engineers have designed and fully tested a countermeasure which solves the problem without affecting any facet of the new engine’s outstanding performance.

 

"On the limited number of machines produced so far, the camshaft, valve springs and spring retainers for intake valves are being replaced to prevent the valve spring from surging. The same design update is automatically being incorporated into the ongoing production run."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, mie personal mi se pare super profi atitudinea luata de Kawa privind situatia respectiva. Asta in comparatie cu ce a facut honda cand a scos 1000rr-u in 2008 sau cand naiba a iesit ultimu model, dand din umeri la reclamatiile privind consumu de ulei cu galeata. Sau mai rau, dand vina pe utilizatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaaa...daca stiam cumparam si eu unu sa ma distrez cateva zile.s-au cam grabit sa bata bmw :D

 

Altii au apucat sa se distreze :cheers:

 

 

Iata ce raspunde tipul la o intrebare buna:

 

#

Did you have to take the bike back to the dealer? Just saw the recall and buy back notice, wow; What do you think about that?

rideordie650r 3 weeks ago

 

#

@rideordie650r: nope, kawi is going to ship me a new engine;

garth285 3 weeks ago

 

 

 

Mesaj completat

Si mai multe filmulete aici

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altii au apucat sa se distreze :cheers:
189 mp/h = 304 km/h. :D

Bine, stim cu totii ca nu-s reali, dar asa, ca fapt divers...

 

 

Tot din clipurile lui:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kawa oricum s-a comportat exemplar

 

abia astept sa vad in pista primele exemplare

are toate cartile sa fie super ok

 

anul asta de batut ramane oricum noua aprilia aprc, care dpdv electronic este topul absolut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...