Sari la conținut

NEW! ZX10R 2011


mac
 Share

Postări Recomandate

am gasit pe net ceva poze cu posibilul zx10R 2011 la care se lucreaza acum

 

se presupune ca motorul va fi primul FLAT 4 cilindri dupa un brevet kawa

brevetto-motore-con-bancate-a-90-kawasaki_1.jpg

kawasaki-zx-10r-ninja-2011_1.jpg

Kawasaki_ZX_10R_Ninja_2011.jpg_700.jpg

Kawasaki_ZX_10R_Ninja_2011%20(8).jpg_700.jpg

 

Kawasaki_ZX_10R_Ninja_2011%20(7).jpg_700.jpg

 

e posibil ca in final motorul sa nu arate in asa fel

 

sincer ..imi cam place ceea ce vad in poze :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se presupune ca motorul va fi primul FLAT 4 cilindri dupa un brevet kawa

FLAT 4 inseamna boxer, aici este vorba de IN-LINE 4 inclinat la 90 de grade. Husaberg utilizeaza deja dispunerea la 90 de grade nu inteleg ce a brevetat mai exact Kawa.

Edit: oricum motorul va fi dispus "clasic".

 

Va avea 190 de cai. Greutatea de 199kg nu se stie daca este in varianta de strada sau ce testeaza ei la Suzuka, cu carene race de carbon.

Editat de dani31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre FLAT din poza si boxer e o diferenta ca de la cer la pamant

si boxerul intra in categoria FLAT oricum

 

da ..se pare ca in final va fi clasic

probabil +15 cai la roata fata de modelul actual

 

cel mai important aspect va fi cel electronic, in special TC

 

apropo de comentariul ..seamana cu BMW ...cred ca e invers ..bmw seamana cu kawa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAC de ce nu recunosti ca seamana cu un BMW

BMW a intrat acum in felia japonezilor bine rau, dar nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric si multitudinea de electronica de pe ea.

acum japonezii fac urmatoarea miscare ghici care electronica

deci

prima data a fost gaina apoi oul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
MAC de ce nu recunosti ca seamana cu un BMW

BMW a intrat acum in felia japonezilor bine rau, dar nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric si multitudinea de electronica de pe ea.

acum japonezii fac urmatoarea miscare ghici care electronica

deci

prima data a fost gaina apoi oul ;)

 

nope. bmw au spioni peste tot. bmw nu a excelat niciodata la nimic, nu au fost in stare. sa nu imi pui acum placa aia cu fiabilitatea ca e fumata de mult timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW nu a copiat nimic de la ei vezi designul asimetric

 

Da, ca sa nu copieze o japoneza in totalitate, au facut partea dreapta de la una si partea stanga de la alta ;)

Acu, nu era vorba de electronica, ci de design. Ti-am atasat cateva poze, sa vezi ca a fost mai intai "oul" si dupa aia "gaina" :D

 

Imi pare rau ca nu am gasit o poza din spate la r6 cu toba stock.. ai fi vazut asemanarea mult mai bine. Cauta pe bmw elementele incercuite de mine la r6. O sa vezi cat sunt de evidente. Mai sunt asemanari cu alte japoneze de unde nemtii s-au inspirat, dar ti le-am aratat pe cele mai evidente.

PS. modelul ala de r6 a aparut din 2006, deci nu au avut cum sa fure japonezii de la nemti :D

post-43378-1279361954_thumb.jpg

post-43378-1279361965_thumb.jpg

post-43378-1279361973_thumb.jpg

post-43378-1279361983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ca sa nu copieze o japoneza in totalitate, au facut partea dreapta de la una si partea stanga de la alta ;)

Acu, nu era vorba de electronica, ci de design. Ti-am atasat cateva poze, sa vezi ca a fost mai intai "oul" si dupa aia "gaina" :(

 

Imi pare rau ca nu am gasit o poza din spate la r6 cu toba stock.. ai fi vazut asemanarea mult mai bine. Cauta pe bmw elementele incercuite de mine la r6. O sa vezi cat sunt de evidente. Mai sunt asemanari cu alte japoneze de unde nemtii s-au inspirat, dar ti le-am aratat pe cele mai evidente.

PS. modelul ala de r6 a aparut din 2006, deci nu au avut cum sa fure japonezii de la nemti :D

 

e destul de evident :D

oricum cu vanzarile stau bine :D

sunt foarte curios ce vor scoate japonezii in anii viitori

Mesaj completat

inca una

big_Ninja_ZX10R_2010_2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
nope. bmw au spioni peste tot. bmw nu a excelat niciodata la nimic, nu au fost in stare. sa nu imi pui acum placa aia cu fiabilitatea ca e fumata de mult timp...

de gs1200 ce spui?

chiar mai zici ca nu au excelat niciodata la nimic?

cand ziceam ca prima data a fost oul ma refeream la electronica

acum o sa fie mutarea japonezilor in acest sens ,deci tot gaina a fost prima.

iar poza acea cu asemanarea de stop

nu inseamna nimic ,doar ca nu ai vazut mobra in realitate

este cel mai tare stop existent in materie de design

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

iar poza acea cu asemanarea de stop

nu inseamna nimic ,doar ca nu ai vazut mobra in realitate

este cel mai tare stop existent in materie de design

 

Nici n-am spus ca ar fi urat acel stop, ba din contra si mie imi place design-ul lui, dar tot ce am vrut a fost sa evidentiez asemanarea unor elemente cu cele de pe R6. Nu pot sa spun ca BMW a copiat ceva de la japonezi, ci mai degraba s-au inspirat si au redesenat acele elemente . Stiu ce poate si stiu cum arata S1000RR , si intr-adevar e foarte reusita, doar ca in materie de desing (ale anumitor elemente), ei s-au inspirat de la japonezi si nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k

Eu nu am de unde sa stiu daca sau de unde sau inspirat

dar mobra este nr1 la ora actuala

si ma excita de fiecare data cand o vad , ating sau calaresc.

dar numai ca si a2a motoreta, este mult prea sportiva pentru mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda CBX 1000 din '78? :laugh:

nu ca ala ar fi fost ZA ORIGINAL in line six....

a mai fost inainte Benelli Sei

 

Iar BMW cred ca mai degraba copie kawasaki KZ 1300 (racire cu lichid si transmise pe cardan).

 

on topic:

motorul va avea asezare conventionala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Primele pareri nu sunt stralucite.

 

Mai multa putere de varf (cu obiectiv clar de a surclasa s1000rr) dar mai putin cuplu in mijlocul plajei adica acolo unde il folosesti pe strada.

Motor clasic adica nu big-bang ca R1 sau orizontal cum se anticipa din patentele recente kawasaki.

 

Pe partea pozitiva se pare ca va fi semnificativ mai usoara ca modelul anterior. Cadrul si bascula spate sunt complet noi.

 

http://hellforleathermagazine.com/2010/08/...zx-10r-les.html

http://www.motorcycle.com/manufacturer/kaw...view-89749.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...