Lolo_ID Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) anul trecut, crezand ca e floare la ureche, am inceput sa reconditionez motocicleta ce a apartinut bunicului - un frumos exemplar ij 49 cu atas. dupa cateva zile de documentari am observat ca ii lipsesc cateva piese importante cum ar fi filtru de aer , geamul farului (aveam geam insa nu era de ij 49), roata spate (de fapt spitele si butucul erau facute), in carburator lipseau cuiul pontou, siguranta lui, arcul subarului, cablul de kilometraj, bobina de inductie, bateria, placuta de identificare era cazuta si nu stiam sigur daca o voi mai gasi prin magazia plina de lemne, levierul de soc era spart in 5000 de bucati, levierul decompresorului era rupt pe jumatate, surubul de prindere al torpedo-ului era inlocuit de un prezon in care era infiletata o piulita fluture - asta la prima vedere. cand m-am apucat s-o demontez am dat iar de bube : sudura cadrului era crapata pe o portiune de 20 cm sub rezervor , rezervorul avea 2 gaurele pe undeva prin spatele robinetului, una din bilele de prindere al atasului a trebuit s-o demontez cu flexul si MULTA , MULTA RUGINA [motocicleta n-a mai functionat din 4 martie 1977(marele cutremur) - un gospodar s-a gandit ca-i trebuie filtrul de aer, bateria si inca vreo cateva piese esentiale functionarii motocicletei]. anul asta gasind cateva piese originale, de pe alt ij 49 care va fi chopper-it, m-am apucat de treaba. am preferat sa scap de rugina prin metoda clasica - peria de sarma (cea de pe flex). o sa pun, pentru inceput, o poza cu un alt ij 49 care seamana cu cel care am inceput eu sa-l demontez - aseamanare adica rugina multa. celelalte 3 poze sunt cu cadrul. o sa pun poze pe parcursul reconditionarii Mesaj completat curatarea Editat Iulie 20, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Dupa parerea mea o motocicleta foarte frumoasa,deja clssica.Eu zic ca merita din plin reconditionarea ei cat mai de calitate.IJ-uri 49 sunt foarte rare, cred ca piese ai sanse sa gasesti pe filiala Rusia-Moscova pe la cine aduce de acolo.Poti intreba la colegul nostru danny oldmoto sau pe la cine se ocupa de moto rusesti de pe forum, pentru piese. Pana atunci itit doresc multa rabdare si ambitie...o sa ai nevoie din plin de ambele...aaa si ceva lichiditati .....nu foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 ij-uri 49 sunt intr-adevar rare. piese nu se gasesc nici pe unde merge dany oldmoto. din spusele lui si el are nevoie de piese si nu gaseste. pe altcineva nu am auzit ca ar putea face rost de piese pt 49. cat despre rabdare, ambitie si lichiditati iti spun sincer ca sunt aproape toate , mai greu cu lichiditatile deoarece o reconditionare a unui fier muncit 23 de ani si stat 33 iti garantez ca necesita multi bani. poze cu ce am mai facut : jug , brat oscilant , cadru sa spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 de obicei o moto la anii ei si nu printre cele mai comune se reconditioneaza in timp.....timp in care trebuie sa intinzi toate antenele posibile, o sa vezi ca atunci cand te astepti mai putin apare si ce cauti. .Ca sfat....nu te zgarci la vopsea de calitate si data de cineva priceput, vopseaua este cam 50-60% din aspectul unei motociclete, si te tine 15-20 de ani daca o pastrezi corespunzator. Spor la treaba ce sa mai.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 20, 2010 Autor Share Postat Iulie 20, 2010 mi-am intins antene pana mi s-a terminat cablul. lasand gluma la o parte inainte de a incepe s-o demontez (adica acum vreo 3-4 ani) am inceput sa caut piese insa fara nici un fel de rezultat. cum spui si tu si cum li se intampla multora , chiar cand ma asteptam mai putin aud o discutie in targ si "ma bag pe fir". asa am reusit sa cumpar roata spate completa(cu tot cu camera si cauciuc - ambele noi), carburator complet, robinet de benzina, bobina de inductie, leviere pt soc si decompresor, capac aluminiu roata fata cu tot cu saboti si cel mai important...filtru de aer (piesa pe care nu credeam ca am s-o mai gasesc vreodata). de curatatul ruginei, grunduit si vopsit ma ocup singur. spui ca 50-60% din aspectul motocicletei il face vopseaua...aici nu-ti dau dreptate deoarece 80-90% din aspectul motocicletei il da atentia la detaliile de sub vopsea (curatarea suprafetei corespunzator,chituitul, grunduitul). poze cu ce am terminat la ora asta de vopsit : pinionul roata spate si claxonul (care e de fapt de ij 56 an de fabricatie 1959 sau 1960, parca) Mesaj completat mi-am intins antene pana mi s-a terminat cablul. lasand gluma la o parte inainte de a incepe s-o demontez (adica acum vreo 3-4 ani) am inceput sa caut piese insa fara nici un fel de rezultat. cum spui si tu si cum li se intampla multora , chiar cand ma asteptam mai putin aud o discutie in targ si "ma bag pe fir". asa am reusit sa cumpar roata spate completa(cu tot cu camera si cauciuc - ambele noi), carburator complet, robinet de benzina, bobina de inductie, leviere pt soc si decompresor, capac aluminiu roata fata cu tot cu saboti si cel mai important...filtru de aer (piesa pe care nu credeam ca am s-o mai gasesc vreodata). de curatatul ruginei, grunduit si vopsit ma ocup singur. spui ca 50-60% din aspectul motocicletei il face vopseaua...aici nu-ti dau dreptate deoarece 80-90% din aspectul motocicletei il da atentia la detaliile de sub vopsea (curatarea suprafetei corespunzator,chituitul, grunduitul). poze cu ce am terminat la ora asta de vopsit : pinionul roata spate si claxonul (care e de fapt de ij 56 an de fabricatie 1959 sau 1960, parca) tocmai ce m-am intors de la strungar. din cauza uzurii foarte mari(poza 1) a axului bratului oscilant a trebuit sa fac un compromis si sa construiesc o replica a acestui ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 DACA MAI AI NEVOIE DE PIESE DA DE VESTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 as mai avea nevoie de cate ceva. azi am terminat si roata spate. in prima poza vedeti cum arata cand am cumparato Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Bravo moshule.Ma bucur ca resuscitezi o moto tare dificila.Si eu am una si ma confrunt cu tot felul de carpeli pe care le-a facut moshu de la care am luat-o.Am cheltuit o groaza de bani pe cromat piese.Am luat alt motor ca ala care era pe el era altceva.Am aflat ca flansa spate nu e originala,kilometrajul nu-i original,stopul spate ,nu-i original.Nu mai termin daca spun tot. Asta cu vopsitu e o chestiune tare interesanta.Pai pe vremuri nu mai cadea nimeni in freza daca nu avea vopsitorie electrostatica si alte marafeturi moderne.Personal ,sunt pentru o restaurare adevarata,adica adusa in starea in care era acu 55 ani,nu facuta ca o japoneza.Zic si io,nu dau cu paru.Tinem legatura.Bunu. PS.O sa pun niste poze cu ce am eu.Acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 Bravo moshule.Ma bucur ca resuscitezi o moto tare dificila.Si eu am una si ma confrunt cu tot felul de carpeli pe care le-a facut moshu de la care am luat-o.Am cheltuit o groaza de bani pe cromat piese.Am luat alt motor ca ala care era pe el era altceva.Am aflat ca flansa spate nu e originala,kilometrajul nu-i original,stopul spate ,nu-i original.Nu mai termin daca spun tot.Asta cu vopsitu e o chestiune tare interesanta.Pai pe vremuri nu mai cadea nimeni in freza daca nu avea vopsitorie electrostatica si alte marafeturi moderne.Personal ,sunt pentru o restaurare adevarata,adica adusa in starea in care era acu 55 ani,nu facuta ca o japoneza.Zic si io,nu dau cu paru.Tinem legatura.Bunu. PS.O sa pun niste poze cu ce am eu.Acelasi. mersi. dificila e putin spus. daca exclud motorul cred ca are cateva sute de piese care trebuiesc luate la mana. eu nu am gasit decat vreo cateva modificari : toba dreapta (sistemul de prindere a fost inaltat) ; prinderea superioara de pe cadru a atasului - din cauza faptului ca s-a carat cu motocicleta chestii grele - s-a rupt si a trebuit sa o sudeze la repezeala ; bucsa care traverseaza cadrul , cea prin care trece surubul de prindere al rezervorului , la fel a fost sudata la repezeala; desprinderea sudurii cadrului sub rezervor (cum am scris si mai sus) si cam astea ar fi. nu vorbesc de cromat deoarece deocamdata nu am bani suficienti si pentru crom (si la cate piese sunt....). deocamdata o sa le vopsesc, o sa arate a tiganie (ca tot a numit Mineru orasul mizil "sat de tigani") dar nu am ce face. o sa ma multumesc doar cu vopsea pana ce va trece de rar, inmatriculare, itp. s-o vad eu inmatriculata si cu actele ok si va veni apoi si randul cromului. daca vorbim de vopsit....in 1950 exista oare vopsitorie electrostatica in fabrica de la Ijevsk ? si chiar daca ar fi fost nu cred ca ar fi prins vopseaua pe chitul dat de cei din fabrica. nu cred ca tehnologia din vremurile alea permitea asa ceva. daca tot e topic pentru ij 49 enumera bubele pe care le-ai avut la inceput ca poate nu toate au fost bube(e posibil doar sa fi luat tu ca exemplu un festival an de fabricatie diferit de cel pe care il ai. in toti cei 7 ani, cat s-a fabricat ij 49, producatorii au adus schimbari si in estetica motocicletei si in utilitatile ei - ex. : farul, stopul, aripilor li s-au pus fuste, claxonul etc.). astept cu nerabdare poze cu motocicleta ta. poze cu filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Referitor la inmatriculat.... ai grija ce faci cu placuta aia cu seria. Am luat si eu un IJ 49 (din 54) inmatriculat cu nr vechi. Am incercat sa-l inmatriculez dar nu am reusit pentru ca nu avea acea placuta iar IJ-urile din perioada aceea nu aveau seria stantata pe cadru. Inginerul ala de la RAR mi-a aratat o lege din care reiesea ca nu aveam cum sa-l inmatriculez fara placuta aceea.... Mai tarziu gasisem intamplator placute blank pe ebay inclusiv pt IJ49 dar a fost tarziu, intre timp il radiasem ca fier vechi. Acum sta in garaj si astept momentul cand o sa am timp de el, macar sa-l fac cat de cat pt ca sa-l restaurez original nu stiu daca o sa reusesc vreodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) Referitor la inmatriculat.... ai grija ce faci cu placuta aia cu seria. Am luat si eu un IJ 49 (din 54) inmatriculat cu nr vechi. Am incercat sa-l inmatriculez dar nu am reusit pentru ca nu avea acea placuta iar IJ-urile din perioada aceea nu aveau seria stantata pe cadru. Inginerul ala de la RAR mi-a aratat o lege din care reiesea ca nu aveam cum sa-l inmatriculez fara placuta aceea.... Mai tarziu gasisem intamplator placute blank pe ebay inclusiv pt IJ49 dar a fost tarziu, intre timp il radiasem ca fier vechi. Acum sta in garaj si astept momentul cand o sa am timp de el, macar sa-l fac cat de cat pt ca sa-l restaurez original nu stiu daca o sa reusesc vreodata... eu am placuta de identificare originala. s-au sters niturile cu care era prinsa pe cadru si a cazut insa am sudat in gaurile ramase 2 bucati de electrod de sudura pe care am sa le capuiesc peste placuta. te sfatuiesc sa nu cumperi placuta ci sa ti-o faci singur. cauti o bucata de tabla , o vopsesti ca cea originala (sau nu - nu trebuie neaparat sa fie ca noua, important e sa fie nituita pe cadru) si mergi la un strungar unde o sa gasesti niste chestii (nu stiu cum se numesc) cu care iti va stanta in relief ultima cifra din anul de fabricatie al motocicletei si , sub cifra respectiva , seria cadrului. vezi ca nu ai cum sa-i mai pui nituri deoarece in cadru, in locul pe unde normal ai avea acces la niturile cu pricina exista o teava care te va impiedica sa ajungi la nituri. cat despre restaurat ...... sa te astepti la cativa ani buni de munca pentru a-l aduce pe linia de plutire. succes Editat Iulie 22, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 eu am placuta de identificare originala. s-au sters niturile cu care era prinsa pe cadru si a cazut insa am sudat in gaurile ramase 2 bucati de electrod de sudura pe care am sa le capuiesc peste placuta. te sfatuiesc sa nu cumperi placuta ci sa ti-o faci singur. cauti o bucata de tabla , o vopsesti ca cea originala (sau nu - nu trebuie neaparat sa fie ca noua, important e sa fie nituita pe cadru) si mergi la un strungar unde o sa gasesti niste chestii (nu stiu cum se numesc) cu care iti va stanta in relief ultima cifra din anul de fabricatie al motocicletei si , sub cifra respectiva , seria cadrului. vezi ca nu ai cum sa-i mai pui nituri deoarece in cadru, in locul pe unde normal ai avea acces la niturile cu pricina exista o teava care te va impiedica sa ajungi la nituri. cat despre restaurat ...... sa te astepti la cativa ani buni de munca pentru a-l aduce pe linia de plutire. succes te contrazic oleca in legatura cu seria pe cadru la ij49,am avut si detin si acuma ij49 si are serie batura pe unul din bratele din spate.. incerc sa fac o foto in locul unde e batuta seria la ij49. indifernet de an ij49 aveau serie pe cadru,au mai fost cazuri la ij56 unde nu aveau serie, dar daca o moto nu are serie .R.A.R. bate ei o serie fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Am cautat peste tot serie batuta pe cadru si n-am gasit nimic...; Am si un IJ 56 , la ala exista serie pe cadru undeva deasupra amortizorului, pe stanga parca... Asta cu batutul seriei de catre RAR nu stiu exact cum mai e, mie mi-au batut serie pe atas la IJ-ul 56 dar intre timp parca s-a schimbat legea sau asa ceva, cert e ca legea pe care mi-a aratat-o nenea ala la RAR ii dadea dreptate...(intr-un fel si mie mi se pare normal sa fie asa pt ca altfel oricine ar putea veni cu o furaciune cu seria stearsa si cu pretentia de a-i bate RAR-ul alta serie) Placuta de IJ e greu de facut pentru ca are stantate si vopsite caractere chirilice pt care nu gasesti poansoane pe la noi. Acum oricum e tarziu pentru inmatriculare pt ca l-am radiat ca fier vechi (mosul de la care l-am luat ma tot batea la cap sa-l radiez sa nu-i ramana urmasii cu el la fisc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 E posibil ca seria să fi fost "radiată" de vreunul dintre foÂştii proprietari. Cumpără plăcuță de la polonezi, bați ce ai în acte Âşi la drum cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 22, 2010 Autor Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) ca sa se lamureasca toata lumea : INCA DE LA PRIMA MOTOCICLETA IESITA DE PE BANDA DE LA IJEVSK TOATE AU AVUT PLACUTA DE IDENTIFICARE NITUITA PE CADRU. exista si pe suportul suspensiei stanga spate , exact sub saua pilotului. si ca sa va convingeti de placuta de identificare o sa pun si poze. dupa ce vedeti pozele (cei care aveti ij 49) mergeti si razuiti putin vopseaua pe cadru , sub ghidon, in partea dreapta si o sa dati si de urmele niturilor caracterele chirilice se pot bate pe tabla si cu o surubelnita pentru mecanisme fine insa numai caracterele cirilice pentru ca , cum am mai spus , restul sculelor de poansonat le gasiti la orice strungar cu vechime in meserie Mesaj completat @ binox : mai pun o poza mai explicita Editat Iulie 22, 2010 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 ca sa se lamureasca toata lumea : INCA DE LA PRIMA MOTOCICLETA IESITA DE PE BANDA DE LA IJEVSK TOATE AU AVUT PLACUTA DE IDENTIFICARE NITUITA PE CADRU. exista si pe suportul suspensiei stanga spate , exact sub saua pilotului. si ca sa va convingeti de placuta de identificare o sa pun si poze. dupa ce vedeti pozele (cei care aveti ij 49) mergeti si razuiti putin vopseaua pe cadru , sub ghidon, in partea dreapta si o sa dati si de urmele niturilor caracterele chirilice se pot bate pe tabla si cu o surubelnita pentru mecanisme fine insa numai caracterele cirilice pentru ca , cum am mai spus , restul sculelor de poansonat le gasiti la orice strungar cu vechime in meserie Mesaj completat @ binox : mai pun o poza mai explicita frumos ,de bratul ala ziceam si eu mai sus ca trebuie sa fie serie, daca nu a fost data jos de cineva. am avut 5 ij 49 si toate aveau serie pe bratul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 intrebare pt detinatorii de ij 49 : care din cele doua bobine de inductie sunt de pe ij 49 ? (intreb deoarece nu stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 intrebare pt detinatorii de ij 49 : care din cele doua bobine de inductie sunt de pe ij 49 ? (intreb deoarece nu stiu) Nici una din pacate..bobina originala e foarte mica si e in cutia laterala unde mai este contactul,releul de incarcare.Asemanatoare ca la mz125 bobina. Se poate pune ascunsa sub rezervor si o bobina mai mica. spor la reconditionare ADUC LA COMANDA PIESE DE COMUNISTE tel.0740848790 sau yd.mes danytunky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 24, 2010 Autor Share Postat Iulie 24, 2010 partial ai dreptate insa din 1955 , cum am mai spus , modificari motocicletei i s-au adus multe printre care si aprinderea.dupa o noapte nedormita si enervanta cauzata de vestitul google translate am descoperit ca bobina originala e cea din a doua poza. spuneam ca va tin la curent cu reconditionarea...am incercat sa demontez spitele de pe roata fata pt a o curata insa dupa ce am stricat vreo 2 piulite m-am lasat pagubas si am apelat la sablare. am mai dus la sablat si aripile. mare greseala am facut deoarece mesteru' manole chiar daca il avertizasem ca aripa de pe spate s-ar putea sa fie subtire el a procedat la fel ca la cea de pe fata (care arata bine) cand a bombardato cu nisip si asa m-am ales cu 2 cm patrati de gaura in ea. buba nu e chiar asa mare. mai greu imi e cu indreptarea tablei de pe ele si chituirea ei dar mergem inainte cu rabdare. pun o poza cu ce am mai terminat de vopsit , cu parte din aprindere si cu un carburator bucsat si pe interior si pe exterior(sa vedeti ce face romanul inventiv cand nu gaseste piese) - asa l-am cumparat. Mesaj completat intrebare : ce tip de vopsea si de la ce producator imi recomandati sa folosesc la cilindru, coturi si tobe ? Mesaj completat se pare ca nimeni nu e binevoitor sa-mi raspunda la intrebarea de mai sus. nu-i nimic. luam optimismul in brate si mergem inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Eu asa ceva vreau sa folosesc http://www.por15.com/High-Temperature-Pain...oducts/8/\ atat pt cilindru cat si produsul de sigilare al rezervorului de benzina ,adica asta http://www.por15.com/CYCLE-TANK-REPAIR-KIT/productinfo/CTRK/ Pt sigilarea rezervorului am folosit o solutie asemanatoare,de la alta firma ,si sunt multumit,dar din cate am inteles asta este cea mai buna. Spor la treaba,si felicitari pt munca depusa pana acum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 multumesc. mi s-a recomandat vopseaua asta http://www.kober.ro/vopsele-auto/Kober-vop...emperatura.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Mai,referitor la bobina de inductie.Am cartea originala a lui IJ 49,datata 1955.Acolo bobina de inductie se afla in cutia electrica din stanga ,ca si la DKW 125,MZ 125,etc.Cartea ,trebuie sa o mentionez,am primit-o cadou de la maestrul IonelD,caruia ii multumesc si pe calea asta.Cand ne vom cunoaste la Boboci ,o sa vedem ce si cum ca sa-ti copiezi cartea ce-ti va fi de mare folos,chiar daca este scrisa in ruseste.Sal.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 30, 2010 Autor Share Postat Iulie 30, 2010 chiar daca se intampla acum juma' de veac orice firma producatoare de motociclete isi dorea o mai buna functionare a produsului. din ce am citit pe internet cu ajutorul nemernicului google translate (te rog sa ma crezi ca am pierdut nopti in sir citind despre ij 49) am aflat ca de-a lungul anilor de productie s-au adus modificari numeroase motocicletei. nu contest ceea ce scrie in cartea respectiva insa e posibil ca in acea carte sa descrie motocicleta asa cum s-a proiectat. motocicleta pe care o am eu este an de fabricatie 1956. in anul respectiv s-a proiectat si ij 56. modificarile pe care le-am vazut la ij-ul meu sunt : fuste adaugate aripilor (nu au fost sudate ulterior fabricatiei. sudura dintre fuste si aripi este sub primer-ul dat in fabrica, sub vopseaua originala) ; claxonul pe care l-am gasit pe moto e cel cu care a fost cumparata motocicleta chiar daca acelasi model de claxon a echipat si alta moto rusesca si anume M1A; farul are un martor deasupra ceasului, in stanga contactului (gaurile din tabla lui pentru martor si contact se cunoaste ca nu sunt date cu bormasina) ; carburatorul de pe moto e K-28Б (primul carburator folosit pe ij 49 fiind K-28) ; stopul de pe aripa spate este identic cu cel de pe ij 56 ; aprinderea e cea pe care v-am aratato in pozele de mai sus. "upgrade-uri" ar mai fi cateva si anume sania din manerul acceleratiei ; sistemul de prindere al limitatorului furcii ; ghidonul ; sistemele de prindere pe ghidon ale levierului frana si ambreiaj ; asa-zisul bloc de lumini cu claxon incorporat ; intinzatorul sistemului de prindere al limitatorului furcii. ar mai fi cateva insa numai atatea imi amintesc la ora asta. poze cu diferentele pun la cerere. tre' sa-l imbeti bine pe IonelD pentru cartea respectiva. sunt curios daca acea carte e cartea cu piesele de schimb pentru ij 49, cartea motocicletei (cea care se dadea in momentul cumpararii motocicletei) sau cartea publicata de vreuna din editurile rusesti de la vremea respectiva referitoare la motocicletele ij 49. abia astept s-o vad. poate reusesti sa-i faci o poza zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 O sa o aduc la Boboci in august.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 asa-zisul bloc de lumini cu claxon incorporat ; Adica are claxonul incorporat in far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.