Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

Nu am zic nimic. Am vrut sa vad cati nu au spalat piesele cu apa :P Oricum. pe eticheta scrie 10 minute parca ,eu am asteptat 5 dupa care am clatit bine cu apa . Nu au patit piesele absolut nimic . Poate daca lasam solutia mai mult timp , decat cel mentionat pe eticheta ...o manca .

Editat de Fishy86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cea mai buna metoda de curatare:bagati piesele in apa cu detergent de vase si fierbetile putin:

 

Daca as fi avut un vas incapator fi sigur ca as fi incercat si metoda asta.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna metoda de curatare:bagati piesele in apa cu detergent de vase si fierbetile putin:

 

 

soda de rufe si temperatura sa nu fie mare (ajuta doar la degresare) calamina si gudronul ies cu alte solutii (vezi cartea reparatia motocicletelor , motoretelor si scuterelor ) o carte de real interes.

 

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai bine bagati voi piesele in masina de spalat ca tot un drac ii :crack: .cu calamina sunt de acord ca se curata greu dar in privinta murdariei benzina si spray pt curatat frane de la wĂźrt fac minuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutia aceia spala si degreseaza toate tipurile de gresimi,calamina etc.folosesc cei care rectifica motoare,le spala ese tot ca nou(nu in romania)

 

eu am spalat tobele in interior la ij a curatat tot,este bestiala nu strica metalele.

 

se pulverizeaza si vezi cum cade tot, exact cum se topeste gheata.

 

Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj :

 

- 14 mm diametrul interior;

- 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru);

- 57,2 mm lungime;

- 220 grame - greutate;

- 58 Rockwelli - duritate;

- 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul.

 

Ceva informatii / cote pentru cei care au posibilitatea sa-si faca bolt de ambielaj :

 

- 14 mm diametrul interior;

- 28,96 mm diametrul exterior (gaurile din placile ambielajului au 28,93 mm diametru);

- 57,2 mm lungime;

- 220 grame - greutate;

- 58 Rockwelli - duritate;

- 40 C 10 - denumirea otelului din care se prelucreaza si trateaza boltul.

 

Acum vreo cateva ore, plictisindu-ma de TV, am purces catre hruba mea de atelier cu gandul sa spal carterele motorului. Zis si facut, numai ca "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ" adica dupa ce m-am chinuit vreo 40 de minute sa curat carterul sec cu WD40, acetona, benzina si motorina fierbinte am realizat ca nu e treaba usoara asa ca am lasat la inmuiat, pana maine, locurile inaccesibile periei/pensulei. Solutia folosita e Rivex Forte Pentru Cuptoare si Gratare (neaparat sa fie cu miros de lamaie :blink: ). Trecand de la cartere la cutia de viteze am constatat ca am vreo 3 pinioane "obosite" in ultimul hal (se vede clar in poza) asa ca m-am apucat sa caut prin rafturi si cutii ceva piese noi ce stiam ca le am numai ca dracu daca vrea sa fie negru...e negru. Mi-a luat o ora si ceva sa gasesc piesele (timp in care am "lins" 1 litru de vin fiert cu scortisoara :drink: ). Dupa ce am terminat de schimbat pinioanele "pensionate" am pus mana pe bormasina, perie de sarma si ambielaj sa-l pregatesc pentru zile mai bune. In poza se vede cum sta si asteapta rolele cilindrice si boltul sa vina de la otelarie.

 

cotele acestea sunt valabile si la ij 56?

Editat de cristi74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai bine bagati voi piesele in masina de spalat ca tot un drac ii :crack: .cu calamina sunt de acord ca se curata greu dar in privinta murdariei benzina si spray pt curatat frane de la wĂźrt fac minuni

 

Pentru glume de genul asta , te-as ruga sa postezi in alta parte (la coltul comunistelor am vazut ca e la moda). Daca ai avut timp sa citesti topicul asta sper sa-ti fi dat seama ca aici oamenii incearca sa aduca informatii nu sa-si contreze co-forumistii.

Sper ca s-a inteles ca postul meu nu e de rea-credinta.

 

Multumesc anticipat pentru intelegere !

 

solutia aceia spala si degreseaza toate tipurile de gresimi,calamina etc.folosesc cei care rectifica motoare,le spala ese tot ca nou(nu in romania)

 

eu am spalat tobele in interior la ij a curatat tot,este bestiala nu strica metalele.

 

se pulverizeaza si vezi cum cade tot, exact cum se topeste gheata.

 

 

 

cotele acestea sunt valabile si la ij 56?

 

Depinde de modelul ambielajului pe care-l ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este pe motocicleta, trebuie dat jos ca oricum bate un pic trebuie reconditionat,sau cautat altul si inlocuit.

 

multumesc.

 

am o intrebare.cine stie de ce se aude,face un zgomot la ijul meu cind prinde un pic de viteza,adica trec de treapta a doua,poate sa fie din carburator,adica se supra alimenteaza

zgomotul este un tremurat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt lolo_id nu vreau sa rad de tine sau alt cineva care posteaza in topicul tau dar cand aud ca spalati cartere cu nu stiu ce detergent de vase ma apuca rasul.fara suparare dar suntem in 2012 si sunt atatia degresanti chimici in comert si nu mai suntem pe vremea lui bunica sa improvizam laboratoare chimice.in locul tau mergeam la o spalatorie auto ii dadea baitului de acolo 10 lei si mi le spala lacrima.scuze dac te am suparat dar nu am vrut.spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa spal un cilindru si o chiulasa de IJ 49 pe afara si nu s-a putut nici cu cea mai mare presiune de apa si detergent din ala de care au ei. De ce crezi ca inauntru s-ar intampla altfel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa spal un cilindru si o chiulasa de IJ 49 pe afara si nu s-a putut nici cu cea mai mare presiune de apa si detergent din ala de care au ei. De ce crezi ca inauntru s-ar intampla altfel ?

ai incercat sa speli cu degresant pe baza de diluant de la ixell?spala cu degresantul ala si mai vorbim dupaia.sa vezi ce minuni face ala cu calamina.nici eu nu am crezut dar am ramas prost cand am avzut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HondaSan si jethro tull coc ei ceva la IJ-urile lor dar vad ca n-au de gand sa puna poze aici :scratch:

 

ai incercat sa speli cu degresant pe baza de diluant de la ixell?spala cu degresantul ala si mai vorbim dupaia.sa vezi ce minuni face ala cu calamina.nici eu nu am crezut dar am ramas prost cand am avzut

 

Am inceput deja cu Rivex si isi face treaba destul de bine numai ca tre' sa las la inmuiat o noapte piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degresant pe baza de diluant de la ixell?

 

Am folosit eu ceva Netoyant la spay si intradevar e bun dar problema e ca se evapora repede si nu apuci sa limpezesti piesa asa cum ar trebui.Poate cel la bidon se comporta altfel.

Cel mai bine imi spal piesele cu benzina si in curand sper sa imi construiesc si o masa de spalat cu rezervor si recirculare printr-o pompa de benzina auto,ca sa-mi asigur un flux continuu,cu pierderi minime de benzina.Posibil sa fac incercari si cu un alt decapant mai puternic dar inca nu am gasit ceva care sa-mi placa.Poate va fi decanolul,ca de mult vreau sa-l incerc,numai ca e cam scump.

Asta ar fi prima faza de dat jegul jos,iar ptr. "culoare",vreau sa le sablez cu glassperle,fara sa mai bag flexul cu peria de sarma,polishuri si alte porcarii,ca oricum aluminiul va oxida in timp.

Dupa sablare se spala cu apa fierbinte si soda calcinata,clatit,si basta.

La carburatoare si piese mici dupa sablare le introduc in vana cu ultrasunete la care folosesc o solutie decapanta speciala,care confera piesei si o protectie antioxidanta.Din pacate am capacitate de doar 14 litri si ma limiteaza la piese de mici dimensiuni!

Nu incercati asta acasa,decat cu accordul parintilor! :D Succese :cheers:

 

Ps.Lolo,la urmatorul Ij o sa fi as in spalatul pieselor dupa atata of-topic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un site foarte bun. L-am citit acum ceva ani pe tot dar nu se gasesc toate datele despre IJ 49 acolo.

 

Rolele pentru biela sunt gata. Saru' mana simson_simson !

 

Hai Lolito ca trece si viscolu asta si iarna asta si tu nu esti gata.Abea astept sa o aud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai nerabdator s-o aud dar cusurgiu cum sunt vreau sa iasa cum am eu in plan. Plus de asta mai trebuie sa astept sa mi se vindece mana stanga si fata care au fost oparite de antigel la 120 de grade. Deci vreo luna de zile nu pot misca nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc persoane care poseda permis categoria A care nu au mers cu motocicleta decat la examen.Multi lucratori in politie poseda dar nu s-ar urca pe motocicleta nici pe loc cu motorul oprit. Pe acestia nu cred ca putem sa ii numim motociclisti. La fel, sint piloti de curse care nu poseda permis de conducere. Participa la curse hard enduro si cross dar nu au varsta pentru permis categoria A. Pe acestia cred ca putem sa-i numim motociclisti. ..... Cred ca a fi motociclist e la fel ca a fi fumator. Pentru acest viciu nu trebuie permis. Pentru unii nu mai trebuie nici motocicleta. La fel ca tigarile....chiar daca te lasi de ele tot fumator ramai.

 

Cat despre divergente.....lasati-le la o parte. Viata e scurta si nu merita irosita.

Data viitoare poate pun si eu ceva poze cu ij-ul meu. Asta ca sa nu fiu complet off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce, nu mai poți cu dreapta?

Off topic

 

La prima vedere, ați putea crede că întrebarea a fost răutăcioasă, dar nu asta a fost intenția mea.

Am vrut să scot în evidență faptul că nu trebuie ca micile accidente, să ne abată de la drumul pe care-l avem de făcut.

 

Într-o joi din martie 2008, mi-am tăiat mâna dreaptă cu o elice de aeromodel (vene, nervul cubital, tendon). Tăietura a fost perpendicular pe axa mâinii. Medicii au spus că mai bine era să mă fi tăiat cu cuțitul, tăietura ar fi fost mai curată. Elicea practic a sfârtecat zona, ca o maÂşină de tocat la 18.000 rot/min Âşi medicii au fost nevoiți să mai facă încă o tăietură longitudinală, ca să caute capetele nervului, venei Âşi tendonului.

În prima luni, aveam ore. M-am dus la Âşcoală, mi-am dat mouse-ul pe stânga, am luat materiale din computer Âşi am predat din bancă, proiectând cursurile pe ecran de pe laptop.

În scurt timp, făceam desene pe tablă cu stânga, iar după o lună eram deja stângaci; conduceam maÂşina numai cu stânga, schimbam vitezele cu stânga, făceam pipi cu stânga etc.

 

Abia în mai m-am putut sui pe motocicletă: aveam atunci un Suzuki Freewind 650 ccm.

 

ÎnsănătoÂşire grabnică Lolo!

post-59949-0-18724600-1329727094_thumb.jpg post-59949-0-60627600-1329727087_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În scurt timp, făceam desene pe tablă cu stânga, iar după o lună eram deja stângaci; conduceam maÂşina numai cu stânga, schimbam vitezele cu stânga, făceam pipi cu stânga etc.

Cu respect față de topicul lui Lolo, mă gândesc că găsesc o seamă de similitudini între dvs. Âşi taică-meu. Amândoi profesori de generație bună, amândoi pricepuți serios pe partea tehnică. Amândoi cu o problemă gravă - în timpul profesoratului - la brațul drept. Taică-meu Âşi-a fracturat antebrațul într-o căzătură pe gheață acum câțiva ani. ÂŞtiu că a stat o bună vreme cu mâna în ghips, apoi susținută în atelă sau în chingă legată de gât.

 

Vă-ntreabă glumind: "Auzi, Âştiu. Că Âşi eu făcusem la fel, scriam la tablă mai frumos cu stânga decât cu dreapta. Hai că la pipi mă mai descurcam, o mai țineam cum o mai țineam. Dar întreabă-l cu Âştersul la fund cum a făcut, că io cât m-am străduit, tot n-am avut randament."

 

ÎnsănătoÂşire repejoară, Lolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...