Sari la conținut

Africa Twin RD04 - reducerea consumului


Postări Recomandate

Parerea mea e ca daca stai acasa si te zii bine de tastatura, motocicleta o sa consume foarte putzin... Doar cateva grame care se pierd prin evaporare.

Intrebarea mea e alta. Cand te urci pe motor si pleci la plimbare te gandesti cat o sa iti consume, si o sa stai stresat tot drumul, incercand sa scoti un consum mic cu care sa te dai mare, sau o sa te doara-n coor de cele lumesti si o sa tragi de gaz sa simtzi armasarul de sub tine, sa simti adrenalina, sa te bucuri de drum, senzatii si peisaj? Daca sunteti din prima categorie, va sfatuiesc sa va luati un Tico, si va promit ca va leg de Afrikana mea, pe post de atas, sa nu consumati deloc benzina.

Spunea cineva ca la 20000 de kilometrii face economie o carutza de bani... Mai bine sa stai acasa, si economisesti si mai mult... O sa ajungi un batran trist si plin de regrete, dar putred de bogat din banii de benzina economisiti. Cred ca daca intrebi orice motociclist pasionat de motorul sau cat ii consuma, o sa iti spuna ca nu il intereseaza, sau ca ii ia 2,5 la drum lung. Daca vrei un raspuns corect, intrebati-l pe Mad Max cat ii consuma Niprul lui... Cam 1% din banii lui, restul din ce primeste de la altii. Si cred ca face mai multi kilometrii pe an, si are mult mai multe aventuri decat oricare din noi. Si are ce sa povesteasca... Si nici o poveste nu incepe cu "mi-a consumat 4%"...

Asa ca lasati comentariile aiurea, mergeti la peco si alimentati, si incercati sa va plimbati pentru placerea drumului, nu pentru un consum mai mic.

 

P.S. Eu unul nu imi cumpar un Boss Hoss pentru ca e cam gurmand... Si V8-ul suna tare nasol... ^_^

Pentru cei ce nu au inteles aluzia, asta inseamna ca cei frustratzi ca nu si-au luat Afrikane si au dat banii pe prostii, sa nu se mai planga de consumul motocicletelor pe care nu le au, si sa se bucure de motocicletele lor pe injectie... Sa ne lase pe noi, cei cu motoare pe perfuzie sa ne plangem de consum, daca e cazul. Si pe cei care vor performante la consum mic, ii sfatuiesc sa isi cumpere Transalp. Sunt tot atat de reusite, si consuma mai putin decat un AT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai linistit.Nu ne plangem. Mai ales ca motoarele noi (de capacitate aproape dubla) consuma mai putin. Si sunt pe injectie. Oh,the horror! Cand ma dadeam oarecum offroad vroiam o Africana,doar asa,pentru ca parea bad ass,pentru ca era laudata samd. Ce pot zice e ca la prima mea tura pe AT am zis doar meh ... lumea a evoluat ce dreq! Prostia a fost ca ma suisem mai intai pe un GS. Nici nu exista termen de comparatie intre (sa zicem) un GS11XX (ca sa ramane in acelasi time frame) si AT. Din absolut toate punctele de vedere. Da-te putin in spate sa vezi imaginea de ansamblu : consumul (daca asta conteaza) a scazut constant o data cu timpul. Se cheama progres. Din celelalte puncte de vedere,orice comparatie intre AT si (iarasi sa zicem) GS e de prisos. Adica inutila.Acestea fiind zise,pentru off,ma sui pe WR,niciecum pe AT. Vreau pe strada,ma sui pe K (mobra cu capacitate dubla aproape ca AT) care consma mai putin hehehe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boierule, nu e vorba de economia de bani, ci de economia de kilometri pentru ca oricum eu fac kilometri astia anual si inca ceva in plus. Cand aveam GSu' imi consuma 5-5.5%. Comparativ cu Africana avea 350cc, 20CP si 35Nm in plus la aceeasi greutate. Si roata de 19 in loc de 21. Te las pe tine sa socotesti. In plus, repet, nu e deloc fun o vaca de 250kg pe teren accidentat (ca sa nu zic namoale). Uitati ce zice marketingul Honda, BMW sau Yamaha. Astea sunt mobre de asfalt denivelat sau prost, nu de offroad.

 

Da, recunosc, in drum drept nu merg mai tare de 120 din trei motive: radare, siguranta si consum. Pe curbe o ard. Dar asta nu imi rapeste nimic din placerea drumului. Doar ca pot pune problema si altfel: de ce m-as simti mai bine pe Africana decat pe un GS (inlocuieste GS cu orice alta mobra)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma as putea trece de partea cu consumul, imi place mobra asta, poate e si ceva psihic, eram hotarat sa mi-o iau, sa dau transalpu si sa trec la next level, dar sincer cand m-am urcat pe ea si dupa ce am mers, am fost dezamagit nu doar de lipsa de putere, ci pur si simplu ma asteptam sa fiu in extaz, dar sincer nu am simtit ca am calarit legenda care se presupune ca este, m-am simtit exact ca pe un transalp mai mare si mai greu, iar cand am pus in balanta pretul care nu mi se pare deloc justificat si consumul, m-am sucit instant, daca la 2000 - 2500 de euro puteam sa-mi iau una tipla ar fi fost alta treaba, dar la 3500 - 4000 imi iau un Varadero de sta mata'n coada, si macar stiu ca ma da pe spate la ceva, V-ul ala de 1000 care este orgasmic, africana nu te da pe spate la nimic, este o mobra care le face bine pe toate dar nu exceleaza la nimic, este un motor polivalent, fiabil, cu o istorie mai mult sau mai putin justificata, macar Supertenere stiu ca face aceleasi lucruri ca africana dar face ceva al dracului de bine, macar stiu de ce consuma benzina aia, trage ca un animal salbatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^_^ Asa este... Cum sa compari o Africa Twin cu regele Gs :D hai sa fim seriosi. Are capacitate dubla, cardan, boxer... Alte date, total diferite de un AT. Gs-ul e motocicleta aceea indestructibila careia i se rupe cadrul in teren? Si la care trebuie sa schimbi mereu senzorii aceia si bucsile de la cardan? Si care pierde ulei peste tot la prima lovitura in motor, in cazul in care o scapi pe-o parte? Si la care costa o gramada de bani piesele? Ce bine ca macar consuma putin, sa aveti bani sa le reglati si sa le reparati... Am curaj sa fac pariu pe motocicleta mea, ca nu ma intrece nici un Gs in teren. Poate cel de 800 sa aiba sanse, desi ma indoiesc ca o sa il bage vreun posesor pe unde imi bag eu Afrikana. Ma repet, singura motocicleta care poate sa se dueleze cu un AT, e Transalpul. Atat la perormante cat si la consum. Transalpul are avantajul greutatii. Atat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am curaj sa fac pariu pe motocicleta mea, ca nu ma intrece nici un Gs in teren. Poate cel de 800 sa aiba sanse, desi ma indoiesc ca o sa il bage vreun posesor pe unde imi bag eu Afrikana.

 

Fii capitanul nostru! Deschizatorul nostru de drumuri! Farul calauzitor!

Accept pariul desi nu am GS. Teren : autostrada Transilvania. Da-mi un SMS. De fapt lasa, cum zicea un contemporan : inchide ca te sun io cand sunt acolo,OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^_^ Pai daca tot ne intrecem pe autostrada, si nu ai GS, pot sa vin si eu cu Busa? Sau macar cu Vf-ul?

Nu are rost sa ne certam, aiurea. Discutia era despre reducerea consumului daca nu ma insel, nu despre liniutze cu motorul. Era despre Africa Twin, nu despre GS, si e indicat sa raspunda posesori de astfel de motociclete, nu cei care povestesc din ce au auzit pe la altii.

Deci daca vrei consum mic de la Africana, schimba motocicleta. Sau da jos de pe ea tot ce crezi tu ca e in plus, slabeste putin, nu trage tare de gaz, si mai ales nu ii pune benzina multa...

P.S. Pt. Budd. Sa nu intelegi gresit. Nu am nimik cu tine sau alti posesori de BMW. Unele motociclete, cum e a ta, sau F650-ul mi se par foarte reusite. Dar GS-ul nu mi se pare o motocicleta buna, care sa isi merite banii, indiferent cate argumente imi aduce oricine. Faptele vorbesc, si aici, GS-ul se cam face de cacao in fata oricarui enduro-touring, mai putin pe asfalt, adika locul pentru care a fost conceput GS-ul... E un fel de Hummer H2 sau 3... Arata bine, pare mare si rau, dar cand il pui la treaba, isi da duhul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boierule,ce dreq,mai glumim si noi. Discutiile astea nu duc nicaieri. Noi sa fim sanatosi si sa avem asfalt uscat (eventual ceva noroi pentru tine ^_^ )

PS: pe macadam , GS-ul invarte cercuri in jurul Africanei. Lejer! Pariul asta il fac oricand.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gs-ul e motocicleta aceea indestructibila careia i se rupe cadrul in teren? Si la care trebuie sa schimbi mereu senzorii aceia si bucsile de la cardan? Si care pierde ulei peste tot la prima lovitura in motor, in cazul in care o scapi pe-o parte? Si la care costa o gramada de bani piesele?

 

Demonstreaza-ti afirmatiile. Subcadrul spate (numai la 1100 GS) se rupe doar daca mergi tare (peste 100 la ora) pe teren accidentat incarcat la maxim sau peste maxim. Senzorii hall sunt, intr-adevar o problema cunoscuta, dar care se rezolva repede si ieftin. Bucsile care inlocuiesc rulmentul OEM nu sunt o problema comuna. Trebuie sa ai un accident serios ca sa rozi in capacele de cilindri in asa fel incat sa iti piarda ulei. Si exista protectii. Cat despre piese, ai facut tu comparatie back-to-back?

 

Bine ca la Africana pompa de apa e indestructibila, iar releul de incarcare e supra-dimensionat si nu face niciodata probleme, pompa de benzina ar putea alimenta si un avion, iar CDI-ul e construit la specificatii de NASA.

 

GS-ul se cam face de cacao in fata oricarui enduro-touring, mai putin pe asfalt, adika locul pentru care a fost conceput GS-ul... E un fel de Hummer H2 sau 3... Arata bine, pare mare si rau, dar cand il pui la treaba, isi da duhul...

 

Nu, toate sunt facute pentru asfalt. Asfalt prost si putin macadam. Atat. Pentru orice mai greu decat asta exista WR, EXC, KX si altele. Toate sunt Hummere. Toti suntem sau am fost poseri deoarece credem in marketingul producatorilor. Tocmai de asta am afirmat de mai multe ori ca Multistrada (veche sau noua) e motocicleta perfecta: are suspensii lungi si pozitie dreapta, dar motor de vitezana. Ce-ti poti dori mai mult?!

 

Si te mai intreb un lucru. Te-ai dat vreodata pe off-road la o distanta mai mare de 500km de casa? Si ma refer la off-road-ul la care te gandesti cand afirmi ca GS-ul "cand il pui la treaba, isi da duhul...". La o tura europeana te dai off-road? Ai luat-o catre est? Intreb deoarece eu ma consider "average Joe" cand vine vorba de endureala si nu ma bag in off voit la o tura lunga deoarece imi e frica ori sa nu raman blocat acolo, ori sa nu o scap prea rau si sa-mi strice toata vacanta.

Mesaj completat

PS: pe macadam , GS-ul invarte cercuri in jurul Africanei. Lejer! Pariul asta il fac oricand.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boiere, nu incape discutie ca Africana e inferioara GSului (1100) din TOATE punctele de vedere. Asta este un lucru evident pentru oricine compara pe hartie si la testat cele doua motociclete consacrate. A afirma contrarul sugereaza mai degraba o atitudine de stilul "cioara mea e mai frumoasa" decat una obiectiva, sustinuta argumentativ.

 

In fine, bine se zice p'acilea ca niciuna din mobrele astea de 200+kg nu sunt mobre de offroad. Ma dau de aproape 18000km pe un dominator. Asta nu-i mobra de teren nici impuscata cu gloante de argint. Inutila oricand se duce dracului drumu. Orice are peste 150kg si prea multi caluti e pentru drumuri mediocre spre proaste. Iar offroad... cu destul tupeu faci si cu un SV650. Ajungi chiar aproape de vf. Negoiu.

 

Te dai tu cu 60 prin padure la urcare, o iei pe bolovani in sus si-n jos la 45 de grade... pe o capra de 450 si pe urma vedem cat ai tupeu sa bagi ATul pe acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te dai tu cu 60 prin padure la urcare, o iei pe bolovani in sus si-n jos la 45 de grade... pe o capra de 450 si pe urma vedem cat ai tupeu sa bagi ATul pe acolo.

 

Mie mi s-a intamplat invers. Dupa ce m-am dat cu capra, am inceput sa merg cu vaca in acelasi stil. Dar ratiunea ma tempera. Nu am chef sa cada 200 kg peste mine si nici sa stric vaca la cea mai neinsemnata cazatura. Caprele sunt facute sa reziste la tavaleala (tavaleala la propriu) si 120 kg se mai accepta pe picior. 200kg+ nu.

 

PS. Pont pt reducerea consumului la AT: mers cu capul aplecat, in spatele parbrizului si coatele lipite de rezervor. Se pot economisi 200 litri pe sezon. Cine nu crede, sa incerce.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta spuneam si eu mai sus. Nu poti sa compari o Africa Twin cu un Gs. Am spus clar ca nu se compara. Nu neaparat ca e mai bun Gs-ul, dar sunt la 2 categorii diferite, motorizari diferite, si scopuri diferitre. Dar din cate vorbeste lumea, in 2011 se lanseaza noua Africa Twin, cu motor de 1200, si atunci mai discutam despre comparatia cu Gs-ul. Probabil ca o sa fie foarte plina de electronica, senzori si alte balarii, injectie in locul perfuziei, si toate celelalte minuni tehnice moderne. Asta o sa o faca mai putin fiabila in teren decat actuala AT, dar o sa fie undeva pe linia GS-ului, dedicata mai mult asfaltului.

Orice motor are probleme, inclusiv AT. Se stie de releul de incarcare ca e subdimensionat, ca pompa de benzina originala se mai strica, dar vorbim de motocicleta din 1991. E soldatul universal, dar nu e indestructibila. Si zic ca pentru varsta si kilometrii ei se descurca onorabil in comparatie cu alte motocicleta mai noi, unde "progresul" trebuia sa elimine problemele...

Nu o poti compara nici cu o motocicleta de enduro sau hard enduro, care are 100 de kile cu pilot cu tot. Dar daca ai ceva experienta pe teren, si e nevoie iti urca si coboara pantele pe care le spuneai. Nu fara efort din partea pilotului, pentru ca nu e usor sa tzii ditamai vaca in teren, dar nu se face de rusine.

Ca sa nu mai lungim airea discutia, va invit pe toti la Lacul Vulturilor pe 3-5 septembrie, sa stam la un mic si sa discutam despre motoare...

 

/index.php?...157&st=3100

/index.php?...t&id=628869

 

P.S. SV-ul ala de 650 de la Negoiu e dat draku'... Piesa de pe sea face totul in motociclism. Omul a demonstrat ca se poate, si are toata admiratia mea. Mai este si un R1 preparat de enduro, niste Ducati Monster... Incet-incet lumea isi da seama ca adevarata evadare, relaxare, nu e pe sosea... Imi aduc aminte de mine, in urma cu cativa ani, cand ma uitam la enduristi si ma gandeam "ce naiba gasesc atat de fain la drujbele alea de 250 de cm, si de ce draku le place la noroaie?" Raspunsul l-am primit cand mi-am luat Afrikana, si odata cu ea si primul noroi printre dinti...

post-3626-1282589861_thumb.jpg

post-3626-1282589875_thumb.jpg

post-3626-1282589888_thumb.jpg

post-3626-1282589908_thumb.jpg

post-3626-1282589946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o lanseze frate o data, poate mai scad babele astea la pret !

oricum motoarele din clasa adventure din zilele noastre sunt penibile, motoare inutil de mari, greutate absurda, gabarit depasit, daca-s castiga maine la loto n-as avea ce sa-mi cumpar, ce plm o fi asa de greu sa faci un motor de 750 - 900 cmc, 80 - 90 de cai, roata de 21 pe fata, spite, 170 - 180 de kile la gol ? e chiar atat de greu ? n-as avea nevoie de injectie, nici de abs, nici de afisaje digitale, de aia ST si AT sunt atat de populare.

nu trebuie decat sa faca aceeasi motocicleta in puii mei, sa-i bage un sticker in plus, sa mai schimbe un semnal, o culoare, 15 cai in plus si gata mobra !

dar nuuu, hai sa le dam motoare de 1200, 300 de kile, si prostii ca noi sa umble cu motoare din anii 90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai motorul asta exista deja. Intamplator,tot BMW il face : F800GS.85 cai,178 kile gol,lant,all goodies ...

Da, dar trebuie sa ai 2metri si 10 ca sa ajungi jos la el, aspectul e de strutzocamilo bondaromusca (ca orice GS) iar pretul este nesimtit de mare. Nu, merci. ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu e japoneza ^_^

 

Probabil ca Honda are o filozofie care nu-i deloc proasta. Cai putini inseamna fiabilitate, consum ridicat inseamna amestec bogat, implicit un motor mai rece. Asta se vede in timp, probabil d-aia sunt aceste modele atat de longevive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa specific, fara BMW si KTM, ia-le tu pe toate :)

Mesaj completat

Da, dar trebuie sa ai 2metri si 10 ca sa ajungi jos la el, aspectul e de strutzocamilo bondaromusca (ca orice GS) iar pretul este nesimtit de mare. Nu, merci. :D

 

ai uitat fiabilitatea extraordinara de care a dat dovada acest model cu fata de ^_^ o gioarsa mai mare nici ca-r fi putut face, mai bine ramaneau la dakar, am musculite pe parbriz care au rezistat mai mult decat rulmentii la chestia aia

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as avea nevoie de injectie, nici de abs, nici de afisaje digitale, de aia ST si AT sunt atat de populare.

 

Injectia este norma europeana pt toate motoretele noi aparute (exceptie datatorii de mita de la KTM) si, in curand, si ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu e japoneza ^_^

 

Probabil ca Honda are o filozofie care nu-i deloc proasta. Cai putini inseamna fiabilitate, consum ridicat inseamna amestec bogat, implicit un motor mai rece. Asta se vede in timp, probabil d-aia sunt aceste modele atat de longevive.

Asa o fi. De asta nu s-a vazut vreodata vreun boxer peste 100.000km... Sau hai, fie ca voi, orezarilor, un Pan-European :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam acum din nou toata discutia, si ma gandeam cat de misto era daca o purtam la o masa, cu o halba de bere in mana, sau o cana de vin... Oricine citeste topicul o sa zica despre noi ca mai avem putin si sarim unul la gatul celuilalt, dar daca inchideti ochii si va imaginati putin, o masa mare, cu o gaska de motociclisti galagiosi, pusi pe facut analize la motociclete si facut glume pe seama lor... Cred ca era tare frumos. Chiar daca aveam toti aceeasi marca si tip de motoare, fiecare spunea ca a lui e cea mai tare.

Africana mea are peste 150.000 de kilometrii, si inca nu are nevoie de segmentare, se vad inca pe cilindrii urmele honuirii lor, ambreiajul nu a fost niciodata desfacut, a fost trantita de nenumarate ori, a avut 2 accidente destul de serioase de cand e la mine, am schimbat o singura data releul de incarcare, si daca nu prajeam cuzinetii din lipsa uleiului pe care nu l-am verificat o perioada indelungata, nici macar nu stiam cum arata motorul defacut. O am de vreo 3-4 ani, si abia anul acesta am facut un reglaj la carburatoare si am schimbat preventiv bujiile. In rest, placute de frana, filtrul de aer si ulei ca la orice motocicleta. Si stiu ca ma bazez pe ea la orice orice ora, sa plec la drum oriunde, indiferent daca e asfalt sau macadam, praf sau noroi... Pentru mine, este deocamdata motocicleta care ma satisface pe deplin. Pentru altcineva probabil e o relicva a vechilor motociclete... Dar nu ne cumparam motociclete pentru ceea ce cred altii, ci le luam pentru noi, pentru ca noi consideram ca ni se potrivesc de minune. Poate ca nu e o legenda, dar parca prea multa lume spune aceeasi poveste despre ele...

Concluzia e ca motocicleta ideala de enduro-touring, ar trebui sa consume foarte putin, sa fie fiabila ca o Africana, comoda ca un Gs, sprintena si usoara ca un cross-enduro, puternica ca o Hayabusa, si cu un cuplu enorm la turatii mici. A... uitasem... Trebuie sa fie si ieftina... Pana cand o sa se alinieze planetele astfel incat sa fie posibil lucrul asta, o sa mai treaca multa vreme, dar dupa cum evolueaza lucrurile, cred ca nu o sa se intample niciodata.

De ce in ciuda evolutiei tehnicii, a materialelor superioare din punct de vedere calitativ, a electronicii si a altor minuni, nu se reuseste crearea unui motor reusit? Pentru ca nu se vrea lucrul acesta. Acum trebuie sa fie comerciale, sa arate bine si sa se strice repede, sa se vanda piesele pentru ele. Este exact aceeashi poveste ca la Mercedes. Nu au mai fabricat Cobra, pentru ca era prea buna...

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi. De asta nu s-a vazut vreodata vreun boxer peste 100.000km... Sau hai, fie ca voi, orezarilor, un Pan-European ^_^

41801_123939470978451_2400_n.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat fiabilitatea extraordinara de care a dat dovada acest model

 

Baga niste reports ca sa stim si noi de unde iti iei informatiile. Ceva in genul failure rate / sold motorcycles. Ca sa stim si noi despre ce se vorbeste. Nu ca nu cred,serios, nu e ironie sau misto.

Mesaj completat

Da, dar trebuie sa ai 2metri si 10 ca sa ajungi jos la el, aspectul e de strutzocamilo bondaromusca (ca orice GS) iar pretul este nesimtit de mare. Nu, merci. ^_^

Am 1.85 si ajung greu la pamant cu GS1150Adv. Insa asta nu m-a impiedicat sa bag 15.000 km cu ea. Niciodata nu am dat de pamant cu ea pe asfalt. F800GS e mult mai joasa in opinia mea si,mult mai important, mult mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man 509 unitati au avut lanturi rupte in primii kilometrii si asta nu e tot, uite aici doar o mica lista http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=445446

nu mai gasesc topicul cu rulmentii, acolo era si mai de rahat treaba.

Mesaj completat

mai e tipul asta, 2 lanturi rupte, scurgeri de ulei de 2 ori si mai citeste tu mai departe http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=562199

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga niste reports ca sa stim si noi de unde iti iei informatiile. Ceva in genul failure rate / sold motorcycles. Ca sa stim si noi despre ce se vorbeste. Nu ca nu cred,serios, nu e ironie sau misto.

Daca ar fi existat asa multe "failures" s-ar fi scris despre ele, nu? Dar cum nu s-a facut niciodata valva ca sunt nasoale africanele.. inseamna ca nu sunt. Lumea de obicei scrie cand e nemultumita, cand esti multumit .. cat dracu sa-ti lauzi motocicleta, faci bloguri de slavire?

 

Legat de F800GS - mai sunt aici cateva probleme misto:

/index.php?...t&p=2546268

 

La asta cu rupt prinderea ghidonului am ras jumatate de zi (pe bune). (nu vreau sa-mi inchipui ce fata a facut ala cand a ramas cu ghidonul in mana, ca in Stan&Bran. .serios.. ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...