Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ieri era disputa mare bmw vs. Honda, azi planuim iesire la bere. Maine? XTZ 1200 vs 1200 GS/A? Io zic sa facem intrunirea disputacilor la Cluj. In semn de solidaritate cu drumu care il faceti voi, o sa fac cateva sute de km in juru clujului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Fuck Cluj, lets go West! Evident,micsorand consumul africanei. Editat August 24, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Bah, Munchen e prea departe... ii crapa lu uzunu curelele pana ajunge acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Sa isi puna puscã si cureaua de distributie mai lata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) Bah, Munchen e prea departe... ii crapa lu uzunu curelele pana ajunge acolo Io zic ca se baga daca e vorba sa dea in gura la ST pe autobahn. Da' io ziceam Stuttgart mai degraba Ca sa vedem consumul (la africana). Editat August 24, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Io zic sa facem intrunirea disputacilor la Cluj. In semn de solidaritate cu drumu care il faceti voi, o sa fac cateva sute de km in juru clujului Mi-ai furat ideea.. ! Eu voiam sa propun organizarea intrunirii disputacilor la Brno - camping ofer la mine in curte Cu ocazia asta demonstrez cum consumul la transalp e 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Fuck Brno too,d-abia am vinit din Praga. Desi,la camping preturile sigur sunt mai mici in satul cel mare numit Brno. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ba mai mult, daca meri cu spatele la neutral, iti da afara benzina din motor in rezervor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ba mai mult, daca meri cu spatele la neutral, iti da afara benzina din motor in rezervor! De ce n-ai zis asa!?! Ma duc sa imping la ragalie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Bah, Munchen e prea departe... ii crapa lu uzunu curelele pana ajunge acolo Ha. Ha. Ai grija tu cu cureaua de la alternator ca am schimbat-o atunci cand am luat-o si se cam apropie de sfarsitul vietii Sa isi puna puscã si cureaua de distributie mai lata Daca se mai rup si astea, o sa folosesc pusca... Io zic ca se baga daca e vorba sa dea in gura la ST pe autobahn. Da' io ziceam Stuttgart mai degraba. Ca sa vedem consumul (la africana). O sa ma bag in octombrie la tura mult amanata pana la Paris. Mi-ai furat ideea.. ! Eu voiam sa propun organizarea intrunirii disputacilor la Brno - camping ofer la mine in curte Cu ocazia asta demonstrez cum consumul la transalp e 0. Asta am putea-o discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Asta am putea-o discuta Sunt destul de open minded.. zic eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 O sa ma bag in octombrie la tura mult amanata pana la Paris. Prepar stocul de bere belgiana.Vezi sa vii in uichend.De la mine mai ai 500 km pana pe periferique. Adeca o pauza de o tigara si un refill. Mesaj completat Da, dar trebuie sa ai 2metri si 10 ca sa ajungi jos la el, aspectul e de strutzocamilo bondaromusca (ca orice GS) iar pretul este nesimtit de mare. Nu, merci. Uite ca uitasem sa te intreb (plm,ma bat astia la cap cu prostii,chestii de munca) : cati bani ai da tu pe o motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 F 800 GS? Poti sa o tii la fel ca un Dominator an 99-2000. Alea inalte. Pe probate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Ideea este ca cu 8000 aici iti iei un F800GS de plangi,rodat si cu optiuni pe el. In Germania cred ca pretul e mai mic. Eu am dat 1150GSA cu 7000, daca mai asteptam cateva luni il dadeam poate la 7500-7800. Pai nu merita un F800GS la banii astia? Io zic ca da. Din fericire/pacate eu m-am cam acrit de off pe ditamai balaurul. Am descoperit WR450. Iar pentru asfalt .... iuhuuuuu. Fuck the GS!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Uite ca uitasem sa te intreb (plm,ma bat astia la cap cu prostii,chestii de munca) : cati bani ai da tu pe o motoreta? Maxim 8000 euro. Am vazut ca un f800gs nou costa in jur de 11000.. chel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 M-am dat eu azi c-o Africana, bine, in jurul blocului asa. Ce pot spune, mi se pare mult mai usoara ca a mea si mai manevrabila, toate comenzile merg usor, parca e masina... insa foarte diferit, mi se pare comportamentul motorului. E foarte brutal fata de Supertenere, trebuie turat ca un monocilindru. Altfel, numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Maxim 8000 euro. Am vazut ca un f800gs nou costa in jur de 11000.. chel. Un F800GS "chel" are ABS, manere incalzite, cric central si semnale clare. Si e 11200 in Munchen si 11600 in Romania. All inclusive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Nu stiu ce accesorii avea pe el, dar la dealer in Cluj am vazut la 10k eur. Mesaj completat Ia ui la el ce mandru ii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 9500 + TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Maxim 8000 euro. Am vazut ca un f800gs nou costa in jur de 11000.. chel. De ce sa iei o mobra/masina noua? In momentul in care ai iesit de la dealer valoarea e mai mica cu 20% in cel mai bun caz. Cu 8000 euro iei un F800GS de sta mata-n coada. Iar la chestia cu inaltimea oricum nu ai scuza, pune saua mai jos ca doar se poate. Haida,sa te vad pe un F800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Neeeh.. mai stau la transalpica deocamdata. Oricum.. nici pe cei 8000 nu-i am deocamdata, urmatoarea motorisca va fi in cativa ani si inca nu m-am hotarat ce. Oricum, voi pastra linia, pana atunci oricum se mai ieftinesc toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Neeeh.. mai stau la transalpica deocamdata. Oricum.. nici pe cei 8000 nu-i am deocamdata, urmatoarea motorisca va fi in cativa ani si inca nu m-am hotarat ce. Oricum, voi pastra linia, pana atunci oricum se mai ieftinesc toate. stai linistit, un transalp cu km putini ,un supertenere din ultimii ani de fabricatie sau o africana bine intretinuta de 650 in opinia mea , reprezinta motocicleta adevarata , nu semimanelismele astea noi , auzi , motoreta noua.......plastic si electronica ....motoretele noi nu au suflet , nu au nici o poveste de spus.....parerea mea. Editat August 25, 2010 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 stai linistit, un transalp cu km putini ,un supertenere din ultimii ani de fabricatie sau o africana bine intretinuta de 650 in opinia mea , reprezinta motocicleta adevarata , nu semimanelismele astea noi , auzi , motoreta noua.......plastic si electronica ....motoretele noi nu au suflet , nu au nici o poveste de spus.....parerea mea. Esti patetic si fara indoiala ti-ar place orice plastic dar n-ajungi la el.De ce nu o bicicleta? N-are electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Esti patetic si fara indoiala ti-ar place orice plastic dar n-ajungi la el.De ce nu o bicicleta? N-are electronica. Da' poti sa-i pui. Vitezometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Da' poti sa-i pui. Vitezometru Sau scandalul Fabian Cancellara din Paris-Roubaix si Turul Flandrei: biciclete cu motoras electric http://bikehugger.com/2010/06/cancellara-c...cy-doubter.html Problema e ca o bicicleta din circuitul profesionist se apropie ca pret de un F800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.