luciani67 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 da,ce ti-e asa neclar ??? belesc ochii CA SA NU OMOR/RANESC/LOVESC PE NIMENI si incalc regulade ce o incalc ??? pentru ca nu am infrastructura,conditii sa conduc un TIR,sunt impins de la spate de sefi/persoane care asteapta marfa/ARR/ etc.... astfel de reguli le incalc zilnic,PENTRU CA ALTFEL NU AS MAI MUNCII nu l-am luat pe sofer in brate,din contra,doar iti motivam de ce se incalca regulile,dar probabil tu nu ai de unde sa stii ce presupune meseria asta...dar dai din taste.Numai bine .... fie cum spui tu ... .Si iti doresc ca nimeni din apropiatii tai sa nu aiba de suferit niciodata din greseala unuia din tabara celor care gandesc ca tine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 ON : ar trebuie sa fie topic pentru incepatori pus cu cu sticky la sectiunea lor RIP bikerului Offtopic: Cel putin din ce pot eu butona pe forumul asta un topic nu poate fi in doua locuri, deci daca-l mut la Incepatori dispare de la Accidente, cel mult pot sa las un link gri care persista 5 zile sau o saptamana. Dar daca crezi ca e bine sa apara asa ceva si pe la incepatori nimic nu te impiedica sa postezi acolo un topic nou eventual cu link la asta de aici si cu link la pozele ogrish, si daca chiar e apreciat as putea sa-l fac sticky daca-mi atrage cineva atentia (ca nu prea ma uit pe la incepatori pe acolo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 La intoarcerea pe linia continua se suspenda dreptul de a conduce nu ? atunci sper sa fiti sanctionati ca atare si sa vedem cum mai munciti atunci. mai nou ...doar daca se depaseshte pe linie continua se suspenda dreptul de a conduce daca le tai fara sa se intample accident parca primeshti 6 puncte si amenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 de la mine se vede linie solida si se mai vad si cate 2 benzi pe sens. imi pare rau de sofer, o sa traga ponoasele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 ce am observat pana acum, e ca cei care sunt blindati cu echipamente de protectie lasa impresia unei anumite maturitati morale si/sau experienta. de obicei sunt si motociclisti buni sau vor ajunge. ma ingrozesc si ma ingrozesc des cand ii vad ca trec ca glontul pe linii drepte iar pe curbe ii faci cu gume de cross. nu vreau sa ma laud dar poate cineva citeste ce am scris iar cand i se va intampla asta isi va aduce aminte si o sa-i iasa viteza din cap constientizandu-si nivelul. p.s. gagicilor le place mai mult cum aratam(cand mergem e moto) in echipament ca in tricou vad bicepsi de 20 in circumferinta la tot pasu. ceea ce nu se vede clar, lasa semn de inrebare....deci in echipament esti mai misterios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
udy_vpx Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 de la mine se vede linie solida si se mai vad si cate 2 benzi pe sens.imi pare rau de sofer, o sa traga ponoasele scuze de off: eu nu am mai auzit pana acum de linia solida ,probabil vrei sa spui continua nu? Pacat de motociclist, dar tb sa sti cand si unde sa mergi cu viteza daca vrei asta.. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 scuze de off: eu nu am mai auzit pana acum de linia solida ,probabil vrei sa spui continua nu? Pacat de motociclist, dar tb sa sti cand si unde sa mergi cu viteza daca vrei asta.. RIP well, motociclistul s-a dus, n-a estimat suficient de exact riscul. pacat de camionagiu care a calcat linia fara sa vada practic nimic. da, continua am vrut sa zic. p-acolo pe unde fuzei io se zice "solid" in engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_aja Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 La intoarcerea pe linia continua se suspenda dreptul de a conduce nu ? cred ca acelasi lucru ti se intampla si daca mergi cu 150 km/h in loc de 70. Pacat ca un suflet tanar s-a dus la ceruri inainte sa guste viata. cand mergi tare sau foarete tare sau in orice caz mult mai tare decat limita impusa in zona respectiva esti constient ca iti asumi niste riscuri si la fel esti constient ca iti asumi niste riscuri si cand tai line continua sau line dubla continua. un accident cu doi vinovati dar in care din pacate unul dintre ei a murit. Odihneasca-se in pace si condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 da,ce ti-e asa neclar ??? belesc ochii CA SA NU OMOR/RANESC/LOVESC PE NIMENI si incalc regulade ce o incalc ??? pentru ca nu am infrastructura,conditii sa conduc un TIR,sunt impins de la spate de sefi/persoane care asteapta marfa/ARR/ etc.... astfel de reguli le incalc zilnic,PENTRU CA ALTFEL NU AS MAI MUNCII nu l-am luat pe sofer in brate,din contra,doar iti motivam de ce se incalca regulile,dar probabil tu nu ai de unde sa stii ce presupune meseria asta...dar dai din taste.Numai bine In Romania nu ai cum sa incalci regulile,indiferent ce ai conduce !! Sa ridice mana ala de pe forum care nu a incalcat niciodata,in nici un fel legea ?? Autorul accidentului este soferul,nu a acordat prioritate,e foarte clar............dar daca moto-rachetistul mergea legal+faza lunga aprinsa si mai ales atent avea timp sa vada camioneta,aia nu a picat din cer peste el ,mai ales ca iesise deja in drumul principal,deci pacat de tineretea lui dar si-a facut-o cu propria mana. Aici conta anticiparea si experienta in trafic pe care probabil nu o avea ! PS:am 25 km dus-intors de acasa pana la job,stiti cati "imi taie calea"pe drum....multi....de ce nu se intampla nimic...respectivul vede ca e moto(merg cu lumina aprinsa ziua,faza LUNGA )dar gandeste ca eu vin cu 55-60 la ora si are timp.........si are fara probleme....asa ca ....deduce-ti singuri ! Numai daca citesti accidentele de pe forum,99%sunt din cauza vitezei . Mesaj completat Ma doare cand moare cate unul dintre noi, dar cel mai tare ma doare ca nu invatam din greselile lor, ale celor care s-au dus... Sau mai bine zis nu invatam din pataniile lor, ca poate nu au gresit cu nimic, ci doar s-au aflat la locul nepotrivit, in momentul nepotrivit. Strada e o jungla pentru masini... Pentru motoare e un iad... Faceti-va frate cu dracul pana treceti puntea si nu uitati ca pe fiecare dintre noi ne asteapta cineva drag acasa... Mesaj completat din cabina unui tir vezi altfel drumul decat dintr-un autoturism, ai o vizibilitate mai buna Vizibilitate mai buna ai .....Numai inainte si stanga in unghi de 90 grade,in rest e plin de unghiuri moarte !! PS:pt cine nu a condus o masina mare(nu cea implicata in accident !!),cand iese dintr-o curte,benzinarie,etc si face dreapta sau stanga sa stiti ca tre sa ia multe traiectorii ale vagonului in calcul,nu e chiar atat de simplu pe cat pare la un turism! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 In Romania nu ai cum sa incalci regulile,indiferent ce ai conduce !!Sa ridice mana ala de pe forum care nu a incalcat niciodata,in nici un fel legea ?? Autorul accidentului este soferul,nu a acordat prioritate,e foarte clar............dar daca moto-rachetistul mergea legal+faza lunga aprinsa ...[...] pai ori conducea legal ori cu faza lunga. estie ILEGAL sa conduci cu faza lunga. ce v-as lua carnetul astora care stau cu faza lunga aprinsa. ce ar fi ca toate vehiculele sa aibe faza lunga? faza scurta e suficient. chiar si la 50km/h peste viteza legala ai timp sa-ti dai seama ca vine unu. in afara de asta, eu am incercat sa conduc legal. rezultat, in romania nu se poate. ori e imposibil (vezi pe marginea drumului principal de 110km/h limita, un semn stop de pe un drum secundar, semnul orientat spre drumul principal), ori este periculos (reduceri de viteza cu diferenta mare). mai mult, am aflat pe forumul asta ca am luat un radar ilegal. pe o sosea in care limita era 110, m-au parlit la 116 daca nici militienii nu cunosc legea in baza careia dau amenzi, ce te mai miri? revenind la cazul de fata, tot in contextul "legii", mi se pare o obligatie morala si de bun simt ca in dreptul benzinariilor sa schimbi linia continua in intrerupta sau sa construiesti borduri inalte pe cheltuiala benzinariei. dar revenim, unde in romania se aplica legea? unde in romania e o lege care sa poata fi aplicata. nu mai bine las linie continua STIIND ca soferii care vor gaz o vor incalca si in felul asta militia se poate aseza la panda pentru a-si face planul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) 1.pai ori conducea legal ori cu faza lunga. estie ILEGAL sa conduci cu faza lunga. 2.faza scurta e suficient. chiar si la 50km/h peste viteza legala ai timp sa-ti dai seama ca vine unu. 3.ce v-as lua carnetul astora care stau cu faza lunga aprinsa. ce ar fi ca toate vehiculele sa aibe faza lunga? 1.noaptea este ilegal,ziua nu !! Ar trebui sa-l amendeze ziua in primul rand pe domnul Soare,la rasarit si asfintit ! 2.am facut experiente pe chestia asta,la faza lunga sunt mult mai atenti soferii,la faza scurta te mai confunda cu scuterica......daca ne iei carnetu pt.faza lunga ,la aia de parcheaza aiurea reducand vizibilitatea,nesemnalizarea schimbarii directiei de mers,etc ca sa le facem ?? +++ca cu faza lunga ma vede si fratii moto si ma saluta ! 3........Sefu'sunt sigur ca putem sa cadem la o intelegere Editat Iulie 31, 2010 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Nu e nevoie si nu e bine sa mergeti tot timpul cu faza lunga! Dar unde credeti ca e necesar, aprindeti faza lunga din timp pentru a semnaliza sau accentua prezenta voastra. Nu dati flash-uri ca se confunda cu : Hai treci ! Cand ajungeti in imediata apropiere a lor, comutati pe faza scurta ca sa vada ca lor le era adresata, sa li se intipareasca bine in cap gestul acesta, sa nu creada ca ati aprins faza mare pentru vreun OZN. Cand distanta permite, folositi cu incredere claxonul de cate ori e nevoie. Concomitent cu cele spuse mai inainte reduceti si viteza pana treceti de necaz. Desigur... e vorba de faza mare ziua. Editat Iulie 31, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 revenind la subiect, linia continua nu-ti garanteaza viata. e doar o linie trasata pe asfalt. daca ne bazam pe ceilallti soferi,ca ei vor respecta legile iar noi ne putem bucura de noua motocicleta,inseamna ca nu stim in ce tara traim...pacat de el...cu sau fara echipament de protectie,casca aia modulara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Imi pare rau pentru baiat si mai ales pentru familia lui. Pentru linistea si supravietuirea celor care tot o dau cu "legea" si a noastra in general,in calitate de fost sofer de TIR, ma simt dator sa confirm ce zice KIDROCK:sunt foarte dese situatii in care se comit chestii ilegale si la volanul unui camion,din n cauze,incepand cu graba si terminand cu inconstienta pura.Faza asta cand un coleg te lasa sa faci o manevra "ilegala" e periculoasa si din cauza ca in momentul ala ai tendinta sa nu mai fii atent la rest, sa crezi ca"tipu' te-a lasat sa intri" si ceilalti vor face la fel. La asta se adauga o idee subconstienta(destul de dementa ,recunosc) ca "n-or fi nebuni sa intre in dihai camionu' ". Deci: 1) Invatat cum se opreste o mobra, in primul rand.Daca stii cum se opreste, stii si ce viteza se potriveste cu strada pe care mergi. 30m urma de frana cu fata ar fi probabil posibili la o viteza cosmica (daca blochezi fata ai cred mai putin de o secunda inainte sa te duci taras;daca in mai putin de o secunda frana a marcat 30m pe asfalt ce viteza avea mobra inainte de a frana?) 30m urma cu frana spate ma fac sa cred ca nu s-a franat si cu fata,rezultand sanse minime de a opri. 2) Un camion nu tasneste in sosea,mi-e imposibil sa inteleg cum sa nu-l vezi pe drum drept,dupa care instinctul de supravietuire intra in actiune(adica il lasi sa treaca,mai clar).Daca vedeti camion ca incepe o manevra e 99% sansa ca nu existati pentru el. 3) Legea valabila in Ro este a cea a junglei pentru moment. Legea de circulatie e scoasa de politie/procuratura din sertar dupa ce se intampla nenorocirea.Si asta fara nici un rezultat,ca stiti toti ca urmeaza in cel mai rau caz o condamnare cu suspendare. ps Daca as avea 100 de lei pentru fiecare ilegalitate rutiera pe care am comis-o cu camionul as fi bogat. Daca as avea 100 de lei pentru fiecare ilegalitate rutiera comisa cu mobra as fi putred de bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumushummus Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Nasol moment.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 2) Un camion nu tasneste in sosea,mi-e imposibil sa inteleg cum sa nu-l vezi pe drum drept,dupa care instinctul de supravietuire intra in actiune(adica il lasi sa treaca,mai clar).Daca vedeti camion ca incepe o manevra e 99% sansa ca nu existati pentru el. era un camion pe banda 2 care l-a lasat pe cel cu autoutilitara sa iasa... motociclistul din cauza camionului care era in stanga lui nu l-a observat pe cel care ia intrat in fata.De invatat in situatia asta. Langa benzinarii, parcari, zebre, zone aglomerate,viteza mai mica si distanta fata de cel din fata pentru a putea frana in siguranta. ai zis bine de camionagii.astia pur si simplu se baga la intimidare.Ei sunt observati pt ca sunt mari. Mesaj completat http://www.theory-test.co.uk/asp/hpt_flashdisplay.asp hazard perception test... sorry de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 pe o sosea in care limita era 110, m-au parlit la 116 daca nici militienii nu cunosc legea in baza careia dau amenzi, ce te mai miri? Ba eu cred ca au procedat perfect regulamentar si le-as fi dat prima la "militienii" aia daca as fi seful lor. De unde ideea asta ca daca ai depasit viteza maxima admisa pe acel sector de drum cu pana in 10 km/h nu patesti nimic ? Ai voie acolo 110, daca ai mers cu 111, e ilegal si meriti sa fii parlit. Ba chiar rau, pentru ca de aici pleaca mentalitatea paguboasa a romanului si apar tragedii. "lasa ca merge si asa, nu depasesc cu mult". Repectati naibii legea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 pe asta il cautam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) Nu e nevoie si nu e bine sa mergeti tot timpul cu faza lunga! Prietene, daca ai faza scurta, abia esti observat ,ca si cum ai umbla cu un autoturism si pozitia aprinsa (2 beculete de 5W). De cate ori am mers cu faza scurta, aproape de-atatea ori era sa-mi taie calea cate un "orb". Deci regula - ziua, tot timpul faza lunga ! Mi-am reglat farul incat sa fiu vazut de departe si sa nu existe scuza "nu te-am vazut !". Daca nu esti vazut, esti luat pe sus foarte usor, pentru ca esti foarte mic. Pe cand un punct stralucitor (ziua nu are cum sa deranjeze! aici nu ma refer seara) va atrage atentia de departe si vei primi o atentie suplimentara! Cand farul nu-si face efectul (ai langa tine un sofer care vrea sa vireze peste tine la schimbarea benzii) atunci e bun claxonul si de ce nu, o toba mai "suparata" ca sa-l trezesti la timp. Cei care se bazeaza pe sunetul tobei: daca ai pe cineva in fata , nu va auzi toba decat in momentul in care esti langa el sau ai trecut de el (sunetul se propaga in directia opusa deplasarii). Cu cat mai multe mijloace de prevenire a fenomenului "nu te-am vazut", cu atat mai bine - aici intra si adaptarea vitezei - mergi in asa fel incat sa fii vazut, nu nevazut ! Cred ca in cazul de fata, amandoi au condus ILEGAL, deci ambii sunt vinovati (daca motociclistul mergea legal, nu murea, daca soferul nu trecea linia, nu-l omora - au lucrat impreuna....). Pacat de motociclist. Editat Iulie 31, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soli Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 da,ce ti-e asa neclar ??? belesc ochii CA SA NU OMOR/RANESC/LOVESC PE NIMENI si incalc regulade ce o incalc ??? pentru ca nu am infrastructura,conditii sa conduc un TIR,sunt impins de la spate de sefi/persoane care asteapta marfa/ARR/ etc.... astfel de reguli le incalc zilnic,PENTRU CA ALTFEL NU AS MAI MUNCII nu l-am luat pe sofer in brate,din contra,doar iti motivam de ce se incalca regulile,dar probabil tu nu ai de unde sa stii ce presupune meseria asta...dar dai din taste.Numai bine brother, esti cam deplasat cu creierii daca asta este parerea ta despre subiect si mai grav daca astfel conduci. din intamplare si eu am condus TIR si crede-ma ca din cauza unora ca tine se intampla cele mai multe accidente. oricum nu ma mir ca existi si mai esti si biker din moment ce tu asa conduci. la mai mare RIP biker-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Sa nu ne grabim sa dam vina pe viteza, dupa cum recunoaste si tiristul se pare ca nu sa asigurat.Normal ca motociclistul avea viteza ca doar nu statea pe loc, oricum au fost scene de Ogrish; http://videonews.ro/action/viewvideo/53956...le-unui-camion/ Sursa: Videonews.ro Cred ca aici este secretul. Daca motociclistul venea pe banda 1 si cisterna care a incetinit sa lase tirul sa iasa era pe banda 2, nu avea cum sa il vada. Trebuia sa franeze cand a vazut cisterna franand. Prea tarziu acum. RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 brother, esti cam deplasat cu creierii daca asta este parerea ta despre subiect si mai grav daca astfel conduci.din intamplare si eu am condus TIR si crede-ma ca din cauza unora ca tine se intampla cele mai multe accidente. oricum nu ma mir ca existi si mai esti si biker din moment ce tu asa conduci. la mai mare RIP biker-ului. de cate ori n-ati fost iertati de politistii de la circulatie? de cate ori n-ati luat o amenda pt. centura sau traversare prin loc nepermis ca pieton, dar defapt tre'ia o amenda mult mai mare sau chiar ridicarea permisului? au fost ingaduitori, nu? dc? tocmai pt. infrastructura de rahat care o avem. ardeti-o voi prin tara asta cu caminonu' facand 12-13 ore buc-arad sau bagati cate 150-200km pe zi prin buc absolut legal, fara sa-ncalcati nici o lege. aaa, am uitat. voi si cu motoretele mereti in limitele legii. nici nu vreau sa ma gandesc daca mi-as castiga painea cu ajutorul motoretei cum as merge. de fapt cred ca as merge o perioada scurta si intensa. dupa....pa si pu' la revedere. daca le-ncalci, incalca-le ma nene cu cap. io nu l-am speriat pe unu' cu mobra pe undeva pe langa sos pipere? dc? din bunavainta unui alt sofer ce venea pe dr. cu prioritate si-mi facea semn sa ma bag rpd. da plm nu toti se uita la soferul ala ce-i lasa daca se uita in oglinda in acelasi tim in cate-ti fac tie semn.... si se baga. cert e ca fara reguli incalcate o iei razna cand ti-o arzi la greu pe strazi/sosele. daca meri dupamiaza si-n week, atunci e ok, ba chiar placut sa meri prin oras cu 60. pustiu' d'aici de pe topic si-a ars-o mult prea tare acolo si n-a avut distributiva de robocap, de care tre' sa avem cand ne urcam pe motoreta. nestiinta de incepator, combinata cu prostia a doi soferi de camioan. asta e, unii invatam pe pielea noastra, altii nu mai apuca sa traga invataminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 brother, esti cam deplasat cu creierii daca asta este parerea ta despre subiect si mai grav daca astfel conduci.din intamplare si eu am condus TIR si crede-ma ca din cauza unora ca tine se intampla cele mai multe accidente. oricum nu ma mir ca existi si mai esti si biker din moment ce tu asa conduci. la mai mare RIP biker-ului. pai da,nu trebuie sa te miri ... saracutu de tine de cate ori n-ati fost iertati de politistii de la circulatie? de cate ori n-ati luat o amenda pt. centura sau traversare prin loc nepermis ca pieton, dar defapt tre'ia o amenda mult mai mare sau chiar ridicarea permisului? au fost ingaduitori, nu? dc? tocmai pt. infrastructura de rahat care o avem. ardeti-o voi prin tara asta cu caminonu' facand 12-13 ore buc-arad sau bagati cate 150-200km pe zi prin buc absolut legal, fara sa-ncalcati nici o lege. aaa, am uitat. voi si cu motoretele mereti in limitele legii. nici nu vreau sa ma gandesc daca mi-as castiga painea cu ajutorul motoretei cum as merge. de fapt cred ca as merge o perioada scurta si intensa. dupa....pa si pu' la revedere. daca le-ncalci, incalca-le ma nene cu cap. io nu l-am speriat pe unu' cu mobra pe undeva pe langa sos pipere? dc? din bunavainta unui alt sofer ce venea pe dr. cu prioritate si-mi facea semn sa ma bag rpd. da plm nu toti se uita la soferul ala ce-i lasa daca se uita in oglinda in acelasi tim in cate-ti fac tie semn.... si se baga. cert e ca fara reguli incalcate o iei razna cand ti-o arzi la greu pe strazi/sosele. daca meri dupamiaza si-n week, atunci e ok, ba chiar placut sa meri prin oras cu 60. pustiu' d'aici de pe topic si-a ars-o mult prea tare acolo si n-a avut distributiva de robocap, de care tre' sa avem cand ne urcam pe motoreta. nestiinta de incepator, combinata cu prostia a doi soferi de camioan. asta e, unii invatam pe pielea noastra, altii nu mai apuca sa traga invataminte. aviz celor care conduc NFS,18 wheels of steel ala,San Andreas etc ... cei care conduc in lumea REALA cred ca s-au prins deja de ce ai scris tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Prietene, daca ai faza scurta, abia esti observat ,ca si cum ai umbla cu un autoturism si pozitia aprinsa (2 beculete de 5W). De cate ori am mers cu faza scurta, aproape de-atatea ori era sa-mi taie calea cate un "orb". Deci regula - ziua, tot timpul faza lunga ! Mi-am reglat farul incat sa fiu vazut de departe si sa nu existe scuza "nu te-am vazut !". Daca nu esti vazut, esti luat pe sus foarte usor, pentru ca esti foarte mic. Pe cand un punct stralucitor (ziua nu are cum sa deranjeze! aici nu ma refer seara) va atrage atentia de departe si vei primi o atentie suplimentara!Cand farul nu-si face efectul (ai langa tine un sofer care vrea sa vireze peste tine la schimbarea benzii) atunci e bun claxonul si de ce nu, o toba mai "suparata" ca sa-l trezesti la timp. Cei care se bazeaza pe sunetul tobei: daca ai pe cineva in fata , nu va auzi toba decat in momentul in care esti langa el sau ai trecut de el (sunetul se propaga in directia opusa deplasarii). Cu cat mai multe mijloace de prevenire a fenomenului "nu te-am vazut", cu atat mai bine - aici intra si adaptarea vitezei - mergi in asa fel incat sa fii vazut, nu nevazut ! Cred ca in cazul de fata, amandoi au condus ILEGAL, deci ambii sunt vinovati (daca motociclistul mergea legal, nu murea, daca soferul nu trecea linia, nu-l omora - au lucrat impreuna....). Pacat de motociclist. Cand mergi cu faza mica si comuti pe faza mare, e ca un semnal de alarma. Daca esti pe faza mare ce mai faci ? Ma rog... fiecare cu stilul lui, dar in nici un caz flash-uri ! In acest caz au gresit probabil amandoi, Motociclistul posibil sa fi avut viteza mare si nu a avut timp sa anticipeze miscarea celor doi. Cel cu camionul a facut ( in caz ca motociclistul venea incet cu viteza legala ) o imprudenta, ca nu s-a asigurat si fata de motociclistul ce venea pe banda 1 dupa camion. Acest tip de greseala e frecvent intalnit, cand unul il lasa si cel ce e lasat sa intre nu se mai asigura dupa cel ce l-a lasat fata de ce vine pe celelalte benzi. Cred ca atunci cand il lasi pe unul sa intre printre masini sau sa intoarca prin fata ta, esti cumva responsabil de cel ce vine din spatele tau pe o alta banda si ar trebui sa il avertizezi poate cu un claxon macar. Mesaj completat Cred ca aici este secretul. Daca motociclistul venea pe banda 1 si cisterna care a incetinit sa lase tirul sa iasa era pe banda 2, nu avea cum sa il vada. Trebuia sa franeze cand a vazut cisterna franand. Prea tarziu acum. RIP Experienta, anticipare, reflex si adaptarea vitezei in functie de carosabil, conditii meteo, vizibilitate si situatiei din teren ( benzinarie, garaje,parcari, strazi laterale etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.