Dan Cata Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Motorul trebuie sa porneasca de la buton sau de la kick. Daca nu o ia asa, il repari pana o ia. Nu rau ti-a zis cineva ca tre sa il impinggi si apoi cu treapta 2 sa il pornesti, sau chiar a 3-a. Cu 1-a rupa aderenta si tot ce obtii e o dara de guma pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Asa mi-a facut si mie GSX-F-u' la iesirea din iarna. Pornea din pixda. Dadeam la automat ca dracii si degeaba. EEEE poi am luat o carpa, am inmuiat-o in benzina, am bagat-o la "snorkel" (pe unde trage filtrul de aer) si i-am dat si a luat-o din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 La fel patesc si eu la prima pornire din primavara desi este tinut in garaj incalzit cat de cat peste iarna. Pana nu pun si la bateria de la masina si nu dau serios la demaror nu o ia. daca cineva are o solutie cred ca ar fi utila pt toti posesorii de GSXF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Foarte clara si normala solutia daca porneste greu primavara: 1. lasi robinetul pe direct 2 minute pt ca probabil s-a evacuat benzina din carburatoare. 2. zgaltai putin motorul. Posibil sa fi ramas un cui blocat. 3. verifici bujiile / compresie. Daca ai benzina, scanteie si compresie nu are de ce sa nu o ia. Toate motoarele care nu vor sa porneasca la "sfert" de buton au probleme, nu este normal si da, se poate repara sa fie normal. Editat August 10, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Foarte clara si normala solutia daca porneste greu primavara: 0. purjezi carburatoareledaca nu curge nimic din ele faci pasul 1. si apoi revii la 0 1. lasi robinetul pe direct 2 minute pt ca probabil s-a evacuat benzina din carburatoare. 1.1 pui baterie incarcata full sau dai curent. 2. pornesti sau, si mai bine, n-o lasi cu lunile "pe dreapta" Mesaj completat La fel pateam si eu cu gsxf-ul. Sunt simptome clasice de primavara.Pornirea de primavara intotdeauna imi lua 30 de min si nu pornea nici de-a dracu de pe loc, ci numai din mers. Asa ca puneam pe prietena mea la treaba... cu mine in sa bineinteles, ambreiajul tras, socu tras, imprins vreo 30 de m iar cand aveam elan faceam urmatoarele, in max 1 sec... - apasat starter-ul (si mentinut apasat) + tras de acceleratie la juma + bagat a I-a (unii zis sa bagi a 2-a dar la mine n-a mers) + lasat brusc ambreiajul + tras de gaz si mai tare Nu o lua din prima.. asa ca mai stateam 5 min, dupa care reluam.. dupa vreo 5 incercari o lua. Mama ei de primavara! Incearca si asa... cine stie :> Bafta! din ce zici tu aici mi-e clar ca daca i-ai da curent suficient ar(fi) porni(t) fara sa mai chinui saraca fata. Atentie! curent suficient nu inseamna sa invarta electromotorul. curent suficient inseamna sa invarta electromotorul destul timp ca sa-ti faca vacuum in robinetul de benzina cat sa umple carburatoarele si apoi sa invarta inca, fara sa scada tensiunea la bornele bateriei sub 11 volti, ca sa mai dea si scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) din ce zici tu aici mi-e clar ca daca i-ai da curent suficient ar(fi) porni(t) fara sa mai chinui saraca fata. Atentie! curent suficient nu inseamna sa invarta electromotorul. curent suficient inseamna sa invarta electromotorul destul timp ca sa-ti faca vacuum in robinetul de benzina cat sa umple carburatoarele si apoi sa invarta inca, fara sa scada tensiunea la bornele bateriei sub 11 volti, ca sa mai dea si scanteie. Am pus intr-o primavara baterie noua, pe gel, varta.. si am dat la demaror de cateva ori chiar si 10 sec incontinuu si tot sufletu. (cu pauze de 5 min si luat contactu intre incercari). Odata am uitat sa iau contactu si mi-a dat o bubuitura de n-am stiut ce m-a lovit. Prin impingere intotdeauna a dat rezultate, nu din prima.. insa stiam ca merg la sigur. Editat August 11, 2010 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) knox, ai incercat sa o lasi robinetul pe pozitia PRI? eu nu am avut probleme in primavara, desi carburatia era nesincronizata plus nivele dereglate in carburatoare si baterie aproape terminata, a luat-o la a 3-a cheie, si eu dau f scurt la demaror, max 4 sec!! deci cum zicea cineva, e buba! Editat August 11, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Am incercat si cu robinetu in jos.. si cum am spus, impinsu a fost baza. Culmea e ca la bujii n-am umblat niciodata, intotdeauna aveam o presimtire ca o ia impinsa. Am mers dupa aia tot sezonu fara nici o problema la pornire, bine porneste numai cu socul tras ... o singura data primavara, e jale, ca nu o ia nici cu socu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 ptr pozitia PRI robinetul trebuie dat spre spate, si benzina curge fara ca motorul sa faca vacuum. in jos e pe ON si in fata pe RES(rezerva). asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 acum nu mai da scanteie in bujii........,le-am scos si merg sa iau altele noi(am probat de la un prieten cu un cbr si dateau ale lui),incerc si varianta asta dusman motor zici ca este furat de nu porneste:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Am pus intr-o primavara baterie noua, pe gel, varta.. si am dat la demaror de cateva ori chiar si 10 sec incontinuu si tot sufletu. (cu pauze de 5 min si luat contactu intre incercari). Odata am uitat sa iau contactu si mi-a dat o bubuitura de n-am stiut ce m-a lovit. Prin impingere intotdeauna a dat rezultate, nu din prima.. insa stiam ca merg la sigur. chiar si o baterie incarcatea 100% este posibil sa nu aiba suficient curent sa-ti faca vacuum pana-ti umple carburile si apoi sa-ti mai dea scanteie sa porneasca. Unde mai pui ca nu poti controla ritmul de umplere al carburatoarelor si poti ajunge foarte usor s-o ineci. De aia se umplu mai intai carburatoarele "ad labam" cu robinetul pe direct. Eu am de benzina pompa vacuumatica pe a mea, daca nu o las cu rezervorul plin (nivelul benzinei deasupra carburatoarelor) n-am sanse s-o pornesc fara sa umplu mai intai carburatoarele decat daca-i dau cu spray de pornire-n nas. si am ditamai bateria de 14A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 subscriu si eu la pornirile problematice cu gsxf-urile. Am luat-o pe a mea de abia pornea dimineata. Nu vorbesc de porniri de primavara, ci de orice pornire cand era motorul rece. Am curatat carburatoarele, schimbat tot ce nu era in regula pe acolo, dat jos chiuloasa, slefuit supapele, facut jocurile ca la carte (aveam 2 supape deschise inainte sa demontez). Acum porneste oricand in orice conditii extrem de usor si repede. De multe ori uit sa trag soclul cand o pornesc si totusi o ia la sfert doar ca ii sta relantiul putin cam jos (4-500 rot) si zici ca moare, dar isi revine in 15-20sec chiar daca nu ii trag soclul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Eu am de benzina pompa vacuumatica pe a mea, daca nu o las cu rezervorul plin (nivelul benzinei deasupra carburatoarelor) n-am sanse s-o pornesc fara sa umplu mai intai carburatoarele decat daca-i dau cu spray de pornire-n nas. si am ditamai bateria de 14A a.... daca raman fara benzina sau o las cu lunile nepornita si se golesc carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Ca sa nu mai deschid alt topic si pt ca este o chestiune care ma framanta vis a vis de acest buton.La mine sta tot timpul pe ON, este bine? Daca nu cum este ideal? Care este rolul acestor pozitii? Pt ca ma gandesc ca nu au fost puse degeaba.Mi-ar fi prins bine un manual de folosinta al motorului.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 ca tot au multi problema asta la GSXF, hop si eu, ca am Bandit din prima generatie, adica cam cu motor de GSXF. si eu m-am chinuit in fiecare primavara cu pornirea. cind am luat-o de la nemti a incercat s-o porneasca pe la citeva grade peste zero un mecanic la care a stat ceva vreme in garaj, a luat-o f greu cica. al doilea an, chinuit citeva minute dar a luat-o. in schimb anul asta... am crezut ca s-a bulit panarama. descarcat bateria complet de 3 ori, imprumutat baterie in stare foarte buna, pus bujii noi, scos bujiile si curatat de citeva ori. am ajuns pina sa si las un ventilator indreptat spre carburi 10 minute. evident ca am lasat intii pe PRI, inainte de a incerca prima data. rateuri pe toba, pirtzuri, nimic. a luat-o in cele din urma dupa mult chin. la anul sper sa nu mai patesc, ma gindeam la doua variante: sa golesc rezervorul si carburile complet sau sa las rezervorul plin, am inteles ca problema e si de la benzina care se oxideaza si ar ajuta o suprafata expusa mai mica. ma gindeam si la stabilizator. pina la urma urmei care e problema, e doar din cauza benzinei care se deterioreaza? altii se lauda ca pornesc motorul la prima cheie dupa ce a stat luni intregi nepornit in fata blocului (e drept, nu-i vorba de bandit sau GSXF). sa-i cred? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 La mine porneste la prima cheie ..totusi nu ma poate sa ma lamureasca nimeni cu butonul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Ca sa nu mai deschid alt topic si pt ca este o chestiune care ma framanta vis a vis de acest buton.La mine sta tot timpul pe ON, este bine? Daca nu cum este ideal? Care este rolul acestor pozitii? Pt ca ma gandesc ca nu au fost puse degeaba.Mi-ar fi prins bine un manual de folosinta al motorului.Multumesc anticipat. E bine man e bine. Cand e pe ON robinetul lasa sa curga benzina numai cand e pornit motorul. Cand e pe PRI robinetul lasa sa curga benzina direct. Cand e pe Res e la fel ca si pe ON numai ca ai intrat pe rezerva deja. Pe ON e ideal sa stea robinetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 E bine man e bine. Cand e pe ON robinetul lasa sa curga benzina numai cand e pornit motorul. Cand e pe PRI robinetul lasa sa curga benzina direct. Cand e pe Res e la fel ca si pe ON numai ca ai intrat pe rezerva deja. Pe ON e ideal sa stea robinetul. Multumesc frumos O seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Multumesc frumos O seara placuta. baeti eu am o dilema la mine cand e pe on asa cum spuneti voi in mers se opreste dupa ce sa dus benzina din rezervor dc??????? e acelasi robinet si pe gsx 600f garantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 il pui pe rezerva si vezi daca nu e pus aiurea robinetul, sa fie invers! sau poate nu ai tevustile in rezervor, cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 salutare...cine stie cum rezolva cu jocul de la discurile de frana de la roata fata?(suzuki gsx 750 f din 1996)multumesc,asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 salutare...cine stie cum rezolva cu jocul de la discurile de frana de la roata fata?(suzuki gsx 750 f din 1996)multumesc,asfalt uscat!!! Schimbat discurile. Eu nu mi-as bate capul, n-o sa sare de acolo, doar zdrangane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 (editat) este una din 'probleme de fabrica'! +1 undacover! e mai mult enervant zgomotul... Editat August 7, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_LIN Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Salutare...si eu am intampinat probleme la prima pornire dupa ce a stat la "iernat"....,nu a vrut sa porneasca fara sa desfac suruburile de la carburatoareI(doar 2 am desfacut),fara sa scot bujiile afara sa le curat si apoi sa ii dau curent de la masina.Dupa toate acestea a pornit foarte repede.(cred k o lua si fara sa ii dau curent...dar descarcasem bateria inainte).Acum porneste fara probleme.Este o boala a lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 1. lasi robinetul pe direct 2 minute pt ca probabil s-a evacuat benzina din carburatoare. asta spune cineva mai sus . exista riscul sa se inece ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.