Mjollnir Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Eu am pinlock si nu mi se pare nici sensibil, nici incomod, nici nimic. Il recomand 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK_Raptor Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 (edited) La 5 grade nu e cazul sa mai iesi cu motorul. Nu ma refer la asfalt, gume reci, ci la artrita si reumatismul care te asteapta la cotitura Mai bun este mouth guard zic eu, decat termopanul ala. Edited October 6, 2008 by AK_Raptor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cornhholio Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 mymoto tuning - cotroceni nr. 19 acolo au foliile respective Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK_Raptor Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 15 grade..240km\h...Pannonia...ce ex sunt astea...?ia sa mai incercam o data...5 grade(sau sub 0 grade kiar)...viteza la limita legala...si oras... PS...nici eu nu am\agreez pinlock(e sensibil)...dar uneori tare as fi dorit...mai ales cind plec la plimbare si tre sa dau drumul des la viziera...intra curent si ma ustura ochii si fruntea,curge nasul(la vreme rece ma refer)... La peste suta la ora alea 15 grade se transforma in 9-8-7-6-5. .Noroc ca tzine adrenalina de cald. .pe acolo pe unde nu sunt camioane pe contrasens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 (edited) La 15 grade nici nu e vorba de aburit ! Aia mari raceri stiau care e treaba ! Teoretic sub 12 grade se abureste viziera, si daca e un plastic mai bun chiar la 8-10 . Dar imi propun sa imi iau niste tzoale perfomante si sa mai maresc sezonul moto, sau poate chiar un scooter de iarna Tu la ski nu ai viziera cu geam dublu ? Sau bagi si acolo viteza de rupi ? Sau nu schiezi sa nu faci "romantism" ? Iar cum e vremea acuma , dimineatza indur 5 grade si cand e ziua si mai fac una alta sa fie 10-15 ! O sa incerc folia in prima faza ! Edited October 7, 2008 by Fanel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mjollnir Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 La peste suta la ora alea 15 grade se transforma in 9-8-7-6-5. .Noroc ca tzine adrenalina de cald. .pe acolo pe unde nu sunt camioane pe contrasens Si ne explici si noua fenomenul asta? Daca temperatura la umbra e 15 grade inseamna ca aerul are aceeasi temperatura peste tot, oricat de repede ai merge prin el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Probabil senzatia este ca aerul e de 6 grade . Mai dau si astia la meteo vara ca afara sunt 30 de grade si se simte ca la 35 ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saracie Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 La peste suta la ora alea 15 grade se transforma in 9-8-7-6-5. .Noroc ca tzine adrenalina de cald. .pe acolo pe unde nu sunt camioane pe contrasens aolo...pai inseamna ca pe mine ma inseala tremo din bord...ca imi arata aceleasi grade si in mers si pe loc...no acu serios...temperatura e aceisasi...si pina acu vreo 2 ani eram fan ekip piele...pina am incercat si textil...pe frig e dif mare de tot...si kiar la temp de 0 grade eu cu ce am si nu e foarte scump nu simt nimic... ...deci kiar merg in orice perioada a anului... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Special K Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 (edited) aolo...pai inseamna ca pe mine ma inseala tremo din bord...ca imi arata aceleasi grade si in mers si pe loc...no acu serios...temperatura e aceisasi...si pina acu vreo 2 ani eram fan ekip piele...pina am incercat si textil...pe frig e dif mare de tot...si kiar la temp de 0 grade eu cu ce am si nu e foarte scump nu simt nimic... ...deci kiar merg in orice perioada a anului... Temperatura "subiectiva", adica modul cum percepe corpul tau temperatura, scade cu aprox 1 grad/ 10 kmh. D-aia cand mergi vara la 40 de grade cu suta la ora, e "racoros". Si da, si eu circul tot timpul anului, functie doar de starea drumului... Edited October 7, 2008 by Special K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cornhholio Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 daca stranuti sau stai 10 min la semafor ti se abureste instant viziera daca tu mergi doar cu 100/h iarna felicitari eu merg mai bland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrajitoru Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Am cumparat un IXS HX-603. Ca si siguranta e ok (Carbon/Kevlar/Fibra de sticla) dar la viteze mici se abureste. E prima mea casca si nu stiu cum ar trebui sa se comporte. M-am dat prim oras si pe afara zilele astea. Afara din oras nu se abureste, in schimb in oras se abureste pe mijlocul vizierei. Prima data am crezut ca e din cauza ca e prea ridicat parbrizul la motor si nu are ventilatie pe casca si atunci l-am dat mai jos, dar azi dimineata cand am venit la serviciu s-a aburit iar. Daca ridic viziera la prima pozitie si ramane cam 5 mm deschizatura in partea de jos a ei se deabureste rapid. Viziera cica e tratata antifog ("Clear, scratch resistant antifog visor"). E normal sa se abureasca asa rapid la temperaturi sub 10 grade? Sau, fiind o casca de pe stand si probata de mai multi, viziera ei a fost compromisa si stratul antifog s-a dus? Sau am luat teapa cu casca (desi nu cred)? Pretul la care am luat casca (670 ron) e fost redus drastic de la cel de catalog (399 eur). Produsul e original. Sfaturi... pareri ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alxcristea Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Am cumparat un IXS HX-603.Ca si siguranta e ok (Carbon/Kevlar/Fibra de sticla) dar la viteze mici se abureste. E prima mea casca si nu stiu cum ar trebui sa se comporte. M-am dat prim oras si pe afara zilele astea. Afara din oras nu se abureste, in schimb in oras se abureste pe mijlocul vizierei. Prima data am crezut ca e din cauza ca e prea ridicat parbrizul la motor si nu are ventilatie pe casca si atunci l-am dat mai jos, dar azi dimineata cand am venit la serviciu s-a aburit iar. Daca ridic viziera la prima pozitie si ramane cam 5 mm deschizatura in partea de jos a ei se deabureste rapid. Viziera cica e tratata antifog ("Clear, scratch resistant antifog visor"). E normal sa se abureasca asa rapid la temperaturi sub 10 grade? Sau, fiind o casca de pe stand si probata de mai multi, viziera ei a fost compromisa si stratul antifog s-a dus? Sau am luat teapa cu casca (desi nu cred)? Pretul la care am luat casca (670 ron) e fost redus drastic de la cel de catalog (399 eur). Produsul e original. Sfaturi... pareri ... Salut, Casca trebuie sa aibe o folie pentru aburire care se prinde pe interior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monsteristu' Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 orice casca se abureste prin oras la temperaturile astea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george05 Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 orice casca se abureste prin oras la temperaturile astea. la temperaturile alea orice abureste.....absolut orice......nu ai luat tzeapa.....sa o porti sanatos Salut, Casca trebuie sa aibe o folie pentru aburire care se prinde pe interior. o folie ANTIaburire..........adica pinlock........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F C A Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 la temperaturile alea orice abureste.....absolut orice......nu ai luat tzeapa.....sa o porti sanatos o folie ANTIaburire..........adica pinlock........ unde gasesc o astfel de folie ,si un pret estimativ dak aveti?ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyt Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 unde gasesc o astfel de folie ,si un pret estimativ dak aveti?ms Pretul pentru un pinlock..in jur de 50 E . Atat e pentru Shoei-ul meu ! Dar trebuie sa ai prinderi la casca care sa iti permita punerea unui pinlock! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dya Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 mai poti merge si pe varianta unui sprei special pt asa ceva cu care iti stergi viziera;se gaseste peste tot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BBL Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Pe vremea asta e normal sa se abureasca, diferenta de temp e prea mare int casca-exterior. Solutia cea mai buna e intr-adevar pinlock, dar daca viziera nu are sistemul de prindere trebuie luata alta viziera care are un asemenea sistem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F C A Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 eu ma referam la acea folie de se lipeste pe viziera ,pinlock ma gandesc ca este altceva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrajitoru Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 multumesc mult pentru informatii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin Daniel Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 (edited) Salut, Casca trebuie sa aibe o folie pentru aburire care se prinde pe interior. Da are dreptate este o folie care este lipita pe interiorul vizierei. Daca nu o are o gasesti la MOTORTEAM pe b-dul Timisoara. si costa 100 lei. Edited December 2, 2008 by Florin -v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrajitoru Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 na fiti atenti: ma duc la magazin. le zic ca am luat o casca de la ei de 4 sile si ca se abureste. scoate tipul din sertar un plic cu un servertel de curatare a vizierei... freaca ceva timp la ea... o curata bine si imi da casca inapoi zicand: ia vezi acum. ies afara ma sui pe motor ... si ce sa vezi... numai daca stateam ceva mai mult la semafor dadea semne de abureala. Cum plecam de pe loc ... clar ca o zi geroasa de ianuarie. concluzia era ca am luat casca direct murdara. poate ca ar fi trebuit sa ma gandesc eu la chestia cu stergerea... da' e prima mea casca... si ma gandeam ca daca ii duc stratul ala protector... ete ca nu e asa. si ete ca minunatia de casca e beton. na asta asa... ca sa stie tot incepatoru' ca daca i se abureste viziera rapid sa o curete ca o sa fie bine iar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frana Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 nu prea cred ca orice casca se abureste... acum 2 seri pe la 9 eram pe ceata si frig cu viziera inchisa de tot si nu se aburea deloc. nici pe loc (suomy spec 1R) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grownup.punk Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 nu prea cred ca orice casca se abureste... acum 2 seri pe la 9 eram pe ceata si frig cu viziera inchisa de tot si nu se aburea deloc. nici pe loc (suomy spec 1R) nu ai mers tu pe ceata daia "grea" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frana Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 eh, oricum era destul de "grea" ceata. singura chestie care m-a deranjat - particulele alea mici care formeaza ceata, se puneau pe casca si din cand in cand trebuia sa le sterg cu manusa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.