giovan Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 Sal, ma gandesc sa imi cumpar un enduro. Prb este ca sunt c am mic de inaltime, adica 1,70 m. M-am suit pe un Ktm si mai mai sa imi vina rau de inlatime, si mai ales ca nu ajung cu picioarele jos, ca sa cobor treb sa ma las mult intr-o parte sau sa sar dupa ea. Mai e cineva in situatia mea ? Help me, poate ma ajutati cu cateva ore de condus, sa imi explice cineva. Fac cinste . atasez poza cu moto respectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memphis Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 Salut punei roti de supermoto si o sa ajungi ku picioarele, k altfel nu stiu ce o sa faci, o sa iei un scaun dupa tine sau iti faci operatie la picioare:P, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat August 8, 2006 Autor Share Postat August 8, 2006 Salut punei roti de supermoto si o sa ajungi ku picioarele, k altfel nu stiu ce o sa faci, o sa iei un scaun dupa tine sau iti faci operatie la picioare:P, bafta cu rotile de super moto e cam greu, tinand cont de cat costa. Am bani doar de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 O sa te descurici sigur crede-ma . Am cunoscut un flacau in Grecia care avea 1,67 m si avea XT 600 Modelul vechi si TT 600 R model tot vechi 90 si 91 si era profesor . La pornire trea sa puna pe crik la ambele iar cand se oprea statea ca la bicla cu curu intr-o parte. pe de alta parte era profesor la stand by de multe ori nu punea piciorul jos la semafor iar in teren nu mai zic deci inaltimea te educa sa ai echilibru fff bun. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 O sa te descurici sigur crede-ma . Am cunoscut un flacau in Grecia care avea 1,67 m si avea XT 600 Modelul vechi si TT 600 R model tot vechi 90 si 91 si era profesor . La pornire trea sa puna pe crik la ambele iar cand se oprea statea ca la bicla cu curu intr-o parte. pe de alta parte era profesor la stand by de multe ori nu punea piciorul jos la semafor iar in teren nu mai zic deci inaltimea te educa sa ai echilibru fff bun. Succes! avem si noi un profesor d'asta pe aici, ii zice alliance-steel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlo270 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Sal, ma gandesc sa imi cumpar un enduro. Prb este ca sunt c am mic de inaltime, adica 1,70 m. M-am suit pe un Ktm si mai mai sa imi vina rau de inlatime, si mai ales ca nu ajung cu picioarele jos, ca sa cobor treb sa ma las mult intr-o parte sau sa sar dupa ea. Mai e cineva in situatia mea ? Help me, poate ma ajutati cu cateva ore de condus, sa imi explice cineva. Fac cinste . atasez poza cu moto respectiv se modifica amortizorul central,se face un reglaj si o dai mai jos.si poti sa faci la fel la furca.eu asa am facut la o aprilia etx 350,am 1.67 si acum o tin cu ambele picioare jos.bafta si welcome in enduro.daca nu are cine sa iti umble la moto,vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 (editat) Lamuriti-ma si pe mine de ce isi vand unii R1-le si alte minunatii de vitezane ca sa treaca la enduroaice ? M-am dat cu ambele categorii de motociclete, imi plac amandoua, dar nu as putea abandona una pentru cealalta. Nu s-ar putea un compromis ? de banii de pe vitezana mai 9, iei un 1 bucata enduro+ 1 bucata speed ma vechi.........sau poate e ceva ce nu stiu eu de renuntati unii cu totul la speed-uri ? Editat August 9, 2006 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Ei, uite ca exact lucrul asta vreau si eu sa-l fac: imi pastrez VFR-ul, dar la primavara imi iau un enduro. Fiecare motor are farmecul sau aparte. Cu enduro nu poti sa mergi cu 200+, iar cu una de viteza nu poti iesi la porcaiala pe dealuri si prin paduri ! Sunt constient ca o sa-mi fie destul de greu sa le intretin pe amandoua, dar o sa fac efortul asta. Si cum zicea cineva in alt topic, "sunt multi care isi dau vitezanele pentru enduro si foarte putini care fac opusul" ! Think about it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Lamuriti-ma si pe mine de ce isi vand unii R1-le si alte minunatii de vitezane ca sa treaca la enduroaice ? M-am dat cu ambele categorii de motociclete, imi plac amandoua, dar nu as putea abandona una pentru cealalta. Nu s-ar putea un compromis ? de banii de pe vitezana mai 9, iei un 1 bucata enduro+ 1 bucata speed ma vechi.........sau poate e ceva ce nu stiu eu de renuntati unii cu totul la speed-uri ? Pai renunta pt ca in RO conservarii asti a nenorociti nu au cultura si educatia civica si de conduita preventiva si corecta fata de participantii in trafic cu doua roti si cerd eu ca nu poti muri daca cazi in teren la viteze mici pe cand la vitezane se schimba datele problemei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Sal, ma gandesc sa imi cumpar un enduro. Prb este ca sunt c am mic de inaltime, adica 1,70 m. M-am suit pe un Ktm si mai mai sa imi vina rau de inlatime, si mai ales ca nu ajung cu picioarele jos, ca sa cobor treb sa ma las mult intr-o parte sau sa sar dupa ea. Mai e cineva in situatia mea ? Help me, poate ma ajutati cu cateva ore de condus, sa imi explice cineva. Fac cinste . atasez poza cu moto respectiv am 1,60 si ma dau pe el brici in hard enduro Sal, ma gandesc sa imi cumpar un enduro. Prb este ca sunt c am mic de inaltime, adica 1,70 m. M-am suit pe un Ktm si mai mai sa imi vina rau de inlatime, si mai ales ca nu ajung cu picioarele jos, ca sa cobor treb sa ma las mult intr-o parte sau sa sar dupa ea. Mai e cineva in situatia mea ? Help me, poate ma ajutati cu cateva ore de condus, sa imi explice cineva. Fac cinste . atasez poza cu moto respectiv am 1,60 si ma dau pe el brici in hard enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Pai renunta pt ca in RO conservarii asti a nenorociti nu au cultura si educatia civica si de conduita preventiva si corecta fata de participantii in trafic cu doua roti si cerd eu ca nu poti muri daca cazi in teren la viteze mici pe cand la vitezane se schimba datele problemei . adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Lamuriti-ma si pe mine de ce isi vand unii R1-le si alte minunatii de vitezane ca sa treaca la enduroaice ? M-am dat cu ambele categorii de motociclete, imi plac amandoua, dar nu as putea abandona una pentru cealalta. Nu s-ar putea un compromis ? de banii de pe vitezana mai 9, iei un 1 bucata enduro+ 1 bucata speed ma vechi.........sau poate e ceva ce nu stiu eu de renuntati unii cu totul la speed-uri ? Pai ar mai fi si varianta in care iti iei un motor ALL ROAD si mergi pe toate DRUMURILE cu el. In problema Hard-Enduro, am si eu o intrebare: de vreme de asta presupune parasirea drumului, nu cumva e contraventie sau chiar infractiune [incalcarea proprietatii private]? Eu unul nu m-as simti prea bine sa vad motoare rascolindu-mi proprietatea, iar in parcurile nationale nu cumva e interzis? Pe deasupra hard-enduro este foarte periculos pentru sanatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Pai ar mai fi si varianta in care iti iei un motor ALL ROAD si mergi pe toate DRUMURILE cu el. In problema Hard-Enduro, am si eu o intrebare: de vreme de asta presupune parasirea drumului, nu cumva e contraventie sau chiar infractiune [incalcarea proprietatii private]? Eu unul nu m-as simti prea bine sa vad motoare rascolindu-mi proprietatea, iar in parcurile nationale nu cumva e interzis? Pe deasupra hard-enduro este foarte periculos pentru sanatate... Intrutotul deacord! Am mai incercat si io sa ridic problema asta, dar am fost hulit. Cu toate ca am incercat pe un ton cit se poate de cuviincios, raspunsurile nu au fost la fel, si din pacate m-am prins in "jocul" lor. Are si hard enduro farmecul sau, dar nu in parcuri nationale, gol alpin. On topic: Asta e: "e" inalte endro astea, ca nici "soseaua" pe care umbla nu e joasa. Raspunsuri bune s-au dat deja: lasi mai jos din suspensia spate si exersezi bine la capitolul echilibru! Eu era sa cad de vreo doua ori de pe gs-ul meu, la oprire, cu toate ca stau cu genunchii relativ indoiti, e drept, pe nisip. Si cu partea " ALL Road" sint de acord: mergi cu KTM-u 200 de km ca sa te dai 20? A, iti iei remorca?, pt asta trebuie sa agati si o masina in fata, alti bani, alta distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Baga-te in suspensii ca e cocotata rau Fiindca esti mai mic o sa inveti sa mergi mai bine si o sa-ti rupi mai greu picioarele decat un lungan care puncteaza cu piciorul la orice curba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Baga-te in suspensii ca e cocotata rau Fiindca esti mai mic o sa inveti sa mergi mai bine si o sa-ti rupi mai greu picioarele decat un lungan care puncteaza cu piciorul la orice curba.... Corect! Ionut ne poate spune cel mai bine cum e La inceput si eu eram speriat ca nu-mi gasesc un enduro mai jos sa stau si eu cu ambele picioare pe pamant. Intre-timp nu m-am lungit , ci m-am obisnuit ca motoreta sa fie cat mai inalta si ca atare am putut sa-mi iau un crosser. hint: ideea e nu sa pui piciorul jos, ci sa-ti tii cat mai bine echilibrul la viteze mici, iar daca nu poti, da gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 domnu cata, am impresia ca esti motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 .....sau poate e ceva ce nu stiu eu de renuntati unii cu totul la speed-uri ? caldut-cald-cald...esti pe aproape Daca deja iti pui problema in curand o sa descoperi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.