TETEA. Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 De aceea spuneam de cursuri dupa scoala de soferi. Altfel devin victime ale miturilor propagate pe cale orala de catre toti "cunoscatorii". Exista niste curbe de invatare calitativa si cantitativa, la inceput cantitatea de informatie este imensa si trebuie organizata cumva, altfel duce la blocaje. Ulterior devine dominanta acumulatea calitativa, in care trebuie doar sa faca km, multi-multi km, aplicand ceea ce a invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) Si eu am fost invatat in scoala sa franez numai cu spatele, pentru ca fata "te arunca peste ghidon". Si faceam scoala pe un Minsk :)) Acum 8 minute, Starcream a spus: Ca sa franezi in curba, trebuie sa simti motocicleta 100%, ceea ce un incepator nu o sa poata niciodata sa faca. Nu cred ca problema consta numai in ce transmite instructorul, ci simpla lipsa de experienta duce la astfel de situatii. Agree! Recent am mai discutat cu cineva care schimbase vreo doua-trei motociclete, si care stia ca inclinarea corpului in directia opusa motocicletei se numeste counter-steering Altii erau tot la atreia motocicleta si nu parasisera limitele orasului si centurii ocolitoare... Anturajul este mai important decat scoala de soferi, in opinia mea. Daca scoala te face sa iei permisul din prima, e o scoala buna. Dupa aia, esti pe barba ta, cum iti asterni, asa dormi. Editat Mai 9, 2019 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) @Starcream Eu nu sunt chiar asa de acord pt ca nu sunt sigur ca-mi simt motoreta 100% tot timpul si nu am avut niciodata probleme cu franatul in curbe(si chiar o fac extrem de des).Daca eram sigur ca o simt 100% as fi mers mai tare si pe drumurile publice si la circuit. Ideea mai larga era ca nu sunt de acord cu stilul de fragmentat informatia pt ca "incepator" si momentan trebuie sa stie numai atat . Mai bine sa stie tot de la inceput si sa aiba tot restul vietii la dispozitie sa incerce sa aplice. Editat Mai 9, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) Mersul cu mobra pe strada are un singur scop: Acela de a te bucura de drum in timp ce ajungi seara acasa in siguranta. Pentru asta negociezi cu traficul si problemele lui. Iar pe un drum virajat cu trafic lejer, e suficient "slow, look, press, roll". NU fragmentezi informatia, sunt doua abordari diferite! Da-i unui incepator datele de telemetrie ale lui Marquez si lasa-i toata viata sa incerce sa le aplice pe strada. Pariez ca o sa traiasca putin! :)) Editat Mai 9, 2019 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Acum 56 minute, Starcream a spus: Tin minte ca am iesit intr-o iesire pana pe transfagarasan cand aveam o luna de permis. Ne-am strans in piata constitutiei, 1-2 erau cu experienta, plus inca vreo 4 incepatori, din care 2 femei. A fost haos, au cazut vreo 3 sau 4 din toti, chiar unul din cei care erau cu experienta mai multa. Apoi a mai urmat o excursie pana la portile de fier, eu nu am mai fost. Stiu doar ca atunci cand s-au intors, o motocicleta a venit inapoi prin curier, respectiva nu a mai rezistat presiunii Ar fi de ras daca nu ar fi de plans... :)) Prin "anturaj" inteleg un grup de prieteni (nu necunoscuti) care aleg traseul pentru nivelul incepatorului, si il protejeaza pe acesta pe toata durata deplasarii. Pauze dese, presarate cu aprecieri despre cum a mers si ce ar trebui sa faca, si dupa ce mobrele sunt inapoi in garaj, iesire la o bere unde se trag concluziile zilei. Asta e "anturaj". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 21 hours ago, Starcream said: Tu franai in curbe in primele 2 luni de mers pe moto? Pfffff...imi aduci aminte de unul de aici de pe forum care dupa o singura saptamana de mers ,se apleca asa de mult pe curbe ca poliza cricul central de asfalt si a trebuit sa-l demonteze sa fie mai "safe". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata77 Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 21 hours ago, TETEA. said: Prin "anturaj" inteleg un grup de prieteni (nu necunoscuti) care aleg traseul pentru nivelul incepatorului, si il protejeaza pe acesta pe toata durata deplasarii. Pauze dese, presarate cu aprecieri despre cum a mers si ce ar trebui sa faca, si dupa ce mobrele sunt inapoi in garaj, iesire la o bere unde se trag concluziile zilei. Asta e "anturaj". Exact! Nici că se putea spune mai bine de atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 La 10.05.2019 la 10:25, goe 75 a spus: Pfffff...imi aduci aminte de unul de aici de pe forum care dupa o singura saptamana de mers ,se apleca asa de mult pe curbe ca poliza cricul central de asfalt si a trebuit sa-l demonteze sa fie mai "safe". ra hat .. e un vasluian pe aici care a inceput sa dea sfaturi incepatorilor in timp ce asteapta sa-si dea examenul de categorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 22, 2019 Share Postat Mai 22, 2019 Acum 47 minute, superbec a spus: ra hat .. e un vasluian pe aici care a inceput sa dea sfaturi incepatorilor in timp ce asteapta sa-si dea examenul de categorie hmm, oare despre cine i vorba?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.