Budd Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 Parca si un tester de la o revista romaneasca a avut problema asta cu un GT. Era un test in Motorraad pe care l-am citit tot asa, in scanuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 @uzunu - în legătură cu frânarea, și eu de fiecare dată când am făcut câte o probă de la 50-60, inclusiv cu scuter de 50 cmc, reieșea cam tot vreo 6 metri (nu cu ruleta, măsurat ochiometric). Dar în toate măsurătorile profi pe care le-am văzut, inclusiv cu super motorete, super frâne, super piloți, de la vitezele astea ies peste 10 metri, ajungând și la 14. Mă gândesc că or fi ceva erori (o dată indicația vitezometrului, apoi imposibilitatea de a sincroniza perfect începutul frânării cu reperul ales vizual), dar mi se par diferențele destul de mari. Dar între ce facem noi și ce fac profesioniștii, după metode corecte dpdv științific, parcă tind să îi cred pe ei. Oricum, e de studiat treaba asta. @Budd - dacă ți-a trebuit BMW cu centrul de greutate jos, na! Vânt lateral! Cică efectele vântului lateral sunt cu atât mai mari cu cât suprafața care preia vântul (carene, pilot, pasager, bagaj, etc) aflată deasupra centrului de greutate e mai mare. Cu ambreiajul se pare că au fost niște probleme la K-uri, dar BMW nu prea a comunicat ce și cum. Le-au schimbat moca și cam atât. Și cam așa au făcut în ultimii ani la fiecare defecțiune recurentă mai nasoală. @Budd - cum merge indicatorul de benzină? Arată cât de cât corect? Că la jumătate din BMW-urile noi cu care am mers în ultimii doi-trei ani ori era foarte imprecis, ori nu mai voia să meargă deloc. Am înțeles că ar fi o problemă generalizată și încă nerezolvată (ultimul care mi-a făcut așa a fost 1200 GS 2010). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 @uzunu - în legătură cu frânarea, și eu de fiecare dată când am făcut câte o probă de la 50-60, inclusiv cu scuter de 50 cmc, reieșea cam tot vreo 6 metri (nu cu ruleta, măsurat ochiometric). Dar în toate măsurătorile profi pe care le-am văzut, inclusiv cu super motorete, super frâne, super piloți, de la vitezele astea ies peste 10 metri, ajungând și la 14. Mă gândesc că or fi ceva erori (o dată indicația vitezometrului, apoi imposibilitatea de a sincroniza perfect începutul frânării cu reperul ales vizual), dar mi se par diferențele destul de mari. Dar între ce facem noi și ce fac profesioniștii, după metode corecte dpdv științific, parcă tind să îi cred pe ei. Oricum, e de studiat treaba asta. Just, dar tind sa am mai multa incredere in mine decat in masuratorile revistelor. Altfel, abaterea de vitezometru (nu aveam GPS pe atunci) la GS era de 9%. Daca mai pui si timpul de reactie intr-o situatie reala, ajungi cam la 8 metri la franarea perfecta, deci vreo 10 metri pentru un pilot mediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 @uzunu - în legătură cu frânarea, și eu de fiecare dată când am făcut câte o probă de la 50-60, inclusiv cu scuter de 50 cmc, reieșea cam tot vreo 6 metri (nu cu ruleta, măsurat ochiometric). Dar în toate măsurătorile profi pe care le-am văzut, inclusiv cu super motorete, super frâne, super piloți, de la vitezele astea ies peste 10 metri, ajungând și la 14. Mă gândesc că or fi ceva erori (o dată indicația vitezometrului, apoi imposibilitatea de a sincroniza perfect începutul frânării cu reperul ales vizual), dar mi se par diferențele destul de mari. Dar între ce facem noi și ce fac profesioniștii, după metode corecte dpdv științific, parcă tind să îi cred pe ei. Oricum, e de studiat treaba asta. Cred ca in testele alea "profi" se ia in calcul si timpul de reactie altfel nu-mi explic cum de distanta se dubleaza. @Budd - dacă ți-a trebuit BMW cu centrul de greutate jos, na! Vânt lateral! Cică efectele vântului lateral sunt cu atât mai mari cu cât suprafața care preia vântul (carene, pilot, pasager, bagaj, etc) aflată deasupra centrului de greutate e mai mare. Din pacate centrul de greutate nu e atat de jos ca la un boxer. Inclinarea motorului la 55 de grade pune centrul de greutate un pic mai jos insa nici nu se compara cu un boxer. Compenseaza greutatea totusi pe curbe. Insa in vant, fiind si mai usoara e mult mai expusa tocmai din cauza ca nu are pe unde sa lase vantul. Asta e,macar acum am simtit. Cred totusi ca la un SS normal, cu ampatament mai mic, efectul asta este iarasi mai mic. Cu ambreiajul se pare că au fost niște probleme la K-uri, dar BMW nu prea a comunicat ce și cum. Le-au schimbat moca și cam atât. Și cam așa au făcut în ultimii ani la fiecare defecțiune recurentă mai nasoală. N-aveau de ce In reviste a fost celebra faza cu oala ambreiajului. Asta e, au dat-o-n bara. Oricum, s-a reparat/inlocuit fara vorbe. @Budd - cum merge indicatorul de benzină? Arată cât de cât corect? Că la jumătate din BMW-urile noi cu care am mers în ultimii doi-trei ani ori era foarte imprecis, ori nu mai voia să meargă deloc. Am înțeles că ar fi o problemă generalizată și încă nerezolvată (ultimul care mi-a făcut așa a fost 1200 GS 2010). Indicatorul arata foarte corect acum. cu 19 litri mergi sigur 300 km. Cand se aprinde triunghiul rosh se aprinde exact la 4 litri (sau in zona aia) pentru ca de fiecare data bag 15 L si un pic. Am sa fac un test de o luna doar cu benzina de 98. Sunt curios. Mesaj completat Azi mi-a venit tank cover-ul si tank bag-ul. Bagster. Prefer mereu combinatia asta in locul produselor de la firma mama. Cel putin cand vine vorba de tank cover. Evident,se imbuca perfect iar cataramele/clapetele sunt foarte usor de montat/demontat. Una bucata tankcover (+tankbag (Bagster Sherpa) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 da o poza cu tank bagu nu ne pui sau ne amagesti. oala de ambreiaj a crapat in testul de anduratna la 25.000 km din 50.000 la un k1300gt dupa ce in prealabil a avut probleme numeroase cu electrica si partea de comenzi de pe ghidon. test realizat de motorrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 N-am bre poza cu tank bagul. Juma' din el il folosesc deja ca rucsac de munca Poate o sa pun cealalta jumatate sa fac o poza,asa de impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 N-am bre poza cu tank bagul. Juma' din el il folosesc deja ca rucsac de munca Poate o sa pun cealalta jumatate sa fac o poza,asa de impresie. fa un efort si pone o poza completa cu el montat. pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 Promit ca fac diseara. Cum vrei poza? Cu el umflat la maxim sau asa,gol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Sau mai multe poze, in diverse pozitii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Cum vrei? Cu el umflat sau gol? Umfla-l, coane Fanica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 Adeca pozele cu tankbag-ul... Sunt doua parti care se unesc intre ele cu fermoar. Partea de sus se intinde ca un burduf,tot cu un fermoar. Partea faina este ca ambele au sistemul de catarame deci pot fi folosite si independent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 foarte tare. cati bani a fost investitia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 10, 2010 Autor Share Postat Septembrie 10, 2010 270 EUR. 123 EUR tankcoverul si 147 EUR fu rucsacul. Rucsacul nu cred ca poti sa-l iei mai ieftin decat atat.Poate doar daca mergi la Bagster la fabrica si te intelegi cu ei acolo sau il iei din State in dolari personal. Oricum, rucsacul BMW costa 190 EUR (180 daca prinzi reducere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 270 EUR. 123 EUR tankcoverul si 147 EUR fu rucsacul. Rucsacul nu cred ca poti sa-l iei mai ieftin decat atat.Poate doar daca mergi la Bagster la fabrica si te intelegi cu ei acolo sau il iei din State in dolari personal. Oricum, rucsacul BMW costa 190 EUR (180 daca prinzi reducere). oricum arata bine si este si multi functional. sa le folosesti cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Tank cover-ul ala ar fi ceva fancy daca nu ar aduna in timp sub el apa/benzina/jeg... eu prefer sa duc in spate bagaju... cit ma mai tin salele . Vezi sa nu adormi pe tank bag ca e ca o perna Editat Septembrie 13, 2010 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 vazut amu in uichiend o mobra ca a matale live. varinata alb-albastru. gizas catai animala de bloc optic fatza . bagi frigideru acolea fara jena. pe de alta parte banuiesc ca si vizibilitatea pe timp de noapte e pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Tank cover-ul ala ar fi ceva fancy daca nu ar aduna in timp sub el apa/benzina/jeg Prefer apa/jeg benzina sub el decat zgarieturi. Cand vinzi o mobra,geambasul se uita prima data la asta. Optic,care va sa zica. Mesaj completat vazut amu in uichiend o mobra ca a matale live. varinata alb-albastru. gizas catai animala de bloc optic fatza . bagi frigideru acolea fara jena. pe de alta parte banuiesc ca si vizibilitatea pe timp de noapte e pe masura. E OK zic eu insa nu merg noaptea decat daca sunt nevoit. Adica foarte nevoit. Sunt de parere ca "motociclism noaptea" e echivalent cu "o cauti cu lumanarea". Evident, e doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 ... nu merg noaptea decat daca sunt nevoit. Adica foarte nevoit. Sunt de parere ca "motociclism noaptea" e echivalent cu "o cauti cu lumanarea". Evident, e doar parerea mea. Nu e doar parerea ta, sunt total de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Eu vreau sa imi bag xenon si de ala cu proiector... nu e nevoie pt lumina de bloc optic cit faru de la Constanta.... Cit despre tankcover... da, si eu m-am uitat cind am luat-o pe amea la rezervor si era absolut brici... am notat la mine in cap ca e beton si cind m-am dus sa o iau dupa ce au fost gata actele etc (am luat-o de la "dealer" dupa cum stii) era cum e si acum... vreo 3-4 mini ciobituri ale vopselei... ghei.... romanica... Bine...a cum are si o mica amprenta de la genunchiul meu de la ultima aventura... dar am sa o trag afara cred cu o ventuza la un service ceva... Cu toate astea... nu sint de acord cu tinutul obiectelor in tipla pentru ca le scade valoarea la re-vinzare. E ca la telecomanda tinuta in punga... taraneala jenanta. Frate am dat un ban pentru obiectul ala ca sa fie al meu... nu sa stau la 2 milimetri distanta sa se bucure urmatorul caruia i-l vind cind m-oi satura de el... nu consider ca ce iau pentru uzul meu daca il revind mai tirziu ma face un soi de reseler engrosist al obuiectului si tre sa am grija de el... scade valoarea? foarte bine... scade cu utilizarea si "posesia" mea.... fuck it. Stii ca nu sint fan "I shit" dar grija asta pentru viitorul posesor al obiectului meu mi se pare cam deplasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Mei,inevitabil la un moment dat va avea eticheta "de vanzare". Accesoriile le cumperi mereu degeaba pentru ca in 99.99% din cazuri nu le poti vinde odata cu mobra la pretul dat initial. Mai bine le vinzi pe bucati,fara mobra.Altfel nu scoti nici un sfert din cat ai dat pe ele. In my book, accesoriile valoreaza doar cand faci buyback insa si atunci sub jumate de pret. In rest,sunt bani dati pentru a-ti mangaia ego-ul si atat. Adeca estetic si uneori practic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Daaaaaa... si nu. Depinde la ce accesorii ne referim. Si, sa nu uitam, ne referim la BMW. O sa modificata, o pereche de proiectoare, manerele incalzite, chiar si un parbriz touring, astea aduc valoare unei mobre. Rizoame, LED-uri si alte bling-uri, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Eu consider ca, in primul rand, accesoriile ti le pui pt. sufletul tau... unele sunt chiar utile (cutii, crashbar etc) iar altele doar pt. ca iti plac. Apoi, astea utile chiar cresc valoarea de revanzare, normal, nu cu cat ai dat pe ele ca doar le-ai folosit si tu, dar sigur conteaza; pana acum am cumparat 2 moto s.h. si la ambele am tinut cont de accesorii si sigur si la urmatoarea voi tine cont ca stiu cat costa de noi. Si mai e ceva, pe langa valoarea de revanzare mai e si "viteza" de revanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Daaaaaa... si nu. Depinde la ce accesorii ne referim. Si, sa nu uitam, ne referim la BMW. O sa modificata, o pereche de proiectoare, manerele incalzite, chiar si un parbriz touring, astea aduc valoare unei mobre. Rizoame, LED-uri si alte bling-uri, nu. Pai manere incalzite sau low seat sau ESA/ABS astea sunt optiuni si nu mereu merge sa le pui dupa ce ai scos mobra din fabrica. Eu zic, de bags, un screen aftermarket, niste risers sau niste suspensii Ohlins ( ). Plus ca in cazul asta am de gand sa tin rucsacul, mereu cumpar Bagster tank cover. Acum am si rucsac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cu toate astea... nu sint de acord cu tinutul obiectelor in tipla pentru ca le scade valoarea la re-vinzare. E ca la telecomanda tinuta in punga... taraneala jenanta. Frate am dat un ban pentru obiectul ala ca sa fie al meu... nu sa stau la 2 milimetri distanta sa se bucure urmatorul caruia i-l vind cind m-oi satura de el... Fara legatura cu tankcover-ul lui Budd, ca poate are si alt rol (estetic si poate nu numai), dar apropos de taranie... si eu mor pe aia care-si pun huse pe scaunele de la masina ca sa le protejeze... adica fabricantul se chinuie sa-ti ofere un material cat mai de calitate rezistent la diferite temperaturi, la transpiratie, asortat cu restul interiorului... si sa trezesc unii sa-si tranteasca niste huse de 20 de euro de la Metro care de obicei arata ca un popou si sunt facute dintr-un plastic infect, fericiti insa ca "protejeaza" tapiseria... pt. ce????? Sa se bucure urmatorul prorietar de ea? Nu mai vorbim de scaunele care contin airbag. Ma rog, inteleg cazurile mai speciale cand cari catel, copii mici etc dar si pt. alea exista acum spalatoriile profesionale care cateodata chiar fac minuni. (sorry de off-topic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2010 Autor Share Postat Septembrie 13, 2010 Lasa ca oricum ii puneam tank pads sa-l protejez de zgarieturi. Insa alea le lipeam,faceam deranj Pe mobra asta stau mai aplecat decat peste GSA. La care GSA ii pusesem si lui cover.Cum de altfel avea si Helga. Cum de altfel avea si Suzuki. Cum de altfel va avea si urmatoarea mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.