necarenatul Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Motocicleta mea este dupa cum o spune si numele topicului o Yamaha FZ1 naked din 2008. Motivele pentru care o indragesc atat de mult sunt multiple. Sunt incantat de faptul ca este foarte puternica, mai ales pentru un naked. Un pic cam lenesa pana in 7000 de ture, insa dupa... rupe. I-am pus Power Commander, si am cam "trezit-o" si in ture joase. Este un naked confortabil, dar avand un caracter sportiv. Are un aspect de motcicleta "evil"... E foarte manevrabila, mai ales in oras unde e "bicicleta" Ceea ce este insa naspa, este ca la viteze mari, te lupti cu vantul la greu. Trebuie sa ii pun un parbriz mic. In rest, poze... si un video http://www.youtube.com/watch?v=TcyvfVTxRA0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Damn' ... ce accesorizata este...pfff... s-o stapanesti sanatos, arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 parerea mea e ca ai cel mai frumos naked din oras!se vede ca ai investit mult in ea,pozele vorbesc de la sine! ps:cand ne vedem la iveco,la o sesiune de viraje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) sa o stapanesti sanatos si fara incidente Editat Septembrie 1, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 E superba !!! Singurele care nu prea imi plac sunt oglinzile... mi se par o gluma proasta Dar in rest nota 10 ca e super motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Cum era bancul ala? La vederea unui lucru minunat, splendid (cum este cazul de fata), englezul spunea Oh My God!, francezul Mon Dieu! iar romanul, recte eu, Sa-mi bag poola! Foarte tare bidiviul! Sa-l porti sanatos si sa ai grija de si cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 2, 2010 Autor Share Postat Septembrie 2, 2010 parerea mea e ca ai cel mai frumos naked din oras!se vede ca ai investit mult in ea,pozele vorbesc de la sine!ps:cand ne vedem la iveco,la o sesiune de viraje? Multumesc. Eu as prefera sa mergem de exemplu catre Anina la o sesiune de viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 foarte tare motocicleta ! imi place foarte mult, cand ma fac mare o sa-mi iau si eu una, tot neagra nu-mi dau seama de ce nu sunt asa de multe, acum nu este nici un fz1 n la vanzare pe bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 2, 2010 Autor Share Postat Septembrie 2, 2010 E superba !!! Singurele care nu prea imi plac sunt oglinzile... mi se par o gluma proasta Dar in rest nota 10 ca e super motocicleta! Si mie mi s-au parut o gluma proasta vreo 2 saptamani, pana m-am obisnuit cu ele. Nu vedeam nimic in ele, insa acum ca m-am obisnuit, imi plac. Mesaj completat foarte tare motocicleta ! imi place foarte mult, cand ma fac mare o sa-mi iau si eu una, tot neagra nu-mi dau seama de ce nu sunt asa de multe, acum nu este nici un fz1 n la vanzare pe bikeshop. Mersi. Sunt putine in Romania. Eu stau mult pe la Paris, si am constatat ca si acolo sunt rare, in schimb, FZ6, plin de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 That's One Sweet Ride ! Arata excelent, accesoriile se potrivesc excelent, o completeaza, fara a impopotona aiurea. Are look de street fighter adevarat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Am avut ocazia sa ma dau si eu pe una, intradevar este extrem de manevrabila dar si nervoasa. Chiar e o motocicleta foarte ok sa o stapanesti cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Am avut ocazia sa ma dau si eu pe una, intradevar este extrem de manevrabila dar si nervoasa. Chiar e o motocicleta foarte ok sa o stapanesti cu placere! Mersi mult. Intr-adevar e nervoasa, mai ales pentru un naked. Editat Septembrie 4, 2010 de necarenatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 arata ff bine .. felicitari pt alegerea facuta e accesorizata f cool ... in mana unui cunoscator poate injosi multe regine ... aceeasi intrebare imi pun ..oare de ce e asa rara? sincer nu am vazut nici una stiu de ia din ce am citit prin reviste, filme si comentarii pe net.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 arata ff bine .. felicitari pt alegerea facuta e accesorizata f cool ... in mana unui cunoscator poate injosi multe regine ... aceeasi intrebare imi pun ..oare de ce e asa rara? sincer nu am vazut nici una stiu de ia din ce am citit prin reviste, filme si comentarii pe net.. M-am interesat un pic si am aflat urmatorul lucru: In Franta, sunt rare, ele si multe alte motociclete de 1000 cmc in detrimentul celor de 600 cmc din cauza faptului ca in caz de accident, casco acopera daunele doar in cazul in care motocicleta nu depaseste 106 cai putere. Iar acolo, cele second se devalorizeaza greu. La noi, banuiesc pretul destul de piperat ca fiind motivul pentru care nu sunt multe (In 2008, noua costa 11999 Euro), si lipsa second handurilor pe piata. S-ar putea poate sa conteze si consumul ( cam 10% afara mergand la un 140, 150 constant, la un 120 constant 6%, si tot cam 10% in oras). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Asa este, la francezi mobrele sunt limitate la 106 cp, daca le delimitezi adio Casco. Nu inteleg care e treaba cu limitarea de viteza pt ca ori ca ai 106 cp, ori ca ai 180 cp, tot praf te faci la peste 150km/h sau mai putin, chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 Asa este, la francezi mobrele sunt limitate la 106 cp, daca le delimitezi adio Casco. Nu inteleg care e treaba cu limitarea de viteza pt ca ori ca ai 106 cp, ori ca ai 180 cp, tot praf te faci la peste 150km/h sau mai putin, chiar! Mie unul, mi se pare sincer un lucru stupid... Nu vad de ce sa iti iei un motor de 1000 cmc sau chiar mai mult pentru a-l limita la 106 cp. Si ai dreptate, ori ca ai 106 cp, ori ca ai 180 cp, tot praf te faci la viteze mari. Mesaj completat Am atasat un video pentru a va arata cum suna toba mea Akrapovic fara dbkiller. http://www.youtube.com/watch?v=T0F6c1YU-5Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 sa-o stapanesti sanatos eu am varianta S si ma declar destul de multumit de ea ce nu inteleg este consumul destul de mare pe care il ai mie nu imi sare de 8% in oras si crede-ma fac zilnic minim 50 km in Buc; am filtru k&n, evacuarea schimbata, exupul fiind deasemenea lipsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 sa-o stapanesti sanatos eu am varianta S si ma declar destul de multumit de ea ce nu inteleg este consumul destul de mare pe care il ai mie nu imi sare de 8% in oras si crede-ma fac zilnic minim 50 km in Buc; am filtru k&n, evacuarea schimbata, exupul fiind deasemenea lipsa Si eu sunt multumit de ea, clar. Ma gandesc ca, poate, power commanderul ii creste putin consumul... poate spun o prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 pai din cate stiu eu cu power comanderul te joci la caluti, setezi pe putere mare ai consum mare, setezi puterea mica ai consum mic... acum functie de ce doresti cauti pe net harti pt fz1 an 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) Aici e cu dus si intors... Poti sa gandesti si asa: schimband evacuarea, gazele ies altfel din motor, iar injectia nu stie treaba asta (ea functionand pentru evacuarea stock). Si astfel consumul ar trebui sa fie diferit (mai mare zic eu). Cu PC se "adapteaza" injectia la noua evacuare, si motorul functioneaza in parametrii optimi (ceea ce ar insemna un consum mai bun fata de primul caz). Dar teoretic evacuare rapida, admisie mai rapida (cu un filtru sport) , rezulta mai mult combustibil ce trebuie ars , de unde si un consum mai mare. In ambele cazuri , nu cred sa fie diferenta mare la consum. Adica nu cred ca difera prea mult consumul fata de o motocicleta stock. Cu alte cuvinte, tot stilul de mers este cel care influenteaza cel mai mult consumul. Daca o ambalezi ca in filmuletul postat de tine, clar acolo e problema la consum Editat Septembrie 9, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necarenatul Postat Septembrie 10, 2010 Autor Share Postat Septembrie 10, 2010 Aici e cu dus si intors... Poti sa gandesti si asa: schimband evacuarea, gazele ies altfel din motor, iar injectia nu stie treaba asta (ea functionand pentru evacuarea stock). Si astfel consumul ar trebui sa fie diferit (mai mare zic eu). Cu PC se "adapteaza" injectia la noua evacuare, si motorul functioneaza in parametrii optimi (ceea ce ar insemna un consum mai bun fata de primul caz). Dar teoretic evacuare rapida, admisie mai rapida (cu un filtru sport) , rezulta mai mult combustibil ce trebuie ars , de unde si un consum mai mare. In ambele cazuri , nu cred sa fie diferenta mare la consum. Adica nu cred ca difera prea mult consumul fata de o motocicleta stock. Cu alte cuvinte, tot stilul de mers este cel care influenteaza cel mai mult consumul. Daca o ambalezi ca in filmuletul postat de tine, clar acolo e problema la consum Nu o ambalez chiar asa de tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Salutare! Mai e vreun posesor de FZ1N pe aici? Mi-am achizitionat si eu unul din 2008 recent si as vrea sa mai schimb cateva vorbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ahile Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 Salut, George @TNG! Exista posibilitatea softarii unui fz1n k8? Nu am mai vorbit de cativa ani, sper ca toate-s bune la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 Salut, discutam pe WhatsApp,imi lasi un mesaj si raspund cand pot. In principiu am nevoie de o poza de pe ECU cu seria sa vad daca il pot aceesa si in ce conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.