lupovlad Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Ma gandeam daca sa postez aici si nu stiu daca are vreun sens ...dar asa ca sa imi vars of-ul ...am trantit motorul azi pt prima data. Eram pe Mihai Eminescu ( care e cu sens unic) si de la Petrom strada o ia spre stanga, deci nu e vizibilitate.....nu pot sa zic ca aveam viteza foarte mare maxim 50 dar eram in acceleratie. Mentionez ca sunt incepator de 2 luni pe un cbr 600 f (stiu nu e de incepatori dar merg pe riscul meu). Asa. Fix in curba era unu de dadea cu spatele pe mijlocul strazii, deci practic ne-am intalnit dupa curba el in marsalier avand viteza. Am franat brusc si fata si spate si am cazut la vreun metru 2 de el. Aveam geaca si manusi dar nu mi-am luat genunchierele si m-am cam lovit la genunchi...dar nu e nimic grav trece rpd. M-am ridicat imediat, a iesit si asta din masina foarte tupeist asa ....ca daca stau sa ma gandesc trebuia sa io dau in gura ca acum raman patit aiurea...I-am zis ca da deanpulea cu spatele pentru ca nu vezi in curba si strada e cu o singura banda acolo si e si sens unic.... M-a injurat, mi-a zis ca da unde vrea el cu spatele s-a urcat in masina si s-a tirat. Am sunat la politie, a venit si salvarea, nu am vrut sa merg la spital. Motorul are oglinda sparta, zgariate carenele si pedala de frana indoita, m-am urcat pe el si l-am dus acasa. Intrebare....Are vreun sens sa fac ceva, ca ala poate sa declare orice (cuvant urat) pentru ca nu l-am atins. Parca a zis ca si eu sunt ca tine sau o chestie deasta .....si ma gandeam ca daca e motociclist, vai de steaua lui. In fine ... cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Dobitocul nu stia ca in timpul efectuarii unei menevre pierde orice fel de prioritate, mai ales la mersul cu spatele. Insa bunul simt iti cere sa-l lasi sa termine manevra odaca ce-a inceput-o. In realitate iti iei numai flegme. Sanatate ... Editat Septembrie 3, 2010 de stlk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 vezi ca mai sunt cazuri de caderi fara contact intre vehicule. poti sa declari orice,din moment ce nu l-ai atins, nu ai nici o dovada ca el e responsabil...la urma urmei, tu ai cazut ca n-ai stiut sa franezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Las-o balta. Nu te complica ca mai rau faci. Pentru o oglinda si cateva zgarieturi. Foarte bine ca nu te-ai dus la spital ca riscai sa ramai fara permis. Eu am fost tot asa odata si dupa ce m-au consultat am fugit pina a venit politia, altfel imi saltau permisul, pina la rezolvarea cazului. Asa ca mai bine stai in banca ta, a fost un botez usor. Asfalt uscat in continuare, schimba oglinda si cati mai multi kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupovlad Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 vezi ca mai sunt cazuri de caderi fara contact intre vehicule. poti sa declari orice,din moment ce nu l-ai atins, nu ai nici o dovada ca el e responsabil...la urma urmei, tu ai cazut ca n-ai stiut sa franezi... nu o sa declar nimic sunt si eu constient de cum merg lucrurile pe la noi, ......pe principiul asta -daca iti iese una cu juma de masina in strada si tu o eviti si intri in stalp si te curetzi............ e legea junglei pana la urma asa ca asta trebuie sa o urmam nu ? ....in cativa metrii in care el venea cu viteza spre mine si eu spre el am apasat ambele frane cat am putut ca sa nu fac pe superman-ul asa ca nu stiu cum ai fi reactionat tu ......oricum sunt incepator si probabil ai dreptate, da nu-i nimic invatz ....din chestiile astea se invata nu ? io m-am ars de ceva banutzi pe reparatii acum ...poate se arde si el poate nu .... astia suntem ...oricum sa fi fost eu in situatia lui ca am b- ul de ceva timp si am facut si eu manevre tampite cu caru' ...da nu cred ca m-as comporta asa si m-as tira imediat cand vezi ca tocmai a cazut cineva din cauza ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Eh, bine ca esti ok si mobra relativ intreaga. Cacaturi d'astea se mai intampla in oras. Oricum, e invatatura de minte ca data viitoare in curbe fara vizibilitate sa reduci si sa fi pregatit de orice Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Eh, bine ca esti ok si mobra relativ intreaga. Cacaturi d'astea se mai intampla in oras. Oricum, e invatatura de minte ca data viitoare in curbe fara vizibilitate sa reduci si sa fi pregatit de orice Numai bine. Perfect de acord. Casca ochii la pietoni/carute/caini/neatenti/etc fii tot timpul pe faza, suficient sa se intample o data ... As mai adauga 3 chestii : daca aveai ABS nu cred ca ai fi cazut, deci o investitie de 500 de euro (plus/minus) care ar fi fost amortizata-nu e cazul tau (am vazut pe net ca modelul e mai vechi, deci no ABS ...pacat). A doua : am avut si eu un accident, de care am mai pomenit pe aici, fara contact intre vehicule ; dar cu un martor care a dat declaratie+constatarile politistilor am avut dreptate 100% si am fost platit dupa cateva luni. Nu ma leg de faptul ca esti incepator pe SS (asa cum ai precizat), dar sunt foarte nerecomandate ... deh, fiecare cu damblaua lui, tu cu a ta, eu cu a mea . Bafta la reparatii si asfalt uscat in continuare. Editat Septembrie 3, 2010 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 sper ca ii tii minte numarul de inmatriculare, nu pentru politie, pentru tine [eu sunt mai razbunator din fire si as tine minte numarul agresorului] La astia cu tupeu, trbuie sa raspunzi cu tupeu, intr-o haita de lupi, stii si tu cum trebuie sa urli... Ce sa zic, ma bucur ca ai scapat ieftin. Spor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Daca nu l-ai atins macar,nu prea ai ce face.Bucura-te ca nu ai patit nimic,si ca prima cazatura s-a rezumat doar la atat!Ai scapat usor,gandeste pozitiv!Prosti ca ala se gasesc la tot drumul,trebuie doar sa fi atent,sa-i ocolesti sau sa franezi la timp.Atentie mare in curbe fara vizibilitate si in intersectii,pt ca nu stii peste cine dai.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Man, ma bucur ca tu esti bine. Mari pagube nu ai, deci nu ai dc sa fii prea suparat.Mai devreme sau mai tarziu, toti ne dam pe jos cu ele, tot ce conteaza e sa ne ridicam si sa mergem mai departe Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Dobitocul nu stia ca in timpul efectuarii unei menevre pierde orice fel de prioritate, mai ales la mersul cu spatele. Insa bunul simt iti cere sa-l lasi sa termine manevra odaca ce-a inceput-o. In realitate iti iei numai flegme. Sanatate ... In realitate si daca il loveai, si era singur, zicea ca defapt nici nu dadea cu spatele, ca el mergea si l-ai lovit tu din spate, si e cuvant contra cuvant. Daca mai e si cineva in masina cu el care il sustine, are martor, deci clar te-a tradus! Asa se intampla si la masina si la motor, si tre sa il lasi sa parcheze ca sa nu ai probleme, pt ca dupa cum se vede e foarte interpretabila treaba.... Ca idee, in curbe d-astea fara vizibilitate, tre sa mergi cu viteza cu care poti opri mai repede decat limita pana unde vezi, asta ca regula generala. In rest bafta in continuare, ca la faza asta cam despre asta a fost vorba. Editat Septembrie 3, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Eh, bine ca esti ok si mobra relativ intreaga. Cacaturi d'astea se mai intampla in oras. Oricum, e invatatura de minte ca data viitoare in curbe fara vizibilitate sa reduci si sa fi pregatit de orice Numai bine. Corect ! Adaptarea vitezei pana la limita... Bla, Bla ,Bla... Masini parcate inainte de benzinarie, in capatul unor strazi etc etc pot masca multe. In cazul de fata dupa curba poate fi ORICE ex : gropi, cai morti, masini oprite, bolovani, drum raschetat, OZN -uri. ORICE. In acest caz, reduci la cat poti opri in siguranta. Nu va jucati, multe se ascund dupa o curba fara vizibilitate ! Strada nu e circuit ! Tocmai asta e placerea de a merge prin acest trafic nebun, numai daca stii cum sa anticipezi. Apropo, ai retinut numarul lui ? Dupa un accident, acesta e primul lucru pe care trebuie sa il retii si sa il notezi. Daca nu ai cu ce, chiar si cu iarba pe asfalt sau pe telefon. In orice varianta... poate fi folositor. Mesaj completat In realitate si daca il loveai, si era singur, zicea ca defapt nici nu dadea cu spatele, ca el mergea si l-ai lovit tu din spate, si e cuvant contra cuvant. Daca mai e si cineva in masina cu el care il sustine, are martor, deci clar te-a tradus!Asa se intampla si la masina si la motor, si tre sa il lasi sa parcheze ca sa nu ai probleme, pt ca dupa cum se vede e foarte interpretabila treaba.... Ca idee, in curbe d-astea fara vizibilitate, tre sa mergi cu viteza cu care poti opri mai repede decat limita pana unde vezi, asta ca regula generala. In rest bafta in continuare, ca la faza asta cam despre asta a fost vorba. Am spus de atatea ori si repet : martorul din masina care iti este pasager sau cel de pe motor pot fi subiectivi. Marturia lor nu atarna la fel de greu ca a unui necunoscut, un trecator de pe trotuar sau o gospodina ce statea pe balcon sa miroasa florile...la o cafea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Dosar penal pentru autovatamare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Eram pe Mihai Eminescu ( care e cu sens unic) si de la Petrom strada o ia spre stanga, deci nu e vizibilitate..... Treci des pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) tu ai scapat ieftin. eu am o saptamana de cand m-am botezat. dar la mine am vreo 3coaste fracturate(a cazut motoru pe mine) umar, genunchi, si cot julit, un umar care ma deranjeaza, soldurile unflate si am scapat doar cu atat pentru ca am fost constient ca o sa cad si m-am concentrat sa salvez motorul si pe mine. aveam casca, si braul cu protectie hard(care ma si salvat ca am mers pe el cum te-ai da cu sania) casca nu are nicio zgarietura ca am tinut capul sus. ma bucur ca am scapat doar cu atat, putea fi mai grav Editat Septembrie 4, 2010 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioda Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 trebuie neaparat sa declari ca l-ai atins catusi de putin cu mobra chiar daca probabil tu vei fi declarat vinovat (pt ca ai lovit din spate / cred ca e imposibil sa dovedesti ca ala dadea cu spatele), macar o sa-i retina permisul pt. fuga de la locul accidentului, gen Nu se intampla nimic .Eu am patit o chestie similara numai ca animalul ala a intors pe banda dubla ,eu am pus motorul jos ca sa nu ma rup eu mai mult si el a tras pe dreapta a venit sa ma intrbe daca sunt ok .dar dupa aia a spus ca nu il intereseaza ca el a intors si atat eu eram "vinovat" ca circul cu motorul .Am avut o coasta rupata cot si umar stang paradite.Am mers la politie si au spus ca daca nu am avut contact cu masina ei nu pot face nimic .Am intrbeat daca eu muream sau ramaneam paralizat din cauza lui tot asa el nu patea nimic ?Raspunsul a venit foarte simplu Nu avem ce sa ai facem .Motorul am avut placerea sa il repar eu ...adica pe banii mei .Este d etinut minte pe viitor eu daac o sa mai patesc asa ceva ma ridic si ai fuck una in parbriz sau oriunde sa mergem la politie ...Eu unul asa o sa pocedez daca o mai pot evident .Ideea este ca trebuie sa avem tot noi grija d etoti soferii care sunt "buni" Ei fac ce vor .....Legea se pare ca nu este pentru toata lumea . Asfalt Uscat ..Si sa ne feresaca Bunul Dumnezeu de toti cretinii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stlk Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Dosar penal pentru autovatamare... Exact ... finalizat apoi cu NUP. Se stie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupovlad Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 Perfect de acord.Casca ochii la pietoni/carute/caini/neatenti/etc fii tot timpul pe faza, suficient sa se intample o data ... As mai adauga 3 chestii : daca aveai ABS nu cred ca ai fi cazut, deci o investitie de 500 de euro (plus/minus) care ar fi fost amortizata-nu e cazul tau (am vazut pe net ca modelul e mai vechi, deci no ABS ...pacat). poi pe principiul asta mi-am luat una mai veche ca daca o trantesc cat sunt incepator sa nu plang dupa ea sper ca ii tii minte numarul de inmatriculare, nu pentru politie, pentru tine [eu sunt mai razbunator din fire si as tine minte numarul agresorului]La astia cu tupeu, trbuie sa raspunzi cu tupeu, intr-o haita de lupi, stii si tu cum trebuie sa urli... Normal Treci des pe acolo? de ce ? Asa se intampla si la masina si la motor, si tre sa il lasi sa parcheze ca sa nu ai probleme, pt ca dupa cum se vede e foarte interpretabila treaba....Ca idee, in curbe d-astea fara vizibilitate, tre sa mergi cu viteza cu care poti opri mai repede decat limita pana unde vezi, asta ca regula generala. asta e o chestie ca asta nu parca, venea cu viteza in marsalier probabil ca sa intre pe alta straduta pana sa vina coloana de masini din spatele lui, deci daca era un obstacol static ...(nu bag mana in foc) dar cred ca opream fara sa cad ...dar in cazul asta el venea spre mine eu spre elMesaj completat Apropo, ai retinut numarul lui ? Dupa un accident, acesta e primul lucru pe care trebuie sa il retii si sa il notezi. Daca nu ai cu ce, chiar si cu iarba pe asfalt sau pe telefon. In orice varianta... poate fi folositor. da..cand am vazut ca pleaca primul lucru asta a fost Ar trebui sa se faca demersuri pentru a adauga in legislatia rutiera referitoare la accidentele de motocicleta fara contact niste puncte . Poti sa mori din cauza altuia si ala sa nu fie pedepsit pentru ca nu scrie in lege.Problema e ca in situatiile astea e greu de dovedit ceva. In fine in alta ordine de idei, asta e.... a trecut, mi-au trecut si mie nervii ...shit happens!! Asfalt Uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 de ce ? Daca ai trece de citeva ori, dupa 2-3 zile ti-ai da seama ca acolo e un fel de triunghiul Bermudelor, cu 4 intersectii spatiate scurt, cu vizibilitate precara permanent, indiferent daca sint sau nu masini parcate, cu lucrari si capce de canal; la toate astea se adauga tiparul soferului roman, care face orice, oricum si oriunde, ca asa vrea el si nu-i nimeni sa il corijeze, in afara de propria constiinta. Pe scurt, un loc in care e bine sa mergi (viteza, pozitionare, concentrare) astfel incit sa poti face manevra de evitare pentru ORICE e dincolo de ce vezi cu ochii. Si in Romania e posibil sa ti se intimple ORICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupovlad Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 Daca ai trece de citeva ori, dupa 2-3 zile ti-ai da seama ca acolo e un fel de triunghiul Bermudelor, cu 4 intersectii spatiate scurt, cu vizibilitate precara permanent, indiferent daca sint sau nu masini parcate, cu lucrari si capce de canal; la toate astea se adauga tiparul soferului roman, care face orice, oricum si oriunde, ca asa vrea el si nu-i nimeni sa il corijeze, in afara de propria constiinta. Pe scurt, un loc in care e bine sa mergi (viteza, pozitionare, concentrare) astfel incit sa poti face manevra de evitare pentru ORICE e dincolo de ce vezi cu ochii. Si in Romania e posibil sa ti se intimple ORICE. lucrez in zona si am trecut zilnic cu masina in ultimul an pe acolo si intradevar asa e, este descrierea perfecta, cu motocicleta in ultima luna doar ....nu neg faptul ca am avut o vina mare pentru ca puteam sa merg mai linistit si mai precaut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
god666 Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 lucrez in zona si am trecut zilnic cu masina in ultimul an pe acolo si intradevar asa e, este descrierea perfecta, cu motocicleta in ultima luna doar ....nu neg faptul ca am avut o vina mare pentru ca puteam sa merg mai linistit si mai precaut. pai aveai 50 cum sa mergi? pe langa ea? totusi nu am inteles cum ai cazut. adica care a fost motivul? ti a fugit spatele, fata, ai culcat o tu? ai blocat vreo roata? poate nu am citit cu atentie dar spune ne si noua daca nu ai facut o inca am cazut si eu la un semafor care mi a sarit intre ochi ascuns fiind dupa un copac. dar cauciucul pe fata era opinca si in combinatie cu frana brusca si nisipul de prin rahova a rezultat transformarea mea intr o broscuta de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 pai aveai 50cum sa mergi? pe langa ea? totusi nu am inteles cum ai cazut. adica care a fost motivul? ti a fugit spatele, fata, ai culcat o tu? ai blocat vreo roata? poate nu am citit cu atentie dar spune ne si noua daca nu ai facut o inca am cazut si eu la un semafor care mi a sarit intre ochi ascuns fiind dupa un copac. dar cauciucul pe fata era opinca si in combinatie cu frana brusca si nisipul de prin rahova a rezultat transformarea mea intr o broscuta de asfalt. A patzito ca marea majoritate a celor ce nu constientizeaza ca daca pui frina brusca pierzi roata fatza. Singura solutie e sa dai un ban in plus si sa cumperi o anvelopa fatza moale ce ofera aderentza. Eu verific o anvelopa la rece in felul urmator: 5-10km/h, picioarele pe jos si frinez cit mai mult, spre stopie. O anvelopa normala va aluneca . Una moale nu aluneca, face stopie. Nu incepeti cu nisip, praf. Unde a cazut eroul nostru e curat, trec mereu pe la grecul ce vinde Gyros. Stiu multi care-si pun cela mai bune placutze de frina, etrieri , pompe frina de 21 si merg cu pilot power 2ct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
QuietKey Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 In cazul meu, a schimbat banda fara sa se asigure, eu am tras de ghidon, am cazut fara sa l ating. Am facut ala de intelegere amiabila in care a semnat ca e vinovat+filmare video in zona+martor. omul mi a dat rca ul lui dar firma de asigurari a spus ca doar un ordin judecatoresc ii obliga la despagubiri. Deci, trebuia sa merg la politie. In cazul tau zi mersi ca esti sanatos si asfalt uscat in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Dobitocul nu stia ca in timpul efectuarii unei menevre pierde orice fel de prioritate, mai ales la mersul cu spatele. Insa bunul simt iti cere sa-l lasi sa termine manevra odaca ce-a inceput-o. In realitate iti iei numai flegme. Sanatate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 pai aveai 50cum sa mergi? pe langa ea? totusi nu am inteles cum ai cazut. adica care a fost motivul? ti a fugit spatele, fata, ai culcat o tu? ai blocat vreo roata? poate nu am citit cu atentie dar spune ne si noua daca nu ai facut o inca am cazut si eu la un semafor care mi a sarit intre ochi ascuns fiind dupa un copac. dar cauciucul pe fata era opinca si in combinatie cu frana brusca si nisipul de prin rahova a rezultat transformarea mea intr o broscuta de asfalt. Acolo se merge cu maximum 30, sau cu viteza la care tu crezi ca poti sa opresti in mai putin de 10 metri. E curba fara vizibilitate, sunt dube parcate pe margine, e si o alta intersectie imediat dupa intersectie. Bine, in masina la 50 nu patesti cine stie ce, dar pe motocicleta poti pati ca aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.