buzoianu Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Pe la unele Luk Oil -uri au fost scazute foarte mult preturile la ceva seturi de scule, care zaceau acolo la preturi exorbitante. Calitatea este OK, doar ambalajele sunt cam varza din cauza manipularilor indelungate. In principiu am vazut ca discounturile sunt intre 40-60% Pe de alta parte prin targ am gasit catziva baieti care aduc scule bunutze din Germania la pretz de chinezisme de prin Practiker, Obi.... E drept ca si multe din cele vazute de mine sunt fabricate tot in China dar calitatea este net superioara celei din Hipermarket. Recomand cu multa caldura sculele Yato. parearea me este ca au cel mai bun pretz raportat la calitate. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2009 Share Postat August 20, 2009 Recomand cu multa caldura sculele Yato. parearea me este ca au cel mai bun pretz raportat la calitate. Yato sint facute-n Polonia. Si site-ul pare facut profesionist http://www.yato.pl/ Mi se par foarte ieftine pentru calitatea lor. In Praktiker am vazut cheie franceza (nu stiu marca) la care falcile aveau un joc deloc neglijabil si costa de m-a durut capu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 sal too all , am eu scule (truse de scule) si profi si semi profi. profi merg pe bgs si semi profi pe bst, numai ca eu lucrez pe preturi de en-gros si cred ca mai ieftin ca mine nu prea se gaseste. 0745834596 cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) salutare! vreau sa mi cumpar o cheie pt bujii de calitate pt un cbr f2 ,ce mi recomandati si de unde? Editat Octombrie 24, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahancu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Recomand USAG (sunt folosite de Ducati), se gasesc pe www.euroquip.ro , mai au si Sealey - Anglia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Salutare, eu mi-am luat o trusa mica de la Louis si pentru mici reparatii la motocicleta e OK.Pentru ceva mai serios cred ca e mai buna trusa mare (ambele sunt Rothewald).Nu stiu multe despre firma asta dar e germana si pare ok. Daca vrei ceva cu adevarat profi recomand Facom (http://www.facom.com/com/home.php) sunt foarte bune (normal ca si scumpe).Am folosit asa ceva cat lucram la service Caterpillar,si ei nu cumparau orice.Am inteles ca sunt foarte bune si sculele Unior (http://www.unior.com/cgi-bin/cms.cgi?doc=10479),nu am folosit din acestea dar foloseste un prieten care are service de stivuitoare si el mi le-a recomandat,fiind multumit de ele (este distribuitor Unior in Cluj de exemplu, si asa ca idee o cheie fixa inelara de 16-17 a fost 15lei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Chiar de curand am ras cu pofta de cineva care m-a pus extrem de serios sa caut pe net asa ceva: http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp?P6...amp;dir=catalog dar era sa pice din picioare cand a auzit cat costa.... Oricum asemenea tools sunt pentru ceva gen OCC... La cat lucru eu mai bine cumpar chestii modeste, care da se duc decat sa dau saci de bani pe scule profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 adevarul e ca nu are rost sa iei o cheie de unica folosinta, pur si simplu se stramba si umbli sa imprumuti una, sau cumperi alta si tot acolo ajungi...faci rost de bani si iei o singura piesa,chrom-vanadium,dar stii frate ca te bazezi pe ea...tragi,impingi,nu se stramba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzahunter Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 salut am si eu o intrebare cum se masoara antigelul cel mai simplu? am cumparat o scula(de la real)am crezut ca e o operatiune simpla dar nu mai inteleg nimic Mesaj completat salut am si eu o intrebare cum se masoara antigelul cel mai simplu? am cumparat o scula(de la real)am crezut ca e o operatiune simpla dar nu mai inteleg nimic ok m-am lamurit mi-am luat scula ieftina care nu m-a ajutat cu nimic,ba dimpotriva,mi-a creat nopti albe in sensul ca am 2 masini si o motocicleta,dar cind sa masor densitatea nici la una nu era buna,am masurat la flaconul concentrat(pe care scria -72 nediluat)imi indica aprox.30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 salut am si eu o intrebare cum se masoara antigelul cel mai simplu? am cumparat o scula(de la real)am crezut ca e o operatiune simpla dar nu mai inteleg nimicMesaj completat ok m-am lamurit mi-am luat scula ieftina care nu m-a ajutat cu nimic,ba dimpotriva,mi-a creat nopti albe in sensul ca am 2 masini si o motocicleta,dar cind sa masor densitatea nici la una nu era buna,am masurat la flaconul concentrat(pe care scria -72 nediluat)imi indica aprox.30 Dupa gust, da neaparat sa scuipi dupa aia!!!!....cu cat e mai dulce cu atat e mai mult antigel in solutie. OnTopic: Daca vreti bun si nu prea pierdeti scule(ca nu-s prea ieftine) Halfords, Knipex si Drapper eu lucrez cu o trusa Halfords pe care efectiv nu o pot sa o stric....nici macar daca fortez si bat cu ciocanul in cheile mici sau strang de forta cu crichetul cateodata...knipex am o cheie reglabila indestructibila, patente si surubelnite, iar Drapper truse de chei mai speciale si de obicei mici, pe care nici pe acestea nu am reusit sa le stric.Vreti ieftin si bun, atunci IUS-ul nostru de la Brasov e tata lor.La polul opus sunt normal cele pe care nu scrie nimic si marca drop-forget....parca si numele le releva calitatie(scapale si uita de ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Am chei inelare, imbusuri si bormasina pe 110V de la Black&Decker, is f multumit; Ce mai, o scula buna are ca pret mult peste media pietei si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) Dupa gust, da neaparat sa scuipi dupa aia!!!!....cu cat e mai dulce cu atat e mai mult antigel in solutie. OnTopic: Daca vreti bun si nu prea pierdeti scule(ca nu-s prea ieftine) Halfords, Knipex si Drapper eu lucrez cu o trusa Halfords pe care efectiv nu o pot sa o stric....nici macar daca fortez si bat cu ciocanul in cheile mici sau strang de forta cu crichetul cateodata...knipex am o cheie reglabila indestructibila, patente si surubelnite, iar Drapper truse de chei mai speciale si de obicei mici, pe care nici pe acestea nu am reusit sa le stric.Vreti ieftin si bun, atunci IUS-ul nostru de la La polul opus sunt normal cele pe care nu scrie nimic si marca drop-forget....parca si numele le releva calitatie(scapale si uita de ele) drop-forging: http://en.wikipedia.org/wiki/Forge acuma serios, sculele pe care scrie "drop forged" (adica facute de oieri indieni sau culegatori de orez chinezi in pauza dintre ture) pot fi rupte cu mina. am rupt o cheie de 24 fara prea mult efort. aceste scule nu numai ca nu rezista in timp, dar distrug piulitele si suruburile, rotunjindu-le. pina si la scule CrV se simte diferenta dintre un inbus folosit o vreme si unul nou-nout, chiar daca la inspectie vizuala chiar si primul pare intact. regula numarul 1 e ca daca scrie CrV (crom-vanadiu) pe ea, probabil e ok pentru uz casnic, indiferent de marca. IUS sincer nu mi se par fantastice, mai ales ca nu sint extrem de ieftine. la mai putini bani poti cumpara cel putin aceeasi calitate de la Yato (Polonia), de care am mai scris de vreo 2 ori, sint cele mai ieftine pe care le-am intilnit pina acum si au o gama de scule practic exhaustiva. a nu se confunda cu Tayo, inruditi cu Lohuis. daca mergi spre scule profesionale probabil ca se schimba treaba. cit despre scule de prelucrare, nu am fost dezamagit de o bormasina de 400W si de un flex marca Stern, facute in Austria. cca. 50 de RON fiecare. cel putin bormasina o am de multi ani si a fost abuzata destul de tare. la capitolul scule de finete, recomand Proxxon, facute in Germania. Dremel dupa ce ca se gasesc mai greu la noi sint scumpe. am o mini-bormasina Proxxon, cu turatie reglabila (5000-20000 rpm). pot sa spun ca sint facute cu simt de raspundere. ax cu rulment, mandrina de calitate (0,5-3 mm), silentioasa, mica, carcasa din carbon, alimentata la 220V ca sa nu-ti mai bagi capul cu alimentatoare. firma are o gama destul de mare de scule pentru prelucrare (pina la mini-strung pentru lemn si metale moi). la noi se gasesc la www.siera.ro dar, ca deobicei, varianta eBay e mai ieftina Editat Ianuarie 6, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstnc Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 salut daca vrei calitate si profesionalism ai doua variante si anume: BETA SI HUSAG, eu le folosesc pe amandoua de 4 ani si nu pre stiu ce sa zic despre ele nu am cuvinte cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 salutdaca vrei calitate si profesionalism ai doua variante si anume: BETA SI HUSAG, eu le folosesc pe amandoua de 4 ani si nu pre stiu ce sa zic despre ele nu am cuvinte cu respect eu sint convins ca exista mult mai mult de doua variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstnc Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 eu sint convins ca exista mult mai mult de doua variante. da ai dreptate dar astea 2 au deja trditie in ateliere de reparatii moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 (editat) drop-forging: http://en.wikipedia.org/wiki/Forge acuma serios, sculele pe care scrie "drop forged" (adica facute de oieri indieni sau culegatori de orez chinezi in pauza dintre ture) pot fi rupte cu mina. am rupt o cheie de 24 fara prea mult efort. aceste scule nu numai ca nu rezista in timp, dar distrug piulitele si suruburile, rotunjindu-le. pina si la scule CrV se simte diferenta dintre un inbus folosit o vreme si unul nou-nout, chiar daca la inspectie vizuala chiar si primul pare intact. regula numarul 1 e ca daca scrie CrV (crom-vanadiu) pe ea, probabil e ok pentru uz casnic, indiferent de marca. IUS sincer nu mi se par fantastice, mai ales ca nu sint extrem de ieftine. la mai putini bani poti cumpara cel putin aceeasi calitate de la Yato (Polonia), de care am mai scris de vreo 2 ori, sint cele mai ieftine pe care le-am intilnit pina acum si au o gama de scule practic exhaustiva. a nu se confunda cu Tayo, inruditi cu Lohuis. daca mergi spre scule profesionale probabil ca se schimba treaba. cit despre scule de prelucrare, nu am fost dezamagit de o bormasina de 400W si de un flex marca Stern, facute in Austria. cca. 50 de RON fiecare. cel putin bormasina o am de multi ani si a fost abuzata destul de tare. la capitolul scule de finete, recomand Proxxon, facute in Germania. Dremel dupa ce ca se gasesc mai greu la noi sint scumpe. am o mini-bormasina Proxxon, cu turatie reglabila (5000-20000 rpm). pot sa spun ca sint facute cu simt de raspundere. ax cu rulment, mandrina de calitate (0,5-3 mm), silentioasa, mica, carcasa din carbon, alimentata la 220V ca sa nu-ti mai bagi capul cu alimentatoare. firma are o gama destul de mare de scule pentru prelucrare (pina la mini-strung pentru lemn si metale moi). la noi se gasesc la www.siera.ro dar, ca deobicei, varianta eBay e mai ieftina Eu n-am reusit chiar sa le rup, dar am reusit sa le indoi pana la pliere Am la servici o trusa de imbusuri lungi de la 4 la 12 Proxxon.....sunt indestructibile, mai mult, nici nu le poti decalibra Sunt superioare celor de la Ius si Drapper Editat Ianuarie 9, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Eu n-am reusit chiar sa le rup, dar am reusit sa le indoi pana la pliere Am la servici o trusa de imbusuri lungi de la 4 la 12 Proxxon.....sunt indestructibile, mai mult, nici nu le poti decalibra Sunt superioare celor de la Ius si Drapper azi am vazut ca in Praktiker sint scule Dremel. le-am examinat oleaca si sincer mi se par inferioare ca nivel de finisare celor de la Proxxon. iar cea mai mica bormasina de la Dremel e mai grea si mai mare decit bormasina medie (de 100W) de la Proxxon. am uitat sa mentioez ca Proxxon au si scule "fixe" (chei etc). n-am avut ocazia sa le folosesc, dar sint convins ca-s la fel de bune ca cele electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 am o mini-bormasina Proxxon, cu turatie reglabila (5000-20000 rpm). pot sa spun ca sint facute cu simt de raspundere. ax cu rulment, mandrina de calitate (0,5-3 mm), silentioasa, mica, carcasa din carbon, alimentata la 220V ca sa nu-ti mai bagi capul cu alimentatoare. Vorbești serios cu carcasa din carbon? Nu prea există așa ceva, fibra de carbon e mult prea scumpă și inutilă pe o bormașină, carbonul amorf e casant iar carbonul cristalin se numește diamant și iarăși nu se folosește la carcase de bormașină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Vorbești serios cu carcasa din carbon? Nu prea există așa ceva, fibra de carbon e mult prea scumpă și inutilă pe o bormașină, carbonul amorf e casant iar carbonul cristalin se numește diamant și iarăși nu se folosește la carcase de bormașină. cred ca a vrut sa spuna fibra de carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Vorbești serios cu carcasa din carbon? Nu prea există așa ceva, fibra de carbon e mult prea scumpă și inutilă pe o bormașină, carbonul amorf e casant iar carbonul cristalin se numește diamant și iarăși nu se folosește la carcase de bormașină. am gresit, din fapt e din poliamida ranforsata cu fibra de sticla. oricum, e clar ca atunci cind zici carbon te referi de fapt fibra de-, in nici un caz grafit sau diamant cred ca pe la seici din Emiratele Arabe gasesti si bormasini cu carcase incrustate diamante Mesaj completat mi-am dat seama de-un lucru: suruburile cu cap inbus se strica cel mai des si partial si din cauza cheilor inbus uzate. ma gindeam sa-mi cumpar un set mic de biti inbus (5-6, dimensiunile uzuale folosite la suruburi de forta) de nivel profesional si un clichet pe masura. ce-mi recomandati de la firmele care au reprezentante in Romania? pretul nu e important, atit timp cit nu e strigator la cer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) am gresit, din fapt e din poliamida ranforsata cu fibra de sticla.oricum, e clar ca atunci cind zici carbon te referi de fapt fibra de-, in nici un caz grafit sau diamant cred ca pe la seici din Emiratele Arabe gasesti si bormasini cu carcase incrustate diamante Mesaj completat mi-am dat seama de-un lucru: suruburile cu cap inbus se strica cel mai des si partial si din cauza cheilor inbus uzate. ma gindeam sa-mi cumpar un set mic de biti inbus (5-6, dimensiunile uzuale folosite la suruburi de forta) de nivel profesional si un clichet pe masura. ce-mi recomandati de la firmele care au reprezentante in Romania? pretul nu e important, atit timp cit nu e strigator la cer. Daca se uzeaza imbusul, bati un tors un pic mai mare cu ciocanul, si astfel "rescrii" surubul pe tors.....oricum nu mai e refolosibil un surub care s-a decalibrat oricat de putzin. In alta ordine de idei, iata ce "homocinetica" are o cheie nonfirma, tin sa spun ca am realizat 'modelul' fara sa ma fortez defel Editat Ianuarie 11, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Daca se uzeaza imbusul, bati un tors un pic mai mare cu ciocanul, si astfel "rescrii" surubul pe tors.....oricum nu mai e refolosibil un surub care s-a decalibrat oricat de putzin. In alta ordine de idei, iata ce "homocinetica" are o cheie nonfirma, tin sa spun ca am realizat 'modelul' fara sa ma fortez defel de unde e cumparata cheia aia si de cit e? scrie crom-vanadiu pe ea? eu sincer cred ca n-as gasi asa ceva nici sa caut. ca fapt divers, am o fixa 8 cu 10 in virsta de 18 ani si care a vazut multe piulite si suruburi la viata ei. odata nu stiu cum am tras de ea si am indoit-o ca pe a ta, dupa care am adus-o la forma initiala (cu mina). totusi, capetele sint in stare buna chiar si acum. revenind la faza cu inbusurile... m-ai inteles gresit: nu vreau set inbus ca sa scot suruburi intepenite, ci ca sa previn rotunjirea capetelor. rationamentul meu e ca folosind o cheie inbus de calitate medie sau slaba, cheia in timp se rotunjeste la muchii si determina si uzura prematura a suruburilor, se rotunjesc mai usor. vreau inbusuri cu adevarat bune ca sa previn situatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 cred ca multi omit, ca si operatiuni necesare sa nu spun obligatorii, degriparea lui cu spray special, lichid de frana, si ciocanirea lui. ma refer la suruburile care prezinta semna ca nu s-ar desface normal: oxidate , ruginite. altfel , am vazut multe capete rupte, chiar de firma , fiind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 cred ca multi omit, ca si operatiuni necesare sa nu spun obligatorii, degriparea lui cu spray special, lichid de frana, si ciocanirea lui. ma refer la suruburile care prezinta semna ca nu s-ar desface normal: oxidate , ruginite. altfel , am vazut multe capete rupte, chiar de firma , fiind. totusi daca surubul e oxidat are vreun efect lichidul penetrant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 de unde e cumparata cheia aia si de cit e? scrie crom-vanadiu pe ea? eu sincer cred ca n-as gasi asa ceva nici sa caut.ca fapt divers, am o fixa 8 cu 10 in virsta de 18 ani si care a vazut multe piulite si suruburi la viata ei. odata nu stiu cum am tras de ea si am indoit-o ca pe a ta, dupa care am adus-o la forma initiala (cu mina). totusi, capetele sint in stare buna chiar si acum. revenind la faza cu inbusurile... m-ai inteles gresit: nu vreau set inbus ca sa scot suruburi intepenite, ci ca sa previn rotunjirea capetelor. rationamentul meu e ca folosind o cheie inbus de calitate medie sau slaba, cheia in timp se rotunjeste la muchii si determina si uzura prematura a suruburilor, se rotunjesc mai usor. vreau inbusuri cu adevarat bune ca sa previn situatia asta. Cheia e combinata de 12-13.....iar marca e VM.....cu v deasupra M-ului....in rest nu scrie nimic pe ea... Ba gasesti iti spun eu si unde.....pe oser, la "rusi" si la tzigani....a mea a fost luata de pe oser de catre un prieten la care i s-a rupt cureaua de la alternator cand a mers acolo, si eu i-am schimbat-o(cureaua luata tot de-acolo), reusind atunci sa o si decalibrez putin dar si-a facut treaba, dar atunci am si indoit-o putin si mi-a lasat-o mie si sa o studiez.Am ajuns la concluzia ca e facuta din acelas material ca si o placbanda, fiind decupata cu ceva panson din asa ceva si dat un strat de crom.... Imbusuri iti recomand Proxxon de care am si eu la lucru si cu care lucrez unde e necesara forta(la prinderea de grup a planetarelor de ex) Daca nu ti se par scumpe eventual si Drapper Expert, ca lucrez si cu o trusa mica d-asta, cu imbusuri scurte....ambele truse sunt prevazute cu adaptor de cricket mare, deci se intelege scopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.