Sari la conținut

Yamaha R6


Bebiku
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Am o problema cu motocicleta R6 2001

Am mers azi cu ea 30 km...dupa care a inceput sa dea rateuri...ii scadea din turatii...

Cand am oprit iam dat rezervoru si filtru jos..

 

Carburatoarele erau pline de ulei.

Are cineva vreo idee? Segmenti..supape?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau segmentii... spunea cineva ca imi manca ulei nu dadea pe afara...

 

Din ce explica el semeringu de la supape sa se fii dus si baga ulei in capu pistonului si daia imi umple carburatoarele de ulei

...

Daca se duceau segmentii ...chiar la toate 4 o data...cam suspect

 

Nu ma pricep la mecanica deloc.

Acum trebuie sa plec la buc cu facultatea cu alte prostii si o repar mai la iarna...dar macar sa am idee ce ar avea

 

Multumesc inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Salut!

Am o problema cu motocicleta R6 2001

Am mers azi cu ea 30 km...dupa care a inceput sa dea rateuri...ii scadea din turatii...

Cand am oprit iam dat rezervoru si filtru jos..

 

Carburatoarele erau pline de ulei.

Are cineva vreo idee? Segmenti..supape?

 

Multumesc!

Ai rezolvat problema? :D Si moto meu e intr-o situatie identica cu al tau.Te rog scrie-mi aici ori lasa-mi pm. daca sti despre ce problema este vb.

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

fa un test de compresie. daca nu e extrem de avariat motorul iti dai seama daca-s segmentii sau semeringurile de la supape sau chiar ghidurile. daca ai compresia ok sunt semeringurile si in cel mai rau cazi si ghidurile. daca-s si ghidurile nu scapi doar cu schimbul semeringurilor nici macar ca solutie temporara. daca nu e ok compresia atunci sunt segmentii. evident ca pot sa fie si ceva supape care nu inchid bine dar asta e un caz extrem, sa cada toate deodata si oricum motorul ala nu ar fi mers niciodata bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa un test de compresie. daca nu e extrem de avariat motorul iti dai seama daca-s segmentii sau semeringurile de la supape sau chiar ghidurile. daca ai compresia ok sunt semeringurile si in cel mai rau cazi si ghidurile. daca-s si ghidurile nu scapi doar cu schimbul semeringurilor nici macar ca solutie temporara. daca nu e ok compresia atunci sunt segmentii. evident ca pot sa fie si ceva supape care nu inchid bine dar asta e un caz extrem, sa cada toate deodata si oricum motorul ala nu ar fi mers niciodata bine :D

multumesc mult de sfat! am sa incep cu testul de compresie si sa adun bani! (multi bani se pare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro. Cel mai bine o duci intr-un service de specialitate ca sa nu iti pierzi si banii si timpul cu tampenii care te vor costa mult mai mult.

 

Daca esti foarte priceput si ai sculele necesare eu as incepe astfel:

 

1 Pornesti motorul si vezi daca iti da fum pe furtunul care epureaza gazeledin motor. Adica furtunul ce leaga carterul superior de filtrul aier. Daca da pe acolo e clar ca au cazut segmentii sau ai folosit un ulei prost pe lunga durata.

 

2 uleiul de care ai zis era doar in camera de aspiratie sau in paharele de nivel benzina???

 

3 Daca aveai compresie mica un r6 nu porneste iar daca erau simeringurile de quloasa atunci clar aveai fum continuu pe evacuare. Mai ales la relanti.

 

Cel mai bine mergi la un test total al motorului care nu te costa mai mult de 150ron ptr a investiga problema pe aparate si specializare...

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uleiul la nivel cu motocicleta dreapta?

Da, este la nivel uleiul, ce nu inteleg eu este faptul ca simtomele au aparut asa -de la o zi la alta - folosesc doar ulei Castrol racing -, rulat de fiecare data maxim 4000 km. cu un schimb, ce-i drept avea consum de ulei destul de mare, vreau sa spun ca de la un schimb la altul de regula complectam cu cca 750 ml. Eu am crezul ca este din cauza ca dau ture cu el doar in afara orasului pe serpentine de cele mai multe ori cu el destul de turat (rar scade turometrul sub( 7000 rpm) si frecvent in red-line. este firesc sa se "termine" si motorul tinand cont ca are la bord peste 40 mi km din care jumatate forjati de mine.

Va multumesc pt. sugestii -am programat deja la un service,dar se pare ca nu stie nimeni ce are pana ce se desface motorul. segmenti, supape, ghidaje- nu conteaza ,eu ma gandesc doar ca vine sezonul moto cu bucuriile si intrunirile lui -de unde nu vreau sa lipsesc!

:D

Editat de soso_by_sec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema.....

 

Sa dus motoru..pur si simplu a crapat motoru langa pistoane... nu ma pricep asa bine la mecanica

 

Ne vedem la vara cand o sa caut motor de r6 ;)

 

In bord motocicleta facuse 30000 dar a fost schimbat de fostu proprietar...care a schimbat si bateria si multe...

 

Lume jegoasa..macar spunea.."Ba (cuvant jignitor) vezi ca e ceva crapat acolo dupa ce a vanduto si sa vazut cu banii"

Editat de Bebiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema.....

 

Sa dus motoru..pur si simplu a crapat motoru langa pistoane... nu ma pricep asa bine la mecanica

 

Ne vedem la vara cand o sa caut motor de r6 :lol:

 

In bord motocicleta facuse 30000 dar a fost schimbat de fostu proprietar...care a schimbat si bateria si multe...

 

Lume jegoasa..macar spunea.."Ba (cuvant jignitor) vezi ca e ceva crapat acolo dupa ce a vanduto si sa vazut cu banii"

Nu cred ca te mai ajuta cu ceva, dar R6 modele pe carburatie au o problema frecventa cu craparea blocului la nivelul cilindrilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca te mai ajuta cu ceva, dar R6 modele pe carburatie au o problema frecventa cu craparea blocului la nivelul cilindrilor :lol:

 

Toate crapa sau cum ca nu inteleg?sau crapa daca de exemplu te duci cu viteza 1 in 15000rpm.....si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

din cate am inteles (nu spun ca e si neaparat adevarat) toate crapa. ar fi fost o problema la linia de fabricare. n-are treaba ca o duci in 15.000, pentru asta-s facute :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si treaba asta cu crapatul este la toate yamaha 99-02 sa inteleg sau si la restul?

 

 

Mesaj completat

Si de ce nu se gaseste nici o astfel de informatie in vreun articol oficial sau ceva,ma gandesc k au trecut ceva ani si totusi cineva ar fi scris despre o astfel de problema majora,zic si eu :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca sunt asa prosti aia de la Yamaha in cat sa faca reclama proasta..

Toate crapa .. depinde si cum mergi cu ele.....

Oricum nu vrei sa te tina o viata.

Crezi ca la kawa..Suzi si altele nu sunt probleme..mai ales cu modele vechi..

La alea le cad rotile :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...