Sari la conținut

Mv Agusta 1000r- Recordul De Viteza Pentru O Motocicleta Standard


allias
 Share

Postări Recomandate

MV Agusta Sets Bonneville Land Speed Record

 

The 2007 MV Agusta F4-1000R raced across the salt flats during the 58th Annual Bonneville National Speedweek land speed trials (August 12-18, 2006) and into the Southern California Timing Association record books as the fastest production class 1000cc motorcycle in the world with an average combined speed of 185.882 MPH (299.148 KPH) and a highest single speed of 187.726 MPH (302.116 KPH).(va dati seama ca nu a coborit sub 290 de km pe durata testelor..impresionanta constanta motocicletei)

 

A collaboration between Team Manager, Bob Leppan of TT Motorcycles, Rider Roosevelt ‘Rosey’ Lackey, Tuner Eraldo Ferracci of Fast By Ferracci Racing Products, Primary Sponsor, Gary Kohs, of Fine Art Models, and Matthew Stutzman, MV Agusta GM, the group focused their efforts on attaining the Land Speed Record for the 1000cc Production Engine / Production Frame (P-P) class previously set at 182.759 MPH. The 1000cc “P-P” record is particularly desirable as it based upon unmodified “showroom stock” production models available at any authorized dealer.

 

Throughout the qualifying runs, the F4-1000R showcased its renowned high speed stability while delivering a factory rated 174 HP and 81.8 ft./lb. of torque to the Utah Salt Flats, propelling the motorcycle unerringly to the very limits of traction and aerodynamics. Veteran rider Roosevelt 'Rosey' Lackey, who piloted the F4-1000R on its record run said that “the bike is so beautiful, it does everything you could want for it to do, with nothing ill at all in any way shape or form, no hiccups anywhere. I love that motorcycle just the way it is.”

spr ca grupul "fuckk italian bikes" o va lasa mai moale

 

 

o sa l traduc maine..azi sunt prea obosit

post-9103-1156470206_thumb.jpg

post-9103-1156470228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Puterea nu e totul...in testul Mater Bike 2006, MV Agusta a scos CEL MAI BUN TIMP pe circuit, desi avea calutzi mai putzini decit Gixerul, R1 sau ZX-10. In curind o sa dam si un test comparativ in Univers Moto (tot pe circuit) intre o Yammy R1 si un Duc 999r (mai slab cu 25 CP si in plus mai greu decit R1), dar care o bate pe R1 cu 1,5 s pe fiecare tura! :P . Bun, pretul fiecareia e o alta problema... :P

Toate bune :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pretul conteaza. Nu cred insa ca si-a cumparat cineva Agusta noua pentru ca pretul a fost atragator. Mai degraba ar fi problema de anduranta la ea. N-a reusit 20,000 km in testul de 50,000 facut de Motorrad. Le-au cam bubuit motoarele, se mai intampla de nu pornesc dupa ploaie, pierd ulei, etc

 

Fara indoiala insa este o motocicleta fantastica si nu este desenata pentru navetisti, adica pentru a te baza pe ea in mersul la servici de exemplu.

 

Este deja o clasica la 10 ani aproape de la aparitie fara schimbari majore.

 

Cel mai mult mi-a placut bucuria unui dealer Agusta care a vandut recent un Tamburini, zicea "Asta n-a sa aibe probleme de garantie, ca n-a sa faca nici un kilometru cu ea".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Puterea nu e totul...in testul Mater Bike 2006, MV Agusta a scos CEL MAI BUN TIMP pe circuit, desi avea calutzi mai putzini decit Gixerul, R1 sau ZX-10. In curind o sa dam si un test comparativ in Univers Moto (tot pe circuit) intre o Yammy R1 si un Duc 999r (mai slab cu 25 CP si in plus mai greu decit R1), dar care o bate pe R1 cu 1,5 s pe fiecare tura! :P . Bun, pretul fiecareia e o alta problema... :P

Toate bune :ok:

 

poate trebuiau sa skimbe pilotii ? ca io pe R1 si val rosi pe tricicleta, imi da nana la fundu gol ..

de unde revistele deduc ca tricicleta rulz, nimic nu bate tricicleta in 2006 !

ca in bancul cu trabantu si ferrari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-9293-1156492718_thumb.jpg..f..ck off.....KAWASAKI IS BACK.....check this out... spec.doc

 

 

 

 

 

si asta e sport/touring.... :P :P

 

 

Mda... fisa tehnica provine probabil de pe bikes.com, un site de 2 lei care ofera informatii de 2 bani. F f multe informatii eronate in fisele tehnice ala mobrelor, sau ZZRica 1400 al tau de "pe vine" are guma de 150 pe spate ca CB 500le? N-am nimic cu mobra (chiar daca mi se parte ca are un aspect repulsiv de bascula) insa te-ai bagat cam tare in topicul omului. :hug: Prefer in totalitate mobrele japo celor italiene dar asta este, la 1000, Agusta F4 are cel mai tare top speed. De parca ar conta ca mergi cu 300 sau 302. :ok:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... fisa tehnica provine probabil de pe bikes.com, un site de 2 lei care ofera informatii de 2 bani. F f multe informatii eronate in fisele tehnice ala mobrelor, sau ZZRica 1400 al tau de "pe vine" are guma de 150 pe spate ca CB 500le? N-am nimic cu mobra (chiar daca mi se parte ca are un aspect repulsiv de bascula) insa te-ai bagat cu tupeu in topicul omului. :hug: Prefer in totalitate mobrele japo celor italiene dar asta este, la 1000, Agusta F4 are cel mai tare top speed. De parca ar conta ca mergi cu 300 sau 302. :ok:

un pic offtopic: pe site-ul bikez.com, un prieten o observat ca daca compari 2 motoare si apoi unu din astea 2 o compari cu alta, punctajele motorului respectiv nus aceasi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic offtopic: pe site-ul bikez.com, un prieten o observat ca daca compari 2 motoare si apoi unu din astea 2 o compari cu alta, punctajele motorului respectiv nus aceasi :ok:

tot offtopic: am verificat acu' si nu-i asa => una din doua: ori prietenu' n-a fost atent la legenda (i.e. s-a uitat la scorurile celuilalt motor in comparatia a doua, afisate in culoarea/locul pe care le stia el din prima comparatie), ori cineva a mai bagat note intre timp la motorul "constant", caz in care ac. chiar i s-au modificat punctajele insa asta e tocmai ceea ce tb. sa se intample;

in ambele cazuri, site-ul ar merge okay :hug:

 

PS: Informatiile de pe site au intr-adevar multe greseli si lacune - aici nu le iau apararea... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine are ceva habar de inginerie stie ca performanta de una singura este irelevanta. Ce conteaza este raportul performanta/pret.

Asta n-are nici o treaba cu ingineria, e treaba pur economica ... Daca Ducati a putut sa scoata o masina mai buna la bani mai multi, inseamna ca nu s-a gandit in primul rand la economie, ci la performanta. Alegerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Puterea nu e totul...in testul Mater Bike 2006, MV Agusta a scos CEL MAI BUN TIMP pe circuit, desi avea calutzi mai putzini decit Gixerul, R1 sau ZX-10. In curind o sa dam si un test comparativ in Univers Moto (tot pe circuit) intre o Yammy R1 si un Duc 999r (mai slab cu 25 CP si in plus mai greu decit R1), dar care o bate pe R1 cu 1,5 s pe fiecare tura! :P . Bun, pretul fiecareia e o alta problema... :P

Toate bune :ok:

Nu stiu frate de ce nu mi-ati dat mie un kawasaki zzr 1400(sau orice bomba) si lui Rossi o bicicleta cu motor ,iar Rossi ma mucifica instant pe un circuit, asta ce insemna ca aceea bomba condusa de mine e un jaf si cea mai buna motocicleta este de fapt acea bicicleta cu motor. Fa frate testul cu ACELASI pilot,in aceleasi conditii ,pe acelasi circuit si atunci vino si spune ca X e mai tare ca Y.

Imi aduc aminte ca a mai fost o magarie de genul asta facuta:era acel clip pe net intre o R1 din98(parca) si un Porsche Carrera "civil"(300cp) si vezi doamne Carrera a fost mult mai tare...buuuunnnnnnn ,nu contest cu nimic acest rezultat ,dar cand citesc in Univers Moto(nu mai stiu exact care numar) testul intre Mv Agusta si Lamborghini Gallardo(500cp!!!!-deci aproape DUBLU fata de Porsche) si vad ca Agusta castiga la mai bine de 10sec!!!! in fata Lambo-ului ,atunci ce DRACU SA MAI CREDEM NOI CITITORII SI SPECTATORII?!??!?!?.....ca scrieti in functie de cum luati spaga si cata luati??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agusta e grea.Pe circuit nu are nici o sansa in fata japonezelor. Are o viteza de virf respectabila pentru-ca a fost proiectata sa fie asa.Orice japoneza de 1000 careia ii schimbi calcatura o maninca pe piine dar isi pierde din calitate pe circuit.Una peste alta Agusta e frumoasa si de mari figuri. Atit! As prefera o Aprilia rsv mlle factory oricind.Agusta e pt.un drum pina la un club en vogue!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Agusta e grea.Pe circuit nu are nici o sansa in fata japonezelor. Are o viteza de virf respectabila pentru-ca a fost proiectata sa fie asa.Orice japoneza de 1000 careia ii schimbi calcatura o maninca pe piine dar isi pierde din calitate pe circuit.Una peste alta Agusta e frumoasa si de mari figuri. Atit! As prefera o Aprilia rsv mlle factory oricind.Agusta e pt.un drum pina la un club en vogue!

Vad ca esti expert in pareri,dar spune-mi ai condus o Agusta ca stii asa bine?Vezi ca nu e aceasi lucru condusu, cu privitu la poze.Eu am condus,si iti spun ca simti o senzatie pe el ce nu-ti da nici o japoneza.Poate din cauza sunetului,s-au a pozitiei mai intinse,dar cind acceleram ma trecea un fior euforic.Cit despre preferata ta RSV Mille,documenteaza-te si vezi ca a iesit cel mai greu de condus in toate testele comparative (si BMW K 1200 S ,care are greutatea de 248 kg l-a intrecut in manevrabilitate).

Ce priveste fiabilitatea,da-mi cea mai fiabila motocicleta,si il fac muci intr-o ora.

PS. uita-te la cursele Superstock 1000,si vezi ca nu exista podium fara Agusta,de si sint doar 4 bucati la start.

 

Si totusi eu stiam ca japonezele sunt limitate la 299km/h ,deci miram-as sa nu poata depasi 302km/h delimitate :hug: :P

Ps:oare de ce Mv-ul nu este limitat la 299? :ok:

Intelegerea cu limitarea vitezei au semnat doar citiva constructori,printre care toti producatorii japonezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit despre preferata ta RSV Mille,documenteaza-te si vezi ca a iesit cel mai greu de condus in toate testele comparative (si BMW K 1200 S ,care are greutatea de 248 kg l-a intrecut in manevrabilitate).
Din ce am vazut ,am vazut ca Aprilia a CASTIGAT Master-Bike-ul in fata unor nume foarte mari(zx10 ,r1 etc etc) ,asa ca nu stiu de ce ,dar nu prea te cred ca e asa de greu de condus (ca manevrabilitate) :P
Intelegerea cu limitarea vitezei au semnat doar citiva constructori,printre care toti producatorii japonezi.
Credeam ca a fost ceva obligatoriu. "Nebuni" inseamna japonii si mai cu mot,cica ,europenii :ok:. Oricum ,fain ,se duce cu 2km/h mai mult Mv-ul :hug:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca brusli il bate pe cichi cian/cean :P

 

domnilor, esteti jenibili :ok:

tarzan....ai testat acea agusta pe circuit?! daca da, sau nu....era cea de 1000cmc?! daca nu, stai jos cu nota 3 si bucura-te de ninjacu tau care nu prea stie decat sa duca pe cineva de undeva pana in alta parte.... :D

dimi....pardon..."Silviu C" :drink: ......nu te supara, dar tu esti inca la nivelul de posesor de motoreta iar orice scoti din tine sint doar preluari ale unor ziaristi foarte influentati zic eu....ba de unii ba de altii....

 

andi.....tataie, te plictisesti ?! lasa copiii sa se joace singurei.... :hug:

 

acum parerea mea personala.....agusta este o mobra foarte frumoasa, facuta de niste italieni cu multa imaginatie dar care au avut nevoie de ajutorul japonezilor pentru motor.....acum ca a avut noroc de piloti mai buni decat unele japoneze si din cauza asta se crede ca tehnic este superioara zic eu ca e marketingul care o sa ne omoare pe toti mai devreme sau mai tarziu..... :P :lol:

mi-as lua fara sa clipesc asa ceva dar nu m-as baga sa provoc un pilot la fel de prost/bun ca mine pe o japoneza de aceeasi "factura" , pe nici un/o circuit/sosea :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul circuit valabil de la noi e strada...pseudo circuitele pe care se tin la noi etapele de viteza au in plus fata de strada o relativa siguranta dar au minusuri cacalau maria ta.

 

si inca o parere personala referitor la orice motor...singura diferenta pe care puteti/putem sa o facem este doar de design.Restul sunt doar feelinguri ale noastre...ca accelereaza nu stiu cum in nu stiu ce treapta , ca e mai manevrabila, ca are 2 km peste 300 top speedul...astea sunt abureli de pacalit babele.Cu putine modificari poti sa obtii senzatii diferite pe acelasi motor.

 

Un om potrivit pe o motoreta buna va face diferenta in orice moment.

Nu va mai uitati peste gard la cei de afara ...si uitati-va in interior la noi...la liuniutele care se tin, la curse...etc...observati, analizati si o sa vedeti ca omul face motorul....foarte putin invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MV Agusta Sets Bonneville Land Speed Record

 

The 2007 MV Agusta F4-1000R raced across the salt flats during the 58th Annual Bonneville National Speedweek land speed trials (August 12-18, 2006) and into the Southern California Timing Association record books as the fastest production class 1000cc motorcycle in the world with an average combined speed of 185.882 MPH (299.148 KPH) and a highest single speed of 187.726 MPH (302.116 KPH).(va dati seama ca nu a coborit sub 290 de km pe durata testelor..impresionanta constanta motocicletei)

 

A collaboration between Team Manager, Bob Leppan of TT Motorcycles, Rider Roosevelt ‘Rosey’ Lackey, Tuner Eraldo Ferracci of Fast By Ferracci Racing Products, Primary Sponsor, Gary Kohs, of Fine Art Models, and Matthew Stutzman, MV Agusta GM, the group focused their efforts on attaining the Land Speed Record for the 1000cc Production Engine / Production Frame (P-P) class previously set at 182.759 MPH. The 1000cc “P-P” record is particularly desirable as it based upon unmodified “showroom stock” production models available at any authorized dealer.

 

Throughout the qualifying runs, the F4-1000R showcased its renowned high speed stability while delivering a factory rated 174 HP and 81.8 ft./lb. of torque to the Utah Salt Flats, propelling the motorcycle unerringly to the very limits of traction and aerodynamics. Veteran rider Roosevelt 'Rosey' Lackey, who piloted the F4-1000R on its record run said that “the bike is so beautiful, it does everything you could want for it to do, with nothing ill at all in any way shape or form, no hiccups anywhere. I love that motorcycle just the way it is.”

spr ca grupul "fuckk italian bikes" o va lasa mai moale

o sa l traduc maine..azi sunt prea obosit

Nu m-am obosit sa citesc tot ,dar chiar sunt curios pe ce CIRCUIT se poate scoate o medie de 299km/h ,cand cei din Moto-Gp scot o viteza MEDIE in jurul a 170km/h....chiar sunt curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a spus de circuit? ai idee unde a fost facut acest test? citeste tot, poate iti dai seama.....este o mobra superba care mi-as lua-o doar pentru look, atat, evident, daca mi-as permite una.....asa, raman la hodoroaga mea facuta cine stie pe ce vapor intre china si taiwan :ok:

Editat de Coxanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a spus de circuit? ai idee unde a fost facut acest test? citeste tot, poate iti dai seama.....este o mobra superba care mi-as lua-o doar pentru look, atat, evident, daca mi-as permite una.....asa, raman la hodoroaga mea facuta cine stie pe ce vapor intre china si taiwan :hug:

Corect.E intradevar superba.Putin imi pasa daca prinde 300 sau 400 la ora atat timp cat arata ca un ozn :P

PS Daca nu mai esti multumit de hodoroaga ta nu mi-o dai mie?CADOU :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am obosit sa citesc tot ,dar chiar sunt curios pe ce CIRCUIT se poate scoate o medie de 299km/h ,cand cei din Moto-Gp scot o viteza MEDIE in jurul a 170km/h....chiar sunt curios

oboseste-te nu e lung :rose: a fost facuta pe boneville salt flats...unde fac astia recorduri de viteza.asta a fost pe linie dreapta..si intre toate kawa,honda,ducati,(aia abia au atins 280)etc..acest mic producator de fitze le-a luat caimacul intr un domeniu pe care japoneziii erau regi.cica i-a si curbele intr-un mod satanist :rose: :P .mie a inceput sa imi placa aceasta mica firma care se bate de la egal cu gigantii domeniului..si cat priveste pretul//fiind un echivalent european al lui r`1 daca acesta din urma ar avea nivelul de echipare al mv agusta f4 1000s ar costa cam cat ala din urma numai steering damperu--ul de la ohlins care din cate stiu costa 1000 de euro... i si yi lipseste r1..ce nu intelegeti voi este ca japonezi pleaca de la un pret su ajung la o motocicleta..pe cand restul in genere leaca de la o motocicleta si incearca sa ajunga la un pret...si oricum nu sunt un competitor direct...ei nu pot sa produca decat 1500 de f4 anual si e o lista de asteptAre de 2 luni

 

 

ps:i :D :crack: :kiss: :eek: :) love r6 :eek: :) :yikes: :lol: :D

 

silviu c:bucata de news material e mult mai ampla eu am luat doar o bucatica de pe mvagusta.net.site descoperit acu cateva zile/normal ca au luat parte si alte firme de motociclete.ideea a fost ca asta a avut pe langa cea mai mare viteza cea mai constanta ramanand la peste 290 km/h timp de 15 min.

 

ps2:silviu c..nu stiu cum apari tot timpul p aici la topicuri unde se discuta za italian bikez..sunt firme mici..sa traiasca si ei..ei au dat ideea de motociclism lumii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...