The Mentalist Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...wasaki-Z1000SX/ http://hellforleathermagazine.com/2010/10/...-leaked-photos/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Arata bine, dar mie Kawasaki intodeauna imi va pune un semn de intrebare la calitatea ei fata de alte branduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 1, 2010 Autor Share Postat Octombrie 1, 2010 Mah, atata timp cat ai Honda si stim cu totii ca "Honda-i Honda!" mi se pare normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 cu botul ala zici ca vrea sa te manance e tare motoreta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Mah, atata timp cat ai Honda si stim cu totii ca "Honda-i Honda!" mi se pare normal! Honda nu-i Honda, pentru ca vreau sa trec la Suzuki, dar pana la Kawasaki tot e drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) Honda nu-i Honda, pentru ca vreau sa trec la Suzuki, dar pana la Kawasaki tot e drum lung drum lung si pliiiiiin de curbe .....ciudata motoreta..personal nu imi place ca design deloc.ca performante......poa` sa fie cat de buna Editat Octombrie 2, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 design-ul e o treaba subiectiva, cu toate ca nici mie nu imi place. principala problema mi se pare totusi publicul tinta / nisa. nu e naked, nu e nici carenata. nu e nici supersport, nici streetfighter... avand in vedere ca nu e mai ergonomica decat ZX10R, chiar nu vad de ce ar alege cineva asta in loc de modelul supersport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 2, 2010 Autor Share Postat Octombrie 2, 2010 Probabil mi-a atins mie vreo coarda sensibila!Ca oricum nu am bani de asa ceva si ar fi mica de mine. Dar pentru cineva care si-o permite mi se pare foarte misto. Pozitie supersport? Pai nu vezi ca pozitia e verticala ca pe naked? Cum puteti sa o comparati cu un sport? Cred ca si scaritele sunt mai jos, ghidonul este clar mai mult decat lejer pozitionat, deci unde e problema? Putere are destula, cuplu la fel, e reglata sa traga bine in turatii joase si medii, Kawa sunt deobicei motorete distractive si cu caracter! ABS disponibil, manere incalzite (ca sa nu critice fanii BMW!), parbriz reglabil si protectie sigur mai buna decat al unui naked pur, posibilitatea de a lua si niste bagaje, care-i problema? Inteleg oricand parerea subiectiva, nu-mi place ca e Kawa, dar altfel? Nu pare sa-i lipseasca nimic! Eu cred ca in Europa o sa se vinda foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Arata bine, dar mie Kawasaki intodeauna imi va pune un semn de intrebare la calitatea ei fata de alte branduri. Honda nu-i Honda, pentru ca vreau sa trec la Suzuki, dar pana la Kawasaki tot e drum lung Intradevar , sunt ferm convins ca vorbesti in cunostinta de cauza si ca ai avut multe Kawasaki-uri cu care te-ai dat mult si toate au fost foarte nefiabile in comparatie cu toate celelete branduri pe care le-ai avut si cu care te-ai dat. De fapt lucrurile stau asa: Voi toti hondistii astia frustrati, fani de motoare de pixde, transplant si cbr-uri , neavand nici un alt atribut ca motociclisti decat niste biciclete lame de fetite tineti tot timpul sa atatacati alte branduri cu tot dinandinsul ,in special motocicletele Kawasaki ,vorbind intotdeauna din auzite ,fara sa stiti nimic concret. Dar e un lucru bun asta. Macar nu va cumparati Kawa ca sa mergeti cu ele ca niste fete si sa ne stricati noua imaginea. principala problema mi se pare totusi publicul tinta / nisa. nu e naked, nu e nici carenata. nu e nici supersport, nici streetfighter... avand in vedere ca nu e mai ergonomica decat ZX10R, chiar nu vad de ce ar alege cineva asta in loc de modelul supersport... Publicul tinta este publicul cu bilute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pozitie supersport? Pai nu vezi ca pozitia e verticala ca pe naked? Cum puteti sa o comparati cu un sport? Cred ca si scaritele sunt mai jos, ghidonul este clar mai mult decat lejer pozitionat, deci unde e problema? Putere are destula, cuplu la fel, e reglata sa traga bine in turatii joase si medii, Kawa sunt deobicei motorete distractive si cu caracter! ABS disponibil, manere incalzite (ca sa nu critice fanii BMW!), parbriz reglabil si protectie sigur mai buna decat al unui naked pur, posibilitatea de a lua si niste bagaje, care-i problema? Ok, hai sa punem problema altfel atunci: de ce ti-ai lua asta si nu Z1000? doar pentru ca are parbriz si manere incalzite? Tot ceea ce vreau sa spun e ca, oricum ai pune-o, Z1000S va manca ori din clientela de ZX10R ori din cea de Z1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Pe scurt este noul ZZR Sportiva cu pozitie mai ”omeneasca”. Plusuri: Pozitie relativ comoda Parbriz reglabil Poti pune bagaje pe ea fara sa arate ciudat. Capacitatea acestora este ok, asa cum este prezentat in brosura de pe Hell for Leather. Motor capabil Se prezinta in brosura ca fiind o putere liniara Arata foarte bine, aproape o Ninja pe care nu trebuie sa stai foarte aplecat. Great! Carenata complet (nu semicomplet cum se scrie mai sus - semicomplet este Bandit S sau K1200R Sport. Aceasta are si carene laterale. Cat de mult plastic mai e necesar pana sa ii putem spune ca e carenata ?) Upsidedown fork Frane radiale Combo-ul perfect din punctul meu de vedere - tachometru analogic, vitezometru digital. Este derivata din nou Z1000 care a primit review-uri foarte bune pentru motor si comportament sportiv. Minusuri: Suspensie conventionala (cel putin comparativ cu Paralever/Duolever-ul BMW dar asta se poate spune despre orice moto in afara de constructorul german) ABS doar optional (poate ca e un plus asta) Parbrizul nu se ridica suficient de mult pentru touring comod, poate vor fi aftermarket-uri, dar ma tem ca ii vor strica aspectul Saua pasagerului nu cred ca va fi foarte confortabila Vibratii - ei scriu in brosura ca sunt lasate intentionat ca sa "simti" acceleratia, dar e mult mai greu sa le elimini complet decat sa declari ca asa ai vrut sa le lasi. Semighidoane. Imi pare rau, dar un ghidon mai lat este pentru mine un avantaj la capitolul confort. Singurele intrebari sunt: Cu cat va fi mai scumpa decat un Suzuki 1250 GSXF? Sunt sigur ca va costa mai mult dar depinde cu cat. Cum se comporta ABS-ul Kawa? Vor aduce la un moment dat sistemul lor de traction control de pe noul ZX10R? Probabil ca nu in generatia asta. Calitatea e mai buna decat vechiul ZZR? Nu era chiar cea mai fiabila moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 3, 2010 Autor Share Postat Octombrie 3, 2010 Pe scurt este noul ZZR Sportiva cu pozitie mai ”omeneasca”. Plusuri: Pozitie relativ comoda Parbriz reglabil Poti pune bagaje pe ea fara sa arate ciudat. Capacitatea acestora este ok, asa cum este prezentat in brosura de pe Hell for Leather. Motor capabil Se prezinta in brosura ca fiind o putere liniara Arata foarte bine, aproape o Ninja pe care nu trebuie sa stai foarte aplecat. Great! Carenata complet (nu semicomplet cum se scrie mai sus - semicomplet este Bandit S sau K1200R Sport. Aceasta are si carene laterale. Cat de mult plastic mai e necesar pana sa ii putem spune ca e carenata ?) Upsidedown fork Frane radiale Combo-ul perfect din punctul meu de vedere - tachometru analogic, vitezometru digital. Este derivata din nou Z1000 care a primit review-uri foarte bune pentru motor si comportament sportiv. Minusuri: Suspensie conventionala (cel putin comparativ cu Paralever/Duolever-ul BMW dar asta se poate spune despre orice moto in afara de constructorul german) ABS doar optional (poate ca e un plus asta) Parbrizul nu se ridica suficient de mult pentru touring comod, poate vor fi aftermarket-uri, dar ma tem ca ii vor strica aspectul Saua pasagerului nu cred ca va fi foarte confortabila Vibratii - ei scriu in brosura ca sunt lasate intentionat ca sa "simti" acceleratia, dar e mult mai greu sa le elimini complet decat sa declari ca asa ai vrut sa le lasi. Semighidoane. Imi pare rau, dar un ghidon mai lat este pentru mine un avantaj la capitolul confort. Singurele intrebari sunt: Cu cat va fi mai scumpa decat un Suzuki 1250 GSXF? Sunt sigur ca va costa mai mult dar depinde cu cat. Cum se comporta ABS-ul Kawa? Vor aduce la un moment dat sistemul lor de traction control de pe noul ZX10R? Probabil ca nu in generatia asta. Calitatea e mai buna decat vechiul ZZR? Nu era chiar cea mai fiabila moto. Suspensia sunt sigur ca e de calitate medie, adica cei care o vor folosi la plimbare nu vor cauta ceva mai bun. Mi se pare cel mai normal sa te lase sa alegi daca iei ABS sau nu, desi se pare ca sistemele ABS evolueaza si pilotii "normali" pot sa-si ia cu incredere cu ABS,nu au nimic de pierdut. Sistemul ABS Kawa incepe sa fie cotat foarte bine in teste, de exemplu la testele facute intre K1300S care este o referinta in materie de franare si ZZR1400 au ajuns la concluzia ca japonezii sunt deja foarte aproape de BMW. In brosura scrie ca au mai pus un arbore de echilibrare (avea deja unul?) si ca au pastrat un pic de vibratie pentru caracter. Poate fi doar reclama pura, dar poate fi si adevarat. A mea nu are arbori de echilibrare si nu ma plang de vibratii. Dar e de vazut, daca vibreaza nasol nu e prea placut. Miew nu-mi plac tractorasele. Chiar daca are semighidoane e ca un ghidon de naked, nu vad ce te-ar deranja, arata chiar confortabil. Pentru gusturile mele parbrizul e destul de inalt, cat sa ma apere de muste cat de cat pe geaca si sa lase casca in vant, nu-mi plac parbrizele mai inalte. Partea din spate pare totusi prea amarata pentru a lua pasager si a face si ceva km cu pasager, dar cine stie, se pare ca asta e tendinta, coada aia neterminata, ca la Honda! Nu stiu la ce model de ZZR te referi, nu am auzit ca nu ar fi fiabile. Daca te referi la alea vechi care au avut 10 proprietari nelinistiti care si-au facut primii ani de moto pe ele, se poate. ZZR-ul actual a avut un singur recall cu niste probleme la suduri in anumite tari pana la modelul 2008, de atunci toate review-urile sunt bune. Cred ca va fi mai scump decat Suzuki 1250 care, fara suparare cum ar spune primul nostru interlocutor, nu se ridica la specifiatiile Kawa, chiar cu motorul ala mare si rasmodificat. Este el cel mai ieftin tourer de pe piata dar si solutiile tehnice sunt cele mai invechite, e ca un Logan, facuta cu piese care si-au amortizat demult costurile de R&D. Cred ca asa daca pun degetul in vant si dau un pronostic va fi cam 10,000+TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Intradevar , sunt ferm convins ca vorbesti in cunostinta de cauza si ca ai avut multe Kawasaki-uri cu care te-ai dat mult si toate au fost foarte nefiabile in comparatie cu toate celelete branduri pe care le-ai avut si cu care te-ai dat. De fapt lucrurile stau asa: Voi toti hondistii astia frustrati, fani de motoare de pixde, transplant si cbr-uri , neavand nici un alt atribut ca motociclisti decat niste biciclete lame de fetite tineti tot timpul sa atatacati alte branduri cu tot dinandinsul ,in special motocicletele Kawasaki ,vorbind intotdeauna din auzite ,fara sa stiti nimic concret. Dar e un lucru bun asta. Macar nu va cumparati Kawa ca sa mergeti cu ele ca niste fete si sa ne stricati noua imaginea. Publicul tinta este publicul cu bilute. Nu stiu cum e acolo la voi, dar aici la capitala majoritatea posesorilor de Kawa sunt motosticlisti de noapte pe Magheru si coiosi rau. Tu vorbesti in necunostinta de cauza despre mine si este un lucru diferit fata de ceea ce am vorbit eu, un brand. Despre care am citit si am studiat la alegerea motocicletei, inca ma mai intereseaza ce fac nou si ce au bun, ce au rau. Daca merita sa investesc bani munciti pe o motocicleta Kawasaki sau mai bine sa-i dau pe o Honda, Suzuki si sa fiu multumit de alegerea facuta. Nu vreau sa incep cu raportul vanzarilor dintre Kawa si alte branduri, raportul performantelor in sportul pe doua roti si alte din astea, pentru ca in inferioritate va fi Kawasaki. Am zis ca arata bine, dar nu as da banii pe ea. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 3, 2010 Autor Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Ok, hai sa punem problema altfel atunci: de ce ti-ai lua asta si nu Z1000? doar pentru ca are parbriz si manere incalzite? Tot ceea ce vreau sa spun e ca, oricum ai pune-o, Z1000S va manca ori din clientela de ZX10R ori din cea de Z1000... Nu,pe mine nu ma incalzesc manerele incalzite ca nu ma dau pe vreme rece, dar parbrizul mi se pare foarte util pentru un touring moderat,de weekend. Va manca intradevar din clientii celor doua, dar nu asta ne dorim, diversitate? Cei care vor ZX10 dar au invatat ca ala e un motor de circuit si in Romania nu ai unde sa-l folosesti, ca nu poti face touring pe el daca nu esti fakir, ca nu ai posibilitatea de a pune bagaje si altele, dar vor un look agresiv si sportivitate la plimbarile lor il pot alege pe asta nou. Mi se pare un compromis bun intre cele doua. Sunt sigur ca trage bine, dar ca marketing eu l-as fi adus la 150 de cai sa fie in aceeasi liga cu FZ1S si sa nu comenteze lumea ca nu are destui cai. Eu am invatat sa nu mai judec un motor numai dupa caii putere, pentru ca impreuna cu setarile transmisiei poti avea surprize placute si la motoare cu mai putini cai, totul e cum s-a vrut reglajul. In rest, sa-l vedem pe viu,desi la cum merge piata la noi cred ca il vedem doar la viitorul SMAEB. Editat Octombrie 3, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) In sfarsit un allrounder de capacitate mare de la Kawasaki. Va concura cu Gsx-F 1250 / CBF 1000 / Fz8 , Fz1 Fazer. Astept motorul asta de mult de la Kawasaki, pe hartie arata foarte bine, ramane de vazut si pretul. PS. FZ1 Fazer mananca din segmentul FZ1 sau R1? Este o nisa pe care Kawasaki a lasat-o mult prea mult timp descoperita Editat Octombrie 4, 2010 de Claw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Arata bine, dar mie Kawasaki intodeauna imi va pune un semn de intrebare la calitatea ei fata de alte branduri. Sa iti spun un secret: toate sunt la fel Unii mai dau kixx la unele modele si reusesc cu altele. Dar media e la fel. Am avut si honde si kawasace. Ambele m-au facut sa ma simt bine. The best in show au fost ZX9R si CBR900RR (893). Dupa ce am pus botul la BMW nu cred ca ma mai intorc in curand la japoneze. Mai vedem... Editat Octombrie 4, 2010 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 In sfarsit un allrounder de capacitate mare de la Kawasaki. Va concura cu Gsx-F 1250 / CBF 1000 / Fz8 , Fz1 Fazer. Astept motorul asta de mult de la Kawasaki, pe hartie arata foarte bine, ramane de vazut si pretul. PS. FZ1 Fazer mananca din segmentul FZ1 sau R1? Este o nisa pe care Kawasaki a lasat-o mult prea mult timp descoperita Am citit si ce comenteaza lumea prin alte tari,culmea e ca vad ca proprietarii de ZX9 sunt incantati de model, ca tine, ca mine se pare ca mai sunt si altii care inca nu si-au schimbat 9-arele si vad in modelul asta un posibil succesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Mama, mama, ce curent anti Kawa pe aici....Si nu numai pe aici, dar asta e o alta discutie. Daca se poate o parere de la unul care nu e "motociclist de noapte pe Magheru" si nici "prea coios" nu se considera, ABS-ul de la Kawa e absolut ok, nu stiu "in ce fel" TREBUIE sa fie un ABS de moto. Cat de diferit tre'sa fie de ala de masina? L-am testat pe al meu pe asfalt uscat si pe asfalt ud, cat de brutal m-au lasat pe mine bilutele si instinctul de conservare. Doar pe spate l-am simtit lucrand, printr-o usoara vibratie a pedalei frana. In rest, liniste, pace si incredere. In rest...la cum e vazuta si mai ales reprezentata marca din Akashi in Ro...nu ma astept sa vad prea multe pe strazi. Iar, la SMAEB....poate dar in parcare, caci nici Z1000 nu am vazut anul asta, de fapt niciun stand Kawa mai de doamne-ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Honda-i honda - pana cand : 1. Se aude oala - o schimbi si dupa 2000 km observi ca iarasi se aude - si o mai cumperi si noua de la reprezentanta. 2. Se strica releul de incarcare. 3. Schimbi distributia ca a inceput sa bata - prostia aia de intinzator e vai mama lui. 4. Iti iei CBR 1000RR din 2004-2005 ca sa iti dai seama ca de fapt ai motor de un litru dar trage ca unu de 600. 5. Iti iei CBR 1000RR din 2008 si ai problemele cu supapele la nici 10.000 km si papa litru de ulei la mia de km. Astea sunt cele care le-am auzit eu frecvente la honda. Da mai terminati neica cu brandurile astea. Eu eram pro-kawa si mi-am luat suzuki - DC? Poate din cauza banilor ( era mai scumpa kawa pe care o voiam ) si am ajuns la zicala : Fiecare model cu bubele lui indiferent de producator - daca ai grija de motor si ii schimbi toate la timp si il utilizezi normal...n-are cum sa te lase asa in drum. PFFF!!! Daca ar fi sa o luam dupa vanzari - Suzuki tops in state. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 in curand o sa ajunga la zicala "suzuki e suzuki" la cati pro-suzuki sunt pe aici si o sa inceapa hondistii sa se ia de noi ca si hondele sunt bune nu numai suzuki off topic - eu zic ca exagerati si va contraziceti aiurea pe branduri si prostii..stop it ! exista modele reusite si modele nereusite. on topic - z750 mi-a placut la nebunie si z1000, dar chestia asta mi se pare urata rau. Mai bine un fz1 sau un shiver gt :x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Nu stiu la ce model de ZZR te referi, nu am auzit ca nu ar fi fiabile. Daca te referi la alea vechi care au avut 10 proprietari nelinistiti care si-au facut primii ani de moto pe ele, se poate. ZZR-ul actual a avut un singur recall cu niste probleme la suduri in anumite tari pana la modelul 2008, de atunci toate review-urile sunt bune. Da, ma refer la ZZR 250, model de incepator intr-adevar. Daca voi ziceti ca ZZR-urile de 600 sunt bullet-proof, atunci asa sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 4, 2010 Autor Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) La fel cum zice Baiazid si Survolaj, am ajuns la aceeasi concluzie, ca sunt modele si modele la diversi producatori. Eu accept asta. Mi-as lua oricand un model de la alt producator daca ala mi-ar face cu ochiul. Dar se pare ca trebuie sa treaca niste ani ca sa accepti asta, la inceput auzi prin targ ca "Honda-i Honda", "yamaha sunt prea brutale", "kawasaki sunt proaste", "ducati sunt pentru pasionatii de mecanica", "BMW e cel mai fiabil", si le imbatisezi si tu ca doar de acum esti motociclist si asa zice gura targului. Daca am trece pe continentul american ati vedea ca toate japonezele sunt considerate fiabile, expresia "it's a Kawasaki, so it's reliable", este intalnita in multe teste. E adevarat ca firma Kawa a avut la inima America dintotdeauna si a incercat sa cucereasca mereu acea piata. Revenind la subiect, modelul ar trebui sa apara la Intemot Koln saptamana asta. Dupa ce o sa apara ate stiri, noutati, teste, bagati aici sa vedem ce zice lumea. Editat Octombrie 4, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Motoarele fiabile sunt cele dezvoltate in timp si demonstrate in competitii, cum ar fi moto GP, unde kawa cam lipseste. sa vedem ce imagine o sa faca bmw, ca se pare ca va intra de la anul. Cu toate astea, in Franta, unde piata este documentata si dezvoltata, kawa domina topul vanzarilor cu 2 modele. Iar kawa versys am vazut si la politia greaca anul asta. Z1000Sx va concura cu fz1 fazer Gt. (128 cai vs 150) - decisiv va fi pretul. Editat Octombrie 5, 2010 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2010 Autor Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) Motoarele fiabile sunt cele dezvoltate in timp si demonstrate in competitii, cum ar fi moto GP, unde kawa cam lipseste. sa vedem ce imagine o sa faca bmw, ca se pare ca va intra de la anul. Cu toate astea, in Franta, unde piata este documentata si dezvoltata, kawa domina topul vanzarilor cu 2 modele. Iar kawa versys am vazut si la politia greaca anul asta. Z1000Sx va concura cu fz1 fazer Gt. (128 cai vs 150) - decisiv va fi pretul. Mda...Kawsaki face o greseala de marketing atunci cand nu investeste mai mult in curse. Dictonul "win on Sunday, sell on Monday!" este mai mult ca niciodata in actualitate in Romania. Se pare ca in alte tari stiu sa inteleaga mai bine conceptul de motociclete de curse si cele normale, se strada. Avand in vedere piata de motociclete noi in Romania s-ar putea ca totusi ei sa aiba dreptate si sa se uite la cifrele seci atunci cand iau decizii de marketing. S-ar putea sa se fii saturat de toate aceste remarci si sa incerce sa revina si la curse. ZX6-le modelul actual a castigat cam toate comparativele dar tot nu a confirmat la curse, acum ZX10-le pare pus pe treaba, sa vedem cum se va comporta in WSBK. Concurentul direct FZ1 are 150 de cai declarati, Kawa are 138 de cai declarati. Nu va luati mereu numai dupa aceste cifre. Kawa promite o setare scurta a cutiei si cuplu maxim in turatii medii, ceea ce s=ar putea sa fie FUN! P.S. Motoarele fiabile nu prea au treaba cu competitiile! Mesaj completat Se pare ca pentru americani va fi oferit pe negru si pe rosu, arata interesant si pe rosu! Pretul in America este foarte bun,dar la noi va fi mai scump, sunt sigur de asta! http://motorcycles.about.com/od/newbikepho...aki-Ninja-1000/ Mesaj completat Uite si prima imagine cu pasager si bagaje! http://www.motomag.com/spip.php?page=diapo...&compteur=4 Editat Octombrie 5, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Cologne Show Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.