Sari la conținut

Postări Recomandate

doamnelor domnisoarelor si domnilor am o problema si ma intreb daca imi puteti oferi asistenta. am un intruder de 1.5 din 98 si am nevoie de un regulator de tensiune ca s-a dus saracu...multumesc anticipat

 

a...si e pe sfarsite makeover'ul...cat de curand poze (in afara de mult ravnita roata de 300 care va mai intarzia o vreme pana castig la loto:D)

Editat de chipvar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum adica M800 are furca intoarsa si deci e mai manevrabil ? Imi explica mie cineva chestia asta plssss ? Eu mi-am luat C800 ( imi vine in 5 zile ) , si nu vrea o motocicleta greu manevrabila .

 

Era mai bine pentru un incepator M800 decat C800 ? Sfaturi va rog .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica M800 are furca intoarsa si deci e mai manevrabil ? Imi explica mie cineva chestia asta plssss ? Eu mi-am luat C800 ( imi vine in 5 zile ) , si nu vrea o motocicleta greu manevrabila .

 

Era mai bine pentru un incepator M800 decat C800 ? Sfaturi va rog .

Stai linistit, nu e nici o gaura-n cer. Furca intoarsa (upside down) inseamna ca cilindrul mai gros e prins de jug, iar cilindrul mai subtire de roata. La denivelari, raspunsul acestei suspensii e mai rapid din cauza greutatii mai mici a ansamblului inferior. Asta e cel mai pregnant la enduro-cross, unde si cursa suspensiei e mai mare, dar la cruiser nu cred ca e sesizabila. La cruiser/chopper in schimb manevrabilitatea e data de unghiul de inclinare a furcii, unde nu cred sa existe diferente semnificative (poate deloc) intre C800 si M800. Daca te incalzeste cu ceva, C800 mi se pare mai faina decat M800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Sorin pentru informatii , m-am mai linistit un pic . Mie imi plac ambele , chiar as putea spune ca M800 imi place mai mult , dar am preferat C800 pentru ca pare mai masiv , si pentru ca are suport de picior in loc de pedalier , si in jos schimbi cu calcaiul , mi-a placut mult asta le C800 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intruderele, coduri si culori

 

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS700

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS750

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS800

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VL800

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS1400

http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VL1500/T

 

nu au inclus VS600 si C1800

 

<small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:14 -------------</small><br/>

Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ?

 

unde sa-l puna si pe ala?

vezi ca ai in "owners manual"' shifting up (si down) schedule, valabile pe drum drept, nu in sarcina

da' cred ca tre' sa simti motorul, iti spune el daca nu-i place ceva

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ?

 

de unde sa stie suzuki care din aia care cumpara C800 e incepator ca sa puna turometru? :crack:

wake up!

n-ai nevoie de turometru, asculta si simte motorul!

 

plus ca, vs800 si vs1400 au limitator de turatie, vs1400 la 6500, deci poti sa-i dai fara frica, numai ca sus de tot n-o sa mai traga

 

bafta

 

<small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:52 -------------</small><br/>

barbatesc? :crack:

stii ca pe afara chiar si vs 1400 e considerat cam "femeiesc"? :crack:

asta pt. ca intruderele sunt usoare si svelte, ca daca vorbim de putere si acceleratie e cu totul altceva :crack:

 

fain motoru' :rusinica:

 

unde-ai auzit tu de 1400??? eu m-am dat destul pe-afara si nu mi-a zis nimeni. poate pentru ca nu arata ca o femeie? :crack:

 

http://www.box.net/shared/l4ohk5k2so :crack:

 

--- Mesaj completat în 23 Mar 2008 00:06 -------------

Are cineva de vanzare comenzi avansate pt intruder de 1400

 

cel mai bine iti faci tu, iei unele de harley si le adapatezi, is cele mai faine din cate am vazut pe intrudere, uita-te la profil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:52 -------------</small><br/>

 

unde-ai auzit tu de 1400??? eu m-am dat destul pe-afara si nu mi-a zis nimeni. poate pentru ca nu arata ca o femeie? :crack:

 

http://www.box.net/shared/l4ohk5k2so :crack:

 

bine :crack: nici n-am auzit vreodata de vs1400

 

pe afara de la multi am auzit-o fiindca-l comparau tot timpul cu FXST si FDWG-urile, pe site-urile cu testari si review-uri il puneau alaturi de cruisere ...

 

dar asta nu m-a oprit sa-mi iau si eu unul si la anu' si pe al doillea

si am si io 1.85 si vreo 90-95 kg

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine :bow: nici n-am auzit vreodata de vs1400

 

pe afara de la multi am auzit-o fiindca-l comparau tot timpul cu FXST si FDWG-urile, pe site-urile cu testari si review-uri il puneau alaturi de cruisere ...

 

dar asta nu m-a oprit sa-mi iau si eu unul si la anu' si pe al doillea

si am si io 1.85 si vreo 90-95 kg

 

;)

 

dac-ai auzit de 1400 ca si girlie bike ziceam, whatever :bow:

 

asta-i motorul cu care o sa mor, orice altceva o sa-mi mai iau, tot cu asta o sa mor, o sa ma inmormanteze cu el ca faraonii, asta in cazul in care reusesc sa-mi stranga toate bucatile :bow:)

 

am avut 800 inainte, fain si ala numa ca ajungeam la butucu din fata cu picioarele :bow:) (1,89/80kg)

astea doua, 800 si 1400 is cele mai faine motoare facute vreodata de japonezi, linii simple si clare, nimic in plus, design curat fara cabluri, furtune, etc.

 

si motorul foarte solid nici un defect major de peste 20 de ani!!! daca-i pui ce-i trebuie/filtre/jigloare mai mari, eventual si aprindere aftermarket, rupe tot la clasele respective

si-i o baza buna pt customizari, uite aici cate idei: http://intruderalert.com/cafe/index.cfm?pa...;topicID=100485

 

uita-te la virago cum arata zici ca s-a rupt de mijloc si sta sa cada cu motorul ala suspendat :bow:

 

din pacate pentru restul, numai motoarele de pe vs800(400,600,700,750), vs1400 si lc1500 sunt practic acelasi design, restul nu prea sunt de fapt intrudere, dar intra tot la topicul asta ca altu nu-i :bow:

 

asfalt uscat :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ?

Nici M800 nu are turometru.

Motorul de cruiser nu trebuie turat in nestire ca un sport,el trage si la turatie mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au dat(B&S Motors):factura si chitanta,cartea de identitate,carnet de garantie(intrevalele de revizii periodice),instructiuni de folosire,la asta cred ca te referi tu !!!

Toate traduse in lb.romana.

Daca nu au sa-ti dea instructiunile,cu toate ca nu e normal,spui si ii facem o copie la al meu !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Owner's Manual decent ar costa ceva in plus, iar B&S (ca si restul negustorilor de mobre din Romania) fac profit in primul rand, multumirea clientului e ultima chestie la care s-ar putea gandi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i romanul, smecher si in acelasi timp fraier

 

vanzatorul (atat e el saracu') sa se vada cu banii ...

clientul, saracu', crezand ca toti "e" ca el, de buna credinta, pleaca fericit ca si-a luat ceva desi n-a luat cu el tot ce a platit :bow:

 

anul trecut m-am interesat la dealer-ii Suzuki de accesorii VS1400 si am primit raspunsuri ca modelul nu e in lista si de astea, halal raspuns, halal dealer-i

 

dar acum vad ca le-a aparut la unii pe lista si chiar cu fotografia Intruder-ului si nu a Boulevard-ului (!?) - ar fi fain sa fie asa desi nu cred

 

http://www.motoboom.ro/365--Suzuki--VS-140...-Boulevard.html

http://www.tzmotors.ro/produse/Motociclete...+Boulevard.html

http://www.motoexpert.ro/index.php?productID=178

 

astia sunt aceeasi care inainte sa fim in UE aveau niste preturi de Harley la Suzuki de-ti vinea sa-ti iei gandul forever de la un motor, dincolo de taxe ... pretul e inca f. mare

 

recomand tuturor sa-si aduca motorul de afara, cel putin in Germania cand tot insisti cu intrebari pe un model din showroom, te alegi cu niste reduceri de nu-ti vine sa crezi, daca platesti si cash nu mai spun ...

 

o ocazie faina, o bijuterie de fapt

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...A:IT&ih=002

cred ca pe la 5200-5300 se ia, ar fi fain sa-l vedem pe la noi

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 18:37 -------------
altul

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 10:19 -------------
[... din pacate pentru restul, numai motoarele de pe vs800(400,600,700,750), vs1400 si lc1500 sunt practic acelasi design, restul nu prea sunt de fapt intrudere, dar intra tot la topicul asta ca altu nu-i :bow:

 

asfalt uscat ;)

 

am si au o intrebare: ce bujii ai pe motor? fiindca am pus NGK ...8...., standard si mecanicul spune ca din cauza lor se intampla detunaturi (in engleza suna mai bine si mai simplu)

am mai vb. cu un prieten cu Intruder si spunea ca astea ale noastre sunt sensibile la bujii

 

in carte recomanda

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am si au o intrebare: ce bujii ai pe motor? fiindca am pus NGK ...8...., standard si mecanicul spune ca din cauza lor se intampla detunaturi (in engleza suna mai bine si mai simplu)

am mai vb. cu un prieten cu Intruder si spunea ca astea ale noastre sunt sensibile la bujii

 

salut, eu n-am avut nici cea mai mica problema cu bujiile, folosesc standard, dpr8ea9

 

si nici nu mi se pare sensibil am pornit cu gazu din rezervor dupa vreo 5-6 luni cred,

bujiile originale erau super ruginite da mergeau perfect, am pus unele noi ca voiam sa vad culoarea dupa ce am schimbat filtre si jigloare

 

am folosit 95 si 99, n-am avut niciodata knocks

ce gas folosesti?

da-mi mai multe detalii poate pot sa-mi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu n-am avut nici cea mai mica problema cu bujiile, folosesc standard, dpr8ea9

 

si nici nu mi se pare sensibil am pornit cu gazu din rezervor dupa vreo 5-6 luni cred,

bujiile originale erau super ruginite da mergeau perfect, am pus unele noi ca voiam sa vad culoarea dupa ce am schimbat filtre si jigloare

 

am folosit 95 si 99, n-am avut niciodata knocks

ce gas folosesti?

da-mi mai multe detalii poate pot sa-mi dau seama.

 

 

merci de ajutor

 

bujiile noi, puse sapt. trecuta sunt NGK DPR8EA-9, cele standard

am pus noi pt. ca nu pornea

alea vechi erau pline de depuneri (carbon ??), din pacate mecanicul le-a aruncat

mecanicul spune ca treaba cu verificatul culorii e o poveste, desi nu cred ca aia de la Suzuki s-au aflat in treaba sa recomande asta

 

folosesc benzina Rompetrol de 95 fara plumb

 

filtrele de aer le-am curatat in noiembrie anul trecut cf. recomandarilor din manual, sa le schimb cu K&N-uri?

 

am scos filtrele din tobe si am pus un sistem simplu de inchidere/deschidere a orificiului ramas, n-am facut mai mult de 500 km cu modificarea asta - nu stiu daca a afectat motorul (e clar ca admisia nu prea mai poate tine pasul cu evacuarea, se pierde din compresie cred)

 

in rest, nu mai stiu ce sa spun, am tot citit in manuale ca sa aflu posibilelele cauze, ei nu spun nimic de bujii

 

pt. knocks, cauzele identificate de Clymer/ Suzuki ar fi:

- benzina cu cifra octanica prea mica

- racire insuficienta/ inadecvata

- (over advanced) ignition timing - tre' verificat "transistorized ingnition system/unit" ?

- lean fuel mixture at/near full throttle

- acumulari excesive de carbon in camera de combustie (cylinder head & piston crowns)

 

si pt. pierderi de putere:

- filtre de aer imbacsite

- bujiile

 

sa fie oare din carburatoare, sa fi umblat mecanicul la "carburetor idle speed"? asta e ralanti-ul cred

 

altfel, motorul porneste la prima cheie, perfect, la ralanti n-are nimic, dar cand ii dai gaz asa schimbi viteza incepe festivalul, si mai ales in partea stanga, cilindrul din spate

 

sa caut un service serios pt. un tune-up?

 

pun si filtrele la loc imediat daca trebuie, numa' sa mearga bine motorul, oricum nu ies cu el pana nu sunt sigur ca e totul ok

 

sunt jigleoare mai bune decat alea standard?

 

merci

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ......si agregatul meu mai "pocneste" dar numai la pornire , cand e rece , in maxim 2-3 min revine

la "sentimente" normale....cred ca bujiile sunt de vina , le-am cumparat , o sa le schimb ......

 

Mi-am cumparat niste " dressing-uri" faine , le-am tot cautat , pana la urma le-am gasit pe

cruisercustomizing.com , relativ ieftin .....

post-361-1207119660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22664-1207159074_thumb.jpgincep sa ma enervez, si nici macar nu m-am prezentat !

este pt a 3-a oara cand scriu acest mesaj ...pt ca la <urcare foto > se reseteaza aplicatia web .php :(

 

 

Va salut pe toti , cei de pe acest topic .

Sunt nou posesor de Intruder 800 . Pe cartea de identitate este este un cod la "varianta" V552A sau VSS2A . Nu am reusit sa aflu din ce categorie face parte motorul meu

Am citit atent primele 20 de pagini de pe acest topic si ultimele 3 ...scuze! am o gaura la mijloc , in care poate as afla mai multe ...va multumesc insa pt toate informatiile utile pe care le-am citit despre Intruder , despre voi ...ati devenit deja o "echipa"

 

Motorul a fost cumparat de la ultimul targ Romexpo: a fost o "dragoste la prima vedere" . A fost exact ce visam eu despre un chopper: negru cu mult inox, manere la inaltimea potrivita , far mic pe centru , nu prea mare ,nu prea puternic, colburi , motor V care sa sune superb. etc .

Nu am ajuns acolo cu bani la mine sau cu ideea de a cumpara un motor ,pt ca mai am un BMW S 800 S de care sunt f multumit: alerg cu 200 cu treapta 5 din 6, se simte excelent in curbe la munte , ii place sa se strecoare printre masini in oras, la orice treapta are "zvac' la gaz pt ca cuplul motor de 87 este constant pe toata plaja

 

La Intruder este insa altceva: am alt aer in fata , ma simt relaxat si nu fortez , am timp sa ma uit la peisaj, ma salut cu vecinii, nu ma dor bratele , se fac fotografii cu el ...etc ...

 

am intrebari pt voi :

- din ce gama este motorul meu ? Am sa anexez foto cand reusesc :ok:

- pana in ce an a fost produs ?

- aveti un manual de service .pdf ?

- cati sunteti in acest grup ?

- ati reusit sa va intalniti sa beti o bere (nealcilica :ok: )

- unde ? este organizare periodica ?

 

 

<small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 20:55 -------------</small><br/>poate reusesc sa urc foto

Editat de CLiviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai platit pe mandretea asta?

 

pe machete? sunt 1:12 REVELL

 

ame-ul a fost undeva la 100 EUR cu transport din Germania si alte taxe

cel standard a fost 50 GBP cu totul, noroc cu Paypal

asta fiindca au fost noi-noute, cu cutie, ... si foarte rare

 

gasesti doar pe Ebay, in Germania sunt ffff. scumpe, la englezi si americani sunt de obicei mai ieftine

 

mai ieftine sunt kit-urile de Harley, are fratele meu un FXSTC 1:9, Revell sunt de o calitate exceptionala

 

mofturi ... este si un forum pe aici cu machete /index.php?showtopic=48814

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...