chipvar Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 (editat) doamnelor domnisoarelor si domnilor am o problema si ma intreb daca imi puteti oferi asistenta. am un intruder de 1.5 din 98 si am nevoie de un regulator de tensiune ca s-a dus saracu...multumesc anticipat a...si e pe sfarsite makeover'ul...cat de curand poze (in afara de mult ravnita roata de 300 care va mai intarzia o vreme pana castig la loto:D) Editat Martie 19, 2008 de chipvar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Cum adica M800 are furca intoarsa si deci e mai manevrabil ? Imi explica mie cineva chestia asta plssss ? Eu mi-am luat C800 ( imi vine in 5 zile ) , si nu vrea o motocicleta greu manevrabila . Era mai bine pentru un incepator M800 decat C800 ? Sfaturi va rog . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Cum adica M800 are furca intoarsa si deci e mai manevrabil ? Imi explica mie cineva chestia asta plssss ? Eu mi-am luat C800 ( imi vine in 5 zile ) , si nu vrea o motocicleta greu manevrabila . Era mai bine pentru un incepator M800 decat C800 ? Sfaturi va rog . Stai linistit, nu e nici o gaura-n cer. Furca intoarsa (upside down) inseamna ca cilindrul mai gros e prins de jug, iar cilindrul mai subtire de roata. La denivelari, raspunsul acestei suspensii e mai rapid din cauza greutatii mai mici a ansamblului inferior. Asta e cel mai pregnant la enduro-cross, unde si cursa suspensiei e mai mare, dar la cruiser nu cred ca e sesizabila. La cruiser/chopper in schimb manevrabilitatea e data de unghiul de inclinare a furcii, unde nu cred sa existe diferente semnificative (poate deloc) intre C800 si M800. Daca te incalzeste cu ceva, C800 mi se pare mai faina decat M800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Merci Sorin pentru informatii , m-am mai linistit un pic . Mie imi plac ambele , chiar as putea spune ca M800 imi place mai mult , dar am preferat C800 pentru ca pare mai masiv , si pentru ca are suport de picior in loc de pedalier , si in jos schimbi cu calcaiul , mi-a placut mult asta le C800 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spednatz Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 I agree! http://www.bikez.com/motorcycleoftheyear/s...d_c50t_2007.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 http://home.mobile.de/home/homepageAllVehi...&scopeId=AV ce spuneti de preturile de la astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducirlan Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 simpatica asta cu cheile!:-)))))) --- Mesaj completat în 21 Mar 2008 18:38 -------------si inca ceva.. stie cineva unde pot croma cateva "piese" de viroaga? a cam ruginit peste iarna! sarumana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 manual: http://www.seatigers.us/Suzuki_Intruder_VS1400.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 (editat) intruderele, coduri si culori http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS700 http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS750 http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS800 http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VL800 http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VS1400 http://cyclechaos.com/wiki/Suzuki_VL1500/T nu au inclus VS600 si C1800 <small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:14 -------------</small><br/> Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ? unde sa-l puna si pe ala? vezi ca ai in "owners manual"' shifting up (si down) schedule, valabile pe drum drept, nu in sarcina da' cred ca tre' sa simti motorul, iti spune el daca nu-i place ceva Editat Martie 22, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ? de unde sa stie suzuki care din aia care cumpara C800 e incepator ca sa puna turometru? wake up! n-ai nevoie de turometru, asculta si simte motorul! plus ca, vs800 si vs1400 au limitator de turatie, vs1400 la 6500, deci poti sa-i dai fara frica, numai ca sus de tot n-o sa mai traga bafta <small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:52 -------------</small><br/> barbatesc? stii ca pe afara chiar si vs 1400 e considerat cam "femeiesc"? asta pt. ca intruderele sunt usoare si svelte, ca daca vorbim de putere si acceleratie e cu totul altceva fain motoru' unde-ai auzit tu de 1400??? eu m-am dat destul pe-afara si nu mi-a zis nimeni. poate pentru ca nu arata ca o femeie? http://www.box.net/shared/l4ohk5k2so --- Mesaj completat în 23 Mar 2008 00:06 ------------- Are cineva de vanzare comenzi avansate pt intruder de 1400 cel mai bine iti faci tu, iei unele de harley si le adapatezi, is cele mai faine din cate am vazut pe intrudere, uita-te la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 <small>--- Mesaj completat în 22 Mar 2008 23:52 -------------</small><br/> unde-ai auzit tu de 1400??? eu m-am dat destul pe-afara si nu mi-a zis nimeni. poate pentru ca nu arata ca o femeie? http://www.box.net/shared/l4ohk5k2so bine nici n-am auzit vreodata de vs1400 pe afara de la multi am auzit-o fiindca-l comparau tot timpul cu FXST si FDWG-urile, pe site-urile cu testari si review-uri il puneau alaturi de cruisere ... dar asta nu m-a oprit sa-mi iau si eu unul si la anu' si pe al doillea si am si io 1.85 si vreo 90-95 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 bine nici n-am auzit vreodata de vs1400 pe afara de la multi am auzit-o fiindca-l comparau tot timpul cu FXST si FDWG-urile, pe site-urile cu testari si review-uri il puneau alaturi de cruisere ... dar asta nu m-a oprit sa-mi iau si eu unul si la anu' si pe al doillea si am si io 1.85 si vreo 90-95 kg dac-ai auzit de 1400 ca si girlie bike ziceam, whatever asta-i motorul cu care o sa mor, orice altceva o sa-mi mai iau, tot cu asta o sa mor, o sa ma inmormanteze cu el ca faraonii, asta in cazul in care reusesc sa-mi stranga toate bucatile ) am avut 800 inainte, fain si ala numa ca ajungeam la butucu din fata cu picioarele ) (1,89/80kg) astea doua, 800 si 1400 is cele mai faine motoare facute vreodata de japonezi, linii simple si clare, nimic in plus, design curat fara cabluri, furtune, etc. si motorul foarte solid nici un defect major de peste 20 de ani!!! daca-i pui ce-i trebuie/filtre/jigloare mai mari, eventual si aprindere aftermarket, rupe tot la clasele respective si-i o baza buna pt customizari, uite aici cate idei: http://intruderalert.com/cafe/index.cfm?pa...;topicID=100485 uita-te la virago cum arata zici ca s-a rupt de mijloc si sta sa cada cu motorul ala suspendat din pacate pentru restul, numai motoarele de pe vs800(400,600,700,750), vs1400 si lc1500 sunt practic acelasi design, restul nu prea sunt de fapt intrudere, dar intra tot la topicul asta ca altu nu-i asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva de ce Intruder C800 ultimul model nu are turometru ? Nu ar fi fost normal sa aiba asa ceva , mai ales pentru incepatori ? Nici M800 nu are turometru. Motorul de cruiser nu trebuie turat in nestire ca un sport,el trage si la turatie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Imi puteti spune va rog daca la C800 nou trebuiau sa-mi dea Owners Manual sau nu ? Eu nu am primit asa ceva , nu mi se pare normal , dar tind sa cred ca nu se da la motociclete ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Mie mi-au dat(B&S Motors):factura si chitanta,cartea de identitate,carnet de garantie(intrevalele de revizii periodice),instructiuni de folosire,la asta cred ca te referi tu !!! Toate traduse in lb.romana. Daca nu au sa-ti dea instructiunile,cu toate ca nu e normal,spui si ii facem o copie la al meu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Un Owner's Manual decent ar costa ceva in plus, iar B&S (ca si restul negustorilor de mobre din Romania) fac profit in primul rand, multumirea clientului e ultima chestie la care s-ar putea gandi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 (editat) asa-i romanul, smecher si in acelasi timp fraier vanzatorul (atat e el saracu') sa se vada cu banii ... clientul, saracu', crezand ca toti "e" ca el, de buna credinta, pleaca fericit ca si-a luat ceva desi n-a luat cu el tot ce a platit anul trecut m-am interesat la dealer-ii Suzuki de accesorii VS1400 si am primit raspunsuri ca modelul nu e in lista si de astea, halal raspuns, halal dealer-i dar acum vad ca le-a aparut la unii pe lista si chiar cu fotografia Intruder-ului si nu a Boulevard-ului (!?) - ar fi fain sa fie asa desi nu cred http://www.motoboom.ro/365--Suzuki--VS-140...-Boulevard.html http://www.tzmotors.ro/produse/Motociclete...+Boulevard.html http://www.motoexpert.ro/index.php?productID=178 astia sunt aceeasi care inainte sa fim in UE aveau niste preturi de Harley la Suzuki de-ti vinea sa-ti iei gandul forever de la un motor, dincolo de taxe ... pretul e inca f. mare recomand tuturor sa-si aduca motorul de afara, cel putin in Germania cand tot insisti cu intrebari pe un model din showroom, te alegi cu niste reduceri de nu-ti vine sa crezi, daca platesti si cash nu mai spun ... o ocazie faina, o bijuterie de fapt http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...A:IT&ih=002 cred ca pe la 5200-5300 se ia, ar fi fain sa-l vedem pe la noi --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 18:37 -------------altul http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 10:19 -------------[... din pacate pentru restul, numai motoarele de pe vs800(400,600,700,750), vs1400 si lc1500 sunt practic acelasi design, restul nu prea sunt de fapt intrudere, dar intra tot la topicul asta ca altu nu-i asfalt uscat am si au o intrebare: ce bujii ai pe motor? fiindca am pus NGK ...8...., standard si mecanicul spune ca din cauza lor se intampla detunaturi (in engleza suna mai bine si mai simplu) am mai vb. cu un prieten cu Intruder si spunea ca astea ale noastre sunt sensibile la bujii in carte recomanda Editat Martie 26, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 am si au o intrebare: ce bujii ai pe motor? fiindca am pus NGK ...8...., standard si mecanicul spune ca din cauza lor se intampla detunaturi (in engleza suna mai bine si mai simplu) am mai vb. cu un prieten cu Intruder si spunea ca astea ale noastre sunt sensibile la bujii salut, eu n-am avut nici cea mai mica problema cu bujiile, folosesc standard, dpr8ea9 si nici nu mi se pare sensibil am pornit cu gazu din rezervor dupa vreo 5-6 luni cred, bujiile originale erau super ruginite da mergeau perfect, am pus unele noi ca voiam sa vad culoarea dupa ce am schimbat filtre si jigloare am folosit 95 si 99, n-am avut niciodata knocks ce gas folosesti? da-mi mai multe detalii poate pot sa-mi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) salut, eu n-am avut nici cea mai mica problema cu bujiile, folosesc standard, dpr8ea9 si nici nu mi se pare sensibil am pornit cu gazu din rezervor dupa vreo 5-6 luni cred, bujiile originale erau super ruginite da mergeau perfect, am pus unele noi ca voiam sa vad culoarea dupa ce am schimbat filtre si jigloare am folosit 95 si 99, n-am avut niciodata knocks ce gas folosesti? da-mi mai multe detalii poate pot sa-mi dau seama. merci de ajutor bujiile noi, puse sapt. trecuta sunt NGK DPR8EA-9, cele standard am pus noi pt. ca nu pornea alea vechi erau pline de depuneri (carbon ??), din pacate mecanicul le-a aruncat mecanicul spune ca treaba cu verificatul culorii e o poveste, desi nu cred ca aia de la Suzuki s-au aflat in treaba sa recomande asta folosesc benzina Rompetrol de 95 fara plumb filtrele de aer le-am curatat in noiembrie anul trecut cf. recomandarilor din manual, sa le schimb cu K&N-uri? am scos filtrele din tobe si am pus un sistem simplu de inchidere/deschidere a orificiului ramas, n-am facut mai mult de 500 km cu modificarea asta - nu stiu daca a afectat motorul (e clar ca admisia nu prea mai poate tine pasul cu evacuarea, se pierde din compresie cred) in rest, nu mai stiu ce sa spun, am tot citit in manuale ca sa aflu posibilelele cauze, ei nu spun nimic de bujii pt. knocks, cauzele identificate de Clymer/ Suzuki ar fi: - benzina cu cifra octanica prea mica - racire insuficienta/ inadecvata - (over advanced) ignition timing - tre' verificat "transistorized ingnition system/unit" ? - lean fuel mixture at/near full throttle - acumulari excesive de carbon in camera de combustie (cylinder head & piston crowns) si pt. pierderi de putere: - filtre de aer imbacsite - bujiile sa fie oare din carburatoare, sa fi umblat mecanicul la "carburetor idle speed"? asta e ralanti-ul cred altfel, motorul porneste la prima cheie, perfect, la ralanti n-are nimic, dar cand ii dai gaz asa schimbi viteza incepe festivalul, si mai ales in partea stanga, cilindrul din spate sa caut un service serios pt. un tune-up? pun si filtrele la loc imediat daca trebuie, numa' sa mearga bine motorul, oricum nu ies cu el pana nu sunt sigur ca e totul ok sunt jigleoare mai bune decat alea standard? merci Editat Aprilie 1, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katran Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Salut ......si agregatul meu mai "pocneste" dar numai la pornire , cand e rece , in maxim 2-3 min revine la "sentimente" normale....cred ca bujiile sunt de vina , le-am cumparat , o sa le schimb ...... Mi-am cumparat niste " dressing-uri" faine , le-am tot cautat , pana la urma le-am gasit pe cruisercustomizing.com , relativ ieftin ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CLiviu Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) incep sa ma enervez, si nici macar nu m-am prezentat ! este pt a 3-a oara cand scriu acest mesaj ...pt ca la <urcare foto > se reseteaza aplicatia web .php Va salut pe toti , cei de pe acest topic . Sunt nou posesor de Intruder 800 . Pe cartea de identitate este este un cod la "varianta" V552A sau VSS2A . Nu am reusit sa aflu din ce categorie face parte motorul meu Am citit atent primele 20 de pagini de pe acest topic si ultimele 3 ...scuze! am o gaura la mijloc , in care poate as afla mai multe ...va multumesc insa pt toate informatiile utile pe care le-am citit despre Intruder , despre voi ...ati devenit deja o "echipa" Motorul a fost cumparat de la ultimul targ Romexpo: a fost o "dragoste la prima vedere" . A fost exact ce visam eu despre un chopper: negru cu mult inox, manere la inaltimea potrivita , far mic pe centru , nu prea mare ,nu prea puternic, colburi , motor V care sa sune superb. etc . Nu am ajuns acolo cu bani la mine sau cu ideea de a cumpara un motor ,pt ca mai am un BMW S 800 S de care sunt f multumit: alerg cu 200 cu treapta 5 din 6, se simte excelent in curbe la munte , ii place sa se strecoare printre masini in oras, la orice treapta are "zvac' la gaz pt ca cuplul motor de 87 este constant pe toata plaja La Intruder este insa altceva: am alt aer in fata , ma simt relaxat si nu fortez , am timp sa ma uit la peisaj, ma salut cu vecinii, nu ma dor bratele , se fac fotografii cu el ...etc ... am intrebari pt voi : - din ce gama este motorul meu ? Am sa anexez foto cand reusesc - pana in ce an a fost produs ? - aveti un manual de service .pdf ? - cati sunteti in acest grup ? - ati reusit sa va intalniti sa beti o bere (nealcilica ) - unde ? este organizare periodica ? <small>--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 20:55 -------------</small><br/>poate reusesc sa urc foto Editat Aprilie 2, 2008 de CLiviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 inca 2 intrudere, unu' standard si un AME S14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixcrainicu2002 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 cat ai platit pe mandretea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 (editat) cat ai platit pe mandretea asta? pe machete? sunt 1:12 REVELL ame-ul a fost undeva la 100 EUR cu transport din Germania si alte taxe cel standard a fost 50 GBP cu totul, noroc cu Paypal asta fiindca au fost noi-noute, cu cutie, ... si foarte rare gasesti doar pe Ebay, in Germania sunt ffff. scumpe, la englezi si americani sunt de obicei mai ieftine mai ieftine sunt kit-urile de Harley, are fratele meu un FXSTC 1:9, Revell sunt de o calitate exceptionala mofturi ... este si un forum pe aici cu machete /index.php?showtopic=48814 Editat Aprilie 4, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.