calutz Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu a pornit pentru ca nu ai avut contactul pus, implicit aprindere. Invartea viguros? iam dat cu contactul pus si se auzea ca invartea doar electromotorul si nu invartea viguros cum zici tu dupa ce am montat bobina inapoi aceiasi problema tacanea bobina,am sa comand o alta bobina si revin cu noutati,aropo am inteles ca ar fi un angregaj sa inpinga in motor un pinion pe bendix si atunci sa invarta motorul(astea sunt pareri de la unu si altul).ok vezi ca nam apucat sa fac poze la saua mea dar daca cauti pe you tube -intruderul meu-ai sa gasesti filmare detaliata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Nu gasesti bendix la motoreta. Are un fel de rulment mare, cu coroana dintata pe exterior pe care angreneaza electromotorul, cu niste "bile" in "S" care cupleaza doar la turatia electomotorului. Atunci cand porneste motorul creste turatia si decupleaza. Nu stiu exact cum ii spune... Frai sau ceva de genul. Nu invartea viguros pentru ca ai facut la incercari zilele astea ca ai omorat bateria. Crede-ma ca si mie mi s-a intamplat. Incarca bateria cum trebuie si reia testele. Nu te arunca degeaba sa cumperi releu de pornire ca sunt cam scumpe.... Verifica intai forta, apoi comanda. Apoi toate contactele electrice. Ti-am dat mail cu un ghid de reparatie. Editat Martie 27, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu gasesti bendix la motoreta. Are un fel de rulment mare, cu coroana dintata pe exterior pe care angreneaza electromotorul, cu niste "bile" in "S" care cupleaza doar la turatia electomotorului. Atunci cand porneste motorul creste turatia si decupleaza. Nu stiu exact cum ii spune... Frai sau ceva de genul. Nu invartea viguros pentru ca ai facut la incercari zilele astea ca ai omorat bateria. Crede-ma ca si mie mi s-a intamplat. Incarca bateria cum trebuie si reia testele. Nu te arunca degeaba sa cumperi releu de pornire ca sunt cam scumpe.... Verifica intai forta, apoi comanda. Apoi toate contactele electrice. Ti-am dat mail cu un ghid de reparatie. verifica daca nu cumva ai inversat bornele la baterie! si de asta, electromotorul se invarte pe dos( merge in gol). iti spun chestia asta din experienta...si io am pus invers bornele la baterie, si-mi invartea electromotorul in gol, de-a trebuit sa redesfac motorul, crezand ca am pus aiurea ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 verifica daca nu cumva ai inversat bornele la baterie! si de asta, electromotorul se invarte pe dos( merge in gol). iti spun chestia asta din experienta...si io am pus invers bornele la baterie, si-mi invartea electromotorul in gol, de-a trebuit sa redesfac motorul, crezand ca am pus aiurea ceva... asta spun sigur ca nam facuto e imposibil so bag in locas invers,am sa incerc kitul de reparatie primit si am sa revin cu noutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 asta spun sigur ca nam facuto e imposibil so bag in locas invers,am sa incerc kitul de reparatie primit si am sa revin cu noutati. eu zic sa verifici...ca imposibil mi-o fost si mie, si totusi...am comis-o pentru angrenarea electromotorului cu arborele cotit, ai doua pinioane, care n-au cum sa cada, decat daca ai desfacut motorul, si unul mai mare, chiar pe arbore. in gol, n-are ce sa se invarta, cel mult, sa se blocheze, ori sa caraie ca cioara. pana la urma, nu te costa nimic sa pui borna + de la baterie direct pe firul de alimentare la electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) problema rezolvata problema bateria muci.am dus bateria la tester si avea volti necesari dar canci amperaj...degeaba aveam lumini si claxon etc imi pare rau ca am demontat de pe ia electromotorul si alte relee verificate si aveam de gand si sa le schimb.@chopper awo bateria la mine intra doar intro pozitie cum spuneam si e imposibil sa schimb polaritatile la ea.am pornito intrun sfarsit cu bateria de pe masina oricum multumesc la toti pt interes si sfaturi care au prins bine atat mie cat si celor ce urmaresc acest topic.numa bine Editat Martie 30, 2012 de calutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 problema rezolvata problema bateria muci.am dus bateria la tester si avea volti necesari dar canci amperaj...degeaba aveam lumini si claxon etc imi pare rau ca am demontat de pe ia electromotorul si alte relee verificate si aveam de gand si sa le schimb.@chopper awo bateria la mine intra doar intro pozitie cum spuneam si e imposibil sa schimb polaritatile la ea.am pornito intrun sfarsit cu bateria de pe masina oricum multumesc la toti pt interes si sfaturi care au prins bine atat mie cat si celor ce urmaresc acest topic.numa bine ma bucur ca ai rezolvat! si la mine, tot intr-o pozitie intra....numai ca io am facut iarna asta, motorul bucati-bucatele mici, si cand am montat...am pus firele pe dos.noroc ca m-am prins la timp si n-am ars nimic...dar am tras o sperietura sora cu moartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 intradevar complicat,sa ajungi la o piesa trebuie demontat jumatate si pe langa asta iti ia mult timp pt ca sunt inghesuite toate.inca un lucru ciudat care lam aflat si poate folositor:o baterie care se zice cai moarta se scutura bine cu capul in jos avand grija sa nu curga acidul din ea se va pune pe redresor la incarcat inapoi pe motoreta si functioneaza,apoi trebuie facut un drum lung de cel putin 100km si va fi ca inainte,de unde si pana unde si cum de merge procedeul asta nu stiu.astept sa vad daca chiar a functionat si la mine ca iam dato la doctor si sper spre seara so am pusa pe motoreta si atunci pot sa aprob 100%mitul. intradevar complicat,sa ajungi la o piesa trebuie demontat jumatate si pe langa asta iti ia mult timp pt ca sunt inghesuite toate.inca un lucru ciudat care lam aflat si poate folositor:o baterie care se zice cai moarta se scutura bine cu capul in jos avand grija sa nu curga acidul din ea se va pune pe redresor la incarcat inapoi pe motoreta si functioneaza,apoi trebuie facut un drum lung de cel putin 100km si va fi ca inainte,de unde si pana unde si cum de merge procedeul asta nu stiu.astept sa vad daca chiar a functionat si la mine ca iam dato la doctor si sper spre seara so am pusa pe motoreta si atunci pot sa aprob 100%mitul. am revenit cu vestea ca mitul e distrus...nu functioneaza bateria o data cei numita de meserias VARZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 pt. cei care cauta un set de fw. controls (VS600/750/800), oferta suna bine aici si de 1400 aici, setul meu urmeaza sa vina luna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 salutare...am un M800 din 2005 cu ceva probleme la furca,are tuburile de aluminiu putin indoite si cum ma costa o gramada de bani sa le indrept ma gandeam sa le schimb sau sa cupar alta furca. Problema e ca nu prea gasesc pe nimeni care sa dezmembreze modelu asta asa ca si o furca de la alt model dar care sa se potriveasca (probabil c80 sau altele ) ar fi destul de buna.Daca stiti pe unde as gasi ce imi trebuie va rog sa-mi dati si mie de 6. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jeryko Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 salut de cateva zile ma confrunt cu ceva probleme la motoreta si alea fiind imposibilitatea de a o porni.pun contact dau puton si nimic nu invarte doar un ticait,porneste doar inpins.in prima faza am zis cai elecromotorul dar dupa ore bune de muncit pt al scoate lam verificat si e ok,am aflat intrun final ca un releu,scoate zgomotul de ticait si lam facut fotomodel sa vedeti despre ce e vb.am desfacut si ala si ar avea urme de lipitura din fabrica acum dezlipite nu stiu sigur au fost lipite sau clemele se ating ocazional doar la pornirea motorului si sa arate asa la contactul intre placute.ati patit la fel?aveti habar daca e ala problema?daca e ala are careva asa ceva pe acasa Salutare, Am avut exact aceeasi problema acum doi ani de zile. Dupa ce mi-am facut bucatzi tot sistemul electric si mi-am schimbat si un releu degeaba am descoperit ca problema era un cablu oxidat... Un mecanic, un releu, o zi de manopera si juma' de metru de cablu mai tarziu a mers ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salutare, Am avut exact aceeasi problema acum doi ani de zile. Dupa ce mi-am facut bucatzi tot sistemul electric si mi-am schimbat si un releu degeaba am descoperit ca problema era un cablu oxidat... Un mecanic, un releu, o zi de manopera si juma' de metru de cablu mai tarziu a mers ca noua. azi mia ajuns noua baterie dupa ce iam facut plinul cu acid si incarcato iam aratat cheia si a pornit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 eu nu l-as lua pt. ca e SUZUKI, altul l-ar lua pt ca e SUZUKI, eu ti-as propune un Vulcan de 800, e o chestie mai reusita si nu e SUZUKI si gasesti si la pret mai mic in stare buna in Germania. daca te uiti un pic pe forum o sa vezi ca cei care au VN800 sint multumiti de el, eu am avut si am fost multumit, acum e a unui prieten si el trage deja 2 ani de ea. //////////////////////////// Iti dau dreptate dar, iti pun o intrebare ....VN 800 sunt multe si la desmembrari ! ...Intrudar 800 cate sunt la desmembrari ???? prin acest test iti poti da seama , care este mai fiabila si mai rezistenta ....o zi buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) consum VS1400 ???!!! Duminica am facut consumul la motor (la alimentari la plin maxim incl. rezerva 13.5 litri) cu tobele fara filtrele finale dar cu o modificare reusita/norocoasa, adica sunet beton si cu bass sau "balls" dar fara a fi nevoie de reglaje/rejetting, avand insa filtre K&N pe care le recomand, merita toti banii(anul trecut cu ele stock am scos 5.3-5.6 afara si 5.5-6.0 in oras, acum 3 ani am scos 8-10 l/100 km fara filtre): 125 km sapt. trecuta in oras si pe Meses ("circuitul" nostru): 6.3 l/100 km demult mi-am propus sa dau o tura intre Urziceni/Carei si Nyiregyhaza ... palcuri de padure, viraje ... am facut-o duminica ! Zalau–Tasnad-Carei-Nyrbator: 5.3 l/100 km Nyrbator-Nagykallo-Nyrbator-Carei-Satu Mare: 4.08 l/100 km !!! se vede “stresul” din trafic Satu Mare-Baia Mare-Cehu Silvaniei-Zalau + de incheiere circuitu' Zalau-Poarta Salajului-Zalau: o sa vad cand alimentez dar tot undeva pe la 5-5.5 l/100 km trebuie sa fie, cred ca am intrat in rezerva, nu stiu dar inca mai galgaie in rezervor, am testat /riscat fiind aproape de casa Regim de viteza, de plimbare: 40-60 km/ora in localitati si 70-110/120 km/ora afara, mai rar peste 120 si asta fiindca am ales casca integrala Atat de de fain ii prin Ungaria !!! Nu te impinge nimeni din spate, nu te sicaneaza/forteaza la greseli nimeni, ba dimpotriva, se vede ca is mai atenti soferii cand vad motociclisti, plus drumul perfect si mai ales curat, cum am revenit s-au bagat in seama cateva jeep-uri ca no ... sa revin ... ce consumuri aveti cu Intruder-ele voastre ? am auzit bine de 6.5-7/8 la cele de 800 ? VS800 ? . Editat Aprilie 25, 2012 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salutare! Caut sa cumpar un motor functional de vs 800, modelul anilor '90, pentru a-l monta pe un suzuki vx 800. Am citit ca diferentele sunt aproape inexistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 vand pedalele originale de la VS 1400, ambreiaj si frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salut, la ce ar trebui sa ma uit, in special, atunci cand ma duc sa cumpar un VS 800? Maine am o programare si ma gandeam ca n-ar strica un inside tipp. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 in primul rand sa fie actele ok sa functioneze din punct de vedere mecanic si daca mai si arata bine ce sa mai zic...bafta la cumparare.din punct de vedere mecanic cred ca sti sa cauti scurgeri de ulei sa sune bine adica fara batai etc motorul,sa functioneze luminile si franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Vs 800, an fab 97, 70000 km, toate reviziile la zi. M-am dus initial doar sa o vad si am plecat calare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Vs 800, an fab 97, 70000 km, toate reviziile la zi. M-am dus initial doar sa o vad si am plecat calare. frumoasa fok. s-o stapanesti cu placere...si multi km fara evenimente neplacute. P.S. daca vreodata o sa ti se para incomode comenzile avansate, da-mi si mie de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Comenzile avansate si ape-ul merg mana in mana Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 cred ca stiu motorul asta....din buc l-ai luat? daca e ala pe care il stiu eu...te-ai pricopsit cu un super motor.cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Vs 800, an fab 97, 70000 km, toate reviziile la zi. M-am dus initial doar sa o vad si am plecat calare. Am o intrebare, schimbatorul de viteze avansat are sistem de prindere cu surub pe axul care intra in cutie? Am un coleg care si-a luat tot un VS800 cu comenzi avansate iar schimbatorul de viteze (de fapt piesa care intra pe nuturi) nu are sistem de strangere pentru nuturi si a prins joc mare, a trebuit sa-i facem la un sistem de strangere ca la pedalele de schimbator normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 cred ca stiu motorul asta....din buc l-ai luat? daca e ala pe care il stiu eu...te-ai pricopsit cu un super motor.cat ai dat pe el? Eu locuiesc momentan in Germania, iar motorul este luat de aici , de la un "vecin". Am o intrebare, schimbatorul de viteze avansat are sistem de prindere cu surub pe axul care intra in cutie? Am un coleg care si-a luat tot un VS800 cu comenzi avansate iar schimbatorul de viteze (de fapt piesa care intra pe nuturi) nu are sistem de strangere pentru nuturi si a prins joc mare, a trebuit sa-i facem la un sistem de strangere ca la pedalele de schimbator normale. Habar n-am, ma uit maine si iti spun. Atasez o poza, dar cred ca este totusi neclara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Habar n-am, ma uit maine si iti spun. Atasez o poza, dar cred ca este totusi neclara. Piesa respectiva este exact sub jugul care tine cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.