ram Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Scrie sa stie si poporul cu ce model ai facut 'primii' 78.000km si in ce stil. stil combinat,st 2,de la 240 la 10 la ora Mesaj completat bre si mai stiu pa unu 800 ss 85000 km 7 ani,merge intr-un cilindru acu sa vedem ce are!!!!!!!!!!STIU, NU A FACUT NICI O REVIZIE DE 35000 KM DA MAI BOLBOROSESTE,,,, e ducati breee!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) stil combinat,st 2,de la 240 la 10 la orabre si mai stiu pa unu 800 ss 85000 km 7 ani,merge intr-un cilindru acu sa vedem ce are!!!!!!!!!!STIU, NU A FACUT NICI O REVIZIE DE 35000 KM DA MAI BOLBOROSESTE,,,, e ducati breee!!!!!!!!!!!! Las ca-i proasta,ca cine stie cum incep rromanii sa fure si Ducati. Editat Octombrie 18, 2010 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 eu cred ca s-au schimbat vremurile de cand existau "japoneze si altele". Uite la ducati, gandeste'te ca ei s-au oferit sa ofere revizii din 12 in 12 mii de km (sau din 15 in 15 nu mai stiu exact). pentru multistrada au la 24 de mii. nu am avut ducati, am vrut sa imi iau dar m-am tot ferit la indemnul cunoscatorilor. motoreta asta e senzatie, este exact ce imi doresc. la primavara daca nu ma doboara criza o sa ma dau de zor cu o frumuste ca asta. 1200 multistrada rules! (stiu honda e honda) P.S. e frumusel si diavelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) pentru multistrada au la 24 de mii. Deja mi se pare exagerat. Pe de alta parte nu stiu cati fac 24000 pe an? Pentru ca sigur e la 24 k sau 1 an,care vine primul. Editat Octombrie 18, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Deja mi se pare exagerat. Pe de alta parte nu stiu cati fac 24000 pe an? Pentru ca sigur e la 24 k sau 1 an,care vine primul. 24 de mii pentru revizia la supape. altfel, 2 ani garantie fara limita de kilometri cu 3 intervale obligatorii. 1000 / 6 luni 10.000 / 12 luni 20.000 / 24 luni Editat Octombrie 18, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 uita'te la multistrada 2010, Baiazide. In multe cazuri depaseste bmw-ul tau. Poti sa faci orice cu el. La design si inovatie, italienii sunt tari. (eu sunt fan suzuki deci nu laud gratuit) Eu nu stiu cum poti compara multistrada cu k1300gt. Au in comun doar faptul ca au 2 roti. Eu nu folosesc motocicleta decat in excursii in afara orasului. In oras nu merita moto cu CC multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 24 de mii pentru revizia la supape. A,zii asa.Si la Suzuki la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Pai pana la reglajul de supape, celelalte revizii sunt oarecum superficiale - gen verificat placute, curele de distributie, etc. Hell, Ducati te sfatuieste sa mergi la service si ca sa iti intinzi lantul Pe de alta parte, trebuie sa faca si ei bani din ceva. Japonezii vand sute de mii de unitati pe an in lume. Ducati daca vinde 20-25.000 de motociclete, e bine. Editat Octombrie 19, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 da' frumoasa mai e mobra asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 da' frumoasa mai e mobra asta.. Unde plm vedeti voi atata frumusete ma? E SCARBOASA de-a dreptul! Parca ar fi facuta de GMC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Pai tocmai design-ul asta ciudat o face aparte, asa ca trece pe lista mea ca viitoare mobra .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Fuarte frumos motor. Nu stiu cat sunt sau nu de fiabile Ducatiurile, ca n-am avut niciodata, dar daca as avea bani pentru unu ca asta, mi l-as lua cu siguranta. numai ca exercitiu de design si e grozav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Unde plm vedeti voi atata frumusete ma? E SCARBOASA de-a dreptul! Parca ar fi facuta de GMC... ai putea numi frumoasa motocicleta pe care o detii acum? sau e chestia aia cu strugurii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Pai deh, e facuta ca sa concureze cu V-Max. Si unde se vinde (cu succes) V-Max? In America. Acolo stilul asta "bulky"e la ordinea zilei. Si sincer intre V-Max si Diavel, il aleg pe ultimul. Plus ca Ducati are obiceiul (cel putin in ultimul timp) sa scoata motociclete cu un design.. cel putin excentric, dar care "stand out". Si in afara de precedenta generatie de Multistrada, intr-un sens pozitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Eu nu inteleg cum se poate face o mobra "de strada" monopost. Ca bucatica aia din spatele pilotului nu se poate numi sa de pasager. E clar facuta pentru o singura peroana. Iar de frumoasa...mie mi se pare urata. Ca linie generala. In amanunte nu arata rau, dar in ansamblu nu-mi place. Pe de alta parte eu nu mi-as cumpara o mobra dupa cat e de frumoasa. Sau, ma rog, asta al fi cam ultimul criteriu. Editat Noiembrie 11, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Eu nu inteleg cum se poate face o mobra "de strada" monopost. Ca bucatica aia din spatele pilotului nu se poate numi sa de pasager. E clar facuta pentru o singura peroana. Da, este. Ducati sunt motociclete de egoisti. Nu se impart cu nimeni. Si nu e neaparat un lucru rau Pe de alta parte eu nu mi-as cumpara o mobra dupa cat e de frumoasa. Sau, ma rog, asta al fi cam ultimul criteriu. De asta ai o motocicleta japoneza, si tot de asta nu-ti vei lua probabil niciodata o "italianca" (Nu spun ca japonezele nu sunt frumoase, dar nu iti iei o nipona pentru cum arata, ci din alte considerente.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 arata incredibil de bine dupa standardele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Da, este. Ducati sunt motociclete de egoisti. Nu se impart cu nimeni. Si nu e neaparat un lucru rau De asta ai o motocicleta japoneza, si tot de asta nu-ti vei lua probabil niciodata o "italianca" (Nu spun ca japonezele nu sunt frumoase, dar nu iti iei o nipona pentru cum arata, ci din alte considerente.) N-am zis ca nu mi-as lua Ducati. Cred ca daca as avea bani de mai mult de doua mobre si sa am si pentru o intretinere corespunzatoare mi-as lua si un Ducati. Ziceam doar ca nu mi-as alege mobra dupa cum arata decat in cazul in care mi-as permite o colectie de peste 5 bucati, sa zicem. KLE-ul mi l-am luat pentru ca m-am dat cu al unui prieten si mi-a placut extrem de mult. Daca ar fi fost italieneasca nu m-ar fi deranjat deloc. In plus o consider urata rau. Doar ca nu ma intereseaza absolut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Ce imi place de voi, astia cu japoneze si vestita fiabilitate japoneza. Va spune cineva ca aveti nevasta nu tocmai frumoasa si voi spuneti "da ma, dar are suflet bun". Nu inteleg de ce pe un topic despre lansarea unui model italian tot timpul se aduce in discutie vestita fiabilitate japoneza. La fel si pe topicul cu MV Agusta F3 se trezeste unul sa spuna ca R6 e cea mai cea, probabil fiind singura motocicleta pe care a mers. Apoi vine un altul care spune ca japonezele sunt atat mai fiabile si mai performante (ok, fie ca voi) dar si mai frumoase cu design avangardist . Tobele alea facute din burlanul casei, borcanele pt lichide luate direct din camara bunicii, oglinzi ca cea in care si-a ras tata prima mustata, bascula facuta direct din balustrada balcoanelor din blocul in care stau eu (fabricatie 1978), rezervoare ca niste gogsari... da! elemete de avangarda. Si ati mai auzit voi cum vorbeste satul ca Ducati se topeste in mers. Nu ati mers pe asa ceva dar ati auzit voi bine. On topic: poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Daan - subscriu Ca posesor de Ducati va pot spune : cu ocazia unui drum la Ducati Saarland - Germania, am avut o discutie de cateva ore cu patronul reprezentantei respective. In luna aceea venise un client sa-si faca revizia la un monster LA 160.000 KM!. Da ati citit bine O SUTA SAIZECI DE MII. Al doilea veteran era programat peste 4 luni, la 90.000 KM NOUAZECI DE MII. Asta ca sa calmez pe cei cu basme gen Ducati nu e fiabil. Poate au ei cunostinta despre japoneze ca au ajuns la asa rulaj. Eu personal sunt extrem de multumit de motorul meu, in 2 sezoane am facut 24.000 km , sunt deci la a 2-a revizie generala. Nu ma voi sui pe alta marca de motor, in viitorul apropiat ma voi orienta si spre un 1198 SP. Cam atat cu parantezele, acum ontopic : nu imi place modelul V-MAX, deci logic nici Diavelul . DAR nu inseamna ca nu e frumos (gusturile nu se discuta). Ba chiar mai mult, am aflat din surse Ducati ca e exhipat cu tehnologie de ultima ora, si ca ar avea handling mult mai bun si sportiv decat concurenta. Ca de fiecare data Ducati puncteaza la greutate scazuta, design, putere, ciclistica bine cunoscuta unica. Ca sa inchei glorios, dau dreptate unui coleg forumist, care zicea ca in RO - tara non-Ducati nu are rost sa ne racim gurile noi ducatistii, nu avem cu cine si pentru ce. So long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 OFF: ai putea numi frumoasa motocicleta pe care o detii acum? Hahaha! Nicidecum! Nu este nici mai ieftina (la intretinere) ca un Ducati, nici mai fiabila. E versatila, e motocicleta de care am nevoie si care mi-a cazut accidental in mana. sau e chestia aia cu strugurii? In acest caz, chiar nu! E doar o parere, mi se pare cel mai nereusit model de la Ducati - mult sub standardele lor de design. ON: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) bai, mie chiar imi plac ducatiurile, era cat p-aci sa-mi iau Monster 750, dar am renuntat din cauza ca era prea mic (gabaritic vorbind pt mine), chiar imi plac ducatiurile, aspect, sunet, performanta motorului, bicicleta etc... dar a inceput sa miroasa a rasini de ducatist/harleyist p-aici si asta nu-i a buna. Ca tot vorbim de marca samd: Nici Ducati, nici HD, nu mai sunt atat de neatins in RO, cel putin, Ducatiurile SH, au acelasi pret si uneori chiar mai mic decat japonezele din aceeasi clasa. Sa recunoastem, Ducati a avut unele probleme cu fiabilitatea pana in 2000, si credeti-ma ca nu vb din auzite, repet: am fost la un pas sa fiu calare pe Monster. Editat Noiembrie 27, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Inca ceva: Diavel nu e monopost, daca va uitati in poze o sa vedeti scaritele pasagerului care se pliaza paralel cu coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 dar a inceput sa miroasa a rasini de ducatist/harleyist p-aici si asta nu-i a buna. Daca vrei sa o iei asa, la orice topic dedicat unui model/marci de pe forumul asta miroase a rasini de ceva. Cauta contra-exemplul, te provoc Ca tot vorbim de marca samd: Nici Ducati, nici HD, nu mai sunt atat de neatins in RO, cel putin, Ducatiurile SH, au acelasi pret si uneori chiar mai mic decat japonezele din aceeasi clasa. Da, Ducati-urile alea de 600cc (cel mai mic si ieftin motor fabticat de Ducati) din '94, aduse la mana a 6-a din Italia cu 15.000 km pe bord si 95.000 reali, la care s-au schimbat curelele de distrubutie cand erau franjuri, cauciucurile cand erau la sarma, uleiul la 10-15.000 km (daca merg japonezele asa, italienele de ce nu ar merge) si cu cadrul stramb de la wheelie-uri. Da, alea sunt cam la acelasi pret ca o japoneza de aceeasi clasa si generatie si, poate lucrul cel mai important, contribuie la faima extrem de obiectiva si bine-fondata conform careia Ducati sunt naspa si nefiabile si deci nejustificat de scumpe. Sa recunoastem, Ducati a avut unele probleme cu fiabilitatea pana in 2000, si credeti-ma ca nu vb din auzite, repet: am fost la un pas sa fiu calare pe Monster. Din nou, te provoc: da-mi un singur exemplu de un Ducati cu istorie scrisa de service, caruia i s-au facut toate reviziile la timp si care a avut probleme mecanice majore. Sunt la al doilea Monster (primul fiind din 2001, deci exact la perioada la care te referi tu) si in total am spre 15.000 km pe Ducati. In acest timp, in afara de consumabile de uzura (cauciucuri, placute, bujii, curele, reparatii de la cazaturi, etc.) am cumparat 3 becuri de pozitie pe spate si 2 sigurante electrice. No further comment. Faptul ca Ducati nu rezista la fel de bine ca o japoneza la carpeala si reviziile facute in praf in fata blocului si cand isi aminteste proprietarul, asta e alta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.