Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Din cate stiu eu e vorba de doua modele diferite,unul pregatit mai mult de sosea si altul pentru "off road".

Legat de motorul in trei cilindri,imbina perfect cuplul unui motor in doi cilindri si echilibrul unuia in patru! Cine s-a dat pe un "triple" stie ce spun.

Mult timp am cochetat cu Tiger 1050 care referindu-ma doar la motor e peste cel de GS. Pacat ca nu avem un importator adevarat cu service adevarat si tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 249
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man, esti prea serios :D .

 

@Vlad:

Bmw uber alles! Clar!

Mesaj completat

On-topic:

M-am dat cu F800. O motocicleta prea puternica si total inutila pentru nevoile mele. Un autobuz fara pic de bilute sau vana de huligan.

Da. Stiu. Ce vreau eu nu se poate (un 530 care sa mearga si pe autostrada) dar asta nu inseamna ca mobrele astea nu sunt chiar degeaba. Cred ca amandoua. Triumph poate s-ar mai scoate cu comportamentul triple-ului. Dar daca as vrea asa ceva, why would i fucking buy an enduro bus?

Mesaj completat

 

Haha! Bilute! Coae, ma, coae! Pudicilor :laugh: !

 

Raul, ma surprinzi cu parerea ta...l-ai incercat si off-road ? incaltata cu gume cu crampoane, motocicleta asta n-are rival in segmentul enduro-touring, am testat mai multe cu gume si de strada si cu crampoane, si pe enduro (adica munte, nu pe camp in jurul show roomului) si pe strada, il simti ca pe un XT 600 pe enduro si ca pe un 1000 pe strada, e practic singurul motor 2 in 1 daca-i pui si o sa confortabila si un parbriz inalt. singura problema e pretul care s-a mentinut f.mare dupa 3 ani de la aparitie, asta spune ceva...si pentru faptul ca e destul de bine vanduta dincolo. La asta mai pui o groaza si pentru dotari.Si ca sa revenim on topic, eu zic ca e bine venita in sfarsit o concurenta de la o alta marca, nu stiu de ce a durat atat!!!ce vad in plus la Triumph e saua, care e sigur mai comoda decat cea de F 800, parca si parbrizul e un pic mai inalt (la F 800 trebuie schimbat direct daca vrei plimbari in afara orasului sau coclaului), 3 cilindri cu putere mai mare si speram cuplu mai bun (care din pacate vor conta un pic la greutate, nu stiu daca o vor scoate sub cea a lui F 800-un cilindru in plus conteaza la greutate). Relativ la pret, nu cred ca va fi mai ieftin decat BMW, e facut in UK, unde preturile in Euro se transforma in lire sterline si invers...dezavantaj continentul , si oricum Triumphul e destul de scump. Si degeaba vom astepta sa se ieftineasca odata cu trecerea anilor, asta nu se va intampla, exact ca la BMW, asteptam pana imbatrinim ;) si ramanem cu ce avem pe criza asta...

Sa asteptam inca o saptamana pana la EICMA, sa vedem datele tehnice finale si apoi ne putem pronunta. Astept cu interes greutatea, cuplul (care am inteles ca e impresionant), cursa suspensiilor si pretul. Astea vor fi decisive in lupta cu Bavarezul !

Pacat ca Petrisor de la Cluj nu mai aduce Triumph,as fi fost curios s-o testez. Asa vom avea de asteptat pana ajunge in Romania, va fi o raritate la noi cum e Caponordul meu Raid, in afara de noi astia de pe coltul asta multi habar n-au despre ce e vorba, asa ca vor privi mirati cand vom vorbi despre noul Triumph (sper ca de vechiul Tiger mai mare macar sa fi auzit!)

Mesaj completat

Raul, ma surprinzi cu parerea ta...l-ai incercat si off-road ? incaltata cu gume cu crampoane, motocicleta asta n-are rival in segmentul enduro-touring, am testat mai multe cu gume si de strada si cu crampoane, si pe enduro (adica munte, nu pe camp in jurul show roomului) si pe strada, il simti ca pe un XT 600 pe enduro si ca pe un 1000 pe strada, e practic singurul motor 2 in 1 daca-i pui si o sa confortabila si un parbriz inalt. singura problema e pretul care s-a mentinut f.mare dupa 3 ani de la aparitie, asta spune ceva...si pentru faptul ca e destul de bine vanduta dincolo. La asta mai pui o groaza si pentru dotari.Si ca sa revenim on topic, eu zic ca e bine venita in sfarsit o concurenta de la o alta marca, nu stiu de ce a durat atat!!!ce vad in plus la Triumph e saua, care e sigur mai comoda decat cea de F 800, parca si parbrizul e un pic mai inalt (la F 800 trebuie schimbat direct daca vrei plimbari in afara orasului sau coclaului), 3 cilindri cu putere mai mare si speram cuplu mai bun (care din pacate vor conta un pic la greutate, nu stiu daca o vor scoate sub cea a lui F 800-un cilindru in plus conteaza la greutate). Relativ la pret, nu cred ca va fi mai ieftin decat BMW, e facut in UK, unde preturile in Euro se transforma in lire sterline si invers...dezavantaj continentul , si oricum Triumphul e destul de scump. Si degeaba vom astepta sa se ieftineasca odata cu trecerea anilor, asta nu se va intampla, exact ca la BMW, asteptam pana imbatrinim :D si ramanem cu ce avem pe criza asta...

Sa asteptam inca o saptamana pana la EICMA, sa vedem datele tehnice finale si apoi ne putem pronunta. Astept cu interes greutatea, cuplul (care am inteles ca e impresionant), cursa suspensiilor si pretul. Astea vor fi decisive in lupta cu Bavarezul !

Pacat ca Petrisor de la Cluj nu mai aduce Triumph,as fi fost curios s-o testez. Asa vom avea de asteptat pana ajunge in Romania, va fi o raritate la noi cum e Caponordul meu Raid, in afara de noi astia de pe coltul asta multi habar n-au despre ce e vorba, asa ca vor privi mirati cand vom vorbi despre noul Triumph (sper ca de vechiul Tiger mai mare macar sa fi auzit!)

 

Vand Aprilia Caponord Rally Raid 12.000 km, prima inmatriculare 2009 ! 5500 Euro negociabil bine !

Schimb si cu alt enduro/cross +/- diferenta

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...din-2005-332037

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat sunt de reale cele de mai jos...sursa advriader.com:

 

Tiger 800.

Available from December 2010 (after the NEC).

Price around £7000, ABS as a £600 option.

Colours : Crystal White (as found on the Thruxton SE and Tiger1050),

Phantom Black (as found on Tiger 1050 and Speedmaster), Venom Yellow

(all new colour exclusive to Tiger 800).

Steel Trellis Frame

Showa 43mm USD forks.

19" cast front wheel.

Ignition key controlled immobiliser system.

Height adjustable seat with 20mm range of adjustability.

Adjustable handlebars.

Seat height 810-830mm.

Wet weight 210kg.

95 ps (98bhp aprox').

 

Tiger 800 XC.

Available from late December/early January.

Price around £7600, ABS as a £600 option.

Colours : Crystal White, Phantom Black, Intense Orange (as found on

Tiger 1050, Speed Triple, also known as blazing orange)

Showa 45mm USD forks with 220mm of travel.

21" Wire spoked wheels.

Seat height 845-865mm (seat is again adjustable).

Hand Guards.

Radiator Guards.

Wider bars than tarmac version.

Other features as per Tarmac version.

 

Mesaj completat

MCN Ride

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nesiguranta mea a plecat de la faptul ca nu citisem nicaieri ideea ca va fi un triple (si desi este traditia lor, nu toate Triumph sunt "triple" din cate stiu) si cand am revazut poza cu cele 3 evacuari, nu am mai putut edita acea paranteza... Of, of...

Mesaj completat

 

 

Eu ma refeream la datele care exista deja de cativa ani (F800GS) si care acolo sunt scrise gresit.

Mesaj completat

 

 

O sa explic pe indelete ca sa evit confuziile: din fericire acolo unde locuiesc gasesc cam toate revistele moto posibile in limba germana, din care si cumpar si citesc destule. In mai multe dintre ele, citind articole despre modelele F800 (S, ST, GS, R) am gasit informatia cum ca, desi oficial sunt anuntati 63kw (dpdv atat stiintific cat si legal, puterea se masoara in kw iar 63kw x 1,36 = 85,68 cp sper ca i-am lamurit si pe cei foarte exacti in calcule de greseala mea si a majoritatii revistelor cand am spus 86), se pare ca pe standurile de probe folosite de acele reviste in teste mereu acest motor F800 a reiesit ca ar avea in jur de 89cp.

Acum eu nu voi mai continua discutia in acest sens, cum sau de ce, am afirmat doar ceea ce am citit. Si am deschis acest subiect plecand de la afirmatia gresita de pe acel site postat de cineva mai sus: "Capabil de 100 de cai putere, fata de cei 80 ai GS-ului, Tiger are si un motor mai sportiv, derivat din unitatea ce echipeaza modelele..."

 

Man, daca tot vrei sa fi precis pana la capat si chitibusar, hai sa fiu si eu...

 

- unitatea de masura pt putere in SI, acceptata atat stiintific cat si legal, este watt - nu kilowatt care e un multiplu;

- masuratorile pe dyno care dau putere la motor sunt ESTIMARE... adicatelea se masoara la roata cuplul, se calculeaza puterea in functie de rpm si cu o variabila intre 10-20% care estimeaza pierderea pe transmisie, cutie etc se da o cifra care teoretic ar estima puterea motorului. Istoric vorbind, pana si cifra aceea nu e doar urmare a inflatiei masuratorii pe filiera pierderii pe transmisie ci mai este ajustata de toate dyno-urile ca sa dea bine cu restul pietei, adica mergand pana la origini cu primul dyno... oricum toate sunt cifre diferite de ce ar rezulta la motor, lucru care nu-l face nici o revista, sa masoare la motor.

- ah, si mneah... o sa-mi anulez abonamentul de internet si o sa ma abonez la purtatoarele de reclama tiparite pe care le mentionezi in limba germana, concomitent cu angajarea unei Helga sa ma invete si nemteasca... ca deh, alte surse nu sunt reliable :laugh:

 

Si, ma rog, BMW uber alles... cum apare ceva care concureaza cu un segment acoperit de BMW, e deja panica majora in randul fanilor... s-a vazt si pe topic de ST10...

 

Mesaj completat

Si mneah... la americani, la masuratori, estimat le ies 80 de caluti, la nemti 90 de caluti... pp ca o fi de la diferentele de sistem metric / imperial :D... sau de la lipsa sau prezenta de bias?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, daca tot vrei sa fi precis pana la capat si chitibusar, hai sa fiu si eu...

 

Cu watt vs. kilowatt - ai dreptate; insa stii bine ca datele oficiale ale unei masini/moto sunt date in kw, nu in w; ma rog...

 

De restul nu mai comentez, nu-mi place sa ajung la contraziceri inutile, unele dintre ele deja fumate.

Oricum, daca citeai in urma pe topic, vedeai ca mi-am exprimat parere total pozitiva la adresa Tiger-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu exista reprezentanta Triumph la noi.

 

Fac si eu cum a facut un prieten: a luat la test drive un Subaru si s-a dus cu el la Honda si i-a intrebat de ce ar cumpara o Honda si nu Subaru ala. :)

 

Primisem de la BMW un raspuns sec atunci cand am intrebat de reduceri la F800: "pai ce, mai exista alternative?"

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu exista reprezentanta Triumph la noi.

 

Am un prieten cu Sprint ST, are reviziile la 10K Km...In conditiile astea nu m-ar deranja sa ma duc la Budapesta odata la 10K km si sa-i fac revizia. Drumu pana acolo este bun si frumos :). Pe topicul detinatorilor de Triumph un baiat a scris "Pentru piese pentru orice model Triumph si pentru Triumph-uri noi cu garantie, revizii si service in Bucuresti puteti sa apelati la mine. Totul este underground deocamdata intrucat Triumph nu are nici un interes in piata romaneasca si asta nu cred ca se va schimba curand dar cel putin pot tine garantia la ele fara a necesita drumuri pana la Budapesta sau Viena."

 

Oricum, astept in continuare cu interes pretul si primele informatii legate de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, astept in continuare cu interes pretul ...

 

Eu nu m-as astepta la vreo minune.....

Un Tenere d-ala nou intr-un cilindru e vreo 7000 si ceva... Daca 800-le e vreo 9000, Tigerul asta nu prea vad cum sa-l bata la pret. Chiar sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca 800-le e vreo 9000, Tigerul asta nu prea vad cum sa-l bata la pret. Chiar sunt curios.

http://www.bmw-motorrad.ro/motociclete-sh.html

 

F800GS din 2010, 4000 km, 9950 euro.

Pret de pornire pentru F800GS nou - 10380 euro. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zvonurile si saitul unui dealer Triumph din UK indica preturi de 7000 de lire sterline (cam 8000 de euro) pentru Tiger 800, respectiv 7600 lire sterline (cam 8700 de euro) pentru Tiger 800XC (ABS optional + 600 lire sterline).

 

http://www.woodsmotorcycles.co.uk/motor.Tiger_800-I86877.htm

http://www.woodsmotorcycles.com/motor.Tiger_800XC-I86878.htm

 

Acu' sa vedem ce-o zice oficial Triumph.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va fi o varianta demna de luat in seama mai ales daca se va dovedi mai fiabil decat F-ul.

 

Chiar si fara niciun fel de service cat de cat autorizat? Sincer, tu ai avea curaj sa iei o mobra noua in conditiile astea?

 

Mie, varianta cu ungurii nu mi se pare ok. Adica sa dau nu stiu cate sute de euro pe benzen si cazare doar ca sa fac un rahat de revizie???

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...