Sari la conținut

Postări Recomandate

In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap :)

 

nu-ti sare nimeni in cap" ... fiecare producator de cauciucuri are un batalion de angajati la marketing pentru a face alegerea cauciucurilor cat mai usoara, trebuie doar sa stai sa citesti...

iti alegi un producator preferat si incerci sa-ti incadrezi stilul de motociclit in segmentele gandite de producatori si INCERCI o pereche de gume... simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

esti croit sa nu-ti cumperi gpracer ,te-am simtit :)

am urmarit cateva minute lista ,incearca sa urmaresti si tu review`urile despre bridgestone S20 cred ca ai gasit un pret foarte bun raport calitate pret ,eu am auzit numai cuvinte de lauda despre aceasta anvelopa,nu are cum sa nu-ti satisfaca dorintele



» Post actualizat in 02 Jul 2014 09:51

mai ai o varianta foarte foarte foarte buna sport smart 2 , eu dintre acestea 2a aleg ultima varianta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu vii cu un exemplu personal?

 

Hornet PC34, fara ABS evident..

 

Front: Pirelli Dragon Supercorsa (motorul l-am luat cu Diablo)

Rear: IRC SP-11

 

Spatele este deja vechi si destul de uzat. Garantat se poate incadra la "ebonite", insa si-a facut treaba si m-a scos din incurcatura de exemplu cand m-am trezit ca s-a terminat asfaltul si am ajuns prin padure cu Hornet-ul cand m-am luat ca fraierul dupa Google Maps. Stilul meu de mers oricum este mai touring, cu pasager, curse mai lungi, asadar ma orientez spre gume de acest tip (am cateva modele in vedere, dar nu m-am decis inca, ramane sa ma mai documentez):

 

1. Metzeler Roadtec Z6

2. Dunlop Road Smart

3. Pirelli Angel ST

4. Michelin Pilot Road (1, 2, 3, 4)

5. Bridgestone BT021

6. Pirelli Diablo

7. Continental Motion

 

Urmatoarea motocicleta cu siguranta va fi ceva sport-touring, pana atunci insa ma descurc si cu Hornet-ul.

 

Nu am nevoie sa mi se spuna ce sa imi pun pe motor, totusi nu strica sa afli feedback-ul celor care au folosit deja un anume model de anvelope. Un exemplu concret este colegul cu Bandit de pe acest topic, ce a rulat Pilot Power (mai multe post-uri de acest tip si chiar ar fi un topic foarte util).

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mi-am dat seama ca noi vorbeam de lucruri sfinte :)

dintre toate pe care le-ai enumerat cunosc doar posesori de pilot road 3,4 care sunt foarte multumiti,am pipait si eu unele in trecut erau excelente si moi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mi-am dat seama ca noi vorbeam de lucruri sfinte :)

 

Lista nu e batute in cuie, tocmai de aceea am venit cu rugamintea de a selecta cateva anvelope si in functie te pret. Am observat ca diferentele nu sunt chiar asa exorbitante si daca pt ~25 EUR in plus poti opta pt o anvelopa mult mai calitativa, nu e un capat de lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........

 

1. Metzeler Roadtec Z6

2. Dunlop Road Smart

3. Pirelli Angel ST

4. Michelin Pilot Road (1, 2, 3, 4)

5. Bridgestone BT021

6. Pirelli Diablo

7. Continental Motion

 

......

1. Z6 am avut cand aveam CB750, nu ma inclinam prea tare, tinea bine la acceleratie, adica cu cei 70 de cai ai motoretei nu reuseam sa-l fac sa patineze. Astfel, in 2006, il consideram un cauciuc bun pentru skill-ul si necesitatile mele.

2.3 Nu am mers

4. Michelin Road 2 e pentru plimbareti, tine 20,000km, iar fata nici nu se stie cat poate tine! :)) Sunt bune cand sunt proaspete, dupa vrei 2 ani si dupa ce se mai tocesc aluneca, nu rau, previzibil, am franat cu fatza de mai multe ori taras in linie dreapta si nu am pierdut fatza. Mi-a alunecat spatele pe curbe dar nu grav. Asta cand erau deja vechi.

5. N-am mers.

6. Diablo e poate cel mai vechi cauciuc inca in productie :D, mediocru, cred ca un pic mai prost ca un Qualifier, dar la motorete pana in 100 de cai si inclinari normale se comporta decent...din cate imi aduc aminte.

7. N-am avut,dar prieteni care au avut nu si-ar mai lua Conti, atata stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti croit sa nu-ti cumperi gpracer ,te-am simtit :)

am urmarit cateva minute lista ,incearca sa urmaresti si tu review`urile despre bridgestone S20 cred ca ai gasit un pret foarte bun raport calitate pret ,eu am auzit numai cuvinte de lauda despre aceasta anvelopa,nu are cum sa nu-ti satisfaca dorintele

 

 

» Post actualizat in 02 Jul 2014 09:51

mai ai o varianta foarte foarte foarte buna sport smart 2 , eu dintre acestea 2a aleg ultima varianta

 

din astea 2 o sa aleg si eu urmatorul set.

sau poate supercorsa sp v2

» Post actualizat in 02 Jul 2014 11:18

O chestie pe care am preluat-o vreau sa o expun aici.

Cand esti incepator, nu stii sa mergi sub/la limita de aderenta a cauciucului.

Daca limita unui cauciuc mediocru este sa zicem 50 de unitati de masura (unitati fictive), tu ba mergi 20-30 u.m. (mult sub limita cauciucului), ba sari calul si ajungi la 70-80 (si atunci se cade).

cel mai bine e (ca atunci cand nu stapanesti motocicleta/tehnica de pilotaj asa cum ti-ai dori), e bine ca limita de aderenta a cauciucului sa fie mai mare (un pneu soft -> aderenta 100 unitati de masura), ca atunci cand mergi fie cu 20-30 u.m. sau bruschezi o frana, o acceleratie si ajungi la 80-90 u.m sa fie in continuare sub limita cauciucului.

 

eu la primul derapaj am luat tranta, altu mai bun ar redresat-o intr-un drift demn de youtube. Sunt motociclisti care merg cu scaritele pe jos pe curbe cu Tourance Next si alte pneuri din clasa asta, Keidenau samd. Doar ca ei stiu ce fac, cand nu stii ce faci e mai grav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil motociclistul din imagine nu a citit acest topic si a indraznit sa iasa pe viraje cu un set de Diablo Strada o.O

 

Garantat dupa primul viraj s-a imprastiat..

 

 

pirelli_diablo_strada_1.jpg

 

 

Similar, posesorul acestui 954RR, dupa ce a scos ~19000km pe un set de Diablo Strada, a fost profund nemultumit incat si-a incaltat Honda tot cu Strada:

 

92109_ride_home2s.jpg

 

Ce uameni, motociclisti neadevarati! :)

 

THIS is how you do it ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din astea 2 o sa aleg si eu urmatorul set.

sau poate supercorsa sp v2

» Post actualizat in 02 Jul 2014 11:18

O chestie pe care am preluat-o vreau sa o expun aici.

Cand esti incepator, nu stii sa mergi sub/la limita de aderenta a cauciucului.

Daca limita unui cauciuc mediocru este sa zicem 50 de unitati de masura (unitati fictive), tu ba mergi 20-30 u.m. (mult sub limita cauciucului), ba sari calul si ajungi la 70-80 (si atunci se cade).

cel mai bine e (ca atunci cand nu stapanesti motocicleta/tehnica de pilotaj asa cum ti-ai dori), e bine ca limita de aderenta a cauciucului sa fie mai mare (un pneu soft -> aderenta 100 unitati de masura), ca atunci cand mergi fie cu 20-30 u.m. sau bruschezi o frana, o acceleratie si ajungi la 80-90 u.m sa fie in continuare sub limita cauciucului.

 

eu la primul derapaj am luat tranta, altu mai bun ar redresat-o intr-un drift demn de youtube. Sunt motociclisti care merg cu scaritele pe jos pe curbe cu Tourance Next si alte pneuri din clasa asta, Keidenau samd. Doar ca ei stiu ce fac, cand nu stii ce faci e mai grav

Bazat pe ce recomanzi tu, incepatorii ar trebui sa mearga cu cele mai soft gume pentru ca nah, nu stiu sa mearga, si avansatii si expertii tot cu cele mai soft gume, pentru ca nah, stiu sa mearga.

 

Cand esti incepator nu stii multe, dar nu cred ca trebuie sa te preocupe limita de aderenta. Cred ca trebuie sa ai presiuni corecte si sa nu tragi de motor pana nu ai guma incalzita.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avansatii si expertii pot sa mearga cu ce vor ei pentru ca stiu exact unde e limita si mai ales stiu cum sa n-o depaseasca.

Limita de aderenta trebuie sa preocupe pe oricine, oricand, indiferent ca e pe 2 roti, 4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bazat pe ce recomanzi tu, incepatorii ar trebui sa mearga cu cele mai soft gume pentru ca nah, nu stiu sa mearga, si avansatii si expertii tot cu cele mai soft gume, pentru ca nah, stiu sa mearga.

 

Hehe, exact asta i-am scris unui coleg ieri dupa ce am citit raspunsurile de pe forum :)

 

Cu riscul de a atrage o serie de replici a-la-motociclism.ro, dar nu ma pot abtine sa nu dau copy/paste:

 

"daca esti incepator, pui slick ca e mai aderent, daca esti expert, pui tot slick, pt ca stii sa te dai. in aceeasi logica ca a colegilor de pe forum, topic anvelope: ca incepator cel mai bun e SS, de ce? cele mai bune frane, suspensii etc de ce sa te limitezi la ceva mai slab? e mai manevrabil, usor.. totusi consuma mult, dar deh.. motociclismul e un sport scump! nu-ti permiti, te joci MotoGP pe PC"

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil motociclistul din imagine nu a citit acest topic si a indraznit sa iasa pe viraje cu un set de Diablo Strada o.O

 

Garantat dupa primul viraj s-a imprastiat..

 

 

pirelli_diablo_strada_1.jpg

 

 

Similar, posesorul acestui 954RR, dupa ce a scos ~19000km pe un set de Diablo Strada, a fost profund nemultumit incat si-a incaltat Honda tot cu Strada:

 

92109_ride_home2s.jpg

 

Ce uameni, motociclisti neadevarati! :)

 

THIS is how you do it ;)

 

Daca ai facut macar un metru pe strada cu aceste cauciucuri atunci cu siguranta stii ca, sunt execrabile daca au mai mult de un an vechime.

Te rog sa-mi confirmi ca asa este.

Cand sunt noi, orice cauciucuri sunt bune daca se merge cat de cat civilizat.

 

P.S.

954 nu e motoreta de touring la care sa pui bagaje. Se strica toata ciclistica cand ai spatele incarcat.

Da, stiu, nu te poti c.a.ca in gustul omului dar eu sunt tocmai omul care o face ;)

 

Succes in activitatea competitionala!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis slick, nu am zis nici racing macar.

Aderent -> in functie de conditiile meteorologice si de drum in care practici motociclismul stradal.

Cauciucurile la care faci referire au nevoie de temperatura pentru a fi aderente. La ploaie nu tin, Pe pietris, griblura iarasi nu tin. La frig sunt un dezastru.

Daca iti place touring-ul si faci 15-20000 km pe an, acoperind o varietate de conditii meteo si plaja de temperaturi trebuie gasit cauciucul care ofera aderenta cea mai buna pe o plaja intinsa de temperaturi si cu suficient decupaj si siliciu in compusi ca sa poate functiona si pe ud si pe uscat.

De asemenea, daca iesi cu motocicleta pe forestiere, iti trebuie un cauciuc care sa-ti ofere aderenta si acolo.

 

D-aia si-a rupt Lorenzo clavicula anul trecut ca era slick prea aderent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai facut macar un metru pe strada cu aceste cauciucuri atunci cu siguranta stii ca, sunt execrabile daca au mai mult de un an vechime.

Te rog sa-mi confirmi ca asa este.

Cand sunt noi, orice cauciucuri sunt bune daca se merge cat de cat civilizat.

 

Nu am avut Strada niciodata, pur si simplu mi-au sarit in ochi imaginile cand cautam diverse informatii pe net. In acceasi ordine de idei, exemplu de feedback de la motociclisti legat de Strada:

 

1. Took the old Pirelli Diablo Strada tires (with 11, 760 miles) off my rims and mounted my new Pirelli Diablo Strada tires. I truly love these tires. This is my second set of Stradas on the 954RR, and the reason I had Stradas mounted on my ST3 last month

2. The Metzeler Z6 on the left had just over 9k on it, the one on the right is new. My fronts have lasted in the 15k range. Tire also is quite splendid in the wet. Trust the Elephant or it's fraternal twin sister tire the Pirelli Diablo Strada.

3. this is regular Diablo rear. Not corsa III. It took a track day(today) to do this. Savage tire. Only power slided once today . I was running rings around lads with track bikes with track tires.. around the outside. you can blow more money on fancy corsaIII but if you are just road riding I think you are wasting your money

4. I put a set of Stradas on this summer I olny have about 3K on them but I like them and they look to be OK with the tred left. they warm up quick and a sticky. I like them better then the Pilot powers.

5. Running Stradas on the FZ1 and lovin' it! Plenty of grip when warm, seems to be getting good mileage so far (about 5k of relatively hard riding), confidence inspiring, however, I did find them to bit a little on the hard side. My advice-->be patient and let the temps build up before screwing around. I doubt you'll be disappointed..

6. (Hayabusa) i got around 3400 out of the rear tire, front is still on...i went to the diablo strada for touring, have 2700 miles on it so far and it still looks like this- great mileage, good grip, and rode it in the rain for about 4 hours today today with absolutely no problems

7. I too went with the Pirelli Strada Diablos. So far I have about 2100 miles on the rear and 1000 on the front. tread wear looks like it will be excellent but it's a little early to tell. comfort and maneuverability comparable to the OEM Metz R6 although the Pirellis seems stickier on extreme turns

8. My last purchase was one Diablo front, and two Diablo Strada rears, which worked out about right. No complaints with the performance of these tires, and I do push them relatively hard (edge to edge on the rear)

9. Diablos for me they are a tyre i trust rain shine and they even worked in the snow i never missed a day at work,,, infact going out the A4 i was over taking 4x4s in the slush

 

Oare ei vorbesc despre altceva sau voi stiti ceva ce ei nu stiu? Exemple sunt multe (forum-uri SV, Aprilia, Hayabusa, CBR, Fazer samd), mi se pare ca in general feedback-ul este pozitiv.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, exact asta i-am scris unui coleg ieri dupa ce am citit raspunsurile de pe forum :)

 

Cu riscul de a atrage o serie de replici a-la-motociclism.ro, dar nu ma pot abtine sa nu dau copy/paste:

 

"daca esti incepator, pui slick ca e mai aderent, daca esti expert, pui tot slick, pt ca stii sa te dai. in aceeasi logica ca a colegilor de pe forum, topic anvelope: ca incepator cel mai bun e SS, de ce? cele mai bune frane, suspensii etc de ce sa te limitezi la ceva mai slab? e mai manevrabil, usor.. totusi consuma mult, dar deh.. motociclismul e un sport scump! nu-ti permiti, te joci MotoGP pe PC"

 

;)

Daca esti incepator iti cauti mobra cu ABS ca sa nu cazi cand blochezi fata si iti iei cauciucuri PR ca sa faci multi km sa prinzi experienta.

Dupa aia esti sincer cu tine si incepi sa vezi daca ai nevoie de ceva mai aderent sau nu. 80% din motociclisti probabil nu vor avea nevoie niciodata mai mult decat poate un PR.

Slick-urile sunt facute sa mergi cu ele dupa ce le-ai scos incalzitoarele, lucreaza si sunt cele mai aderente la temperaturi mari acolo unde le folosesc cei care se dau tare pe circuit. Nu sunt bune ca sa mearga Gogutza Ionescu care face 20,000km pe an in stil touring ca-si rupe gatul.

 

Cand aveanseaza acelasi GI de mai sus si incepe sa traga la timpi pe circuit sau tare pe viraje pe strada observa ca anvelopele lui se supra-incalzesc (ele nu sunt proiectate sa se mearga atat de tare cu ele) si devin foarte alunecoase. Atunci trece la cele mai sport anvelope de strada si apoi la slick-uri.

 

Ca se poate lua un viraj cu genunchiul pe jos cu o anvelopa de strada ca argument decisiv este doar etalarea nivelului discutiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti incepator iti cauti mobra cu ABS ca sa nu cazi cand blochezi fata si iti iei cauciucuri PR ca sa faci multi km sa prinzi experienta.

 

Daca esti incepator, probabil o sa cauti asa ceva:

http://www.pemotoare.ro/oldies-but-goldies-top-5-motociclete-second-hand-clasa-600-cmc-naked/

» Post actualizat in 03 Jul 2014 12:03

Unii oameni ar trebui sa aiba adeverinta ca sa citeasca lucruri pe internet....

 

Altii sa posteze ;)

 

In general discutiile pe forum-urile din afara sunt mult mai civilizate, oare de ce?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general discutiile pe forum-urile din afara sunt mult mai civilizate, oare de ce?

pentru ca pe "afara" nubii citesc si pun intrebari, NU TRAG CONCLUZII SI NU DAU SFATURI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mor zeci de colegi pe an din cauza ca le=a alunecat fatza pe frinare brusca, si majoritatea o tot titne sus si tare ca nu trebuie cauciucuri aderente. Pt o economie de 200euro/an, faceti pomana de 3 ori/an, costa si inmormintarea mai mult de 200euro, pomana de la 6 luni, de 1 an, etc. Cine tine la viata lui stie ce sa faca, ceilalti, inconstienti. Nu vizez aici veteranii care stiu cu ce se maninca mersul pe 2 roti, ma refer la cei incepatori sau chiar si cei ce au 10 000km dar au avut noroc pina acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca pe "afara" nubii citesc si pun intrebari, NU TRAG CONCLUZII SI NU DAU SFATURI

 

Pe acest topic am observat ca numai "expertii" ofera sfaturi, restul pun intrebari. Mi se pare normal sa pui sub semnul intrebarii orice sfat il primesti daca nu esti satisfacut sau daca nu ai incredere in acel raspuns. Mai degraba as spune ca spiritul de superioritate manifestat de anumiti utilizatori sau lipsa de respect sunt cauzele derapajelor pe forum, nu nivelul de cunostinte sau experienta.

 

Ce m-a interesat pe mine, cel putin, erau cateva recomandari in functie de costul anvelopelor. In conditiile in care fara D211 nici sa nu visez sa ma urc pe motor, cred ca acest topic si-a atins maximul de utilitate. Multumesc pt participare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asteptam cu un review mai amanuntit dupa achizitionarea noilor anvelope impreuna cu analiza swot .Mult succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe acest topic am observat ca numai "expertii" ofera sfaturi, restul pun intrebari. Mi se pare normal sa pui sub semnul intrebarii orice sfat il primesti daca nu esti satisfacut sau daca nu ai incredere in acel raspuns. Mai degraba as spune ca spiritul de superioritate manifestat de anumiti utilizatori sau lipsa de respect sunt cauzele derapajelor pe forum, nu nivelul de cunostinte sau experienta.

 

Ce m-a interesat pe mine, cel putin, erau cateva recomandari in functie de costul anvelopelor. In conditiile in care fara D211 nici sa nu visez sa ma urc pe motor, cred ca acest topic si-a atins maximul de utilitate. Multumesc pt participare.

ai o fixatie cu D211? de la gunoaiele alea de STRADA pana la 211 e cale lungaaaa

 

ai adus STRADA in discutie pt ca sunt cele mai ieftine gume facute pe 17"??? cred ca am montat 20-30 de strada pana acum, la 160E/ fata-spate sunt imbatabile raport pret/calitate/durata de viata, dar nu-s nici macar sport touring, sunt fix Touring

 

acum vre-o 2 saptamani am mers in grup cu unii care mergeau exact asa, aplecati pe viraj , acceleratie pwla, pai asta o faci cu crampoane sau gume de cruiser mai noi, nimic fantastic.

 

am mers cu Strada , pe un 600 vechi sunt ok daca mergi linistit, eu as merge doar la piata pe asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...