Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

doar ca japonezii nu-s italieni tepari, am s20 evo in ngaraj, sunt diferite fata de s20 simplu, o sa le fac un review" mai incolo

 

si mai e o treaba cand cumperi ultima aparitie, nu poate sa fie stoc vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx).

se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca e 100% aceeasi guma. Asta in cazul fericit. poate sa fie chiar mai slaba.

 

Si nu doar Pirelli a facut aceasta gluma proasta la adresa motociclistilor.

Dunlop cand a scos din productie D211 GP si l-a "inlocuit" cu D212 GP a pus sufixul PRO.

Numai ca... tzeapa. Compozitiile de pe D212 sunt mai... de strada decat de pe D211 GP care erau aceleasi cu compozitiile slick-urilor KR.

 

Istoria se repeta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx).

se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie.

 

pe autostrada trebuie sa cresti presiunea altfel se topesc...

 

am facut cam 8k km cu un spate..

 

sunt excelente pe ploaie, singurele hypersport bune pe ploaie si frig.

 

@cesar, ai stoc de s20?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

Including me, 2 coaste fisurate. Habar nu aveam de versiunea PRO, mersesem cu Supercorsa SC sute de km pe pista, la PRO m-am imprastiat pe aceeasi pista la o frinare la care viteza era cu cel putin 15km/h mai mica, a alunecat instant, brusc. Fu..!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber?

carcasa e mai stiff pe centru dar mai moale pe laterale si compoundu pare ceva mai moale.. bine e diferenta de dot intre ele de 1 an jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul este pentru motocicletele sport,naked-standard,sport-touring

 

In primul rand alegerea cauciucurilor trebuie facuta in functie de modelul motocicletei dar si in functie de stilul de pilotaj

 

Categorii de cauciucuri : - Sport-touring

- Hypersport

- Race-DOT

 

Sport-touring:

Ofera aderenta suficienta si durata de viata relativ lunga 12-15k km pentru un uz stradal moderat, aderenta pe carosabil ud si temperaturi joase este cea mai buna din cele 3 categorii

de preferat sa se ocoleasca de catre posesorii de SS,SBK mai ales incepatori

la mers sportiv se topesc si tocesc mai repede decat hypersporturile

sunt in general pentru motociclistii care stiu ce vor de la motocicleta,merg si pe vreme urata,fac peste 10-15k pe sezon, cunosc limitele cauciucului si ale motocicletei.

cel mai mic cost/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Roadtec-Z8-Interact.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/t30/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport-touring/roadsmart-ii/

 

Hypersport:

Este cauciucul minune, incearca sa le faca pe toate, cateodata reuseste, comportamente diferite de la fiecare producator, durata de viata 6-10k km, aderenta foarte buna pe carosabil uscat dar la temperaturi mai mari decat ST

faci 5-10k km pe an? ai accese sportive? vrei un plus de siguranta, asta e categoria ta.

cost mediu/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K3.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/s20/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/sportmax-q3/

 

Race-Dot

 

Aderenta maxima pe sosea uscata si la temperaturi mari,la astea deja se pot alege compozitii de cauciuc cu proprietati diferite (soft-mediu-hard) in functie de temperatura de functionare si rugozitatea asfaltului.

Astea le alegi cand topicul asta nu-ti mai spune nimic nou.

cost mare/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K0-K1-K2.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/r10/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-power-cup

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/road-race/d211-gp-a/

http://www.pirelli.com/tire/us/en/motorcycle/catalog.html?subtype=track

 

 

 

* presiunea influenteaza mult durata de viata si aderenta cauciucului, ce scrie pe bascula este o presiune de referinta pentru modelul de cauciuc cu care motocicleta a venit din fabrica.

**modelele noi aduc in general imbunatatiri dar si siguranta unui DOT recent, pentru o economie de 50ron poti avea un cauciuc inferior si mai vechi.

***uzura cauciucurilor nu este liniara, se acceleraza in a doua jumatate a vietii(un cauciuc care a pierdut 10% din profil e aproape de 30% din viata, nu 10% )

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu stiu cine a impartit gumele in categoriile alea, daca textul e productie proprie,sau daca sunt crampeie de pe alte topicuri /review uri, dar eu cand aud de Michelin Pilot Power 3 ca fiind hypersport, imi vine sa rad....


Cand cineva spune hypersport, ma gandesc la un stil agresiv, mai sus decat sportiv (decat sport), undeva ''one notch'' sub track, un fel de racing stradal.

 

Cred ca Michelin PP3 sunt mai degraba niste gume sport...

 

Poate ar merge o clasificare in touring / sport touring / sport / hypersport / track(race) nu?

 

Una e sa faci touring un 600cc 4L, si alta e un K1600 GT unde ai nevoie de o carcasa mai rigida la cauciuc care sa suporte masa mare a motocicletei si tranzitiile stanga/dreapta (sa nu se deformeze etc)

 

Pana la urma gumele se aleg in primul rand dupa stilul de mers, dar si in functie de motocicleta...

 

my 2c..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e nimic, sa vezi ce bine mi-a picat mie cand topicul ala pe care il facusem cu "Articole si materiale educative" unde deja era destula informatie zic eu utila si unde si voi mai postaseti chestii bune, a fost unit cu un topic initiat de altcineva cu poze ogrish de la accidente, nu se mai intelege nimic din topic.

 

Am facut lacramatii si la colegii moderatori, nimic...s-a dus pe garla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista?

E vorba de un 954.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede?

intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede?

intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea...

 

Buna dimineata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu e cam mica? nu se uzeaza mult prea repede?

intreb, pt ca n-am mai avut gp racer pe motor... iar la celelalte cauciucuri intodeauna aveam peste 2 bari presiunea...

Te adaptezi si tu, daca mergi pe autostrada poti sa bagi probabil 2.0. Baietii nu vorbesc degeaba despre presiunile astea asa de mici la Ntec, carcasa cauciucului este foarte rigida si la presiuni mari nu se deformeaza, deci cauciucul nu se incalzeste. Si mie mi-a fost greu sa cred la inceput, l-am lasat la 1,9-2,0 dar era sa fac highside pe strada de mare frumusete.

Asa ca am bagat cum recomanda cei care chiar se dau si de atunci consider 211 GPRacer un cauciuc bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incaltat motorul cu un set de D211 M, am intelesc ca e foarte inportant presiunea in guma spate, care e Ntec... voi ce presiune recomandati pentru strada si pista?

E vorba de un 954.

Nu inteleg de ce apar mereu intrebari de genul acesta. Pe site-ul DUNLOP scrie clar ce presiuni se folosesc. Crezi ca conteaza daca-i CBR de 600 sau 1000? Cauciucurile astea se folosesc si la pista, la motociclete de 180cai la roata, care chiar sint utilizati la maxim. Si la 600 si la 1000. Daca rezista la fortele alea pe pista, e logic ca rezista si pe strada. Vrei uzura mica, risti sa dai cu fundul pe jos.De ce va tot stresati cu Newtoni x Metri , cai putere daca nu aveti cu ce-i pune pe asfalt? Vrei putere? Ia-ti cauciucuri aderente si nu te milogi la bani.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi.

Am vazut valorile recomandate de dunlop pentru pista, ma interesa mai mult pe strada.

 

Am intrebat de 2 ori deoarece i-mi pareau f mici valorile... asta e, le voi incerca asa in WE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am observat ca majoritatea producatorilor de cauciucuri sport folosesc siliciu in compozitia cauciucului. Din cate stiu eu siliciul ajuta la aderenta in conditii de asfalt ud si temperaturi scazute.

Ca exemplu avem Metzeler m7 si Michelin Pilot Power 3 care au cauciucul fata 100% silica compound iar la cel spate doar partile laterale, centrul avand mai putin siliciu.

 

Au folosit siliciu pentru aceste cauciucuri pentru ca au vrut sa creeze un cauciuc sigur atat pe uscat cat si pe ploaie, iar compusii pe baza de siliciu au evoluat asa de mult incat au rezultate bune in orice conditii sau au gresit numele categoriei acestor cauciucuri cand ei zic sport sau hyper sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...