Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista

La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi

post-68552-0-09415600-1399903136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8

sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii)

 

acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

as avea si eu nevoie de o opinie pentru un FZS 600 2003....ce recomandati intre Michelin pilot road 3(la 4 nu am vazut 110/70 ) si Metzeler Roadtec z8

sau alta recomandare(prefer aderenta in diferite situatii in dauna sportivitatii)

 

acum am niste Metzeler-uri inca bune dar destul de batrane

 

multumesc

sunt foarte bune, se incalzesc repede si n-ai treaba pe ploaie, ia pr4 si poti pune 120 pe fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Pilot Power 3 abuzat de un Ducati 1198S pe pista

La fel ca la Pure se observa ca lateralul se duce mai repede lasand o 'treapta' vizibila intre cei doi compusi

 

Un cauciuc slab.

Michelin n-a schimbat in 10 ani decat decupajul de pe anvelope.

Aceleasi carcase flexibile si compozitii mutate de pe gumele mai aderente pe alea low cost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salutari. Un amic de al meu vinde cateva anvelope moto in stare buna, aduse din germania. Cateva pe 180 si cateva pe 120. (de viteza)

Nu cunosc alte detalii...spunea doar ca sunt pirelli si michelin.

Va pot da facebook`ul si tratati mai departe. va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes.

Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02

http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres

 

R vine de la Rear :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat mai demult pe aici despre Bridgestone S20 R si R EVO, insa fara succes.

Se pare ca e noua colectie 2014: S20 EVO, R10 EVO si V02

http://www.bridgestonemotorsport.com/championships/other/news/3040/bridgestone_launches_4_new_motorcycle_tyres

 

R vine de la Rear :alcy:

cred ca ai primit si raspuns :)

 

saptamana viitoare imi vin cateva S20 evo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai raspuns cand am intrebat de presiuni. In functie de tipul carcasei banuiesc ca recomanda o presiune anume (de la care poti incepe reglajul dupa bunul plac).
De exemplu la Michelin etalonul e la 2.1 pt strada, Dunlop NTEC 1.4-1.5 samd. Supercorsa 1.6-1.7 bar. La Bridgestone n-am gasit valoarea etalon, sunt in continuare interesat. La fel si pentru Sportsmart2 care nu e NTEC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa intelegi ca presiunea se regleaza in functie de foarte multi parametri, greutatea motocicletei si a motociclistului, drum(autostrada-dn-circuit), constructia carcasei...din cauza asta nici un producator n-o sa-ti dea o presiune fixa pentru strada,

de ex, daca mergi pe autostrada cu n-tec cu 1.4 bar pe spate, ai mari sanse sa consumi juma de cauciuc in 200km sau mai rau sa-ti explodeze, vb de mers constant cu 200+

 

trebuie sa existe un echilibru intre viteza de incalzire , temperatura maxima si uzura cauciucului.. nu mai spun de schimbarea de directie .

 

saptamana trecuta am avut un client cu un 748 nemultumit de S20 , i-am pus Q2, vroia sa bage 2.9bar in cauciucuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv.

Ca variante:

 

dunlop q2
conti sport attack 2
pirelli diablo rosso 2
michelin pp3
sau alte recomandari.
Merci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata intrebare intrebatoare:

 

Mobra e o Suzuka gsxr 600 k5, colorata abstract.

Pe spate la mobrisca mea estem pirelli angel GT, pe fata pirelli diablo rosso 2 ( da, stiu, amestecatura, merit pedepsit, tras prin arenele romane:) ).

Ceea ce ma roade : in manuela motor apare sa le umflu cu 2.5 atm ambele (nu apare valoare separata pentru single sau dual ride, e 2.5 punct), pe site pirelli la fel... parca e un pocco cam grossen, cam mult aer. Spun asta fara sa-mi fi alunecat spatele sau ceva, poate pt ca nu trag de el destul. Cred ca de aceea am dat jos cauciucul patrat, ultimul cauciuc pe spate, in fine.

 

Voi ce recomandati, ce presiuni? Valori presiune pentru : autostrada, munti/curbe/pista (poate, poate).

 

Va multumesc anticipat,

Sasa

Editat de Sashax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv.

Ca variante:

 

dunlop q2
conti sport attack 2
pirelli diablo rosso 2
michelin pp3
sau alte recomandari.
Merci

Salut,

 

Sport Attack 2 sunt destul de mediocre dar aluneca previzibil in toate regimurile de temperatura. PP3 sunt bune dupa ce le incalzesti. La rece (+ frig afara) tre sa ai grija mare. Depind f mult si de presiunea din ele. Asta din experienta personala. Eu m-as uita cate urmatoarele 4 variante: Michelin Pilot Power 3, Pilot Supersport, Dunlop Sportsmart2 si Bridgestone Battlax S20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi.

Ms frumos.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi.

Ms frumos.

 

am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine)

 

cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos.

 

ca un om patit, am mers si eu cu gioarse,si-ti spun sincer ca nu e bine sa mergi pe ideea asta "daca nu-si fac treaba, le dau jos". S-ar putea sa te dea ele jos,inainte sa-ti dai seama ce se intampla...

 

Oricum, depinde f mult si de stilu tau de mers si cat esti de cumpatat, vad ca la profil scrie ca ai 929...deci in locul tau as acorda mai multa atentie la gume . bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine)

 

cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala).

Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada.

 

Daca te referi la Corsa simple,confirm :)) cred ca aveam astea pe primul VTR in 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem o parere f buna iar despre s20 evo si mai buna.n-am mers inca, dar cred ca va fi urmatorul cauciuc (tre sa ma decid intre s20 evo si bt003 rs -care e si mai hardcore)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...