ElektRO Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 (editat) stokerel, on 10 Sept 2015 - 18:39, said: Nu e vorba de experienta, dar e totusi o mobra cu cat? 30 de cai la roata? Habar n-am cum e gs500 sau cb500 sau vreun cauciuc de la bridgestone dar il urmaresc de ceva vreme pe austriacul ala nebun pe youtube si vad ca n-are nici o problema sa mearga la rupere cu mobra aia incaltata cu cauciucurile alea Mai departe fiecare face ce crede mai bine... 40.5 cp la roata, ms mult pentru pareri, cred ca o sa aleg intre Conti GO / Diablo Rosso II / SP Demon Dacă vrei gume bune pentru GS500, pune Michelin Street Radial. O să simţi diferenţa, dacă ai folosit diagonale până acum http://www.redmotors.ro/cumpara/set-anvelope-moto-michelin-pilot-street-radial-110-70-17-54h-130-70-17-7476055 Am gasit aici la un pret bun, ms frumos, intra si ele in calcul. De unde imi recomandati sa cumpar mai bine? Editat Septembrie 11, 2015 de ElektRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Daca vreau sa pun cauciuc spate 180/60 in loc de 180/55 trebuie facute si alte modificari la motocicleta? Gen dinti in -/+ la foaia spate,asa citisem pe un forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Pune cu incredere ,nu trebuie sa modifici calcatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 http://www.emag.ro/anvelope-moto-dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58w-160-60-17-69w-dus12/pd/DWG91MBBM/ ce ziceti de setul asta? duce un mers mai sportiv sau sa ma orientez spre altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) poti sa te orientezi cu incredere catre dunlop sportsmart 2 (asta daca se fabrica varianta cu 160) Editat Septembrie 21, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 acum ma tot uit , vreau un set pana in 1000 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 acum ma tot uit , vreau un set pana in 1000 de lei recomand d 212 daca tot ai atatia banuti, gasesti set bun la banutii acestia....tocmai ce mi-am pus pe moto si sunt extrem de multumit, nu stiu parere despre ce ai postat tu acolo dar era un sfat... » Post actualizat in 21 Sep 2015 10:25 recomand d 212 daca tot ai atatia banuti, gasesti set bun la banutii acestia....tocmai ce mi-am pus pe moto si sunt extrem de multumit, nu stiu parere despre ce ai postat tu acolo dar era un sfat... recomand in cazul in care au masura dorita de tine, asta habar nu am.....acum am vazut ca vrei pe 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 comandat deja dunlop qualifier 2:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 comandat deja dunlop qualifier 2:D felicitari si sa le incalzesti sanatos:))....ce banuti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc??? » Post actualizat in 02 Oct 2015 10:47 Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc??? Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 nici macar nu te-ai apropiat de temperatura optima...mai scade presiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 nici macar nu te-ai apropiat de temperatura optima...mai scade presiunea imi cer scuze ca te sacai, sa bag 1.4 sau cat?? » Post actualizat in 02 Oct 2015 17:32 imi cer scuze ca te sacai, sa bag 1.4 sau cat??vad ca recomanda pe graficul ala de la dunlop 1.1...o sa bag asa sa vad ce se intampla cum reactioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Pf... si eu merg cu 2,7-2,8 pe spate la vaca ) Cu pasager totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 (editat) imi cer scuze ca te sacai, sa bag 1.4 sau cat?? » Post actualizat in 02 Oct 2015 17:32 vad ca recomanda pe graficul ala de la dunlop 1.1...o sa bag asa sa vad ce se intampla cum reactioneaza vezi sa nu iesi pe autostrada cu presiunea aia !!!! daca mergi doar pe strada treci pe hypersport, o sa le dai capat fara probleme la temperatura mult mai joasa Pf... si eu merg cu 2,7-2,8 pe spate la vaca ) Cu pasager totusi... n-au nici o legatura cauciucurile tale cu ale lui, sunt negre si rotunde, cam atat. Editat Octombrie 2, 2015 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 banuiesc ca alergat putin pe autostrada cu presiunea aia cam ia foc cauciucul:))...sau ma duc sa culeg urma sa-l refac...doar pe strada ma dau,este o portiune frumoasa tare unde am moto asfaltata recent pe vreo 20 km...nu am inteles la ce te referi cu hypersport???... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 d212 e cauciuc de pista omologat (si) pentru strada, hypersport sunt cauciucuri sport de strada care functioneaza si la temperaturi mai mici ,pe ploaie, tin un pic mai mult etc hypersport de la dunlop e sportsmart3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 d212 e cauciuc de pista omologat (si) pentru strada, hypersport sunt cauciucuri sport de strada care functioneaza si la temperaturi mai mici ,pe ploaie, tin un pic mai mult etc hypersport de la dunlop e sportsmart3 mersi mult pentru sfat...apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 n-au nici o legatura cauciucurile tale cu ale lui, sunt negre si rotunde, cam atat. si patratite... si vechi... la iarna/primavara va trebui sa le schimb, sau macar spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebare daca are cineva care cunoaste putina rabdare, afara 15 grade, presiune 1.7 in anvelopa pe spate,mers 20 minute sa se incalzeasca cauciucul dar tot nu merge dat pana la capat...am pus 2 poze sa se inteleaga, a fugit spatele de 2 ori si m-am potolit....asfaltul este nou...Acum intrebarea mea este cum as putea sa mai fortez fara sa imi rup gatul, este vorba de un d212 pro 3,dot3414....Posibil sa nu stau eu bine pe motocicleta sau sa nu fie reglata suspensia bine?? de ce anume, unde gresesc???» Post actualizat in 02 Oct 2015 10:47 Stai potolit cu incercarile de dus gumele la capat ... ca iti rupi gatul! Daca nu stii de ce nu poti inseamna ca nu esti inca pregatit pentru asta. Nu e nici o rusine! Concentreaza-te pe siguranta si forteaza doar pentru a-ti depasi limitele tale si nu ale motorului sau gumelor. Cate putin odata, lucreaza pe rand la tehnica, franarea, cutia de viteze, pozitia pe viraj, trasa, etc., si dupa un timp vei observa cum se combina toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 D212 GP pro se umfla 1.2-1.3 la rece. Am mai pus fisele tehnice Dunlop. Cauta-le pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Intrebarea nu era de ce nu pot da guma pana la capat, intrebarea era de ce nu sta ea sa fie dusa pana la capat...Nu am probleme cu nimic din ce ai zis tu acolo, probleme poate doar cu poztia pe motocicleta ca al naibii unii pun piciorul jos si cand moto este aproape dreapta:))...M-a lamurit colegul oricum cu cauciucul, aveam presiunea cam mare pentru temperatura de afara...Nu fortam cu nimic limitele mele nu te gandi ca intram sa imi rup gatul aiurea, ma stresa ca eu simteam ca mai pot dar nu vroia cauciucul.. Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 In orice sens giratoriu? Mai amuzantule care esti !! Pariez ca ai chiken strips de 2 degete ... :-j Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Salutare Am un prieten care are o honda f3,si vrea si ii schimbe cauciucul spate,momentan are 180/55 si vrea sa ii puna 200/55. Intrebarea este daca ii are loc acel cauciuc??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.