Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !!

! vezi poate ti le trece pe astea mai late in carte la RAR, da o spaga daca e nevoie

 

Rosso 2 sunt foarte ok ,fara griji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Imi doresc sa imi raspunda cineva la o intrebare la care nu am gasit raspuns pe Google. Vreau sa dau comanda de un set de cauciucuri, 120/70/zr17 si 190/55/zr17. Intrebarea ar fi, sunt diferente semnificative intre anvelopa spate de 190/55 si 190/50. Stiu ca "55" reprezinta Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In cazul de fata inaltimea anvelopei spate ar fi de 104.5 mm(regula de 3simpla) Fiind mai inalt,ar trebui sa ma ajute sa o "aplec" mai usor si mai rapid. M-ar fi interesat un raspuns de la cineva care a incercat ambele inaltimi 55 respectiv 50. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mult timp am mers pe anvelopa cu dimensiunea de 180 55. Si am fost multumit de ce mi-a oferit. Dar am auzit păreri ca 190 ar fi mai bun. Voi ce recomandati pentru top spees si curbe , 180 sau 190 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:

Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:

6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă;

 

Deci ramai la 180.

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice: 6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă; Deci ramai la 180.

Asta înseamnă ca in Romania nu se practica spala la militie si la itp. :))) hai sa fim serioși nu asta ma interesează . Legea nu e lege daca nu o respecta toti. Deci păreri legate de anvelope ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta înseamnă ca in Romania nu se practica spala la militie si la itp. :))) hai sa fim serioși nu asta ma interesează . Legea nu e lege daca nu o respecta toti. Deci păreri legate de anvelope ..

eu am pus cauciuc mai mare. Nu am patit nimic nici la ITP nici cand m-a oprit Politia....dar am patit pe sosea.....Am modificat ciclistica motoretei. Se comporta ca o basina...

 

Proiectantii si producatorii motoretei, nu degeaba au scris acele dimensiuni pe talon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În condiții normale de rulare ( exclus circuit și mers pe o roată) cam cati km s-ar parcurge cu un set de Michelin pp 2ct?

Cel putin 6000km, se poate si mai mult(9000km), dar depinde de stilul tau de mers,de faptul daca ai pasager mai mereu,de presiunea corectă etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Ok si atunci dc 1000 au 190 pe roata ? Dc nu merg tot pe 180 ca la 600.. Explicatie ?

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:37

Mai tine si de marketing treaba cu alegerea gumelor de echipare stoc , in sensul ca fabricantii mai trebuie sa schimbe ceva le ele de la un am la altul ca sa justifice vesnica dezvaluire ca noul model este cu totul nou.

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:39

Vrei guma care sa te faca sa te simti mai bine in mers sportiv pe curbe , pune guma mai inalta dar e posibil simti disconfort mai devreme , la drum lung.

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:40

Guma mai lata nu are nici un sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune dimensiuni pentru motocicleta ta sunt cele recomandate de fabrincant. Au ingineri piloti de incercare deci este clar

Numai bine

multe s-au schimbat in bine

190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns!

Nu am scris 65 am scris bridgestone 190/650/17 (racing tires) care este echivalentul a 190/55

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui un 180/55 la o moto de 1000cc, acel cauciuc se va toci mult mai repede din cauza cuplului sporit al motorului. Strict tehnic se poate folosi si 180/55 insa scade siguranta in exploatare. Nu toti merg touring la consum, mai trag de gaz si in viraje.

 

Ce se poate monta in locul unui 180/55/17 avind rezultate mai bune inclusiv asupra ciclisticii:

 

180/60 -cel mai bun upgrade

 

190/55/ (A NU SE CONFUNDA CU PREISTORICUL 190/50).

 

Daca faceti schimbarea, aveti in vedere inlocuirea foii de pe roata spate cu una cu cel putin 1 dinte in plus . Daca roata atinge aripa spate, se adauga la lant inca un link (2 zale) pt ca roata sa se duca mai in spate. In felul asta se imbunatateste comportamentul la iesirea din viraje, exista mai multa tractiune ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:

Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:

6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă;

 

Deci ramai la 180.

in noile taloane (al meu este din 2014) nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor, doar in CIV, asa ca doar aia de la itp pot comenta daca ai alta dimensiune de guma pe moto, asa ca poti pune ce guma vrei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"doar aia de la itp" ce inseamna? Banuiesc ca te refereai la RAR... adica aia care fac identificarea, supracontrolul la itp (cand iti blocheaza mobra pe stand si vin sa verifice ei) si, uneori, controale in trafic impeuna cu politia.

Nu mai zic ca, daca i se pare in neregula, si politistul care te opreste are dreptul sa-ti retina talonul si sa te trimita la RAR pt verificare.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test de gume enduro: http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-test-11080-r-19-15070-r-17/664934

 

Conform Motorrad.de Michelin Anakee III sunt cele mai rele iar Pirelli Trail II ar fi cele mai bune.

Eu nu vad nicio guma enduro in testul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pentru Motorrad si pentru tine alea-s cauciucuri enduro, n-am cum sa va contrazic. :)

Cred ca din toti cei care au un motor capabil de off-road doar vreo 5% (si sunt indulgent) le scot pe coclauri; majoritatea enduro-touring fac doar touring. In .ro e mai usor sa te duci in padure dar prin Europa civilizata daca ai coborat de pe asfalt risti amenzi usturatoare. Pneurile pentru enduro-touring au urmat evident acelasi trend, marea majoritate a mobrelor vin din fabrica cu pneuri 80/20 sau 90/10 sau mai nou 95/5. Asa ca testul asta zic eu ca e util, cel putin pentru aia 95% care nu se duc pe coclauri.

My $0.02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...