Sari la conținut

Postări Recomandate

Ok, voi merge pe michelin pilot road 3. Merci Cip pentru explicatie, si multumesc deasemenea tuturor pentru raspunsuri.

 

Cu placere.

Nu vei regreta! Pe fata poti sa mergi pe un PR4 pentru un plus de aderenta pe ploaie (conform statistici, deci teoretic).

Are modelul "santurilor" pe anvelopa diferit si mai mai multe numeric deci o mai buna evacuare a apei.

 

Oricum, si PR3 pe fata este f. bun, alegerea este a ta.

 

 

Spor la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, in afara de model si anul de fabricatie... mare atentie si la tara producatoare.

Fumatorii stiu... degeaba dai banii pe Marlboro... daca tutunul e Bandit... din stiuleti de porumb...

Succes la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut, detin o Honda CB 500 din 2000 , sunt inca incepator si am mai putin de 10000km pe doua roti. Vreau sa achizitionez un set de anvelope noi.

Dimensiunile sunt Fata 110/80 R17 indice de viteza H ( 210km/h ) si Spate 130/80 R17. Acum pe ea are Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura.

 

Pana acum am de ales intre urmatoarele modele:

 

Bridgestone BT 45 , urmaresc un tip pe Youtube cu un CB 500 ( Schaaf ) care are aceste anvelope si merge destul de agresiv cu ele ( Nu va fi cazul meu ) 810 lei setul

*Am inteles ca sunt dual compound si ca rezista mai mult in timp.

 

Pirelli Sport Demon 846 de lei setul ( sunt foarte incantat de ele dar multi spun ca dupa 6000 km spatele este dus, dar eu am facut cu ea 4300 km cu spatele ajuns la semnul de siguranta din anvelopa)

 

Michelin Pilot Activ 700 de lei setul, la magazin au zis ca acestea sunt mai ok din cauza formei mai rotunde a profilului fata de celelalte doua.

 

 

Colegii cu CB 500 nu sunt asa activi , din aceasta cauza intreb aici.

Ca stil de mers merg mai mult urban acasa-serviciu si ocazional iesiri in weekend, merg linistit viteza constanta afara 100 KM/H si in oras 50-60KM/H.

 

Multumesc.

Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare.

post-41186-0-10068000-1450471215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc.

As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza dimensiunilor atipice si indicelui de greutate la guma spate (160/70/17 cu 79) la LT sunt doar vreo 3 producatori care fac gume pereche pe specificatii: Avon, Bridgestone si Metzeler. Cum mi-am facut un obicei sa nu iau gume pereche si pe fata sa iau o compozitie mai moale am o intrebare: cum deosebesc un cauciuc pentru un touring greu fata de unul de sportiva care se toceste mai usor? Sunt confuz pentru ca pe fata tot ce am vazut 120/70/17 au acelasi indice de greutate (58), la care difera cel de viteza, V, W etc.

As prefera un cauciuc fata dual compound, mai tare pe coama si moale pe laterale, sa nu-l termin repede..

iei bridgestone t30 sau bt023 cu indice G (pentru motociclete grele), sunt mai moi decat perechea lor de spate din constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda CB 500 din 2000 , am mai putin de 10000km

Pirelli Sport Demon dar sunt din 2007, sunt foarte incantat de ele ca feedback si tinuta de drum dar nu stiu cati km tin in medie ca uzura.

 

Bridgestone BT 45 , 810 lei setul

 

Pirelli Sport Demon 846 de lei setul

 

Michelin Pilot Activ 700 de lei setul

 

Motocicleta este limitata la 25KW si inca sunt indecis daca sa ii scot restrictia din carburatoare.

Fara sa fiu rau:

Daca esti incantat de "feedback" la gume de 8+ani vechime (care sunt tari ca lemnul), atunci oricare din cele 3 variante ti-e buna. Te miri sau te bucuri ca ai 6000km si e ok? Do the math

 

Si nu scoate limitarea aia de 25kw inainte de a pune o guma mai aderenta+striatii devente, ca vei simti pe pielea ta diferenta la o franare sau un viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand anvelopele au un termen in care pot sa stea in depozit .ceva ani! ne se strica ca nu sant prajituri.o anvelopa poate fi facuta intr-o tara iar sora ei in alta tara, fata de -spate. de exemplu! deci eu am luat cele mai scumpe amvelope de enduro turing. fata facut intro tara spatele bicomponend in alta ! dot 2015 ce sa fac sa renunt pentru ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ce cauciucuri imi recomandati pentru Kawasaki GPZ 500 S 02` , spate: 130/70 R 17, fata 110/70 R17?

Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !!

Editat de ElektRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, se poate un mic ajutor va rog. Doar ce l-am cumparat, cauciucurile sunt uzate si sunt mai late decat stock (spate 150/70/17 , fata 120/70/17), varianta stock din talon este spate 130/70/17 ; fata 110/70/17. Daca cumpar tot cauciucuri noi tot pe marimea pe care le are acum, este periculos? Eu m-am gandit la Pirelli Diablo Rosso II , modelul acesta este din doua tipuri de cauciuc?? (moale pe margini, tare pe mijloc ???). Vreau sa imi iau gume bune pentru ca sunt incepator si siguranta este pe primul loc. Va multumesc !!

! vezi poate ti le trece pe astea mai late in carte la RAR, da o spaga daca e nevoie

 

Rosso 2 sunt foarte ok ,fara griji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi doresc sa imi raspunda cineva la o intrebare la care nu am gasit raspuns pe Google. Vreau sa dau comanda de un set de cauciucuri, 120/70/zr17 si 190/55/zr17. Intrebarea ar fi, sunt diferente semnificative intre anvelopa spate de 190/55 si 190/50. Stiu ca "55" reprezinta Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In cazul de fata inaltimea anvelopei spate ar fi de 104.5 mm(regula de 3simpla) Fiind mai inalt,ar trebui sa ma ajute sa o "aplec" mai usor si mai rapid. M-ar fi interesat un raspuns de la cineva care a incercat ambele inaltimi 55 respectiv 50. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raspuns final 190/55/17 ,am incercat mai toate variantele ,cauta daca ai timp cate pagini vrei tu in urma si o sa observi ca majoritatea prefera 190/55

190/50/17 e depasit de ceva timp

poti incerca si varianta de la bridgestone 190/650R17 (daca fabrica ceva pt nevoile tale,eu am incercat v01 si am fost/ramas impresionat ) , este echivalentul a 190/55/17

190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mult timp am mers pe anvelopa cu dimensiunea de 180 55. Si am fost multumit de ce mi-a oferit. Dar am auzit păreri ca 190 ar fi mai bun. Voi ce recomandati pentru top spees si curbe , 180 sau 190 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:

Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:

6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă;

 

Deci ramai la 180.

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice: 6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă; Deci ramai la 180.

Asta înseamnă ca in Romania nu se practica spala la militie si la itp. :))) hai sa fim serioși nu asta ma interesează . Legea nu e lege daca nu o respecta toti. Deci păreri legate de anvelope ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta înseamnă ca in Romania nu se practica spala la militie si la itp. :))) hai sa fim serioși nu asta ma interesează . Legea nu e lege daca nu o respecta toti. Deci păreri legate de anvelope ..

eu am pus cauciuc mai mare. Nu am patit nimic nici la ITP nici cand m-a oprit Politia....dar am patit pe sosea.....Am modificat ciclistica motoretei. Se comporta ca o basina...

 

Proiectantii si producatorii motoretei, nu degeaba au scris acele dimensiuni pe talon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...