Geo_ZGA Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Intreb si eu... mobra incarcata la maxim, pasager(a) in spate... cat de tare sa te dai pe curbe incat sa simti diferenta la anvelope? Inca am ultimul rand de chicken stripes, pt ca nu am apucat sa ies singur cu vaca si sa trag de ea. Poate-s eu mai prostovan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Intreb si eu... mobra incarcata la maxim, pasager(a) in spate... cat de tare sa te dai pe curbe incat sa simti diferenta la anvelope? Inca am ultimul rand de chicken stripes, pt ca nu am apucat sa ies singur cu vaca si sa trag de ea. Poate-s eu mai prostovan... nu incerca cu vaca asa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) nu incerca cu vaca asa ceva ... Prea tarziu ) am incercat cu anvelopele vechi, dar eram singur si conditiile perfecte... asfalt bun, curat, drum liber. Prima data cand mi-am miscat poponeata in sa, pt ca nu vroia sa se mai incline. Gandindu-ma acum, a fost o prostie pt ca aveam niste anvelope vechi si skillul meu de reisar pe curbe aproape de 0. Nu cred sa mai am ocazia, pt ca nu mai scap de nevasta. Oricum, Dunlopurile astea am impresia ca au forma putin diferita fata de la vechile Pilot Road cu care am luat mobra, cred ca au buza mai pronuntata. Editat Noiembrie 1, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Prima data cand mi-am miscat poponeata in sa, pt ca nu vroia sa se mai incline. nu exista asa ceva, motocicleta se inclina pana cade, bariera e mentala nu fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Probabil, nu ma contrazic... cum am zis, experienta mea cu o mobra serioasa era aproape de 0, cred ca era a 2a sau a 3a oara calare pe vaca. Am tras de ghidon (invers) pana la un punct si de acolo mi-am mutat greutatea corpului in sa. Se inclina mult mai usor asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 n-as merge niciodata cu Varadero pe curbe cum mergeam cu Banditul.... ca sportivitate Banditul e o mobra mediocra, mai ales dupa standardele moderne, dar e totusi un naked/street cu a carui ciclistica te poti distra pe curbe pana la un punct....punct dat de echiparea mai de buget si constructia motoretei, adica suspensii si frane mediocre si cadru+scarite cu care in timp ajungi sa mergi scrijelit... dar e un allroaunder care le face aproape pe toate, dar niciuna foarte bine.... insa mult mai "sportiva" ca un Varadero, pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 (editat) n-as merge niciodata cu Varadero pe curbe cum mergeam cu Banditul.... ca sportivitate Banditul e o mobra mediocra, mai ales dupa standardele moderne, dar e totusi un naked/street cu a carui ciclistica te poti distra pe curbe pana la un punct....punct dat de echiparea mai de buget si constructia motoretei, adica suspensii si frane mediocre si cadru+scarite cu care in timp ajungi sa mergi scrijelit... dar e un allroaunder care le face aproape pe toate, dar niciuna foarte bine.... insa mult mai "sportiva" ca un Varadero, pe curbe Sef, eu nu vad nimic topit pe anvelopa spate. Chiar mai avea loc de inclinat dar cred ca deja atingeai cu scaritele daca erai foarte incarcat. Ca idee, poate ai avut presiunea in anvelope cam mare. Stiu ca pare contraintuitiv dar, guma spate se supraincalzeste cand e pata de contact mai mica, adica presiune mare. Bonus - daca amortizorul spate este neatins sau neinlocuit de cand a iesit din fabrica, ai sanse++ sa supraincalzesti spatele. Editat Noiembrie 2, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 pai n-am poza cu "mucii"...pozele (inafara de ultima) sunt inainte sa se "muceasca", le-am pus sa se vada incarcarea... coburi laterale + topcase + tankbag + nevasta + eu = minim 150 - maxim 170 kg presiunea a fost 2.2 fata si 2.5 spate (data si de Dunlop si de Suzuki) amortizoul spate, daca tin minte bine era la 5/7 pe preload iar la rebound 2-3/4 dar nu mai tin minte exact... stiu ca il setasem dupa manual inainte sa plec pt mers cu 2+bagaje. si da...de multe ori, mai ales daca drumul avea si inclinatie, in curba mai atingeam cu scaritele...atunci o lasam mai usor mucii nu erau in margine de tot...cam 1-1,5 cm de margine se topise...dar s-au "luat" repede, dupa 200 km nu mai erau deloc...si nici n-a mai facut, desi am mai mers asa in zilele urmatoare...dar pe alt tip de asfalt ideea e ca initial am fost ca nu vazusem gume topite decat la "raceri" si nu ma asteptam la o guma ST sa vad muci eu cred ca a fost un cumul de factori la bucata asta de drum...greutate + mers virajat continuu 100 km la viteza sustinut (80-120 km/h) ( f rar portiuni drepte, d-aia a si fost fun) si mai ales asfaltul care era grunjos, mai grunjos ca ala bulgaresc. per total am fost multumit de gume, si-au facut treaba bine si pe ploaie si pe soare si pe frig si pe cald....si au tinut bine, cand am ajuns acasa spatele era abia la jumate (10.000 km) inca le mai are actualul posesor al mobrei, care a mai pus cateva mii de km pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 (editat) Am tot observat ca se aduce in discutie chestia cu "am polizat scaritele" ca un indicativ pentru cat de tare s-a circulat dar... polizatul scaritelor deobicei e un efect al pozitiei gresite in viraj, suspensiei setate prost sau a greutatii prea mari, corect? Editat Noiembrie 2, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Nu, cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Am tot observat ca se aduce in discutie chestia cu "am polizat scaritele" ca un indicativ pentru cat de tare s-a circulat dar... polizatul scaritelor deobicei e un efect al pozitiei gresite in viraj, suspensiei setate prost sau a greutatii prea mari, corect? Nu neaparat dar depinde de situatie...intr-adevar, daca ai suspensia prea "moale", e posibil sa atingi... Caz concret - tura acum cativa ani, Transfagarasan + Transalpina, tot cu Banditul, pe Transfagarasan a trebuit sa inmoi suspensia spate (fata n-are reglaje) pt ca era drumul muci si total inconfortabil....si am uitat de ea, asa ca a doua zi pe Transalpina, asfalt proaspat si bun asa ca incep sa "ma dau"....pe urcare, inclinatie si ac de par mai larg....am atins cu crashbarul ....dupa ce am reglat suspensia nu au mai fost probleme...decat la scarite DAR...mai degraba asa: cand incepi sa polizezi scaritele stock iti trebuie scarite sport. Astfel poti incepe sa pui genunchiul jos si sa incepi sa zici ca te dai si tu pe viraje. Cu cat e mai touring motoreta cu cat atingi mai repede. Conteaza si pozitia pana la un moment dat, dar daca chiar te apkeci tot polizezi. In principiu, inainte sa ating cu scaritele, mai atingeam cu varful bocancului....ala era semnul de "ai grija"....cand deja atingeam cu scaritele era "gata, pana aici!..chill" pretini cu sportive care mergeau in spatele meu imi mai ziceau: "Ba, nu te mai lasa asa tare cu mobra aia, ca o s-o scapi, nu-i facuta pt asa ceva...daca iti muti putin kuru si lasi genunchiu, mergi cu el taras" .... probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba si sa scot genunchiul, stiu ca e mai ok asa, stiu ca asa "se face"....am incercat la curbe mai usoare, in care nu as fi atins cu genunchiul dar mi se pare f aiurea, si mi-e frica sa nu pic. Inafara de asta, n-am nici slidere si de multe ori sunt pe curbe in blugi, fara protectii. Probabil ar tb sa ma dau de cateva ori pe amkart si sa exersez asta cu atarnatul de mobra si genunchiu jos....dar acolo, fiind pe circuit si fara grija "strazii" mi-e ca o sa-mi imping limitele prea tare si o sa dau mobra pe jos ma rog.... de cand am VTR-ul nu am mai atins decat de vreo 2 ori cu varful bocancului pe urcare... eu am senzatia ca ma aplec mai putin decat cu Banditul, dar de fapt, limitele mobrei asteia sunt mult mai departe fata de cele ale Banditului, cu care eram eu obisnuit...si ma aplec cel putin la fel de mult ca cu Banditul dar nu mai simt riscul...deci, conteaza mult cu ce tip de mobra te apleci SI cum e setata PS: cu cruiserele mergeam intr-una cu scaritele/tobele pe jos... gresisem clasa total! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Sa atingi cu cizmele asfaltul la mers pe strada... e o problema mult mai simplu de rezovat: muta piciorul cu varful pe scarita, Charlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 (editat) probabil, dar mie mi-e...frica sa-mi mut kuru in curba Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii. Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero. Ordinea este: Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ... Editat Noiembrie 3, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Sa atingi cu cizmele asfaltul la mers pe strada... e o problema mult mai simplu de rezovat: muta piciorul cu varful pe scarita, Charlie pai asta fac...dupa ce ating in rest, tin scarita la jumate, in caus sau cum se cheama, e cel mai comod Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii. Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero. Ordinea este: Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ... ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Curu se muta inainte de curba si inainte de inceperea franarii. Valabil si pentru colegul de mai sus cu Vacadero. Ordinea este: Vezi curba ,muti curu catre interior,franezi ,te apleci ... teoria asta o aplici pe tir sau pe motociclete? cat scoti tu pe adancata sa vedem pe cine ascultam noi aici? nu mai datz sfaturi de "reising" pentru strada !!! in rest, tin scarita la jumate, in caus sau cum se cheama, e cel mai comod foarte periculos , obicei prost, nici pe autostrada nu mai tin piciorul asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 teoria asta o aplici pe tir sau pe motociclete? cat scoti tu pe adancata sa vedem pe cine ascultam noi aici? nu mai datz sfaturi de "reising" pentru strada !!! Aplic teoria respectiva si cand ma cac. Mai intai scot curu din pantaloni ... Tu inca te caci pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Aplic teoria respectiva si cand ma cac. Mai intai scot curu din pantaloni ... Tu inca te caci pe tine. hahaha, ai dat pe statie sa te ajute bajetii cu ceva intelijent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 (editat) hahaha, ai dat pe statie sa te ajute bajetii cu ceva intelijent? Nu frate,incercam sa arat ca sunt si diferente intre noi.De asemanat se stie deja ,eu o sa continui sa ma dau la Adancata iar tu o sa continui sa te dai destept. Amandoi ne dam. Editat Noiembrie 3, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Uite cum scoti curu' din sa din wheelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Nu frate,incercam sa arat ca sunt si diferente intre noi. De asemanat se stie deja ,eu o sa continui sa ma dau la Adancata iar tu o sa continui sa te dai destept. Amandoi ne dam. n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca. Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca. Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec. cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot Daca aveam aere de racer nici nu te mai bagam in seama dar am atitudine de om normal care se mai uita si si la cei mai nevoiasi cu un ochi milostiv. » Post actualizat in 03 Nov 2016 14:07 ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada Imi place ca te dai pe strada pana "topesti" gumele dar strada nu este locul unde se testeaza pozitia corecta pentru abordat viraje. Bravos! Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica . Da stiu ,o stiai si p-asta dar te-ai exprimat gresit.... » Post actualizat in 03 Nov 2016 14:09 *stia-i » Post actualizat in 03 Nov 2016 14:10 *Mda ,am corectat ce nu trebuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica . Chief, colegul nostru a precizat clar ca mergea cu pasager si incarcat cu bagaje - probabil ca la turele solo o sa-si mute si posteriorul pe sa. Cu pasager e mai intelept sa ramana cu dosul pe mijlocul seii - IMHO. Din spusele lui, pe portiunea respectiva asfaltul era suficient de abraziv incat anvelopele sa prezinte vizibil semne de "stress". Eu merg pe mana lui, nu cred ca a fortat nota. » Post actualizat in 03 Nov 2016 14:54 *stia-i Era bine cum ai scris prima oara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Ce ciondaneala mai e si asta?Pe vremuri se cerea macar o poza cu genunchiul pe jos sau filmuletz ca sa vezi cu cine stai de vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.