Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu frate,incercam sa arat ca sunt si diferente intre noi.

De asemanat se stie deja ,eu o sa continui sa ma dau la Adancata iar tu o sa continui sa te dai destept.

Amandoi ne dam.

n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

n-am auzit de tine la televizor, da-te mai repedeeeee

Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca.

 

Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici n-o sa auzi si tot stiu mai bine ca tine cu ce se mananca.

 

Daca ramai la discutat suruburi esti inginer ,la restu calci pe bec.

cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul

 

sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

cand aveam eu aere din astea de racer tu nu descoperisei motociclismul

 

sa te uiti la rookies 1000 sa crezi ca aia merg repede , asta inseamna sa fii mafiot

Daca aveam aere de racer nici nu te mai bagam in seama dar am atitudine de om normal care se mai uita si si la cei mai nevoiasi cu un ochi milostiv.

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:07

 

 

 

 

ok, m-am exprimat gresit... mi-e frica sa-mi mut curu/corpul inainte de curba, de fapt, nu mi-e frica de mutat in sine cat de pozitia aia atarnat de mobra cand te apleci.... imi da o senzatie ciudata, de ori pic eu de pe mobra, ori o trag dupa mine si picam amandoi :laugh:

tre' sa exersez sa vad... dar nu pe strada

Imi place ca te dai pe strada pana "topesti" gumele dar strada nu este locul unde se testeaza pozitia corecta pentru abordat viraje.

 

Bravos!

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

Da stiu ,o stiai si p-asta dar te-ai exprimat gresit....

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:09

*stia-i

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:10

*Mda ,am corectat ce nu trebuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

 

 

Chief, colegul nostru a precizat clar ca mergea cu pasager si incarcat cu bagaje - probabil ca la turele solo o sa-si mute si posteriorul pe sa. Cu pasager e mai intelept sa ramana cu dosul pe mijlocul seii - IMHO.

Din spusele lui, pe portiunea respectiva asfaltul era suficient de abraziv incat anvelopele sa prezinte vizibil semne de "stress".

Eu merg pe mana lui, nu cred ca a fortat nota.

» Post actualizat in 03 Nov 2016 14:54

 

*stia-i

 

Era bine cum ai scris prima oara :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ce ciondaneala mai e si asta?Pe vremuri se cerea macar o poza cu genunchiul pe jos sau filmuletz ca sa vezi cu cine stai de vorba! :D

N-auzi ca nu mai e voie pe strada,nu-i locu.

 

 

 

@Cesar .

 

Am inteles dar omu a mai facut si alte ture decat aia cu nevasta.

 

 

Nu sunt pus pe cearta si nu aveam nici o intentie sa adaug ceva daca nu sarea superbecu la mistouri aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imi place ca te dai pe strada pana "topesti" gumele dar strada nu este locul unde se testeaza pozitia corecta pentru abordat viraje.

 

Bravos!

 

Se scoate doar o buca nu se atarna cu totul in afara decat daca mergi la impresie artistica .

Da stiu ,o stiai si p-asta dar te-ai exprimat gresit....

 

 

Nu le-am topit cu intentie, nici nu stiam ca le-am topit, verificam cat de uns/uscat e lantul cand am oprit si asa am vazut guma...

Si nu, nu fac nimic din ce nu mi-e comod sau nu ma simt cat de cat in siguranta pe strada / in trafic....daca e sa pic cand incerc si intru sub masina ce vine pe contrasens? D-aia ziceam de amckart...

Bai nu stiu...eu i-am vazut pe unii atarnati bine...uite la avatarul lui Cesar, am vazut si mai atarnati de atat, desi mobra sta mai drept.

Oricum, n-am valeitati de "racer", dar imi plac curbele...mult! Am impresia ca mutatul asta a pozitiei corp mi-ar aduce la fel de multa satisfactie ca la inceputuri, cand am descoperit countersteeringul si am inceput sa-l folosesc intentionat...dar e posibil sa ma insel.

 

 

Chief, colegul nostru a precizat clar ca mergea cu pasager si incarcat cu bagaje - probabil ca la turele solo o sa-si mute si posteriorul pe sa. Cu pasager e mai intelept sa ramana cu dosul pe mijlocul seii - IMHO.

Din spusele lui, pe portiunea respectiva asfaltul era suficient de abraziv incat anvelopele sa prezinte vizibil semne de "stress".

Eu merg pe mana lui, nu cred ca a fortat nota.

 

Cand am fata-n spate merg precaut, chiar daca e un mers mai fun, e total precaut.... mi s-au intamplat nasoale si cand mergeam precaut, nu mi-o caut, mai ales cand o am spate.

 

asta e drumul cu pricina

https://www.google.ro/maps/@55.1971709,-4.9115891,3a,75y,60.55h,79.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxdCSpegTEaAt62L23mv-LA!2e0!7i13312!8i6656

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu ceva review pe motorcyclenews in care zicea ca e la pret de 211 dar am crezut ca vorbeste ala balarii, oare chiar vor scadea pretul la D212?

Pai nu e acelasi pneu, la fel cum era D211 GP si GP Racer, acu vor fi D212 GP Pro si GP Racer. Nu inlocuieste D212 GP Pro, ci D211 GP Racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e acelasi pneu, la fel cum era D211 GP si GP Racer, acu vor fi D212 GP Pro si GP Racer. Nu inlocuieste D212 GP Pro, ci D211 GP Racer.

Ah,am inteles, deci de acum o sa merg cu D212, ma simt asa ca si cum as face un upgrade la aceiasi bani! Bun marketing! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit ultimele doua duminici la 15 grade la doua ture de cam 250 km prin sud , si mi s-a parut ca imi cam fuge fata putin mai ales pe decelerare dar parca si curbe cateodata pe asfalt mai lucios , chiar si incalzite inainte cateodata

sa mai tin un sezon sau sa schimb guma de pe fata Pirelli DOT 1214 , ( asta cred ca inseamna fabricatie luna a 12 din 2014 ) ???

 

 

post-40009-0-71770500-1478715469_thumb.jpg

post-40009-0-91261800-1478715476_thumb.jpg

post-40009-0-56902500-1478715484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit ultimele doua duminici la 15 grade la doua ture de cam 250 km prin sud , si mi s-a parut ca imi cam fuge fata putin mai ales pe decelerare dar parca si curbe cateodata pe asfalt mai lucios , chiar si incalzite inainte cateodata

sa mai tin un sezon sau sa schimb guma de pe fata Pirelli DOT 1214 , ( asta cred ca inseamna fabricatie luna a 12 din 2014 ) ???

primele doua cifre >saptamana, ultimile 2 anul .

 

ce's alea diablos simplu? strada? ce sens are sa mai intrebi? schimba-le si asta basta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit ultimele doua duminici la 15 grade la doua ture de cam 250 km prin sud , si mi s-a parut ca imi cam fuge fata putin mai ales pe decelerare dar parca si curbe cateodata pe asfalt mai lucios , chiar si incalzite inainte cateodata

sa mai tin un sezon sau sa schimb guma de pe fata Pirelli DOT 1214 , ( asta cred ca inseamna fabricatie luna a 12 din 2014 ) ???

Sunt Pirelli Diablo Strada.

Din cate stiu nu se mai fabrica si ultimele loturi s-au vandut la preturi foarte mici insa....

 

Sunt printre cele mai periculoase anvelope moto de pe piata. Anvelopa fata aluneca la intrarea in viraj chiar si vara. Am experimentat aceasta senzatie extrem de neplacuta pe un VFR800, intr-un viraj la urcare pe podul Grant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spui, maestre? 4 CT? Eu zic sa astepti pana la anul, poate apar 6 CT pana atunci!

Cele mai moi tin si 40k, dar musai sa fie 4 CT!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si alea sunt tot 2ct (dual compound tyre). Doar ca generatia 4 de la Pilot Road, nu de la Pilot Power. Si GT (nu CT) inseamna ca se adreseaza mobrelor grele, tourere de la BMW spre exemplu, sau vreun Pan European, FJR, etc. Cauta deci varianta fara GT (grand touring).

In concluzie, ca inca nu mi-am baut cafeaua si ma exprim neclar, sunt bune pentru plimbari vioaie pe orice vreme si traseu, la un minim 6-8k de km pe sezon. Daca faci mai putin, te tin si 5 ani, dar din al treilea an nu mai ofera aceeasi incredre pe curbe, in ritm alert.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...