Cesar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cu Dunlop Sportsmart s-a dat cineva? http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=9&model=172&year=-1&width=-1&height=-1&rim=-1 Am pus sâmbăta pe un 636 un set si este foarte mulțumit. Sunt TOT Ntec si se umflă putin: 2.1 față si 1.7 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 1,7 pt strada? Multumit din ce punct de vedere este? Cum merge omu, "sport" sau touring? Da, 1.7, se poate cobora pana la 1.5 la rece. Asa este la Ntec. Se incalzesc mai usor decat daca ar pune 1.9 care nici aia nu este gresita. E mai eftin sa tocesti niste gume decat .... Deocamdata a facut cateva drumuri scurte, sunt convins ca nu a tras de motoreta necivilizat. Cred ca ii place ca gumele astea au carcasa rigida si e mult mai precis controlul motocicletei. A zis ca se duce sa faca si niste curbe cu ea si atunci aflu mai multe si despre aderenta. Acu 3 saptamani am pus GP racer unui tantalau care sambata a reusit un lowside cu Z 750. El zice ca nu mai stie ce s-a intamplat, cum a facut si asa mai departe dar sunt convins ca a intrat tare in viraj si a apasat frana spate de frica ca il stiu cum merge. Mergea cu 1.7 pe spate ca eu i-am facut rotile. Deci la o manevra prosteasca nu te salveaza nici gumele bune. Si asta era multumit de gume ca domle... se lipesc. Dar uite ca nu e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 eu la dunlop gp am 1,3 spate si 1.8-1.9 fata si merge excelent...sa nu mai vb de ce grip poate avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 eu la dunlop gp am 1,3 spate si 1.8-1.9 fata si merge excelent...sa nu mai vb de ce grip poate avea. Hotule, aia e presiune de mers la pista si mai ales pt o pista de mini-viteza cum este amk Da, ai dreptate, e buna presiunea pt pista dar cam mica pt un circuit mai mare unde se merge tare si care consuma altfel gumele. Cu GP poti sa scazi spatele pana la 1.5 la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Fratilor mi se pare mie sau toti fugiti de pirelli eu sunt foarte multumit de ele si forja pe viraje tot ce vrei,de ce nu vb nimeni despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Fratilor mi se pare mie sau toti fugiti de pirelli eu sunt foarte multumit de ele si forja pe viraje tot ce vrei,de ce nu vb nimeni despre ele? Ce pirelli, ce viraje, ce forja, ce motoreta? Da, Supercorsa sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cred ca o sa incerc Power Pure sa vad ce stiu. :burnout: Le am eu pe mobra de aproape 1000km si sunt multumit de ele, in conditii de strada cel putin, atat pe uscat cat si pe ud. Se incalzesc f repede si se racesc greu, aderenta excelenta si feedback bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Ce pirelli, ce viraje, ce forja, ce motoreta? Da, Supercorsa sunt foarte bune. Pai clar ca supercorsa folosesc si de aceea nimeni nu vb despre ele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Cu Sportsmart mi-a zis Mac ca a avut multe probleme cu vibratii si alte kkturi la echilibrare. Eu n-am avut. Depinde acu... nici echilibrarea nu e tocmai atat de simpla pe cat pare. Si eu am fost indus in eroare dar de curand am avut o revelatie. ce-am montat pana acum Ntec, nici GP, nici GP racer, nici Sportsmart nu au facut figuri. Singura problema a fost cu o roata lovita si apoi indreptata dar si aia s-a rezolvat. Pai clar ca supercorsa folosesc si de aceea nimeni nu vb despre ele ! Sunt bune Singurul neajuns e ca se tocesc cam rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 deci corsa III sucks ? fata mi se pare chiar tare ..spatele parca mai merge :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 ce presiune recomandati pt PP2CT motoru fiind un Ducati 748. asta pt mers mai sportiv cu intentii de genunchi jos. in carte pt mers norml e 2.2 dar vreau o presiune pt o incalzire/aderenta buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Daca te referi la mers stradal eu merg cu 2.0 - 2.1 fata si 1.7-1.8 spate dar cu alt tip de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 mda, mers stradal, dar mod mai sportiv(uneori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 aha, dar asa o parere generala? aderenta, incalzire, si durabilitate?? avand in vedere ca is 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 cu intentii de genunchi jos. Ce intentii ma? Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003... Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale. 2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ce intentii ma? Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003... Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale. 2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata) ms de sfat, eu am doar 74Kg. iar spectacolu se va intampla pe strada(imposibilitate de circuit) dar drumul euopean asfaltat si fara probleme(unde tin multi genunchiu jos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ok, daca vrei tare pe stradă măcar reglează suspensia. În principiu două lucruri: față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm. Revenirea la suspensia spate sa nu fie foarte amortizata. Succes Âşi înainte sa mergi tare sa cunoÂşti bine drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 pk. ms de sfaturi, faza cu drumurile is patit. intai ma dau in recunoastere si apoi sportiv. ca avea sa m rup in doua de la o groapa. dar tot am scapat cu jantele indoite urat tare si cauciucurile taiate. paguba, vreo 14mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm. Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ? E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ? E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ? Merci Ipoteza in care faci spatele rigid este aceea in care te duci cu ea pe serpentine sau pe viraje. Daca vrei sa mergi in oras motocicleta trebuie sa fie mai "moale". Eu nu stiu ce doresti tu de la motoreta ta dar.... sunt mai multe abordari posibile. Pentru fiecare insa trebuiesc luate in calcul cam aceiasi parametri. O setare.... "cat de cat" incepe cu servisarea suspensiei. Dupa care se poate trece la reglaj. "Profi" este doar pe pista. Pentru strada este mai degraba reglaj "pt amatori". Treci pe la mine si am sa-ti exemplific pe motoreta mea si sunt convins ca n-o sa vrei sa simti durerile din incheieturi sau bataturile la fund date de o suspensie reglata profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Cand ziceam profi ma refeream la cineva care chiar stie ce face si nu ajusteaza ca mine dupa ureche. Nu ma gandeam neaparat la setari de pista. Eu unul as avea nevoie de un set-up de strada, gen 5-6 zile din saptamana in oras si una pe serpentine Multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Dupa ureche sa inteleg ca este "sa facem bine ca sa nu fie rau" Uite, de exemplu, este o motocicleta foarte intalnita si care se prezinta relativ des la mine la atelier - CBR600F4 i. Nu am gasit inca nici una la care sa se fi umblat la suspensii ca sa fie satisfacatoare. Da, este una la care proprietarul este foarte interesat sa o faca buna pe suspensii pentru el si incearca diverse reglaje. Am discutat cu el destul de extins si a inteles principiile de baza. Acum ramane sa experimenteze. Dar exista si cazuri cand am pus mana pe codita si m-am afundat in ea ca in jeleu A trebuit sa intervin, nu m-am putut abtine. La ora 12 noaptea m-a sunat onorata clientela sa ma intrebe filosofic, "cum am mers pe motoreta mea un an de zile cu suspensiile asa de moi...". Ei bine, in general suspensiile si reglajele de fabrica sunt foarte moi. Un pilot de 70 de kilograme sau mai usor pot merge linistit in oras sau ture pe afara pe curbe fara mari interventii la reglaje. Problema apare atunci cand ai peste 75 de kile sau cand te duci cu ea pe pista si la capatul liniei drepte franezi tare. Aici e topicul de cauciucuri... daca vrei sa facem treaba trebuie sa discutam mai multe in particular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Ce presiune sa bag in Pirelli Dragon Supercorsa Pro pentru un mers stradal sportiv ? Pe unele forumuri din afara am vazut un 2.1 fata cu 2.4 spatele. Am cam 85 Kg. S-ar putea sa-l las si mai moale spatele ca deja am inceput sa practic un sport din patinatul rotii spate la iesirea din viraje. Acum am 2.4f cu 2.7r Editat Iunie 14, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) E mult. Baga un 2.1 fata cu 1.8-1.9 spate si o sa fi multumit . Editat Iunie 14, 2011 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Ce presiune sa bag in Pirelli Dragon Supercorsa Pro pentru un mers stradal sportiv ? Pe unele forumuri din afara am vazut un 2.1 fata cu 2.4 spatele. Am cam 85 Kg. S-ar putea sa-l las si mai moale spatele ca deja am inceput sa practic un sport din patinatul rotii spate la iesirea din viraje. Acum am 2.4f cu 2.7r lasa asa e ok. daca bagi cum zic e @nyt pe curbele de viteza o sa-ti danseze mobra. daca nu ma crezi pe cuvant probeaza. 2.0 e pt amcart, selena...dastea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.