Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1,7 pt strada? :huh:

Multumit din ce punct de vedere este?

Cum merge omu, "sport" sau touring?

Da, 1.7, se poate cobora pana la 1.5 la rece. Asa este la Ntec. Se incalzesc mai usor decat daca ar pune 1.9 care nici aia nu este gresita. E mai eftin sa tocesti niste gume decat .... :P

Deocamdata a facut cateva drumuri scurte, sunt convins ca nu a tras de motoreta necivilizat. Cred ca ii place ca gumele astea au carcasa rigida si e mult mai precis controlul motocicletei. A zis ca se duce sa faca si niste curbe cu ea si atunci aflu mai multe si despre aderenta.

Acu 3 saptamani am pus GP racer unui tantalau care sambata a reusit un lowside cu Z 750. El zice ca nu mai stie ce s-a intamplat, cum a facut si asa mai departe dar sunt convins ca a intrat tare in viraj si a apasat frana spate de frica ca il stiu cum merge. Mergea cu 1.7 pe spate ca eu i-am facut rotile. Deci la o manevra prosteasca nu te salveaza nici gumele bune. Si asta era multumit de gume ca domle... se lipesc. Dar uite ca nu e de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la dunlop gp am 1,3 spate si 1.8-1.9 fata si merge excelent...sa nu mai vb de ce grip poate avea.

 

Hotule, aia e presiune de mers la pista si mai ales pt o pista de mini-viteza cum este amk :D

Da, ai dreptate, e buna presiunea pt pista dar cam mica pt un circuit mai mare unde se merge tare si care consuma altfel gumele. Cu GP poti sa scazi spatele pana la 1.5 la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor mi se pare mie sau toti fugiti de pirelli eu sunt foarte multumit de ele si forja pe viraje tot ce vrei,de ce nu vb nimeni despre ele?

 

Ce pirelli, ce viraje, ce forja, ce motoreta?

 

Da, Supercorsa sunt foarte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa incerc Power Pure sa vad ce stiu. :burnout: :burnout: :burnout:

Le am eu pe mobra de aproape 1000km si sunt multumit de ele, in conditii de strada cel putin, atat pe uscat cat si pe ud.

Se incalzesc f repede si se racesc greu, aderenta excelenta si feedback bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Sportsmart mi-a zis Mac ca a avut multe probleme cu vibratii si alte kkturi la echilibrare.

Eu n-am avut. Depinde acu... nici echilibrarea nu e tocmai atat de simpla pe cat pare. Si eu am fost indus in eroare dar de curand am avut o revelatie.

ce-am montat pana acum Ntec, nici GP, nici GP racer, nici Sportsmart nu au facut figuri. Singura problema a fost cu o roata lovita si apoi indreptata dar si aia s-a rezolvat.

 

Pai clar ca supercorsa folosesc si de aceea nimeni nu vb despre ele !

 

Sunt bune :D Singurul neajuns e ca se tocesc cam rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce presiune recomandati pt PP2CT motoru fiind un Ducati 748. asta pt mers mai sportiv cu intentii de genunchi jos.

 

in carte pt mers norml e 2.2 dar vreau o presiune pt o incalzire/aderenta buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu intentii de genunchi jos.

 

Ce intentii ma? :D

 

Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003...

Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale.

2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intentii ma? :D

 

Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003...

Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale.

2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata)

ms de sfat, eu am doar 74Kg. iar spectacolu se va intampla pe strada(imposibilitate de circuit) dar drumul euopean asfaltat si fara probleme(unde tin multi genunchiu jos)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca vrei tare pe stradă măcar reglează suspensia. În principiu două lucruri: față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm. Revenirea la suspensia spate sa nu fie foarte amortizata.

Succes Âşi înainte sa mergi tare sa cunoÂşti bine drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pk. ms de sfaturi, faza cu drumurile is patit. intai ma dau in recunoastere si apoi sportiv. ca avea sa m rup in doua de la o groapa. dar tot am scapat cu jantele indoite urat tare si cauciucurile taiate. paguba, vreo 14mil :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm.

Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ?

E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ?

Merci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ?

E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ?

Merci :)

 

Ipoteza in care faci spatele rigid este aceea in care te duci cu ea pe serpentine sau pe viraje. Daca vrei sa mergi in oras motocicleta trebuie sa fie mai "moale". Eu nu stiu ce doresti tu de la motoreta ta dar.... sunt mai multe abordari posibile. Pentru fiecare insa trebuiesc luate in calcul cam aceiasi parametri.

O setare.... "cat de cat" incepe cu servisarea suspensiei. Dupa care se poate trece la reglaj.

"Profi" este doar pe pista. Pentru strada este mai degraba reglaj "pt amatori". Treci pe la mine si am sa-ti exemplific pe motoreta mea si sunt convins ca n-o sa vrei sa simti durerile din incheieturi sau bataturile la fund date de o suspensie reglata profi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ziceam profi ma refeream la cineva care chiar stie ce face si nu ajusteaza ca mine dupa ureche. :D Nu ma gandeam neaparat la setari de pista.

Eu unul as avea nevoie de un set-up de strada, gen 5-6 zile din saptamana in oras si una pe serpentine :)

Multam de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ureche sa inteleg ca este "sa facem bine ca sa nu fie rau" :D

Uite, de exemplu, este o motocicleta foarte intalnita si care se prezinta relativ des la mine la atelier - CBR600F4 i. Nu am gasit inca nici una la care sa se fi umblat la suspensii ca sa fie satisfacatoare. Da, este una la care proprietarul este foarte interesat sa o faca buna pe suspensii pentru el si incearca diverse reglaje. Am discutat cu el destul de extins si a inteles principiile de baza. Acum ramane sa experimenteze.

Dar exista si cazuri cand am pus mana pe codita si m-am afundat in ea ca in jeleu :D A trebuit sa intervin, nu m-am putut abtine. La ora 12 noaptea m-a sunat onorata clientela sa ma intrebe filosofic, "cum am mers pe motoreta mea un an de zile cu suspensiile asa de moi...". :D

Ei bine, in general suspensiile si reglajele de fabrica sunt foarte moi. Un pilot de 70 de kilograme sau mai usor pot merge linistit in oras sau ture pe afara pe curbe fara mari interventii la reglaje. Problema apare atunci cand ai peste 75 de kile sau cand te duci cu ea pe pista si la capatul liniei drepte franezi tare.

Aici e topicul de cauciucuri... daca vrei sa facem treaba trebuie sa discutam mai multe in particular.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune sa bag in Pirelli Dragon Supercorsa Pro pentru un mers stradal sportiv ? Pe unele forumuri din afara am vazut un 2.1 fata cu 2.4 spatele. Am cam 85 Kg.

 

S-ar putea sa-l las si mai moale spatele ca deja am inceput sa practic un sport din patinatul rotii spate la iesirea din viraje.

 

Acum am 2.4f cu 2.7r

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune sa bag in Pirelli Dragon Supercorsa Pro pentru un mers stradal sportiv ? Pe unele forumuri din afara am vazut un 2.1 fata cu 2.4 spatele. Am cam 85 Kg.

 

S-ar putea sa-l las si mai moale spatele ca deja am inceput sa practic un sport din patinatul rotii spate la iesirea din viraje.

 

Acum am 2.4f cu 2.7r

 

lasa asa e ok.

 

daca bagi cum zic e @nyt pe curbele de viteza o sa-ti danseze mobra.

daca nu ma crezi pe cuvant probeaza.

 

2.0 e pt amcart, selena...dastea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...