Alter Ego Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 ca r6 nu-i nici una Ma faci sa rad, isteric chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Ma faci sa rad, isteric chiar. stiam eu ca o sa supar pe cineva :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 stiam eu ca o sa supar pe cineva Nu ai suparat pe nimeni, pe mine doar m-ai amuzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 ca r6 nu-i nici una Sa inteleg ca te-ai dat cu toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Sa inteleg ca te-ai dat cu toate? nu nu m-am dat, vorbeam strict la partea exterioara, la partea estetica:) dar tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 In primul rand mi s-a cam acrit de acelasi design de baza pe care il are agusta, acelasi far, aceasi schema coloristica, aceeasi parte frontala, inteleg ca a fost frumoasa la vremea ei, dar ar trebui sa se gandeasca ca acelasi aspect(desi necosmetizat) il avea si prima motocicleta F4 de 750 adica in 1998 si au trecut totusi cam 12 ani de cand nu au schimbat nimic major. Cred ca puteau face mult mai mult. Sunt chiar dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) Pentru prietenii nostrii japonezari, o scurta explicatie: o forma eleganta si fluida este atemporala. Tocmai ASTA o face frumoasa si exclusiva, faptul ca arata bine si in '98 si in '08 si in 2028. Spune-ti si voi ca japonezele sunt mai puternice, mai fioroase, mai "cu boase", mai ieftine, mai smechere, mei economicoase... hai ca si partea cu "mai fiabile" mai tine inca. Dar asta cu "mai frumoase" nu. Si nu. Nu, chiar nu. N-are rost. Stiu ca in final e subiectiv dar eleganta, stilul... sau... hai s-o punem altfel: in ziua in care un R6 sau un GSX-R o sa intoarca mai multe capete decat o italiana, o sa imi cumpar si eu un R1. Adica exact dupa ce ma dau jos de pe un porc zburator cu coarne si care scuipa foc. Printre picioare. Vorbind lapona. No, really. F3 e o capodopera. Si tot asa o sa fie si cand om fi noi batrani. Editat Noiembrie 21, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) sincer si eu sunt fan italiene. si imi place si design-ul agustei. dar parca puteau sa il schimbe putin. sa arate tot a agusta dar sa fie diferit. cam cum fac porsche cu masinile lor. Editat Noiembrie 21, 2010 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Pentru prietenii nostrii japonezari, o scurta explicatie: o forma eleganta si fluida este atemporala. Tocmai ASTA o face frumoasa si exclusiva, faptul ca arata bine si in '98 si in '08 si in 2028. Spune-ti si voi ca japonezele sunt mai puternice, mai fioroase, mai "cu boase", mai ieftine, mai smechere, mei economicoase... hai ca si partea cu "mai fiabile" mai tine inca. Dar asta cu "mai frumoase" nu. Si nu. Nu, chiar nu. N-are rost. Stiu ca in final e subiectiv dar eleganta, stilul... sau... hai s-o punem altfel: in ziua in care un R6 sau un GSX-R o sa intoarca mai multe capete decat o italiana, o sa imi cumpar si eu un R1. Adica exact dupa ce ma dau jos de pe un porc zburator cu coarne si care scuipa foc. Printre picioare. Vorbind lapona. No, really. F3 e o capodopera. Si tot asa o sa fie si cand om fi noi batrani. Hai sa fim seriosi designul pe care il are agusta in prezent nu exceleaza cu absolut nimic fata de designul unei motociclete japoneze, intra-devar ducati este alta mancare de peste dar asta deja mi se pare ca arata urat si nu e numai parerea mea e parerea multora care scriu articole de specialitate. Prea o ridici in slavi cand nu e, de fapt este o masura de austeritate luata de mv agusta ptr a se salva si au apelat la fabricarea unei motociclete cu costuri cat mai mici decat sa se implice in proiectarea unei motociclete cu totul diferita. Si crede-ma ca puse una langa alta japonezele din ziua de azi cu o mv agusta, cu siguranta japonezele vor atrage mai multe priviri tocmai din cauza desingului futuristic. Ca sa numai zic de aerodinamica mult studiata in tunele si folosirea de materiale deformabile la viteza. Editat Noiembrie 22, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Hai sa fim seriosi designul pe care il are agusta in prezent nu exceleaza cu absolut nimic fata de designul unei motociclete japoneze, intra-devar ducati este alta mancare de peste dar asta deja mi se pare ca arata urat si nu e numai parerea mea e parerea multora care scriu articole de specialitate. Prea o ridici in slavi cand nu e, de fapt este o masura de austeritate luata de mv agusta ptr a se salva si au apelat la fabricarea unei motociclete cu costuri cat mai mici decat sa se implice in proiectarea unei motociclete cu totul diferita. Si crede-ma ca puse una langa alta japonezele din ziua de azi cu o mv agusta, cu siguranta japonezele vor atrage mai multe priviri tocmai din cauza desingului futuristic. Ca sa numai zic de aerodinamica mult studiata in tunele si folosirea de materiale deformabile la viteza. Esti haios . Cumva e pamflet ce ai scris tu? F3 e cu totul altceva fata de F4. Probabil nu te intereseaza MV Agusta incat sa citesti despre ea dar daca totusi postezi pe un topic dedicat MV Agusta ai putea sa te documentezi. Daca vrei, cand va veni caldura, ne putem parca motocicletele la 3 metri una de cealalta sa vedem cati or sa o observe si pe a ta. Imi irosesc cateva ore pt asta. Mesaj completat nu nu m-am dat, vorbeam strict la partea exterioara, la partea estetica:) dar tu? Eu... am avut un Kawasaki. Apoi am avut norocul sa vina o MV Agusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 sincer si eu sunt fan italiene. si imi place si design-ul agustei. dar parca puteau sa il schimbe putin. sa arate tot a agusta dar sa fie diferit. cam cum fac porsche cu masinile lor. Adica sa faca un enduro-touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Adica sa faca un enduro-touring? LOL! nici chiar cum au facut cu cel cayenne! dar pana si ala retine o parte din designul porsche si totusi e altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 pastreaza Cayenne-ul ala personalitatea porsche... nealterata... mai ales ca pe dedesubt e un VW Touareg... Si panarama la fel - cu motor V6 pe fata... se poate spune ca strugurii sunt acri iar eu sunt o vulpe pitica dar, asta e parerea mea. Porsche a insemnat intotdeauna o masina sport micuta/compacta cu motor boxer pe spate parera mea este ca adevaratul Porsche este Cayman-ul... motorul nu mai este in spatele rotilor din spate ci in fata lor dar ramane un boxer amplasat in spatele habitaclului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 pastreaza Cayenne-ul ala personalitatea porsche... nealterata... mai ales ca pe dedesubt e un VW Touareg... Si panarama la fel - cu motor V6 pe fata... se poate spune ca strugurii sunt acri iar eu sunt o vulpe pitica dar, asta e parerea mea. Nu-mi place nici Cayenne nici Panamera, dar asta nu inseamna ca nu mi-ar place sa mi le permit sau sa le primesc de la Mos Craciun, caz in care le-as vinde fara sa fac un singur km cu ele. Cam la fel cu Agusta, cu diferenta ca inainte sa o vand a face o tura, doua cu ea. Tehnic e buna comparatia cu vulpea, pentru ca defapt nici vulpea nu mananca struguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Funny .... Va invit sa va cumparati macar odata in viata o MvAgusta Dupa care va astept la dezbateri...... Pana nu ati mers pe o Agusta, pana nu ati vazut o Agusta live si ati "analizat-o" va pot recomanda calduros un traseu de Cheia cu o japoneza pe 2 roti(un fel de MvAgusta) Ideea ar fi urmatoarea, nu criticati ceva ce nu sunteti in stare sa criticati. Singurul lucru cu care si eu sunt de acord este ca puteau sa mai umble la design(desi au modificat o gramada). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 hai ma nu fiti rai. e o motocicleta superba. si e un nume enorm in motociclism. faza asta cu aceelasi design la mv agusta nu tine... sa fim seriosi.. daca exista o firma care a tras 13 ani de aceelasi design atunci aia e yamaha si cu el ei deja celebru Ra1. ca sa nu mai zic suzuki haiabusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) daca exista o firma care a tras 13 ani de aceelasi design atunci aia e yamaha si cu el ei deja celebru Ra1. Ce face??? Yamaha a tras 13 ani de acelasi design la R1? Inseamna ca nu sti nimic despre Yamaha si inseamna ca nu ar trebui sa vorbesti atunci cand nu sti. Vorbind strict de design, R1 a evoluat astfel: - 1998-2001 - primul model de R1, carburatie (sunt 4 ani in care a aratat astfel) - 2002-2003 - al doilea R1, cu un design total schimbat fata de primul, dar cu unele elemente "asemanatoare" . Din 2002 s-a introdus injectia. (2 ani a stat yamaha cu acest R1) - 2004-2006 - al treilea R1, cu totul si cu totul schimbat fata de modelele anterioare. Nimic nu se mai aseamana, doar denumirea. (3 ani de existenta a acestui model) - 2007-2008 - asemanator cu modelul precedent pentru un necunoscator, dar foarte schimbat din punctul de vedere al unuia ce are habar despre R1. Parerea mea, este cel mai reusit design in acesti ani, si cel mai performant. - 2009-prezent - ultimul model de R1, care e urat din punctul meu de vedere, cunoscut pentru al sau "cross-plane crankshaft" inspirat de la YZR-M1 Desigur, au existant imbunatatiri la capitolul performanta intre modele (spre exemplu intre 2004 si 2006) desi arata la fel . Era vorba de design, de aceea am prezentat "istoria" R1 astfel, mai sus. De unde ai scos tu cu 13 ani si acelasi design, nu stiu. Editat Decembrie 19, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 design....adica cum arata...nu ce se afla in interior ca aia se numeste evolutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 (editat) Nu inteleg ce vrei sa spui. Am si spus ca vorbesc de design , nu de performanta, ca doar despre asta era vorba. Si chiar nu pricep cum sa arate la fel R1 in acesti 13 ani, cand ti-am prezentat exact anii in care design-ul s-a schimbat . Editat Decembrie 19, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 daca yamaha r1 e schimbat in cei 13 ani atunci la fel de mult sa schimbat si mv agusta. nu poti sa zici ca una sa schimbat si cealalta nu. mie personal r1 mi se pare la fel cea de acum cu cea din 1998...atat ca au schimbat beculetele pacolo...in rest aceeasi marie cu alta palarie. yamaha e supusa schimbarii dar mv agusta nu...al dreq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 In fine, e parerea ta si nu am cum sa ti-o schimb... De acord cu tine ca MV Agusta F3 e superba Acu sunt curios cate o sa vad live prin oras, sper eu cat mai multe, avand in vedere pretul comparabil cu o japoneza. 2007 R1 comparativ cu '99 R1: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 imi e lene sa uploadez poze cu diferentele enorme de design ale cbr-ului din 2003-2006 si 2008. sunt eu poate mai greu de cap dar nici acum ca ai pus pozele nu vad diferentele alea de care vorbesti. mi se pare tot aceeasi treaba...doar ca are faruri diferite si ceva beculete pacolo schimbate... dar nu ma lua in seama...adevarul e ca stau eu mai prost cu vederea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 .. Si totusi cica suntem pe un topic dedicat unei MV Agsuta! Hai sa spunem ca frumosul e subiectiv si ca unora li se pare ca F4/F3 sunt "invechite" si "nasoale"... Si totusi se vand. Daca nu au umblat practic deloc la design de atata timp si tot reusesc sa ii faca pe ATATIA dintre noi sa se ude, cred ca au reusit sa gasesca un fel de "punct G la barbati" baetii astia de la MV Agusta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Sergiule, tu nu ai putea sa gasesti 1 litru de apa (sarata) in mijlocul Oceanului Atlantic. Hai ca mai ai cateva topicuri si le-ai "umplut de sange" pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) dute ma! nu ma inebuni! Editat Decembrie 20, 2010 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.